Hoezo lulverhaal? En welke foto's kan je bij dit verhaal neerzetten. LOL.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:57 schreef bamibij het volgende:
Zoveel foto's posten en dan met zo'n lulverhaal aankomen zetten_!
Klopt dit?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:00 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hoezo lulverhaal? En welke foto's kan je bij dit verhaal neerzetten. LOL.
Foto's van je man bij roomblanke dames. Weet hij dat jij hier post en hoe gelukkig voel je jezelf bij hem (cijfer van 1 - 10?)quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:00 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Heb uitgelegd hoe dat zit. In essentie zijn alle Marokkanen berbers. Echter noemen niet alle Marokkanen zich zo, omdat de in een deel wonen die als Arabisch gezien wordt en waar men geen Berbers kent. Ik kom uit de Jebella streek. In feite zijn dat berbers, maar niemand noemt zich zo.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:01 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Klopt dit?
KLB / Maghrebijnse in 2011: "Ik ben Arabisch", 2017: "Ik ben Berbers"
Okéquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:03 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Heb uitgelegd hoe dat zit. In essentie zijn alle Marokkanen berbers. Echter noemen niet alle Marokkanen zich zo, omdat de in een deel wonen die als Arabisch gezien wordt en waar men geen Berbers kent. Ik kom uit de Jebella streek. In feite zijn dat berbers, maar niemand noemt zich zo.
Mijn man valt alleen op Marokkaanse vrouwen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:01 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Foto's van je man bij roomblanke dames. Weet hij dat jij hier post en hoe gelukkig voel je jezelf bij hem (cijfer van 1 - 10?)
Ik bedoel van jou zelf.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:00 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Amazigh is de eigen naam van dat volk. Interessante cultuur wel. Kan me voorstellen dat je je Arabier-zijn daarvoor in wilt ruilen.quote:
Ze bedoelt dat ze de cultuur van wantrouwen en jaloezie deelt. Kwestie van geografisch geworteld wantrouwen.quote:
Uhu, valt niks in te ruilen. Een Marokkaan is geen Arabier. Een Marokkaan is een Amazigh. Net als een Algerijn dat ook is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:06 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Amazigh is de eigen naam van dat volk. Interessante cultuur wel. Kan me voorstellen dat je je Arabier-zijn daarvoor in wilt ruilen.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:06 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Waarom zou ik een foto van mezelf plaatsen en vervolgens het hebben over Berberse namen?
Waarom zou je hier posten, je man wil thee.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:06 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Waarom zou ik een foto van mezelf plaatsen en vervolgens het hebben over Berberse namen?
Mijn man is hier niet nu.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:08 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Waarom zou je hier posten, je man wil thee.
Hij doet wel meer buitenshuis maar dat is een cultureel gegeven.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:09 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Heb nooit thee of koffie voor hem gezet. We eten altijd buitenshuis.
Dan wordt hij vermoedelijk gepest en gekleineerd. Ik denk toch dat hij bij de hoeren is, zou je het erg vinden als het zo was?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:09 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Italiaanse maffia. Daar zit hij.
Klopt! Vind internationale namen niet echt mooi.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:13 schreef mootie het volgende:
Je gaat de helft van het jaar toch in Marbella wonen? Neem lekker een internationale naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |