Moet iedereen zelf weten. Als ik dat wil dan is dat mijn recht. Klaar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:12 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Maakt dat uit dan? Het zal het consulaat niet boeien hoe je het kind noemt. Als je in China wilt blijven is een Chinese naam wel zo handig voor de toekomst van het kind.
China staat twee nationaliteiten trouwens niet toe.
Whatever, je kiest in ieder geval een Tokkie naam.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja man, want dat is anno 2017 echt een exclusieve naam ja![]()
Zeg dan Ans of Kees ofzo.
Beetje multicultureel denken. Niks mis met Turkse namen. Nederlanders grossieren in buitenlandse namen voor hun kinderen. Buitenlanders zijn zó bekrompen.quote:
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:09 schreef Maghrebijnse het volgende:
Zou graag een Amazigh naam voor mijn baby willen. Probleem is de regering. Grrrrrrrrr!!
Echt he. Wat een racist die TS.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:27 schreef Quotidien het volgende:
Ook dat nederlanders kaaskop en kaasje noemenWe noemen jou toch ook geen kutmarokkaan.
Nou nee, maar kampjes maken is nergens voor nodig.quote:
Wel zo'n typische kut Marokkaan, zeuren over racisme maar zelf discrimineren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:20 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nou nee, maar kampjes maken is nergens voor nodig.
Wel toch?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:27 schreef Quotidien het volgende:
Ook dat nederlanders kaaskop en kaasje noemenWe noemen jou toch ook geen kutmarokkaan.
Ben oprecht. Heb nooit gelogen hier.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:19 schreef Sigaartje het volgende:
Magrhebijnse, mag ik je een persoonlijke vraag stellen?
Ik wil graag een eerlijk antwoord.
Ben je oprecht?
Of zit je hier de boel te naaien?
Ik heb namelijk een vermoeden want ik volg je al een tijdje hier op fok.
Naaaaah! Als niet anders kan een Arabische naam. Ik heb zelf ook een Arabische naam.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:15 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Beetje multicultureel denken. Niks mis met Turkse namen. Nederlanders grossieren in buitenlandse namen voor hun kinderen. Buitenlanders zijn zó bekrompen.
Noem hem gewoon Mohammed. Hoef je minder te denkenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ben oprecht. Heb nooit gelogen hier.
KLB / Maghrebijnse in 2011: "Ik ben Arabisch", 2017: "Ik ben Berbers"quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Doe ons een lol en ontneem dat kind zn Nederlanderschap. Scheelt weer wat criminaliteit uit hier..quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:09 schreef Maghrebijnse het volgende:
Zou graag een Amazigh naam voor mijn baby willen. Probleem is de regering. Grrrrrrrrr!!
Ik geloof je niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, wordt het ook. Maar meisje mag ik noemen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:24 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Noem hem gewoon Mohammed. Hoef je minder te denken
Leuk, maar toch is alles wat ik hier zeg waar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:30 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik geloof je niet.
Zowaar ik hier sta.
Ook mohammed, valt toch niet opquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, wordt het ook. Maar meisje mag ik noemen.
Tuurlijk schat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Leuk, maar toch is alles wat ik hier zeg waar.
Hannah?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:15 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Whatever, je kiest in ieder geval een Tokkie naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |