een puppy groeit wat sneller op, maar goed ook dat het bij mensen langer duurt anders hadden we wel een keer of 4 keer zoveel mensen op aardequote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo'n baby is eigenlijk net een lastige puppy.
Doen we ook.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh die periode ken ik ook nog wel ja. Gewoon overschakelen naar slaapje rond 13.00 dan komt het wel goed.
Mwah de baby periode kwamen wij echt heel chill door, daarna wat stroever. Die twee is nee fase is helemaal dolle pret.quote:
Gewoon nog meer werken toch?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nog even en dan is dat genot weg hier
Flink gaan hardlopen naar een klassieke stamkroeg.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iets vaker naar de kapper
Ik was al thuis.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Door bar weer gefietst, maar jullie favoriete user is weer thuis.
Lijkt me super als ze kunnen praten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah de baby periode kwamen wij echt heel chill door, daarna wat stroever. Die twee is nee fase is helemaal dolle pret.
Ja, is wel grappig.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lijkt me super als ze kunnen praten.
Nog een jaar of vijf, staat 'ie zijn klasgenootje ook voor tyfusmongool uit te makenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lijkt me super als ze kunnen praten.
Okéquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:58 schreef Jojoortje het volgende:
Op m’n iPad toetsenbord staan ineens cijfertjes/tekens en letters.
Mama jij bent echt lelijk?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn neefje kan nog maar vijf woorden zeggen.
Ik neuk je de moeder?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 17:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mama jij bent echt lelijk?
Hij heeft het vooral over een trekkerquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 17:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mama jij bent echt lelijk?
Hij heeft het over zijn vader?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft het vooral over een trekker
Oh, heeft hij zijn vader gezien?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft het vooral over een trekker
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij heeft het over zijn vader?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |