Sowieso zit je met een dorp enigszins in de buurt van een stad en goede infrastructurele verbindingen al gauw redelijk goed volgens mij.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:45 schreef Monopoly het volgende:
Dalfsen is ook niet verkeerd. Zwolle op een steenworp, redelijk dichtbij de Duitse grens, met vijf kwartier rijden zit je al aan de rand van Amsterdam/Schiphol. Nuchtere mensen, niet het gehaaste. Treinstation, ideaal, wat wil je nog meer.
Eens. Het gesloten vindt je overigens in Overijssel in de kleinere dorpen. Denk aan Genemuiden, Staphorst, Grafhorst, Rouveen etc. De iets grotere dorpen: Denekamp, Dalfsen, Hattem hebben dat stukken minder.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Sowieso zit je met een dorp enigszins in de buurt van een stad en goede infrastructurele verbindingen al gauw redelijk goed volgens mij.
Dan heb je wel het landelijke karakter, maar niet gauw zo dorps dat het voor buitenstaanders een gesloten gemeenschap is.
Nope. Dat is Urk, Volendam, Noord-Brabant.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zijn toch van die dorpen met veel jongeren aan de drugs?
De meeste van die dorpjes zijn gewoon buitenwijken van Delft geworden. Kun je net zo goed in Rotterdam Zevenkamp gaan zitten.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:42 schreef TR08 het volgende:
Toen ik nog in Delft woonde had je ook net buiten Delft van die leuke kleine dorpjes waar op zich ook wel van alles bij was.
Van mij mag je best het land over steken maar alleen voor wat jij zoekt vraag ik me af of dat echt nodig is.
Ja hehe, die ook uiteraard, maar volgens mij is iig Oudewater ook een behoorlijk drugsdorp.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:19 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nope. Dat is Urk, Volendam, Noord-Brabant.
Nooit iets van gemerkt. En daar gaat het om: boeit niet wat je buren doen als je er geen last van hebt.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hehe, die ook uiteraard, maar volgens mij is iig Oudewater ook een behoorlijk drugsdorp.
TS heeft kinderen, dus kan me voorstellen dat het dan wel een rol in je afweging speelt.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:36 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nooit iets van gemerkt. En daar gaat het om: boeit niet wat je buren doen als je er geen last van hebt.
TS moet zich niet door het rurale laten misleiden, dat bedoel ik. Je kunt prima in een plaats als Oudewater opgroeien zonder met drugs in aanraking te komen. De junks liggen er niet op straat.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:38 schreef Chai het volgende:
[..]
TS heeft kinderen, dus kan me voorstellen dat het dan wel een rol in je afweging speelt.
En of dat terecht of onterecht is, is een andere discussie en offtopic hier.
Kijk eens in de richting van Asperen, Woudrichem, Sleeuwijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:13 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Thanks voor de tips. Zal eens kijken. Woon nu in de buurt van Rotterdam. Kinderen gaan binnenkort naar voortgezet onderwijs en ik voel me daar onprettig bij.
Ook een mooie omgeving!quote:Op zondag 8 oktober 2017 13:30 schreef RamboDirk het volgende:
Ergens tussen Amersfoort en Apeldoorn?
quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:12 schreef Monopoly het volgende:
Eens. Het gesloten vindt je overigens in Overijssel in de kleinere dorpen. Denk aan Genemuiden, Staphorst, Grafhorst, Rouveen etc.
Daar heb je wel verdomd mooie huizen voor erg lage prijzen, maar je moet idd niet gek opkijken als je kinderen met zwarte kousen thuis komen van school/kerk!quote:Op zondag 8 oktober 2017 13:52 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]Ja, daar noem je ook even een paar grefo dorpen op zeg
Bergen op Zoom (5 minuten hiervandaan) en Roosendaal (10-15 minuten)quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:38 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
welke middelbare school heb je daar dan?
Want?quote:Op zondag 8 oktober 2017 14:51 schreef Tholyd het volgende:
Ede heeft ook alles wat jij vraagt, maar daar vond ik het zelf minder fijn wonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |