Heb het ook niet over uiterlijk maar over innerlijk Elliotquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:04 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Niet-feministische vrouwen waarderen andere kwaliteiten dan een modellenuiterlijk.
Interessant dat jij vrouwen ziet als een service.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:06 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Het is w.m.b. net zo (of net zo weinig) gęnant als andere inkomensondersteuning (voor huur, zorgverzekering, etc.).
Zoals een volle portemonnee. Oh nee, wacht, jij wilde je handje ophouden zodat je gratis naar de hoeren kon.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:04 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Niet-feministische vrouwen waarderen andere kwaliteiten dan een modellenuiterlijk.
Yeah right, want er is al zo'n slettenoverschot voor mannetjes die kreten als 'Flatsehats!' grappig vinden. Alsjeblieft knul, bedelf jezelf gerust onder nog meer sletten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:06 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Best. Blijven er meer sletten over voor de mannen die dat wel prima vinden.
Mensen zoals jij zijn echt vermoeiend.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:07 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Iemand die trouwheid niet 'saai' vindt.
Thanks.
Jij vindt alle vrouwen prostituees? Interessant.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:07 schreef Deckard het volgende:
[..]
Interessant dat jij vrouwen ziet als een service.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:09 schreef Asil het volgende:
[..]
Mensen zoals jij zijn echt vermoeiend.
Elliot had inderdaad een matig innerlijk (was geloof ik autistisch). Zo lelijk vond ik 'm niet eens.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:07 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Heb het ook niet over uiterlijk maar over innerlijk Elliot
Ik vind niets, als je zegt dat de vergelijking niet klopt dat is dan ook merkwaardig. Naar de hoeren gaan doen alleen mensen die nogal te kort schieten in het leven of een fantasie hebben er over.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:10 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Jij vindt alle vrouwen prostituees? Interessant.
Een volle portemonnee is relatief. In Oost-Europa ben je met een maandinkomen van 1.000 eypo al het mannetje. Met 2.000+ leef je als een koning, aldaar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:08 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Zoals een volle portemonnee. Oh nee, wacht, jij wilde je handje ophouden zodat je gratis naar de hoeren kon.
Nou hup, terug naar je cock carousel. Ciao ciao.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:09 schreef Asil het volgende:
[..]
Mensen zoals jij zijn echt vermoeiend.
Jij bent de Elliot in deze situatie. Je hebt echt serieuze kronkels in je brein waar iedere meid schreeuwend voor wegrent.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:12 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Elliot had inderdaad een matig innerlijk (was geloof ik autistisch). Zo lelijk vond ik 'm niet eens.
Het basisidee is dat seks een basisrecht is, vergelijkbaar met zorg of onderdak. Daar zelf niet in kunnen voorzien als man is inderdaad, tja, minder fraai, maar onze sociaal-liberale welvaartsstaat is erop ingericht dat een bepaald percentage van alle mannen niet (voldoende) zelfvoorzienend is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:12 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik vind niets, als je zegt dat de vergelijking niet klopt dat is dan ook merkwaardig. Naar de hoeren gaan doen alleen mensen die nogal te kort schieten in het leven of een fantasie hebben er over.
Op het moment wanneer je dat zeggen dat dat een recht is geef je aan dat alle mannen in de basis te kort schieten.
Had je dissje wel door hoor, maar vond 'm te matig om te happen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:16 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Jij bent de Elliot in deze situatie.
Ja, want vrouwen hebben die superpowers, ze ruiken gewoon of een man blue-, red- of black-pilled is. Heel bijzonder.quote:Je hebt echt serieuze kronkels in je brein waar iedere meid schreeuwend voor wegrent.
Is 't wellicht wat als ik m'n karakter probeer te verbeteren?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:14 schreef Deckard het volgende:
Je kan beter eerst wat aan je zelf werken
Waarom is het een basisrecht?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:17 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Het basisidee is dat seks een basisrecht is,
De implicatie alleen al vind ik voldoende om dit nooit toe te laten. Laten we vooral de natuur een handje helpen in deze.quote:welvaartsstaat is erop ingericht dat een bepaald percentage van alle mannen niet (voldoende) zelfvoorzienend is.
Waarom zijn onderdak en gezondheidszorg een basisrecht? Omdat 't primaire levensbehoeften zijn.quote:
Hoe help je de natuur? Niemand gaat naar een prostituee om zichzelf voort te planten.quote:De implicatie alleen al vind ik voldoende om dit nooit toe te laten. Laten we vooral de natuur een handje helpen in deze.
Heeft weinig met je karakter te maken. Maar wel met volwassen worden en het vooral voor jezelf willen doen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:20 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Is 't wellicht wat als ik m'n karakter probeer te verbeteren?
Seks is geen primaire levensbehoefte.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:22 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Waarom zijn onderdak en gezondheidszorg een basisrecht? Omdat 't primaire levensbehoeften zijn.
Precies, geen primaire levensbehoefte.quote:Hoe help je de natuur? Niemand gaat naar een prostituee om zichzelf voort te planten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |