Gevuld door exact dezeldde mensen als die elk exact hetzelfde topic over dit onderwerp al vaker gevuld hebben.quote:
Je kijkt erg neer op vrouwen die incel-achtige mannen 'doen', hè?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 12:36 schreef viceversa het volgende:
[..]
Ga eens een 2/10 plezieren, die vrouwen verdienen ook een verzetje.
Ze zijn natuurlijk te druk met om zich heen kijken, als schichtige hertjes, vanwege alle jagers in het bos.. Jaren van evolutie.. En het enige wat vrouwen kunnen is rennen voor de jager..quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 12:50 schreef 2thmx het volgende:
"Denk je dat vrouwenhersenen niet in één oogopslag merken" --> nee. Ongeacht wat hier verder op volgt. De superpowers die blue-pilled mannen zoals jij aan vrouwen toekennen is altijd wat lachwekkend. Nee, vrouwen ruiken het niet of je veel of weinig zelfvertrouwen hebt, of je wel of geen 'vrouwonvriendelijke' gedachten hebt, of je veel of weinig testosteron produceert, etc.
Is onderzoek naar gedaan. Geen zin om nog meer te googlen vandaag.quote:
Heel saai inderdaad, geen tientallen mannen afwerken. Bo-ring!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 12:39 schreef Asil het volgende:
[..]
Dus jij wil een vrouw die zich altijd 'netjes' (of saai) heeft gedragen
Een 30-jarige maagd wil ik inderdaad niet. Een 20-jarige maagd is prima. Ooit. Niet nu.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 12:40 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dan zoek je een vrouw die nog in de bobbeltjesfolie zit en nog barst van het hechtingsstofje.
Maar dat wil je niet, want met die vrouwen is iets mis..
Homo'squote:Op zaterdag 7 oktober 2017 12:44 schreef Jopie78 het volgende:
Als jij het weg-edit, zet ik het wel neer..
Homo's![]()
Overigens wil ik nogmaals mijn voorkeur uitspreken voor een dagboek-forum DGB
Maar de prostituees moeten wel verplicht al die mannen afwerken?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 12:53 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Heel saai inderdaad, geen tientallen mannen afwerken. Bo-ring!
Je hebt groot gelijk. Eerst even dit grootse en meeslepende leven afmaken en dan ruimte maken voor je 20-jarige reine deerne.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 12:54 schreef 2thmx het volgende:
Een 30-jarige maagd wil ik inderdaad niet. Een 20-jarige maagd is prima. Ooit. Niet nu.
Waarom zou een 20-jarige maagd jou willen als ze zoveel beter kan krijgenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 12:54 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Een 30-jarige maagd wil ik inderdaad niet. Een 20-jarige maagd is prima. Ooit. Niet nu.
Wat is er slechter dan aan hem?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 12:56 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Waarom zou een 20-jarige maagd jou willen als ze zoveel beter kan krijgen
Tweede keer dat je 'opdringen' schrijft. Vrij typisch voor feministen en cocks: zelfs een uiting van een andere mening reeds als een 'aanval' ('opdringen') beschouwen. W.m.b. doe je gewoon wat je zelf wil, hoor. Trouw met een vrouw die al kinderen heeft en voed haar kinderen op. Heb één keer per maand seks met haar en zie 't door de vingers dat zij jou de andere weken bedriegt op haar vertrouwde cock carousel. Waarom zou 't mij interesseren? Live your blue-pilled life, son.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 12:54 schreef ElDinosaur het volgende:
Ga alleen niet jouw verknipte wereldbeeld opdringen aan anderen.
Nee, niet verplicht. Prostituees werken nu ook al niet verplicht, hoor.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 12:55 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Maar de prostituees moeten wel verplicht al die mannen afwerken?
Niet-feministische vrouwen waarderen andere kwaliteiten dan een modellenuiterlijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 12:56 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Waarom zou een 20-jarige maagd jou willen als ze zoveel beter kan krijgen
En wat ben jij dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 12:53 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Heel saai inderdaad, geen tientallen mannen afwerken. Bo-ring!
Best. Blijven er meer sletten over voor de mannen die dat wel prima vinden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 12:50 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Eigen empirie. Dat heeft niets met veronderstellen te maken.
Het is w.m.b. net zo (of net zo weinig) gênant als andere inkomensondersteuning (voor huur, zorgverzekering, etc.).quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:05 schreef Deckard het volgende:
Vind het voor de mannen een steek in de rug mocht zoiets ooit worden ingevoerd.
Hoe kan je dan nog man zijn wanneer de overheid dat soort dingen faciliteert?
Heb het ook niet over uiterlijk maar over innerlijk Elliotquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:04 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Niet-feministische vrouwen waarderen andere kwaliteiten dan een modellenuiterlijk.
Interessant dat jij vrouwen ziet als een service.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:06 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Het is w.m.b. net zo (of net zo weinig) gênant als andere inkomensondersteuning (voor huur, zorgverzekering, etc.).
Zoals een volle portemonnee. Oh nee, wacht, jij wilde je handje ophouden zodat je gratis naar de hoeren kon.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:04 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Niet-feministische vrouwen waarderen andere kwaliteiten dan een modellenuiterlijk.
Yeah right, want er is al zo'n slettenoverschot voor mannetjes die kreten als 'Flatsehats!' grappig vinden. Alsjeblieft knul, bedelf jezelf gerust onder nog meer sletten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:06 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Best. Blijven er meer sletten over voor de mannen die dat wel prima vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |