SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html![]()
Als iemand zich afvraagt waarom je Muis overal ziet; vandaag wordt Muis begraven.
ToT heeft een geweldige UI gemaakt van de welbekende MaryMouse UI, met een kaarsje.
Als je ook deze UI als eerbetoon aan Muis wilt, kun je die hier vinden. https://i.imgur.com/PUoVulO.jpg of https://i.fokzine.net/usericons/180477/MiSgKOZh.jpgSame shit, different day
SC hopper present
Meniermenierdakêrrekedaheurtdanéééééét'quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik word altijd zo onzeker van dat accent eerlijk gezegdHet klinkt allemaal zo vragend voor mijn gevoel, dan voel ik me altijd alsof ik iets verkeerds zeg
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Meniermenierdakêrrekedaheurtdanéééééét'
Aldus een Mestreechse die me vriendelijk wees op het feit dat ik de Albert Heijn winkelkar in het vak van de C1000 probeerde te zetten. Kreeg het slot er niet op én mijn 50 cent niet terug. Zij stampen joh
Dan kende gij Tilburg nog nie.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Brabant, zou ik me ook best thuis kunnen voelen
tis nu meer delluftsquote:
Subs?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Aldus een Mestreechse die me vriendelijk wees op het feit dat ik de Albert Heijn winkelkar in het vak van de C1000 probeerde te zetten. Kreeg het slot er niet op én mijn 50 cent niet terug. Zij stampen joh
rose maandagquote:
Hahahahahá, des knoks weer.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het duurde drie keer antwoorden voordat ze doorhad dat ik haar écht niet verstond. Ik praatte dan ook puur ABNquote:
Da's unnuh groate gajesbende doar.quote:
Wie sjoeën ós Limburg isquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het duurde drie keer antwoorden voordat ze doorhad dat ik haar écht niet verstond. Ik praatte dan ook puur ABN
Twee weken loater, kalde iech schoen Mestreechs mit.
je doet je naam eer aanquote:
woh, da's snelquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het duurde drie keer antwoorden voordat ze doorhad dat ik haar écht niet verstond. Ik praatte dan ook puur ABN
Twee weken loater, kalde iech schoen Mestreechs mit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |