http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1670638/quote:Utrecht / Baarn - Sinds vrijdagavond 29 september is de 25-jarige Anne Faber vermist. De politie is een opsporingsonderzoek gestart en zoekt getuigen.
Anne is op 29 september weggegaan op een zwarte opoefiets van het merk en type Batavus Old Dutch met voorop een rekje. Een opvallend detail is dat de fiets handremmen heeft. Het was noodweer die avond; rond 18.40 uur begonnen de eerste buien en het heeft daarna ook geonweerd. Volgens het KNMI was het die avond zelfs gevaarlijk weer. Rond 18.50 uur maakte Anne nog een selfie in de regen die ze verstuurde via WhatsApp. Uit onderzoek blijkt dat deze foto genomen is op de hoek van de Amsterdamsestraatweg met de Hilversumsestraatweg in Baarn. Zowel de tactische recherche als de forensische opsporing zet alles op alles om Anne te vinden. Zo is er een politiehelikopter ingezet om te kijken of er door middel van warmtebeelden haar verblijfplaats te achterhalen is, wordt er gesproken met getuigen en bekenden van Anne en worden telefoongegevens bekeken. Ook worden tips nagelopen die onder andere binnekomen via de opsporingstiplijn. Vooralsnog is er nog geen duidelijkheid over wat Anne is overkomen en waar zij nu is. Een groot rechercheteam werkt aan de zaak.
Bron: Politie
SPOILER: laatste apps en foto's Anne & vriendOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. TIJDLIJNquote:VRIJDAG 6 OKTOBER
- Rond 16.00 uur heeft de politie in het Blookerpark een rugzak gevonden die mogelijk ook van Anne is. Na de jas en de fiets is dit het derde concrete spoor dat mogelijk naar de vermiste Utrechtse leidt.
- De politie heeft vastgesteld dat de gevonden fiets vrijwel zeker van Anne is. Volgens het NFI is de jas die dinsdagavond in Huis ter Heide werd aangetroffen ook van Anne.
- De ME onderzoekt de omgeving van de vrijwel leeggepompte vijver op sporen. Vrijwillige zoekteams speuren aan de overkant van de Amersfoortseweg. Als blijkt dat zich in de vijver zelf geen bruikbare aanwijzingen bevinden, wordt de zoekactie verplaatst naar de straten en voortuinen in het dorp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Huis ter Heide, Soest, Utrecht - De vijver in het Blookerpark in Huis ter Heide, waar donderdagavond een zwarte fiets is gevonden, is grotendeels leeggepompt. De fiets is vrijwel zeker van de sinds vorige week vrijdag vermiste Anne Faber uit Utrecht. Anne is nog steeds vermist.
Donderdag zochten forensisch onderzoekers in wateren rond de vindplaats van kleding die mogelijk van Anne is. Deze kleding is nog bij het NFI, waar onderzocht wordt of deze van haar is en of er andere sporen op zitten. Bij het zoeken werd gisteren aan het begin van de avond een zwarte opoefiets aangetroffen. Alles wijst erop dat de fiets van Anne is, onderzoek moet hier nog zekerheid in geven. De omgeving is afgezet en de vijver wordt vandaag verder leeggepompt.
In de vijver zijn vooralsnog geen andere spullen of sporen gevonden die leiden naar Anne.
link > https://www.politie.nl/ni(...)t&utm_medium=twitter
Brontwitter:PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 14:37:54Gevonden jas is van #AnneFaber. Blijkt uit eerste bevindingen NFI. reageer retweet
twitter:PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 16:32:17Rugzak gevonden in Blookerpark. Lijkt op rugzak die #AnneFaber bij zich had. Omgeving is afgezet voor sporenonderzoek. reageer retweet
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 schreven de Moderators het volgende:
Ontopic graag
-persoonlijke sneren en onderbuik naar elkaar kan achterwege blijven.
-speculeren mag, maar verzin niet je eigen waarheden dmv aandragen halve argumenten.
-opmerkingen als:" kijk maar zelf op google" of "zoek zelf" kunnen ook wegblijven.
-BNW graag naar BNW, zoals Vrijland en Co.
-opmerkingen over AZC of getinte mannen in auto's die elders meisjes pesten kunnen voorlopig ook buiten blijven aub. Is voorlopig niet relevant en nergens bewezen of gerelateerd
-We laten dat gecodeerde twitter bericht voor wat het is, dus hoeven we niet te herposten aub , dank je wel.![]()
Is toch gek dat dat niet die aandacht krijgt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:30 schreef DeBlauweKrokodil het volgende:
[..]
Nee, één keer in vermist verder alleen regionaal.I´m back.![]()
Die zaak kende ik niet eens terwijl mijn ouders er nog geen km van vandaan wonen. Ik hoop dat familie van vrienden van Faber snel zekerheid krijgen. Liefst met goed nieuws maar vrees het ergste.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:28 schreef Ryan3 het volgende: [..] https://www.ad.nl/binnenl(...)houdt-hoop~aec506d1/ ? Die zaak is ook niet echt in het nieuws geweest? Ook knap jong paardenmeisje zo te zien: [ afbeelding ]
![]()
...quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
effe serieus ,,,,,ze ziet er niet uit op die foto.....vrouwen sturen niet graag fotoos waar ze er niet uit op zien....ik heb foto's van haar gezien waar ze er wel goed op uit ziet...hier kijk....zou een vrouw dit echt willen versturen??
[ afbeelding ]
Ja, vind het wel meevallen. Gewoon leuk en grappig.
Je theorie, die trouwens half nederland bijna lijkt te delen trouwens als ik zo op facebook kijk, is voor mij echt ontzettend bizar. Dat iemand hier niet onmiddelijk een vertrouwd fenomeen in ziet maar er vraagtekens bij zet kan ik echt niet bij. Dan vraag ik echt af waarom dat verschil in wereldbeeld zo ontzettend groot is.![]()
Wat is je punt? Er mag 26 delen lang alleen maar een grafstemming hangen?.......... duidelijk weer.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toch een "grapje" dus.... duidelijk weer.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Zij heeft wel een beloning uitgegeven van 10.000 euro voor de gouden tip. Die nog niet is gekomen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:32 schreef alpeko het volgende:
[..]
Die zaak kende ik niet eens terwijl mijn ouders er nog geen km van vandaan wonen. Ik hoop dat familie van vrienden van Faber snel zekerheid krijgen. Liefst met goed nieuws maar vrees het ergste.![]()
Kom eens van je zolderkamer af, mafklapper.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het vreemde is wie verwacht er nou met deze weerstomstandigheden een vrouw op een fiets te treffen????Je raekt an de dinge geweun.![]()
yupsquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:36 schreef Xan21 het volgende:
Die foto heeft ze toch naar haar vriendje gestuurd niet voor iedereen op twitter etc...Genealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
Ik ben overigens in dit soort gevallen voorstander van een profiler opgeleid door FBI. Je ziet het wel eens in films, die lui bestaan echt en die kunnen ook opgeleid worden door de FBI.I´m back.![]()
Of juist niet. Het gaat niet om verwachten het gaat om ongestoord je gang kunnen gaan. Met mooi weer (druk buiten) op plekken waar veel jonge meiden fietsen kun je niet zomaar iemand ontvoeren. Op afgelegen plekken met noodweer juist wel. De kans dat er iemand komt is klein maar als iemand daar net langs fietst met noodweer is die persoon op zichzelf aangewezen en ver weg van hulp van derden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het vreemde is wie verwacht er nou met deze weerstomstandigheden een vrouw op een fiets te treffen????
Stel dat iemand op die avond kwade bedoelingen gehad zou hebben en op pad zou zijn gegaan dan had die persoon toch nooit verwacht dat hij een dame op een fiets zou aantreffen.....meest ongunstige avond om een ontvoering in elkaar te zetten....
Hoeveel mensen die avond ook op die route vraag ik me af......Cast a cold Eye
On Life, on Death.
Horseman, pass by!![]()
Predictive Profiling bestaat in Nederland ook gewoon, hoor.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:37 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ben overigens in dit soort gevallen voorstander van een profiler opgeleid door FBI. Je ziet het wel eens in films, die lui bestaan echt en die kunnen ook opgeleid worden door de FBI.
Je raekt an de dinge geweun.![]()
Die hebben we in Nederland ook. Worden volgens mij wel pas ingezet als de andere mogelijkheden zijn uitgeput, vooral in cold cases dus.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:37 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ben overigens in dit soort gevallen voorstander van een profiler opgeleid door FBI. Je ziet het wel eens in films, die lui bestaan echt en die kunnen ook opgeleid worden door de FBI.![]()
Ja, alhoewel het er hier naar uitziet dat ze dicht bij een redelijk drukke weg was.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:37 schreef Winston_Smith het volgende:
[..]
Of juist niet. Het gaat niet om verwachten het gaat om ongestoord je gang kunnen gaan. Met mooi weer (druk buiten) op plekken waar veel jonge meiden fietsen kun je niet zomaar iemand ontvoeren. Op afgelegen plekken met noodweer juist wel. De kans dat er iemand komt is klein maar als iemand daar net langs fietst met noodweer is die persoon op zichzelf aangewezen en ver weg van hulp van derden.I´m back.![]()
Zelf kwam ik net deze foto tegen op Facebook. Iemand ziet in het omcirkelde gedeelte een man staan die een mobiel vast houdt.
Zie hier de foto https://ibb.co/cx4Sfb
Ik zie het nu ook. Maar of dit nu echt een man is of schaduw ik weet het niet.Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..![]()
Ben je helemaal bedonderd?! Dat mag nóóit! Wie heeft je dat proberen wijs te maken?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:36 schreef EternalNow het volgende:
Sinds wanneer mogen vrouwen fietsen zonder hun man?![]()
![]()
En hoeveel vermisten worden er binnen twee weken dood gevonden?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:37 schreef DeBlauweKrokodil het volgende:
zo'n 100 mensen per jaar blijven langer dan een jaar vermist volgens artikel op de nos app![]()
Ja, okee. Kijk het is niet 100% wetenschap wat die lui bedrijven natuurlijk, zitten ook heel vaak mis, maar goed soms zitten ze frappant goed.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:38 schreef Physsic het volgende:
[..]
Die hebben we in Nederland ook. Worden volgens mij wel pas ingezet als de andere mogelijkheden zijn uitgeput, vooral in cold cases dus.I´m back.![]()
Laatste stukje fietsroute bij elkaar geklikt, de 'pin' heb ik laten vallen waar voor het laatst telefoonsignaal was.
https://www.google.nl/map(...)2612a37ecd51!1m0!3e1Op Fok! sinds 17 / 01 / 2003. Ook wel bekend als "de dag dat de GoT HK dichtging" :P![]()
Mensen van haar werk wisten misschien ook wel dat ze ging fietsen die avond en die route. Ik wil niet zeggen dat zij iets hebben gedaan, maar die zouden dus wel van haar plannen afweten (in reactie op wie verwacht er nou een meisje in de regen fietsend, naast dat het helemaal niet zó gek is)![]()
Je moet dat ook maar net inschatten, je verwacht gewoon niet dat je midden in huis ter heide tussen de villawijken iets overkomt. Dat het wel is gebeurd, maakt duidelijk dat het best goed mogelijk is, maar dat is achteraf.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:37 schreef Winston_Smith het volgende:
[..]
Of juist niet. Het gaat niet om verwachten het gaat om ongestoord je gang kunnen gaan. Met mooi weer (druk buiten) op plekken waar veel jonge meiden fietsen kun je niet zomaar iemand ontvoeren. Op afgelegen plekken met noodweer juist wel. De kans dat er iemand komt is klein maar als iemand daar net langs fietst met noodweer is die persoon op zichzelf aangewezen en ver weg van hulp van derden.
Als ze bij soestduinen was onderschept was dat nog te verwachten geweest.![]()
Die bedragen zijn zo belachelijk laag. 10K voor een gouden tipquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:40 schreef Zipportal het volgende:
Tijd dat de politie eens tipgeld gaat inzetten. Dan zijn de mensen wel te porren.![]()
![]()
Leipe shit, ouwe.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:39 schreef Razor21 het volgende:
Zelf kwam ik net deze foto tegen op Facebook. Iemand ziet in het omcirkelde gedeelte een man staan die een mobiel vast houdt.
Ik zie het nu ook. Maar of dit nu echt een man is of schaduw ik weet het niet.I´m back.![]()
Ja, maar je zal toch eerst een lichaam moeten vinden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee. Kijk het is niet 100% wetenschap wat die lui bedrijven natuurlijk, zitten ook heel vaak mis, maar goed soms zitten ze frappant goed.![]()
Hey is echt bizar wat er aan reacties staan op Facebook bij de oproep van haar vriend. Sommige mensen zien blijkbaar van alles in die selfie.
Wat ik wel zie is een angstig meisje op de foto.Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..![]()
Dan moeten de ouders maar bijlappen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die bedragen zijn zo belachelijk laag. 10K voor een gouden tip![]()
![]()
Je zou toch bijna willen zeggen dat ze langs de paarsgemarkeerde route door iemand mee is genomen (daarvoor is het te druk, langs rand van de stad) en later op dat punt haar telefoon is uitgezetquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:39 schreef _DeMoN_ het volgende:
Laatste stukje fietsroute bij elkaar geklikt, de 'pin' heb ik laten vallen waar voor het laatst telefoonsignaal was.
https://www.google.nl/map(...)2612a37ecd51!1m0!3e1
Op Fok! sinds 17 / 01 / 2003. Ook wel bekend als "de dag dat de GoT HK dichtging" :P![]()
Nee, op PD aanwezig zijn dus in dit geval. Omgeving in je opnemen, met oog voor detail. Details zijn belangrijk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:41 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, maar je zal toch eerst een lichaam moeten vinden.
Enerzijds moet je een heel mechanistisch wereldbeeld hebben en anderzijds heel snel kunnen schakelen tussen sociologische veronderstellingen en associaties.I´m back.![]()
Ik wil zo graag met een open blik naar je theorie luisteren, maar ik vind het eigenlijk alleen maar om te huilen. En niet omdat het met Anne te maken heeft.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:39 schreef Razor21 het volgende:
Ik zie het nu ook. Maar of dit nu echt een man is of schaduw ik weet het niet.![]()
Je denkt serieus dat je in een regenjas een weerspiegeling kan zien?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:39 schreef Razor21 het volgende:
Ik zie het nu ook. Maar of dit nu echt een man is of schaduw ik weet het niet.![]()
![]()
Als je links kijkt zie je toch echt iemand staan op die foto.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:42 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Ik wil zo graag met een open blik naar je theorie luisteren, maar ik vind het eigenlijk alleen maar om te huilen. En niet omdat het Anne te maken heeft.![]()
leuk dat je maar dat ene zinnetje van me quote....quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:35 schreef Messina het volgende:
[..]
Kom eens van je zolderkamer af, mafklapper.
ik probeer me in te beelden wat die dader in gedachte had die avond.
Deze route moet op dat tijdstip gewoon heel rustig zijn geweest. De dader verwachte blijkbaar niet dat er veel getuigen zouden kunnen zijn toen ze dat meisje op de fiets zagen en overmeesterde op dat tijdstip. Waarschijnlijk heeft ze zich verzet waardoor ze haar jas en tas verloor.
Ik vraag me af welke mensen wisten dat ze die route zou gaan fietsen op die avond. Misschien is ze opgewacht door iemand die er vanaf wist......"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Wel bij semi-daglicht ja.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:43 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat je in een regenjas een weerspiegeling kan zien?![]()
Ik deel enkel wat ik net tegen kom op FB. Het is niet mijn theorie.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:42 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Ik wil zo graag met een open blik naar je theorie luisteren, maar ik vind het eigenlijk alleen maar om te huilen. En niet omdat het Anne te maken heeft.Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..![]()
Jezus 25 topics al. Niet vreemd bedoeld, maar kan het niet zo zijn dat ze gewoon is ontvoerd en gedropt aan de andere kant van het land. Dat spulletjes her en der zijn achtergelaten, maar that's it?
En die selfie is gewoon een niet zo blije face door het weer, dat doet iedereen, jezus man![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:43 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat je in een regenjas een weerspiegeling kan zien?❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven![]()
Dat kan zeker, soort Natasha Kampush idee.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:45 schreef Gregor1994 het volgende:
Jezus 25 topics al. Niet vreemd bedoeld, maar kan het niet zo zijn dat ze gewoon is ontvoerd en gedropt aan de andere kant van het land. Dat spulletjes her en der zijn achtergelaten, maar that's it?![]()
Bullshit.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als je links kijkt zie je toch echt iemand staan op die foto.
In de wolken zie je soms ook een dier.Love is in the air!![]()
Er staat echt iemand linksbovenin de cirkel die aangegeven staat. Dit kan een deel van Anne zijn die de telefoon vasthoud of iemand anders.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:45 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Bullshit.
In de wolken zie je soms ook een dier.![]()
Idd, alsof ze even aan een random iemand vraagt 'maak even foto terwijl ik dit doe'. Hollanders zijn niet zo direct sociaal, met name niet in de regenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:45 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Bullshit.
In de wolken zie je soms ook een dier.![]()
![]()
misschien wel aan haar vriendje, wellicht niet aan de hele wereld.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
effe serieus ,,,,,ze ziet er niet uit op die foto.....vrouwen sturen niet graag fotoos waar ze er niet uit op zien....ik heb foto's van haar gezien waar ze er wel goed op uit ziet...hier kijk....zou een vrouw dit echt willen versturen??
[ afbeelding ]![]()
En deze route heb je gebaseerd op wat ?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:39 schreef _DeMoN_ het volgende:
https://www.google.nl/map(...)2612a37ecd51!1m0!3e1![]()
Onzin.niks te zien ook.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er staat echt iemand linksbovenin de cirkel die aangegeven staat. Dit kan een deel van Anne zijn die de telefoon vasthoud of iemand anders.Love is in the air!![]()
Een arm heet dat die ze vooruit heeft en waar ze een selfie meemaakt. Als je dat al ziet want het kan ook gewoon een plooi in de stof zijn (oksel zit daar op die hoogte)quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er staat echt iemand linksbovenin de cirkel die aangegeven staat. Dit kan een deel van Anne zijn die de telefoon vasthoud of iemand anders.![]()
Damn, vaag!quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:39 schreef Razor21 het volgende:
Ik zie het nu ook. Maar of dit nu echt een man is of schaduw ik weet het niet.And there are still no americans in Bagdad !!![]()
Is al voorbij gekomen. Is de weerspiegeling van Anne en haar selfie arm + v hand. Weerspiegeling is haar telefoon. Selfie stand en een nat regenpak.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:39 schreef Razor21 het volgende:
Met alle beste intenties geprobeerd, maar nee. Dit is hetzelfde als een gezicht zien in de maan, of Jezus in een drol. Mensen zijn nou eenmaal gefocust op gezichten en zien die in van alles en nog wat, maar dit is zelfs voor mijn gezichtziende hoofd echt tien stappen te ver. Bovendien is de foto van dezelfden hoogte en afstand gemaakt als haar andere selfies, als dat nou anders was geweest zou ik je misschien nog 0.1% gelijk geven, nu gewoon echt niet. Bovendien, ze heeft d'r pa nog geappt daarna...quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als je links kijkt zie je toch echt iemand staan op die foto.![]()
Als je in de bijstand zit heb je pech en wordt het de helft. Desalniettemin een leuk bedrag, al zou dat niet de doorslag moeten geven.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die bedragen zijn zo belachelijk laag. 10K voor een gouden tip![]()
Waarom maakt ze een fietstocht terwijl het kut weer is? Moest ze ergens naartoe
People are always teaching us democracy but the people who teach us democracy don't want to learn it themselves.![]()
Mensen zien echt spoken ofzo, damn.Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
Ze had een afspraak die avond. Waarom horen we niks van die afspraak of van die persoon waarmee ze die afspraak had? Dat vind ik wel vreemd.![]()
I don't know, blijft heel eng en vreemd. Zomaar ook nog, Nederland is zo klein, hoe the f kan je zo van de wereld kwijtraken.....zo zielig voor die fam.![]()
Bovendien is alles gedraaid om die wilde theorie gestalte te geven. Heeft diegene 1 been dat een halve meter korter is en die diagonaal rondloopt? Wat een hoop onzinquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er staat echt iemand linksbovenin de cirkel die aangegeven staat. Dit kan een deel van Anne zijn die de telefoon vasthoud of iemand anders.![]()
Mag ik aan de moderators vragen om uitlatingen over vrouwen die spontaan een stuk gaan fietsen zonder bijkomend doel, anne's verdachte verdrietige selfie, weerspiegelingen in haar jas en ogen, en verdenkingen over haar vriend als dader, neer te zetten als niet gewenst vanwege niet relevante topic-vervuiling? Of ik ga ik dan te ver en hou ik mogelijke doorbraken in de zaak tegen?![]()
Ze had gewoon zin, deed ze vakerquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:51 schreef LievePoetin het volgende:
Waarom maakt ze een fietstocht terwijl het kut weer is? Moest ze ergens naartoe![]()
Die zijn op huwelijksreis.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:51 schreef Poepz0r het volgende:
Ze had een afspraak die avond. Waarom horen we niks van die afspraak of van die persoon waarmee ze die afspraak had? Dat vind ik wel vreemd.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Die had ze de volgende dag.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:51 schreef Poepz0r het volgende:
Ze had een afspraak die avond. Waarom horen we niks van die afspraak of van die persoon waarmee ze die afspraak had? Dat vind ik wel vreemd.![]()
wat is de Facebook link ?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:39 schreef Razor21 het volgende:
Ik zie het nu ook. Maar of dit nu echt een man is of schaduw ik weet het niet."A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Twee bruiloften in één weekend?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee ze had de volgende dag die bruiloft en op vrijdag ook een afspraak.![]()
Ja ik ook man, ik kan hier niet meer tegen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:54 schreef Blue_note het volgende:
Ok. Als we hier BNW shit toestaan ben ik weg hier.![]()
![]()
![]()
Far fetched wellicht maar, is de politie ook actief op het darknet?
Pas geleden nog is een model ontvoerd en in handen gevallen van mensenhandelaren. De geruchten dat rijke doorgaans Arabische mannen vrouwen kopen spelen al langer. Er verdwijnen wereldwijd nogal eens mooie meisjes/vrouwen die niet meer teruggevonden worden. Hoe groot aantal van die meisjes/vrouwen zouden slachtoffer zijn geworden van mensenhandelaren?![]()
Niks persoonlijks, maar ik moet hiet echt van huilen...quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee ze had de volgende dag die bruiloft en op vrijdag ook een afspraak.![]()
Hoe meer wilde theorieën en tweets van net aangemaakt accounts je deelt, hoe meer mij het gevoel bekruipt dat je mensen wel heel graag op allerlei alternatieve sporen wilt zetten. Waar was jij vrijdag 29 september in de avond?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:51 schreef Poepz0r het volgende:
![]()
Dat was een bullshitverhaal van dat model...quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:54 schreef Brybry het volgende:
Far fetched wellicht maar, is de politie ook actief op het darknet?
Pas geleden nog is een model ontvoerd en in handen gevallen van mensenhandelaren. De geruchten dat rijke doorgaans Arabische mannen vrouwen kopen spelen al langer. Er verdwijnen wereldwijd nogal eens mooie meisjes/vrouwen die niet meer teruggevonden worden. Hoe groot aantal van die meisjes/vrouwen zouden slachtoffer zijn geworden van mensenhandelaren?![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:54 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Ja ik ook man, ik kan hier niet meer tegen.achterlijkheid ten top.
![]()
klopt de eerste keer dat een " profiler" gebruikt werd was in de UK bij Jack the Ripperquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:38 schreef Messina het volgende:
[..]
Predictive Profiling bestaat in Nederland ook gewoon, hoor.
en van af dat moment is het bijna overal een gebruikelijke vorm van misdaad opsporen bij vermissingszaken of moordzaken"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."![]()
We gaan hier geen BNW zaken bespreken. Open dan een topic in BNW aub.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Zit op mobiel is beetje lastig nu met links delen etc. Maar er is een hele discussie gaande onder haar selfie bij de oproep die haar vriend heeft gedeeld. Ik ga hier niet zijn naam posten. Je vind hem wel.quote:Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..![]()
Bron?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:54 schreef S95Sedan het volgende:
Maar ze had nog maar 19% batterij, is die niet gewoon uitgegaan doordat die leeg was?
Of baseer je je op de 29% batterijstatus van haar vriend?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:56 schreef Straatcommando. het volgende:
We gaan hier geen BNW zaken bespreken. Open dan een topic in BNW aub.Kun je ze geen nws ban geven? Het blijft terug komen.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2017 20:57:27 ]![]()
Ah ok. Desalniettemin zijn die geruchten er al jaren en lijkt het wel echt te gebeuren. Niet perse door rijke Arabieren maar er worden wel degelijk mensen verhandeld, het Darknet lijkt daar een rol in te spelen..quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was een bullshitverhaal van dat model...![]()
Ze plaatsen ook verdenkingen over zijn betrokkenheid op zijn eigen fb pagina.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:56 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Zit op mobiel is beetje lastig nu met links delen etc. Maar er is een hele discussie gaande onder haar selfie bij de oproep die haar vriend heeft gedeeld. Ik ga hier niet zijn naam posten. Je vind hem wel.
Nog even extra opjutten met spookbeelden zal hij vast ook blij van worden.
Als mensen de moeite nemen om de feiten te lezen die tot nu toe allemaal bekend zijn kun je al die theorieen laten varen.![]()
dan stuur je de link straks toch ?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:56 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Zit op mobiel is beetje lastig nu met links delen etc. Maar er is een hele discussie gaande onder haar selfie bij de oproep die haar vriend heeft gedeeld. Ik ga hier niet zijn naam posten. Je vind hem wel."A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Bedoel je daar mijn vraag mee?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:56 schreef Straatcommando. het volgende:
We gaan hier geen BNW zaken bespreken. Open dan een topic in BNW aub.
Er zit iig geen bnw achtige intentie achter..![]()
.. Dat kan ik niet zelf, maar zal wel een consequentie kunnen zijn als men er mee door gaat.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:56 schreef Blue_note het volgende:
[..]Kun je ze geen nws ban geven? Het blijft terug komen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Natuurlijk heeft de dader op Google gezien dat de vijver in het Blookerpark de grootste vijver in een wijde omtrek is langs de route. alleen bij Soestdijk nabij de Jachthuislaan is wat meer water. En water had hij nodig om de fiets te dumpen met een directe link met de route.![]()
Het is toch de groene jas idd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:56 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Bron?
Of baseer je je op de 29% batterijstatus van haar vriend?
[ afbeelding ]I´m back.![]()
Facebook is sowieso aids wat dat betreftquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:58 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Ze plaatsen ook verdenkingen over zijn betrokkenheid op zijn eigen fb pagina.
Nog even extra opjutten met spookbeelden zal hij vast ook blij van worden.
Als mensen de moeite nemen om de feiten te lezen die tot nu toe allemaal bekend zijn kun je al die theorieen laten varen.
Alsof het nog niet erg genoeg is voor die vriend.![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
.. Dat kan ik niet zelf, maar zal wel een consequentie kunnen zijn als men er mee door gaat.![]()
![]()
Ik moest hardop lachen. Ik zie dingen snel voor me.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:51 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:
[..]
Bovendien is alles gedraaid om die wilde theorie gestalte te geven. Heeft diegene 1 been dat een halve meter korter is en die diagonaal rondloopt? Wat een hoop onzin
Als zij niet binnen afzienbare tijd gevonden word is er iig nog een kans dat ze nog leeft....dan moet ze haast wel ontvoerd zijn.![]()
Ja, okee, ik acht de kans wel klein, want waarom dan niet jas en tas meenemen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:00 schreef Brybry het volgende:
Als zij niet binnen afzienbare tijd gevonden word is er iig nog een kans dat ze nog leeft....dan moet ze haast wel ontvoerd zijn.I´m back.![]()
Nee ze had bij d'r vriendje afgesproken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze had die avond een afspraak met iemand uit/in Amsterdam las ik
Ook dat verhaal van dat ontvoerde model is gewoon bullshit mensen."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
twitter:PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 20:56:55Zoekactie ME in Huis ter Heide ivm #AnneFaber is beëindigd. Na de vondst van een rugzak zijn er geen bijzonderheden meer aangetroffen. reageer retweet
![]()
Tijdens een worsteling weggeraakt? Weggegooid om op een dwaalspoor te zetten?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, ik acht de kans wel klein, want waarom dan niet jas en tas meenemen.![]()
Mijn zusje stuurt mij ook wel eens foto's waar ze lelijke gezichten maakt.
Gewoon een kwestie van een gevoel op je gezicht willen uitdrukken.
Ze vond de regen naar - foto met vies gezicht naar vriend als wijze van grap.
KLAARTwiddel![]()
Hoe embed je zo'n tweet?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:03 schreef Zipportal het volgende:
twitter:PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 20:56:55Zoekactie ME in Huis ter Heide ivm #AnneFaber is beëindigd. Na de vondst van een rugzak zijn er geen bijzonderheden meer aangetroffen. reageer retweet
![]()
Dat baseer je op? Zaken uit het verleden?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:00 schreef Brybry het volgende:
Als zij niet binnen afzienbare tijd gevonden word is er iig nog een kans dat ze nog leeft....dan moet ze haast wel ontvoerd zijn.
Wat is afzienbare tijd?
Of probeer je nu gewoon wat interessants te zeggen wat niet ergens op gebaseerd is."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
AZC zou ook kunnen. Maar wie weet is er wel helemaal geen dader.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:03 schreef Poolbal het volgende:
Dichtbij Den Dolder, iemand uit de inrichting? Denk het niet, maar is ene mogelijkheid.![]()
Het kan, maar mensen op verlof zullen sowieso wel een bezoekje krijgen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:03 schreef Poolbal het volgende:
Dichtbij Den Dolder, iemand uit de inrichting? Denk het niet, maar is ene mogelijkheid.Je raekt an de dinge geweun.![]()
Ja kan idd. Maar toch stevig jasje die je niet over het hoofd ziet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:03 schreef Brybry het volgende:
[..]
Tijdens een worsteling weggeraakt? Weggegooid om op een dwaalspoor te zetten?
Dwaalspoor? Kun je beter verder rijden en 50km verderop uit het raam gooien dan.I´m back.![]()
Niet op mobiel btw.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Er is een blauw Twitter icoontje in reageersectie en dan link plakken.![]()
Ja, sws alsof dames geen gekke gezichten kunnen trekken...quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:04 schreef summer2bird het volgende:
Mijn zusje stuurt mij ook wel eens foto's waar ze lelijke gezichten maakt.
Gewoon een kwestie van een gevoel op je gezicht willen uitdrukken.
Ze vond de regen naar - foto met vies gezicht naar vriend als wijze van grap.
KLAARI´m back.![]()
Zo'n groot gebied is het niet waar haar spullen gevonden en er is toch aardig wat van doorzocht?Bij vorige zaken (Romy en Savannah) werd het slachtoffer ook in de omgeving gevonden...quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:04 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dat baseer je op? Zaken uit het verleden?
Wat is afzienbare tijd?
Of probeer je nu gewoon wat interessants te zeggen wat niet ergens op gebaseerd is.![]()
waarom stuur je een selfie, het moet een betekenis hebben, ze trekt een raar gezicht en geeft een teken met haar vingers.![]()
Men zal nu ook weer gaan zoeken bij het laatste signaal. Volg het spoor terug. Bijna letterlijk in deze zaak zoals al eerder aangegeven. Of huist de dader zich in de kelder van het kluizenaarshutje ?![]()
Dat "mensen in bushokje" zag ik niet maar dit. Vrijdag avond misschien 😵😵quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:39 schreef Razor21 het volgende:
Omdat dat leuk is om te doen onder elkaar. Wel eens een vriendin gehad?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:06 schreef KingRadler het volgende:
waarom stuur je een selfie, het moet een betekenis hebben, ze trekt een raar gezicht en geeft een teken met haar vingers.![]()
Als het lichaam verplaatst is zegt dat niets over de toestand van dat lichaam.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:06 schreef Brybry het volgende:
[..]
Zo'n groot gebied is het niet waar haar spullen gevonden en er is toch aardig wat van doorzocht?Bij vorige zaken (Romy en Savannah) werd het slachtoffer ook in de omgeving gevonden..."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Ja geen idee maar het lijkt mij in laatste geval dat dat juist onhandig is.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja kan idd. Maar toch stevig jasje die je niet over het hoofd ziet.
Dwaalspoor? Kun je beter verder rijden en 50km verderop uit het raam gooien dan.
Dan moet je met je slachtoffer bij je een heel eind gaan rijden of je geeft juist teveel informatie prijs over je whereabouts![]()
Ja, okee, ik vond dat aanvankelijk ook vaag, misschien hadden ze ruzie, dacht ik. Maar aan de andere kant is deze foto niet zo interessant want genomen wrs bij Baarn uiterste punt waar ze kwam en haar jas, fiets en tas zijn nu gevonden bij Blookerpark. Wrs is daar in de buurt wat gebeurd niet daar bij Baarn, behalve hoosbui.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:06 schreef KingRadler het volgende:
waarom stuur je een selfie, het moet een betekenis hebben, ze trekt een raar gezicht en geeft een teken met haar vingers.I´m back.![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)~ae87714b/113072970/quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:47 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
En deze route heb je gebaseerd op wat ?Op Fok! sinds 17 / 01 / 2003. Ook wel bekend als "de dag dat de GoT HK dichtging" :P![]()
Ik denk dat ze met haar vingers een Illuminati driehoek maakt, dus dan moeten die haast wel erachter zitten.![]()
Kom eens kijken in mijn telefoon wat voor troepselfies ik naar vriendlief en mijn moeder stuur.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:06 schreef KingRadler het volgende:
waarom stuur je een selfie, het moet een betekenis hebben, ze trekt een raar gezicht en geeft een teken met haar vingers.
Geen idee hoe oud je bent maar er is écht niks vreemds aan zo'n selfie.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Zeg ik dat ergens? Dat lijkt mij evident.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Als het lichaam verplaatst is zegt dat niets over de toestand van dat lichaam.
Ik hoop gewoon dat de arme vrouw nog leeft en aangezien ze nog niet gevonden is lijkt het mij niet vreemd om dat te denken of hopen![]()
Ik dacht dat we dat gezeur over die foto hadden gehad totdat clown klaasweetalles zijn opwachting maakte.graag verwijderen![]()
ik maak nooit selfies, ik kan het niet weten. ben ik te oud voor.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kom eens kijken in mijn telefoon wat voor troepselfies ik naar vriendlief en mijn moeder stuur.
Geen idee hoe oud je bent maar er is écht niks vreemds aan zo'n selfie.![]()
Tegen een dood voorwerp een gekke bek trekken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kom eens kijken in mijn telefoon wat voor troepselfies ik naar vriendlief en mijn moeder stuur.
Geen idee hoe oud je bent maar er is écht niks vreemds aan zo'n selfie.![]()
![]()
Klopt, vrouwen zijn ook gewoon mensen, sommige mannen vergeten dat wel eens, en kunnen de zelfde gekke strapatsen uithalen soms.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Geen idee hoe oud je bent maar er is écht niks vreemds aan zo'n selfie.I´m back.![]()
Bij deze, selfies zijn normaal en kut.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:10 schreef KingRadler het volgende:
[..]
ik maak nooit selfies, ik kan het niet weten. ben ik te oud voor.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
In de stromende regen en met kut weer, daar geloof ik niet zo in. Had ze geen afspraak of wat anders waar ze moest zijn?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:51 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Ze had gewoon zin, deed ze vakerPeople are always teaching us democracy but the people who teach us democracy don't want to learn it themselves.![]()
ja hoor tuurlijk allemaal mijn schuldquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:10 schreef zomer86 het volgende:
Ik dacht dat we dat gezeur over die foto hadden gehad totdat clown klaasweetalles zijn opwachting maakte.
de politie zal ook wel een foto analyse gemaakt hebben en een conclusie hebben getrokken"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Nou ja, elk topic lijkt het minstens 2 keer raak...quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:10 schreef zomer86 het volgende:
Ik dacht dat we dat gezeur over die foto hadden gehad totdat clown klaasweetalles zijn opwachting maakte.
Mods zijn wel goed bezig overigens.
Het was mooi weer toen ze wegging, waarom moet er voor alles een reden zijn?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:11 schreef LievePoetin het volgende:
[..]
In de stromende regen en met kut weer, daar geloof ik niet zo in. Had ze geen afspraak of wat anders waar ze moest zijn?graag verwijderen![]()
[quote]Op vrijdag 6 oktober 2017 21:06 schreef KingRadler het volgende:
waarom stuur je een selfie, het moet een betekenis hebben, ze trekt een raar gezicht en geeft een teken met haar vingers.
[/quote
Dit is ironisch bedoeld toch?
Generatiekloof anders.![]()
Weer had ze wellicht niet gecheckt. Gezien de route had ze niet echt een afspraak en ze deed het vaker.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:11 schreef LievePoetin het volgende:
[..]
In de stromende regen en met kut weer, daar geloof ik niet zo in. Had ze geen afspraak of wat anders waar ze moest zijn?
Jullie willen gewoon in een complot geloven denk ik. Ze kan toch gewoon een stukje fietsen?"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Dit is al 100 keer behandeld, zou zeggen lees de andere topics eens door en val ons niet lastig met je kinderblaat.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja hoor tuurlijk allemaal mijn schuld
de politie zal ook wel een foto analyse gemaakt hebben en een conclusie hebben getrokkengraag verwijderen![]()
Het is maar net welke mensen je kent dan denk ik. Ik ken veel mensen zoals zij en die zouden dat ook kunnen doen. Neem dan maar van ons aan dat het een heel normaal fenomeen is.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:10 schreef KingRadler het volgende:
[..]
ik maak nooit selfies, ik kan het niet weten. ben ik te oud voor.![]()
Probeer je eigen kleine referentiekader dan niet te misbruiken voor mislukte conclusies.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:10 schreef KingRadler het volgende:
[..]
ik maak nooit selfies, ik kan het niet weten. ben ik te oud voor."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Zometeen begint men weer over waarom ze ging fietsen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:11 schreef Messina het volgende:
[..]
Nou ja, elk topic lijkt het minstens 2 keer raak...
Mods zijn wel goed bezig overigens.![]()
Dat kan maar ik geloof daar niet zo in.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Weer had ze wellicht niet gecheckt. Gezien de route had ze niet echt een afspraak en ze deed het vaker.
Jullie willen gewoon in een complot geloven denk ik. Ze kan toch gewoon een stukje fietsen?People are always teaching us democracy but the people who teach us democracy don't want to learn it themselves.![]()
Inmiddels is de fiets van die Duitse vrouw in Zeeland ook gevonden, in de duinen. Grote redding operatie gestart vanavond.![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt, vrouwen zijn ook gewoon mensen, sommige mannen vergeten dat wel eens, en kunnen de zelfde gekke strapatsen uithalen soms..
Maar ik vind daar dus niks raars aan nee. Denk dat er veels te veel achter die selfie wordt gezocht.
Of eerder zoeken naar dingen die er niet zijn.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Ze fietste wel vaker een stukje. Niets vreemds aan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:14 schreef LievePoetin het volgende:
[..]
Dat kan maar ik geloof daar niet zo in."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Denk dat ze nu vooral on the ground bezig zijn en tips nalopen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja hoor tuurlijk allemaal mijn schuld
de politie zal ook wel een foto analyse gemaakt hebben en een conclusie hebben getrokkenI´m back.![]()
Kan, maar ook van een PD is momenteel nog geen sprake.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, op PD aanwezig zijn dus in dit geval. Omgeving in je opnemen, met oog voor detail. Details zijn belangrijk.
Enerzijds moet je een heel mechanistisch wereldbeeld hebben en anderzijds heel snel kunnen schakelen tussen sociologische veronderstellingen en associaties.
De toestand van het lichaam zal ook veel informatie geven. Zo is bijvoorbeeld vast te stellen of het om een zedenmisdrijf gaat. Daarnaast is er nog de doodsoorzaak die veel over de dader kan vertellen.
Zolang er geen lichaam en PD is, en überhaupt nog niet vast staat dat het om een misdrijf gaat, ga je met een profiler niet ver komen, lijkt mij.![]()
wie?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:14 schreef NoXia het volgende:
Inmiddels is de fiets van die Duitse vrouw in Zeeland ook gevonden, in de duinen. Grote redding operatie gestart vanavond.![]()
Als ik een selfie in de regen zou maken dan zou het er ook zo uit zien.
Heb je geen mensen om je heen klaasweetalles? Damn![]()
Ik gok iets minder vaak dan dat iemand een foto maakt en nièt van de aardbodem verdwijnt?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hoe vaak gebeurd het op deze wereld dat er iemand van de aardbodem verdwijnt en vlak voor haar verdwijning nog een foto de wereld in stuurt......"Ik heb nog met hem gekoerst"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |