abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174240054
Politie onderzoekt vermissing van Anne Faber

quote:
Utrecht / Baarn - Sinds vrijdagavond 29 september is de 25-jarige Anne Faber vermist. De politie is een opsporingsonderzoek gestart en zoekt getuigen.

Anne is op 29 september weggegaan op een zwarte opoefiets van het merk en type Batavus Old Dutch met voorop een rekje. Een opvallend detail is dat de fiets handremmen heeft. Het was noodweer die avond; rond 18.40 uur begonnen de eerste buien en het heeft daarna ook geonweerd. Volgens het KNMI was het die avond zelfs gevaarlijk weer. Rond 18.50 uur maakte Anne nog een selfie in de regen die ze verstuurde via WhatsApp. Uit onderzoek blijkt dat deze foto genomen is op de hoek van de Amsterdamsestraatweg met de Hilversumsestraatweg in Baarn. Zowel de tactische recherche als de forensische opsporing zet alles op alles om Anne te vinden. Zo is er een politiehelikopter ingezet om te kijken of er door middel van warmtebeelden haar verblijfplaats te achterhalen is, wordt er gesproken met getuigen en bekenden van Anne en worden telefoongegevens bekeken. Ook worden tips nagelopen die onder andere binnekomen via de opsporingstiplijn. Vooralsnog is er nog geen duidelijkheid over wat Anne is overkomen en waar zij nu is. Een groot rechercheteam werkt aan de zaak.

Bron: Politie
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1670638/

Kaart

De selfie is bij knooppunt 64 gemaakt, men zoekt momenteel (dinsdag 3 oktober vanaf 17.00 uur) bij knooppunt 50 in verband met een aangetroffen jas, en waarschijnlijk is haar telefoon het laatst aangestraald nabij knooppunt 56, ten zuidwesten van Soest.

Actuele informatie Politie: https://www.politie.nl/ge(...)sing-anne-faber.html

Route zoals de politie denkt dat ze die genomen heeft: https://www.route.nl/fiet(...)bilt-langs-soest/map

Meer kleding gevonden die misschien van Anne is

https://www.ad.nl/dossier(...)an-anne-is~afb27a1c/

SPOILER: laatste apps en foto's Anne & vriend
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TIJDLIJN
quote:
VRIJDAG 6 OKTOBER
- Rond 16.00 uur heeft de politie in het Blookerpark een rugzak gevonden die mogelijk ook van Anne is. Na de jas en de fiets is dit het derde concrete spoor dat mogelijk naar de vermiste Utrechtse leidt.
- De politie heeft vastgesteld dat de gevonden fiets vrijwel zeker van Anne is. Volgens het NFI is de jas die dinsdagavond in Huis ter Heide werd aangetroffen ook van Anne.
- De ME onderzoekt de omgeving van de vrijwel leeggepompte vijver op sporen. Vrijwillige zoekteams speuren aan de overkant van de Amersfoortseweg. Als blijkt dat zich in de vijver zelf geen bruikbare aanwijzingen bevinden, wordt de zoekactie verplaatst naar de straten en voortuinen in het dorp.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER

quote:
Huis ter Heide, Soest, Utrecht - De vijver in het Blookerpark in Huis ter Heide, waar donderdagavond een zwarte fiets is gevonden, is grotendeels leeggepompt. De fiets is vrijwel zeker van de sinds vorige week vrijdag vermiste Anne Faber uit Utrecht. Anne is nog steeds vermist.

Donderdag zochten forensisch onderzoekers in wateren rond de vindplaats van kleding die mogelijk van Anne is. Deze kleding is nog bij het NFI, waar onderzocht wordt of deze van haar is en of er andere sporen op zitten. Bij het zoeken werd gisteren aan het begin van de avond een zwarte opoefiets aangetroffen. Alles wijst erop dat de fiets van Anne is, onderzoek moet hier nog zekerheid in geven. De omgeving is afgezet en de vijver wordt vandaag verder leeggepompt.

In de vijver zijn vooralsnog geen andere spullen of sporen gevonden die leiden naar Anne.

link > https://www.politie.nl/ni(...)t&utm_medium=twitter

Bron
PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 14:37:54 Gevonden jas is van #AnneFaber. Blijkt uit eerste bevindingen NFI. reageer retweet
PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 16:32:17 Rugzak gevonden in Blookerpark. Lijkt op rugzak die #AnneFaber bij zich had. Omgeving is afgezet voor sporenonderzoek. reageer retweet
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 schreven de Moderators het volgende:
Ontopic graag

-persoonlijke sneren en onderbuik naar elkaar kan achterwege blijven.
-speculeren mag, maar verzin niet je eigen waarheden dmv aandragen halve argumenten.
-opmerkingen als:" kijk maar zelf op google" of "zoek zelf" kunnen ook wegblijven.
-BNW graag naar BNW, zoals Vrijland en Co.
-opmerkingen over AZC of getinte mannen in auto's die elders meisjes pesten kunnen voorlopig ook buiten blijven aub. Is voorlopig niet relevant en nergens bewezen of gerelateerd
-We laten dat gecodeerde twitter bericht voor wat het is, dus hoeven we niet te herposten aub , dank je wel.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174240073
Er is niks bekend over wat er in de tas zat?
pi_174240113
Komt er straks in het nieuws dat er een TBS'er is ontsnapt of op onbewaakt verlof was.
Ook in moeilijke tijden.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:11:51 #4
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_174240129
Als ik bij de recherche zat en helemaal in combinatie met dat verhaal van die andere fietser dan zou ik de dader(s) eerder richting soesterberg zoeken.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:12:10 #5
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_174240139
Of het misdrijf is al eerder gepleegd, ongeveer waar de telefoon het contact is verloren. Vervolgens is de dader met deze spullen naar dat park gefietst om ze aldaar te dumpen en zo de politie op een dwaalspoor te zetten.

Een theorie die ook de ronde doet op Twitter en niet eens zo zeer onaannemelijk.
Fade to Black
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:14:59 #6
78918 SeLang
Black swans matter
pi_174240193
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:13 schreef klaasweetalles het volgende:

er zijn nergens sporen gevonden van bloed enzovoorts tot nu toe

Bron?
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_174240201
Nu precies een week geleden...

Ik vind het nog erg licht buiten.
pi_174240214
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:15 schreef ootjekatootje het volgende:

als het zwaar bewolkt is dan het is nu donker
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_174240222
quote:

O ja bah -O- precies een week geleden al
Tap tap tap
pi_174240247
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:15 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

als het zwaar bewolkt is dan het is nu donker
Hier in Rotterdam is het vrij bewolkt en heb ik hoge bomen in de tuin.
pi_174240250
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 18:51 schreef gilligan het volgende:

[..]

Een perfecte moord waar je zelf bewijsmateriaal achterlaat ≠ perfect.
zelfmoord uit hinderlaag?
because one cannot prove a crime does not mean it is an accident, unless an accident can be proved.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:17:52 #12
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174240255
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:01 schreef manifold het volgende:

[..]

Blijft toch volstrekt onlogisch om de spullen in het zicht in de buurt van je eigen woning neer te leggen, dan kan je zelf toch ook wel bedenken dat de politie zich op die buurt gaat richten?
MIsschien is de dader erachter gekomen, dat die jas er is blijven liggen en dat die zeker snel gevonden zal worden, en dan heeft die dader nog zaken in z'n woning..en denkt, ojee, ik moet er nu vanaf..
Schenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen
pi_174240269
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:17 schreef zoekoog het volgende:

[..]

MIsschien is de dader erachter gekomen, dat die jas er is blijven liggen en dat die zeker snel gevonden zal worden, en dan heeft die dader nog zaken in z'n woning..en denkt, ojee, ik moet er nu vanaf..
Nogmaals. Dan gooi je ze niet weg in een zoekgebied. Er zijn zoveel makkelijker locaties waar nooit iemand ze vindt of linkt aan dit.
pi_174240281
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:17 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

sassenheim.. is het al donker aan het worden..
Maar dat was vorige week niet..
Toen moest ik om dezd tijd rennen van de auto naar huis.. 10 meter...doorweekt was ik
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:19:53 #15
78918 SeLang
Black swans matter
pi_174240287
Er was gisteren sprake van dat er meer kleding was gevonden dan alleen de jas. Zijn daar verder nog mededelingen over gedaan? Of is die jas toch het enige kledingstuk?
Mijn reisverslagen
pi_174240291
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:18 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Nogmaals. Dan gooi je ze niet weg in een zoekgebied. Er zijn zoveel makkelijker locaties waar nooit iemand ze vindt of linkt aan dit.
Moet een dader wel geestelijk de capaciteit hebben om dat te bedenken.
pi_174240298
quote:

[..]

Mwaoh, Occam's razor. Wrs heeft-ie zich snel van fiets en tas ontdaan. Maar misschien zitten er DNA-sporen van hem op de tas en misschien zit hij in de database of een familielid van hem. Kan best.
I´m back.
pi_174240299
ietsmetwater twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 19:18:29 Waarom wordt er niet gezocht in Wieksloot? Langs de Wieksloterweg #AnneFaber https://t.co/bLV1rzTMel reageer retweet
pi_174240300
quote:
5s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:19 schreef SeLang het volgende:
Er was gisteren sprake van dat er meer kleding was gevonden dan alleen de jas. Zijn daar verder nog mededelingen over gedaan? Of is die jas toch het enige kledingstuk?
Dat vraag ik me wel af. Een onderbroek is nogal wat anders dan een sjaal. Qua eventuele gebeurtenis.
pi_174240304
quote:
Jas is enige kleding stuk waarvan bekend is dat deze van anna is...
pi_174240306
quote:
Nee, volgens mij niet.
I´m back.
pi_174240328
19:27 was het tijdstip van het laatste signaal bij de zendmasten... Nu dus inderdaad precies een week geleden.
pi_174240334
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Moet een dader wel geestelijk de capaciteit hebben om dat te bedenken.
Ja. Maar als je kan bedenken dat het niet handig is dat je ze thuis hebt, kun je ook bedenken dat het niet handig is om ze in hetzelfde gebied te gaan rondstrooien lijkt me.

Maar alles kan...

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2017 19:21:52 ]
pi_174240336
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:20 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Dat vraag ik me wel af. Een onderbroek is nogal wat anders dan een sjaal. Qua eventuele gebeurtenis.
Nou denk ik dat het wrs geen onderbroek is toch.
I´m back.
pi_174240344
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:21 schreef Robin_fok het volgende:
19:27 was het tijdstip van het laatste signaal bij de zendmasten... Nu dus inderdaad precies een week geleden.
Kut.
I´m back.
pi_174240352
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:21 schreef Robin_fok het volgende:
:'( ;(
pi_174240355
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik heb geen idee. Maar dan is er wezenlijk een andere gebeurtenis geweest dan wanneer je enkel een schoen verliest bijvoorbeeld.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:22:43 #28
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174240358
Inderdaad schemering. In een bos vast donkerder.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:22:56 #29
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174240365
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:18 schreef Blue_note het volgende:

[..]

hoe breng je zo'n fiets weg?verder dan de vijver (iedereen zal het zien) op een klein stukje tot vijver of rembrandtlaantje is de kans kleiner, je kan het 3 uur s'nachts nog doen (ver gezocht geef ik toe..)
pi_174240366
quote:

Dat het telefooncontact verloren ging. Verder weten we nog niet veel.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:23:10 #31
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174240370
quote:

Ja, en ook behoorlijk bewolkt, iig als ik in de richting Huis ter Heide kijk, maar ze was op dit tijdstip nog wat noordelijker natuurlijk, onder Soest.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174240374
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Neuj dames onderbroek van een meisje van 22 met een vriend...
Zal niet een grote tent zijn denk ik ...
pi_174240377
ietsmetwater twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 19:18:29 Waarom wordt er niet gezocht in Wieksloot? Langs de Wieksloterweg #AnneFaber https://t.co/bLV1rzTMel reageer retweet
^O^
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:23:42 #34
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_174240379
quote:

[..]

Dit soort lustdaders nemen regelmatig "een trofee" mee. Zie Patrick S destijds, beetje iets soortgelijks als dit. Die spullen thuis werden uiteindelijk wel zijn ondergang. Overigens konden speurhonden toen niets vinden terwijl ze vlak langs of over het graf van zijn slachtoffer zijn gegaan.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:23:57 #35
313849 Tonyvanheemschut
Een artiest van formaat!&#
pi_174240384
VSchildkamp twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 19:22:10 Zoeken bijna klaar hier, het wordt donker. Geen nieuwe resultaten. Morgen gaat politie verder met de vijver, afgraven modderbodem #AnneFaber reageer retweet
pi_174240386
VSchildkamp twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 19:22:10 Zoeken bijna klaar hier, het wordt donker. Geen nieuwe resultaten. Morgen gaat politie verder met de vijver, afgraven modderbodem #AnneFaber reageer retweet
Waar ik al bang voor was. Zoek nou alstjeblieft dichter bij de kleding.
pi_174240388
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:22 schreef zoekoog het volgende:

[..]

hoe breng je zo'n fiets weg?verder dan de vijver (iedereen zal het zien) op een klein stukje tot vijver of rembrandtlaantje is de kans kleiner, je kan het 3 uur s'nachts nog doen (ver gezocht geef ik toe..)
Ik had het over de jas, tas, etc.

Een fiets is lastiger ja. Maar die kun je beter ergens in schubbekutteveen achterlaten dan in de vijver flikkeren waar ze wordt gezocht. Als je wilt dat het niet gevonden wordt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2017 19:24:36 ]
pi_174240392
Hoe langer het duurt voordat ze haar vinden hoe moeilijk het zal zijn om nog sporen te vinden.
pi_174240397
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:22 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ik heb geen idee. Maar dan is er wezenlijk een andere gebeurtenis geweest dan wanneer je enkel een schoen verliest bijvoorbeeld.
Dan moet de spijkerbroek ook uit bijvoorbeeld.
Ik denk dat opportunistische verkrachters ten eerste niet een vrouw uitzoeken met een spijkerbroek aan en ten tweede dat zo'n klein stukje textiel niet per se hoeft worden uitgedaan.
Dit kan ook gewoon moord zijn maw door een gestoorde gek en daarna verkrachting.
I´m back.
pi_174240404
misschien zijn er helemaal geen daders

ik vind haar op die laatste foto er niet gelukkig uitzien

misschien heeft ze iedereen op een dwaalspoor gebracht en haar zelf wat aangedaan of is ze nu in spanje,.,,
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:25:33 #41
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174240408
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:17 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik vind dat het vanavond wel een half uur eerder donker is dan gisteren
pi_174240410
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:24 schreef Zipportal het volgende:
Ik heb de oude TT gezien.

KlaasGod.
Oud politie agenten hebben ook emoties... en hij zegt wat de meesten van ons denken...
Is het netjes ..nee
Is het handig ...ook niet
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:25:59 #43
141482 Q.
JurassiQ
pi_174240413
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:25 schreef klaasweetalles het volgende:

misschien heeft ze iedereen op een dwaalspoor gebracht en haar zelf wat aangedaan of is ze nu in spanje,.,,
Pffff, daar gaan we weer...
For great justice!
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:26:05 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174240417
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:20 schreef Poepz0r het volgende:
Waarom van die nitwit twitters quoten die verder nooit een tweet doen, deze is zelfs deze week pas aangemeld.
Ogenschijnlijk een paar uur geleden zelfs maar.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174240418
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dan moet de spijkerbroek ook uit bijvoorbeeld.
Ik denk dat opportunistische verkrachters ten eerste niet een vrouw uitzoeken met een spijkerbroek aan en ten tweede dat zo'n klein stukje textiel niet per se hoeft worden uitgedaan.
Dit kan ook gewoon moord zijn maw door een gestoorde gek en daarna verkrachting.
Dat bedoel ik. Die verlies je niet zomaar.
Een sjaal wel. Makkelijker in ieder geval.
pi_174240420
quote:

Sherlock hier, hoor.
Tap tap tap
pi_174240421
quote:

Ja, ze stond in een flinke hoosbui hè, wrs word je daar niet blij van.
I´m back.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:26:14 #48
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174240424
quote:

Misschien ben jij je medicijntjes wel vergeten.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_174240426
Zouden ze nu buurtonderzoeken doen, bij passanten?

Kans is groot dat die er vorige week ook rond hetzelfde tijdstip waren.
pi_174240441
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:26 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Die verlies je niet zomaar.
Een sjaal wel. Makkelijker in ieder geval.
Ja, sjaal wel, maar had ze die al bij zich?
Misschien nog wel te warm als je fietst.
I´m back.
  Forum Admin vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:26:51 #51
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_174240442
Niet reageren en gewoon een TR zetten ipv het topic te vervuilen als je iets kudt of niet vindt kunnen
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:27:31 #52
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_174240464
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:26 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Sherlock hier, hoor.
Ben blij dat die niet meer bij de politie zit :D
Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr
pi_174240471
quote:

Op dit moment in stortregen en onder beschutting van veel bomen is het echt best wel donker, dat bospaadje zelf al helemaal. Zal ongeveer even donker zijn nu als dat het vrijdag was rond 19:50.
pi_174240474
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld....een schoen, een bril, alles wat je buitenste laag is.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:27:48 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174240476
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Zouden ze nu buurtonderzoeken doen, bij passanten?

Kans is groot dat die er vorige week ook rond hetzelfde tijdstip waren.
Ik denk dat het gros van de passanten die er vorige week waren nu de kans niet krijgen te lopen waar ze vorige week liepen... beetje een lastige in zo'n situatie.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174240484
straatcommando is hier

ik post niet meer hier :W :W :W
pi_174240485
quote:

Dan zou de tekst er bij *douchen* ook anders geweest zijn...
En zeg geeft het piece teken

Ook daaraan moest ik denken in mijn theorie... gaf ze vaker een piece teken???
  Forum Admin vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:28:18 #58
pi_174240489
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:28 schreef klaasweetalles het volgende:
straatcommando is hier

Bedankt.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:28:25 #59
141482 Q.
JurassiQ
pi_174240492
quote:

Mooi.
For great justice!
pi_174240497
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:23 schreef Poepz0r het volgende:
^O^
Hier zat ik ook aan te denken loopt een sloot langs de wieksloterweg is alleen niet zo diep
pi_174240500
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:27 schreef EternalNow het volgende:

[..]

Op dit moment in stortregen en onder beschutting van veel bomen is het echt best wel donker, dat bospaadje zelf al helemaal. Zal ongeveer even donker zijn nu als dat het vrijdag was rond 19:50.
Ja maar ze vond dat leuk en spannend, niets vreemds aan! 8)7
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:28:55 #62
141482 Q.
JurassiQ
pi_174240501
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:28 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Echt serieus, what the fuck slikken jullie allemaal?
For great justice!
pi_174240504
quote:

[..]

Piece is wat anders.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:29:05 #64
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_174240505
quote:
straatcommando is hier

Tot over een uur Klaas
RED ONS HENNIEGOD
pi_174240506
quote:

[..]

Misschien wel het peace-teken.
Tap tap tap
pi_174240511
quote:

Je moet het in perspectief plaatsen

pi_174240512
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

het was overdags bijna 23 tot 25 graden...
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:29:42 #68
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174240513
En toch dat stukje over dat Spookhuis in Utrecht, waar zij gewerkt heeft, waar mensen tochtjes verzinnen en mensen onderweg laten schrikken.. Weet je het zal er niets mee te maken hebben, maar het ademt dezelfde spanning uit als bij deze tocht van Anne..
Bron:
https://www.lindanieuws.n(...)huis-werd-afgevoerd/
pi_174240525
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Misschien wel het peace-teken.
Dat bedoel ik... vond het er al vreemd uitzien toen ik het typte
pi_174240526
Inmiddels een week geleden. Hier rondom Utrecht nog steeds niet donker. Relatief licht nog zelfs.
Love is in the air!
pi_174240528
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:29 schreef zoekoog het volgende:
En toch dat stukje over dat Spookhuis in Utrecht, waar zij gewerkt heeft, waar mensen tochtjes verzinnen en mensen onderweg laten schrikken.. Weet je het zal er niets mee te maken hebben, maar het ademt dezelfde spanning uit als bij deze tocht van Anne..
Bron:
Werkte ze daar, nee toch?
Tap tap tap
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:30:31 #72
78918 SeLang
Black swans matter
pi_174240530
Ik sta er toch wel van te kijken dat ze na een week nog steeds niet is gevonden. Zo enorm groot is dat gebied nou ook weer niet en met de enorme politieinzet, helicopters, dreggen en publiek dat z'n ogen ook niet in de zak heeft. Je zou bijna denken dat ze gewoon niet aanwezig is in dit gebied.
Mijn reisverslagen
pi_174240539
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:30 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Dat bedoel ik... vond het er al vreemd uitzien toen ik het typte
Zo ken ik er nog wel een paar |:(

Misschien was ze al lang ergens in een hotel om 18:50 en ging ze echt lekker douchen en was de selfie van een eerder moment.

Echt tering |:( wat een mensen hier (enkele dan)

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2017 19:31:33 ]
pi_174240540
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:29 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Ik geloof dus ook niet dat ze een sjaal bij zich had idd.
I´m back.
pi_174240541
quote:
3s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:28 schreef Q. het volgende:

[..]

Echt serieus, what the fuck slikken jullie allemaal?
Je weet dat in vrijwel alle instanties en klinieken vrij internet is?
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:31:08 #76
141482 Q.
JurassiQ
pi_174240542
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:30 schreef SeLang het volgende:
Ik sta er toch wel van te kijken dat ze na een week nog steeds niet is gevonden. Zo enorm groot is dat gebied nou ook weer niet en met de enorme politieinzet, helicopters, dreggen en publiek dat z'n ogen ook niet in de zak heeft. Je zou bijna denken dat ze gewoon niet aanwezig is in dit gebied.
Dat is de meest logische verklaring.
For great justice!
pi_174240543
margriethoo1 twitterde op dinsdag 03-10-2017 om 11:25:12 @mwjlsanders Vrijdagavond 19.30 liepen we met de hond 15 min het fietspad van wieksloterweg nr den dolder. Er stond… https://t.co/s4hlnkos1g reageer retweet
pi_174240546
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:31:19 #79
141482 Q.
JurassiQ
pi_174240547
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:31 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Je weet dat in vrijwel alle instanties en klinieken vrij internet is?
Dat is wel overduidelijk in dit topic ja.
For great justice!
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:31:26 #80
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_174240549
quote:
Bron:
Lol heb je dit precieze bericht al eerder geplaatst? Doet me wel een belletje rinkelen namelijk.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:31:31 #81
313849 Tonyvanheemschut
Een artiest van formaat!&#
pi_174240550
thejermaine twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 19:30:26 Plaats delict is vrijgegeven. De ME gaat weg, morgen wordt de vijver minutieus onderzocht. Op foto 2 vond men de ta… https://t.co/C3I1KDCUuA reageer retweet
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:31:33 #82
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174240553
quote:
Inderdaad...maar goed beter wordt alles goed gecontroleerd om het zeker te kunnen uitsluiten
pi_174240563
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik geloof dus ook niet dat ze een sjaal bij zich had idd.
Tering ey. Wat snappen jullie niet aan BIJVOORBEELD?
pi_174240570
quote:
Nee, in de VS zie je toch dat burgers vaak gaan zoeken hè. Als ik er had gewoond had ik dat eerder ook zeker gedaan als ik de tijd had. In NL is dat nog steeds niet echt goed ontwikkeld, terwijl het an sich een tool kan zijn voor de politie.
I´m back.
pi_174240573
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:31 schreef Q. het volgende:

[..]

_O-
pi_174240576
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:31 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
thejermaine twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 19:30:26 Plaats delict is vrijgegeven. De ME gaat weg, morgen wordt de vijver minutieus onderzocht. Op foto 2 vond men de ta… https://t.co/C3I1KDCUuA reageer retweet
Plaats delict?
I´m back.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:33:00 #87
141482 Q.
JurassiQ
pi_174240580
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, in de VS zie je toch dat burgers vaak gaan zoeken hè. Als ik er had gewoond had ik dat eerder ook zeker gedaan als ik de tijd had. In NL is dat nog steeds niet echt goed ontwikkeld, terwijl het an sich een tool kan zijn voor de politie.
Maar grote groepen zoekende burgers kunnen ook sporen om zeep helpen natuurlijk.
For great justice!
pi_174240586
quote:

[..]

Niet alleen in dit topic, maar bij dit soort zaken is het dringen geblazen.. :X
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:33:20 #89
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_174240589
quote:

[..]

Het kan ook tegenwerken voor sporen, dus besmetting van een eventuele plaats delict.
pi_174240590
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:29 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Goffedomme. Ben je nu echt zo ?
pi_174240596
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:31 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Toch lijkt me dat onlogisch... als je er vanaf wil...
Kledingcontainer... in de brand steken... waarom zou je het daar neerleggen ..in de buurt van de rest... berouw??? Aanwijzing waar lichaam is te vinden??
pi_174240597
quote:

[..]

Plaats delict?
Een fiets dumpen in het water mag niet hé!
pi_174240611
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:33 schreef Q. het volgende:

[..]

Maar grote groepen zoekende burgers kunnen ook sporen om zeep helpen natuurlijk.
Ja, daarom heb je politie-agenten erbij nodig om dan instructie te geven wat te doen, hoe iets te benaderen. In ieder geval zo doen ze dat in de VS wel. Maar goed, niet helemaal te vergelijken natuurlijk, daar vaak in landelijke gebieden veel minder polizei.

Maar er zijn altijd genoeg mensen die willen helpen.
I´m back.
pi_174240618
quote:
Bron:
Bron dat ze daar gewerkt heeft ?
Love is in the air!
pi_174240620
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:33 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Goffedomme. Ben je nu echt zo ?
Hoezo ??? Ik ben zelf de hele dag buiten geweest die dag ... weet echt wel hoe warm het afgelopen vrijdag was...
pi_174240621
quote:

[..]

Plaats delict?
Wat een blunder.
pi_174240622
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:33 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Een fiets dumpen in het water mag niet hé!
Vergeet al die troep in het bos niet.
Tap tap tap
pi_174240624
quote:

[..]

:D

forum
because one cannot prove a crime does not mean it is an accident, unless an accident can be proved.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:35:33 #99
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174240629
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Werkte ze daar, nee toch?
ik heb dat wel hier zo gelezen, in gesloten topics vermoed ik,als het niet zo is verwijder het gerust maar dan, want dat is suggestief dan ..
pi_174240639
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:35 schreef Physsic het volgende:

[..]

Wat een blunder.
Wat is een blunder?
Tap tap tap
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:36:21 #101
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_174240642
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:35 schreef zoekoog het volgende:

[..]

ik heb dat wel hier zo gelezen, in gesloten topics vermoed ik,als het niet zo is verwijder het gerust maar dan, want dat is suggestief dan ..
Is niet zo.
KuikenGuppy
pi_174240647
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:35 schreef zoekoog het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze in een theater werkte.
Tap tap tap
pi_174240659
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:35 schreef Physsic het volgende:

[..]

Wat een blunder.
Ja, of hij weet niet wat die term betekent hè. Wat ook nogal bizar is, maar goed.
I´m back.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:37:00 #104
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_174240662
quote:
Of juist erg dichtbij. Toevallig ongezien mee naar binnen. 't Kan.
Wilde ze te haastig verder fietsen, is ze gevallen en dichtbij opgevangen. Door de verkeerde.
pi_174240666
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Wat is een blunder?
Om dat plaats delict te noemen.
I´m back.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:37:37 #106
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_174240674
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:35 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Vergeet al die troep in het bos niet.
er word een meisje vermist en wij gaan ons druk maken over dingen die gedumpt worden op plaatsten waar dat niet mag.

:{
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_174240677
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, of hij weet niet wat die term betekent hè. Wat ook nogal bizar is, maar goed.
Plaats delict is niet alleen de plek waar een lichaam is gevonden of de daadwerkelijke daad is gepleegd.
Tap tap tap
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:37:53 #108
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_174240680
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, daarom heb je politie-agenten erbij nodig om dan instructie te geven wat te doen, hoe iets te benaderen. In ieder geval zo doen ze dat in de VS wel. Maar goed, niet helemaal te vergelijken natuurlijk, daar vaak in landelijke gebieden veel minder polizei.

Maar er zijn altijd genoeg mensen die willen helpen.
Maar volgens mij heeft de politie hier wel flink een tekort aan mensen voor zulke dingen dus dat zullen ze ook lastiger kunnen doen dan in Amerika.
pi_174240681
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Voor een zelfbenoemde 'Crime journalist' zou dat nogal bizar zijn inderdaad.
pi_174240684
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:25 schreef Q. het volgende:

[..]

Pffff, daar gaan we weer...
Ja, waarom Spanje? Ze was niet huiverig voor een buitje😉
pi_174240685
quote:
[ afbeelding ]
Bizar.
pi_174240689
Politie heeft nog 500 tips te onderzoeken. Daar hoeft er maar eentje bij te zitten voor de doorbraak.
Love is in the air!
pi_174240690
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:32 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Tering ey. Wat snappen jullie niet aan BIJVOORBEELD?
Ik dek het even af. Maar hoe dan ook vraag ik me af welke andere kledingstukken dan.
I´m back.
pi_174240699
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:38 schreef Landgeld het volgende:
Politie heeft nog 500 tips te onderzoeken. Daar hoeft er maar eentje bij te zitten voor de doorbraak.
Waarschijnlijk die ene helemaal onderop.
Tap tap tap
pi_174240705
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Plaats delict is niet alleen de plek waar een lichaam is gevonden of de daadwerkelijke daad is gepleegd.
De Plaats van het delict. Delict is een misdaad.
I´m back.
pi_174240709
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:30 schreef Landgeld het volgende:
Inmiddels een week geleden. Hier rondom Utrecht nog steeds niet donker. Relatief licht nog zelfs.
Wat? Ik ben in utrecht en het is echt serieus donker, ja de lucht heeft nog een blauwe tint maar het is gewoon donker. En dit is niet met wolken van noodweer en utrecht is niet overdekt met bomen.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:39:15 #117
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_174240711
Waarom ging ze fietsen? Deed ze dat normaal regelmatig?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:39:32 #118
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174240717
quote:
[ afbeelding ]
Heb je een abonnement op twitters die zich speciaal geregistreerd hebben om hier over te kunnen twitteren?
De door jou geposte tweet bestaat helemaal niet:
https://twitter.com/horselover2017n/with_replies
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:39:37 #119
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_174240720
Zolang ze haar lichaam nog niet gevonden hebben dan is het zeker mogelijk dat ze nog leeft.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:39:39 #120
141482 Q.
JurassiQ
pi_174240721
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:39 schreef Falco het volgende:
https://www.ad.nl/dossier(...)bruikelijk~abdc2af8/
For great justice!
pi_174240724
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:38 schreef Landgeld het volgende:
Klopt. Overigens denk ik sws dat ze nu hier zitten vanwege een tip toch.
I´m back.
pi_174240725
quote:
|:(
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:39:56 #123
141482 Q.
JurassiQ
pi_174240727
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:39 schreef KingRadler het volgende:
Zolang ze haar lichaam nog niet gevonden hebben dan is het zeker mogelijk dat ze nog leeft.
Ja, natuurlijk, ze zit gewoon in Spanje ofzo. :')
For great justice!
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:40:01 #124
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_174240730
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:31 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Zo ken ik er nog wel een paar |:(

Misschien was ze al lang ergens in een hotel om 18:50 en ging ze echt lekker douchen en was de selfie van een eerder moment.

Echt tering |:( wat een mensen hier (enkele dan)
Ik ook.
Misschien wel door een ander getypt.
pi_174240736
quote:

[..]

Dat is de meest logische verklaring.
De tas nu vinden laat zien dat ze nog wel wat zoekwerk te gaan hebben.
pi_174240740
quote:
Yep, heeft de vader volgens mij ook nog eens uitgelegd, omdat veel mensen zich dat afvroegen.
I´m back.
pi_174240749
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

De Plaats van het delict. Delict is een misdaad.
quote:
Plaats delict of pd is politiejargon voor de plaats van het delict. Dit is de plaats waar een misdrijf is gepleegd, maar ook alle andere plekken waar sporen van de misdaad aanwezig (kunnen) zijn, zijn plaats delict. Denk bijvoorbeeld aan de plaats waar de vluchtauto van overvallers is achtergelaten.
Tap tap tap
pi_174240776
Hoe zijn die broertjes in Zeist eigenlijk gevonden? Door het leger ofzo? Want die lagen ook goed verstopt :X
Tap tap tap
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:41:48 #129
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_174240777
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:37 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Maar volgens mij heeft de politie hier wel flink een tekort aan mensen voor zulke dingen dus dat zullen ze ook lastiger kunnen doen dan in Amerika.
Ja, ze schijnen overbelast te zijn. Als er iemand toevallig aan kwam lopen toen Anne aangevallen werd en het dus bij een poging bleef, weet ik niet of de politie überhaupt iets met de melding had gedaan. Er zijn in die streek wel meer vreemde dingen gebeurd, nooit meer iets van gehoord. Als het dan echt fout gaat, ja dan wel.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:41:53 #130
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_174240779
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:39 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

|:(
Ik kom nu pas voor het eerst in dit topic en volg de zaak niet zo heel erg goed. Maar bedankt, ik weet genoeg. Kan ik weer dit topic ontvolgen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_174240784
quote:
[ afbeelding ]
Waar is dat op gebaseerd? Heel erg serieuze aanwijzing en als die verzonnen is is dat erg kwalijk.
pi_174240788
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:40 schreef CherryLips het volgende:

[..]

[..]

Eerste associatie is natuurlijk in dit geval: plaats waar ze dan evt. verkracht/vermoord is hè. Ik zou dat nooit zo omschrijven in ieder geval.
I´m back.
pi_174240793
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:41 schreef CherryLips het volgende:
Hoe zijn die broertjes in Zeist eigenlijk gevonden? Door het leger ofzo? Want die lagen ook goed verstopt :X
Wandelaar, kwamen boven drijven deels
pi_174240796
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:35 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Hoezo ??? Ik ben zelf de hele dag buiten geweest die dag ... weet echt wel hoe warm het afgelopen vrijdag was...
Duidelijk. Thanks voor je antwoord nu weet ik dat je inderdaad er niks van snapt.

Iets met context. B O T.
pi_174240800
Heb niet gezocht, maar is die man uit Driebergen al terecht btw?
I´m back.
pi_174240806
quote:

[..]

Ik heb vandaag in een half uur drie meisjes een selfie zien maken met het peace teken. Drie. Kennelijk heel normaal.
pi_174240807
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:42 schreef chento het volgende:

[..]

Wandelaar, kwamen boven drijven deels
Tap tap tap
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:43:23 #138
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_174240813
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:41 schreef CherryLips het volgende:
een wandelaar uit de buurt
pi_174240816
quote:
19:25 De zoekactie bij de vijver in het Blookerpark is bijna afgerond. Het wordt te donker. Geen nieuwe resultaten. Morgen gaat de politie verder met de vijver, afgraven van de bodem, meldt verslaggever Victor Schildkamp.
pi_174240820
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Eerste associatie is natuurlijk in dit geval: plaats waar ze dan evt. verkracht/vermoord is hè. Ik zou dat nooit zo omschrijven in ieder geval.
Nee dat snap ik, maar het is niet fout.
Tap tap tap
pi_174240821
quote:
nee
pi_174240823
quote:
Zover ik weet niet. Nu het steeds meer lijkt op een enkele dader, en de de kans is dat de spullen toch later zijn gedropt, wie weet...
pi_174240830
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:43 schreef chento het volgende:

[..]

nee
Wacht, wat :o
Tap tap tap
pi_174240831
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Heb je een abonnement op twitters die zich speciaal geregistreerd hebben om hier over te kunnen twitteren?
De door jou geposte tweet bestaat helemaal niet:
https://twitter.com/horselover2017n/with_replies
Die flanst Poepz0r dus zelf in elkaar en komt ze hier posten ?
gisteren ook al die andere bs
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:44:20 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174240833
quote:

[..]

Plaats delict?
Ja Ryan, als ergens spullen gevonden worden die bij iemand horen die vermist is dan heet dat ook plaats delict.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174240834
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:43 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nee dat snap ik, maar het is niet fout.
Daarom vroeg ik het ook. Plaats delict?
I´m back.
pi_174240840
quote:

[..]

Plaats delict?
Ja, een plek waar sporen van een misdrijf aanwezig (kunnen) zijn heet ook plaats delict.
pi_174240847
Er is ook 1 man al 3 jaar vermist, 7 km van Anne vandaan, opzich niet heel ver.
pi_174240848
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:43 schreef CherryLips het volgende:

[..]

nee,een vader en een zoontje die kikkervisjes gingen vangen in die sloot. Bij de duiker waarin hun vader ze had verstopt.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:44:55 #150
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174240850
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:31 schreef gosschalks het volgende:

[..]

Lol heb je dit precieze bericht al eerder geplaatst? Doet me wel een belletje rinkelen namelijk.
Het was een bericht van een andere forumgebruiker.. mocht het waar zijn..daar ben ik benieuwd naar ..of ze daar werkte.. iemand is oud collega of iemand in de klantenkring en die denkt ik wil toenadering tot haar en dat die oude bekende bekend is bij Anne, en die komt ineens de bosjes uit zo van: griezel,griezel laat ik je even schrikken haha! En Anne gaat hier mee praten: Goh mallerd, je laat me schrikken zo in dit nare weer..zal ik je de weg wijzen... anders en dan gebeurt er iets,.. of is de grap uit de hand gelopen onbedoeld..Ik bedoel, als ze alles onderzoeken, hoop ik dat ze zoiets ook meenemen
pi_174240852
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:37 schreef RAVW het volgende:

[..]

er word een meisje vermist en wij gaan ons druk maken over dingen die gedumpt worden op plaatsten waar dat niet mag.

Jonge vrouw, maar eens.
pi_174240854
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:44 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Is geen tweet is een privebericht
  Forum Admin vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:45:29 #153
pi_174240864
Dat had nogal wat voeten in de aarde. Ik heb een tijdje terug gelezen dat de moeder van die 2 jongens ook zelfmoord heeft gepleegd.

Zo kan dus een heel gezin compleet weggevaagd worden.
pi_174240867
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Wacht, wat :o
Man van 62 op zijn fietsje vertrokken en niet teruggekeerd uit Driebergen, volgens mij 2 dagen geleden. Driebergen ligt behoorlijk in de buurt.
I´m back.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:45:54 #155
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174240869
quote:
[ afbeelding ]
Is ze door een paard opgegeten? :') I smell bullshit.

Niet alles geloven mensen.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:47:06 #156
78918 SeLang
Black swans matter
pi_174240892
.

[ Bericht 100% gewijzigd door SeLang op 06-10-2017 19:48:41 ]
Mijn reisverslagen
pi_174240895
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:45 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat had nogal wat voeten in de aarde. Ik heb een tijdje terug gelezen dat de moeder van die 2 jongens ook zelfmoord heeft gepleegd.

meen je niet...
pi_174240897
quote:

Echt waar? Dat is nieuws voor mij.
Godverdikke zeg...

Dat is ook onvoorstelbaar geweest, dat iemand dat gedaan heeft en zich daarna zelf opgehangen heeft aan een schommel. Ongehoord, aan dat soort dingen kun je bijna niet denken.
I´m back.
pi_174240905
quote:

Oh echt? damn! Triest.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:47:52 #160
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174240908
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:44 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Het zal niet de eerste keer zijn idd.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174240918
quote:
[ afbeelding ]
Meer bronnen?
Love is in the air!
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:48:32 #162
78918 SeLang
Black swans matter
pi_174240927
.
Mijn reisverslagen
pi_174240928
quote:

dit heb ik ook even gemist -O-
Tap tap tap
pi_174240932
quote:

Bron? Die is pas nog op tv geweest geloof ik
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:48:59 #165
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174240934
quote:

Oh? Volgens mij niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:49:10 #166
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_174240939
quote:

Volgens mij zit je fakenews te verspreiden. Anders linkje plaatsen graag. Lees wel ergens dat een andere moeder van twee vermoorde kinderen zelfmoord heeft gepleegd.
  Forum Admin vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:49:55 #167
pi_174240956
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:49 schreef Falco het volgende:

[..]

Volgens mij zit je fakenews te verspreiden. Anders linkje plaatsen graag. Lees wel ergens dat een andere moeder van twee vermoorde kinderen zelfmoord heeft gepleegd.
Ik haal wat door elkaar inderdaad. Het is inmiddels al 3 jaar geleden.

Betrof een ander gezin.

http://www.hartvannederla(...)ng-pleegt-zelfmoord/

Niet dat dat het minder erg maakt.
pi_174240961
quote:
[ afbeelding ]
Damn, toch dag voor dag een clue erbij neergelegd? Of alles direct op dinsdag en pas stukje voor stukje gevonden? Misschien dan wel echt om de zoektocht weg te leiden van waar het laatste telefoonsignaal was bij het berkenlaantje?
pi_174240965
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:49 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Betrof een ander gezin.

O....
I´m back.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:50:32 #170
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_174240968
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:44 schreef zoekoog het volgende:

[..]

Het was een bericht van een andere forumgebruiker.. mocht het waar zijn..daar ben ik benieuwd naar ..of ze daar werkte.. iemand is oud collega of iemand in de klantenkring en die denkt ik wil toenadering tot haar en dat die oude bekende bekend is bij Anne, en die komt ineens de bosjes uit zo van: griezel,griezel laat ik je even schrikken haha! En Anne gaat hier mee praten: Goh mallerd, je laat me schrikken zo in dit nare weer..zal ik je de weg wijzen... anders en dan gebeurt er iets,.. of is de grap uit de hand gelopen onbedoeld..Ik bedoel, als ze alles onderzoeken, hoop ik dat ze zoiets ook meenemen
Nogmaals, ze werkte daar niet.

Hier werkte ze: https://www.hethuisutrecht.nl/anne/
KuikenGuppy
  Forum Admin vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:50:40 #171
pi_174240970
We gaan hier geen random tweets posten om het posten.
pi_174240975
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:50 schreef Straatcommando. het volgende:
We gaan hier geen random tweets posten om het posten.
Die tweet bevat belangrijke info chef

https://twitter.com/ietsmetwater/status/916359299580006401
  Forum Admin vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:51:13 #173
pi_174240978
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

O....
Maar goed, de kern blijft. Zoiets gun je niemand.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:51:13 #174
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174240979
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:39 schreef KingRadler het volgende:
Ja! Eerlijk gezegd zou ik er wel moedeloos van worden als straks over een week of twee, als het gebied helemaal is afgespeurd er helemaal geen lichaam wordt gevonden.. het klinkt raar en hard, maar laat er aub een lichaam worden gevonden..
  Forum Admin vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:51:37 #175
pi_174240987
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:51 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik zag enkel hashtags. Daarnaast kunnen we dan wel aan de gang blijven.
pi_174240988
ik kijk heel vaak naar Investigation Discovery channel.

Heb de gekste moorden op dat kanaal gezien. Het is heel simpel.....

Er is pas een misdrijf in het spel als er een lichaam is gevonden.
pi_174240990
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:51 schreef zoekoog het volgende:

[..]

Ja! Eerlijk gezegd zou ik er wel moedeloos van worden als straks over een week of twee, als het gebied helemaal is afgespeurd er helemaal geen lichaam wordt gevonden.. het klinkt raar en hard, maar laat er aub een lichaam worden gevonden..
Kun je nagaan wat die ouders van Tanja Groen voelen. Die is al sinds 1993 weg -O-
pi_174240996
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:51 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Maar goed, de kern blijft. Zoiets gun je niemand.
Nee, ja, alleen compleet krankzinnigen doen dit en helaas kun je die treffen.
I´m back.
pi_174241004
quote:

[..]

Kun je nagaan wat die ouders van Tanja Groen voelen. Die is al sinds 1993 weg -O-
Ja, verschrikkelijk idd.
I´m back.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:53:09 #180
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174241010
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:40 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik ook.
Misschien wel door een ander getypt.
Ja! of was de foto al veel eerder genomen.
pi_174241012
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:48 schreef CherryLips het volgende:

[..]

dit heb ik ook even gemist -O-
kan er helemaal niets over vinden.
pi_174241013
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:51 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik zag enkel hashtags. Daarnaast kunnen we dan wel aan de gang blijven.
Godverdomme man waarom gaat fok! Achteruit juist hierdoor! Man man man...
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:53:57 #183
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174241024
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Yep, heeft de vader volgens mij ook nog eens uitgelegd, omdat veel mensen zich dat afvroegen.
Haar oom heeft dat ook gezegd..
  Forum Admin vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:54:02 #184
pi_174241025
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:53 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Godverdomme man waarom gaat fok! Achteruit juist hierdoor! Man man man...
Omdat we geen willekeurige tweets mogen plaatsen en daar pagina's lang over te keuvelen? Nou, wat kut zeg.
pi_174241030
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:51 schreef zoekoog het volgende:

[..]

Zo moeilijk dit. Zekerheid of hoop, je mag er maar 1 kiezen...
  Forum Admin vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:54:19 #186
pi_174241031
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:53 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

quote:

[..]

Betrof een ander gezin.

vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:54:43 #187
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_174241041
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:53 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Het klopte ook niet.

edit: bovenstaande dus :P
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:55:08 #188
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_174241048
quote:
straatcommando is hier

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:51 schreef klaasweetalles het volgende:

RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:55:43 #189
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174241059
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:41 schreef gosschalks het volgende:

[..]

Ja, ze schijnen overbelast te zijn. Als er iemand toevallig aan kwam lopen toen Anne aangevallen werd en het dus bij een poging bleef, weet ik niet of de politie überhaupt iets met de melding had gedaan. Er zijn in die streek wel meer vreemde dingen gebeurd, nooit meer iets van gehoord. Als het dan echt fout gaat, ja dan wel.
Die vijver was nog niet minutieus onderzocht dan gisteren? Wie weet wat voor dikke lagen blubber er in liggen.? ik heb eens gestaan bij een vijveropschoning omdat ftatenconcentratie te hoog werrd, nou, dat was meter blubber opgestapeld..
  Forum Admin vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:55:47 #190
pi_174241060
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:54 schreef EternalNow het volgende:

[..]

Zo moeilijk dit. Zekerheid of hoop, je mag er maar 1 kiezen...
Ik denk dat vrijwel iedereen voor hoop gaat, ook al is dat tegen beter weten in.
pi_174241080
quote:

[..]

Betrof een ander gezin.

Die zaak ken ook nog idd. De tering toch. Een vechtscheiding.

Scheidingen horen bij het leven en hij mocht zijn kinderen gewoon blijven zien...
I´m back.
pi_174241081
Henk Jan heeft het nu over een niet direct kindervriendelijke camping in de buurt.
Wat voor mensen wonen daar?
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:57:44 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174241090
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:51 schreef klaasweetalles het volgende:

Vraag dat maar eens aan Paul van Osch.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174241095
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:56 schreef Kim-Holland het volgende:
Henk Jan heeft het nu over een niet direct kindervriendelijke camping in de buurt.
Oudevandagen?
I´m back.
pi_174241103
-

[ Bericht 99% gewijzigd door chento op 06-10-2017 19:58:46 ]
pi_174241107
Het is recherchekundig gezien zeer interessant. Het houdt NL in zn greep.

Iemand nog tips voor boeken over gelijkwaardige zaken?
Love is in the air!
pi_174241113
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Vraag dat maar eens aan Paul van Osch.
Ja, zijn sws wel aardig wat gevallen waarbij er geen lichaam is gevonden en mensen toch veroordeeld werden, volgens mij.
I´m back.
pi_174241122
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Oudevandagen?
Oudevandagen genieten juist van kinderen, dacht ik.
pi_174241130
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:56 schreef Kim-Holland het volgende:
Een camping die mij wel wat lijkt.
Tap tap tap
pi_174241131
quote:

[..]

Omdat ze een route volgde, die tweet is gewoon dom
pi_174241144
Heel het gebied is centimeter voor centimeter uitgekamd door de ME en vrijwilligers

resultaat = spullen van de dame gevonden maar de dame zelf niet.

Dat zou betekenen dat ze daar overmeesterd is en vervolgens ergens naar toe is gebracht.

De politie fixeert teveel op die locatie op dit moment vind ik zelf. Ze is daar gewoon niet meer, dus je moet andere ingangen vinden waar ze wel zou kunnen zijn. Ze steken nu teveel tijd in een locatie waar ze nu niet meer is.

Ik vraag me af waarom ze die vijver nog verder gaan afgraven morgen. Zou die bodem zo modderig zijn dat ze daar diep verder in gezakt zou kunnen zijn?
pi_174241145
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

O....
Het is toch niet minder erg als er minder topics over zijn geopend?
pi_174241149
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:54 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Omdat we geen willekeurige tweets mogen plaatsen en daar pagina's lang over te keuvelen? Nou, wat kut zeg.
Het was een interessante speculatie hoor en voer voor discussie iets wat je doet op een forum maar helaas door autistische moderators wordt tegengehouden.
pi_174241154
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:59 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Oudevandagen genieten juist van kinderen, dacht ik.
Niet die oudevandagen.
I´m back.
pi_174241155
Hanno van mil is ook al een aantal jaren spoorloos. Alleen zn auto en spullen terug gevonden. Ook vlakbij. Bij austerlitz.
pi_174241159
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:00 schreef Squadra-macaroni het volgende:

[..]

Het is toch niet minder erg als er minder topics over zijn geopend?
Nee, dat bedoelde ik niet met mijn reactie.
I´m back.
pi_174241160
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:59 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Een camping die mij wel wat lijkt.
Sommige bezoekers zeggen zich er niet prettig bij te voelen..
pi_174241167
quote:

Was dat niet in een ander geval ? In Schoonloo?
  Forum Admin vrijdag 6 oktober 2017 @ 20:01:59 #209
pi_174241170
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:00 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Het was een interessante speculatie hoor en voer voor discussie iets wat je doet op een forum maar helaas door autistische moderators wordt tegengehouden.
Ik heb eerder het idee dat respectloze knuppels zoals jij die graag over de rug van een vermist meisje cluedo willen spelen dit topic kapot maken, vooral als ze dan ook nog eens de crew gaan beledigen. Je hebt je er maar naar te schikken en als dat je niet bevalt druk je fijn op het kruisje.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 20:02:04 #210
78918 SeLang
Black swans matter
pi_174241171
Zaken als deze zijn zo fascinerend omdat heel nauwkeurig bekend is wanneer en waar iemand is verdwenen. Ik denk dat daarom de politieinzet ook zo massaal is. Normaal gesproken zou de kans heel groot moeten zijn om iemand snel te vinden.
Mijn reisverslagen
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 20:02:08 #211
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174241172
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:50 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dat is dus geen relatie met dat Spookhuis te Utrecht?
pi_174241178
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:00 schreef woxxel het volgende:
Hanno van mil is ook al een aantal jaren spoorloos. Alleen zn auto en spullen terug gevonden. Ook vlakbij. Bij austerlitz.
Gast uit IJzendijke (Zeeuws-Vlaanderen) ook jaren vermist al.
http://www.omroepzeeland.(...)-Ploegstra-te-vinden
I´m back.
pi_174241204
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:02 schreef SeLang het volgende:
Zaken als deze zijn zo fascinerend omdat heel nauwkeurig bekend is wanneer en waar iemand is verdwenen. Ik denk dat daarom de politieinzet ook zo massaal is. Normaal gesproken zou de kans heel groot moeten zijn om iemand snel te vinden.
Stel je voor dat we die informatie niet hadden. Wat voor zoektocht dat zou zijn.
Tap tap tap
pi_174241216
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:00 schreef ManianMan het volgende:

[..]

ooops
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_174241240
Vraag me af wat ze al hebben in de zoektocht naar de mogelijke dader, daar zullen ze ook wel mee bezig zijn. Is er DNA gevonden, welke pistes onderzoeken ze, ...
pi_174241241
weet iemand of tussen de afstand waar de jas is gevonden en waar uiteindelijk de fiets is gevonden een grote afstand is?
pi_174241243
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, dat bedoelde ik niet met mijn reactie.
Oké, excuses dan
pi_174241244
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:00 schreef klaasweetalles het volgende:
Heel het gebied is centimeter voor centimeter uitgekamd door de ME en vrijwilligers

resultaat = spullen van de dame gevonden maar de dame zelf niet.

Dat zou betekenen dat ze daar overmeesterd is en vervolgens ergens naar toe is gebracht.

De politie fixeert teveel op die locatie op dit moment vind ik zelf. Ze is daar gewoon niet meer, dus je moet andere ingangen vinden waar ze wel zou kunnen zijn. Ze steken nu teveel tijd in een locatie waar ze nu niet meer is.

Ik vraag me af waarom ze die vijver nog verder gaan afgraven morgen. Zou die bodem zo modderig zijn dat ze daar diep verder in gezakt zou kunnen zijn?
Dit dacht iedereen eerder ook al maar werd ineens toch nog haar tas gevonden vlakbij haar fiets... dus ze kunnen nog wel wat zoekwerk doen daar denk ik om het uit te sluiten...
pi_174241249
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:05 schreef klaasweetalles het volgende:
weet iemand of tussen de afstand waar de jas is gevonden en waar uiteindelijk de fiets is gevonden een grote afstand is?
300-400 m
pi_174241255
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Dat kun je toch zelf even nameten met googlemaps, ongeveer 300, 400 meter.
I´m back.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 20:07:47 #221
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_174241272
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Gast uit IJzendijke (Zeeuws-Vlaanderen) ook jaren vermist al.
http://www.omroepzeeland.(...)-Ploegstra-te-vinden
Hier in het dorp ook een meisje van 7 al 31jaar vermist. Ook nooit meer wat van vernomen.
pi_174241287
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:07 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Hier in het dorp ook een meisje van 7 al 31jaar vermist. Ook nooit meer wat van vernomen.
Dat zijn erge dingen hoor...
I´m back.
pi_174241288
quote:

[..]

Waarom hebben ze destijds dan niet gewoon een bericht op facebook gezet?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 20:08:45 #224
78918 SeLang
Black swans matter
pi_174241292
Ik verbaas me ook wel hoe lang het nog duurde voor die tas is gevonden zo dicht bij de fiets. Heeft toch ongeveer een dag geduurd?
Mijn reisverslagen
pi_174241302
quote:

[..]

Awww Cheryl...
Je raekt an de dinge geweun.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 20:09:50 #226
78918 SeLang
Black swans matter
pi_174241313
Is eigenlijk bekend of die tas er gewoon lag of dat die actief was verstopt?
Mijn reisverslagen
pi_174241314
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:02 schreef zoekoog het volgende:

[..]

Dat is dus geen relatie met dat Spookhuis te Utrecht?
Waarom hebben we het er hier uberhaupt over? Dat hele spookhuis idee behoort tot een verzameling vergezochte mogelijkheden die oneindig groot is. Er zijn nog heel veel scenarios die veel waarschijnlijker zijn.
pi_174241315
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:08 schreef SeLang het volgende:
Ik verbaas me ook wel hoe lang het nog duurde voor die tas is gevonden zo dicht bij de fiets. Heeft toch ongeveer een dag geduurd?
Ik snap niet dat er niet wat particulieren die boel al lang hebben uitgekamd idd. Ik zou dat wel gedaan hebben als ik er woonde in ieder geval.
I´m back.
pi_174241322
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:09 schreef Messina het volgende:

[..]

Awww Cheryl...
Cheryl?
I´m back.
pi_174241327
Rofl RTL

pi_174241331
quote:

[..]

welke zaak is dat dan?
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 20:10:50 #232
78918 SeLang
Black swans matter
pi_174241332
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik snap niet dat er niet wat particulieren die boel al lang hebben uitgekamd idd. Ik zou dat wel gedaan hebben als ik er woonde in ieder geval.
Nou ja, toen die fiets werd gevonden hebben ze het natuurlijk wel gelijk afgezet. Maar de politie is zich toen wel gelijk op die omgeving gaan richten.
Mijn reisverslagen
  Forum Admin vrijdag 6 oktober 2017 @ 20:11:03 #233
pi_174241335
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Jij had Facebook 31 jaar geleden? :+
pi_174241337
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:02 schreef SeLang het volgende:
En omdat veel mensen zich met de situatie kunnen inleven. Iedereen kent wel een "normale jonge vrouw".
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_174241338
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:10 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

welke zaak is dat dan?
Cheryl Morriën
  roze vrijdag 6 oktober 2017 @ 20:11:25 #236
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_174241340
Your beauty never ever scared me.
pi_174241343
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:10 schreef SeLang het volgende:

[..]

Nou ja, toen die fiets werd gevonden hebben ze het natuurlijk wel gelijk afgezet. Maar de politie is zich toen wel gelijk op die omgeving gaan richten.
Ja, maar die Potterlaan oid hebben ze niet direct afgezet, volgens mij.
I´m back.
pi_174241348
quote:

[..]

woon jij onder een steen? 31 jaar geleden...
pi_174241359
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

BBS had je
  Forum Admin vrijdag 6 oktober 2017 @ 20:13:26 #240
pi_174241366
quote:

[..]

Moet dat nou op die toon?
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 20:13:45 #241
78918 SeLang
Black swans matter
pi_174241373
quote:
Nu ik die foto zie herinner ik me die Cheryl zaak weer toen dat speelde. Ik dacht dat dat allang was opgelost.
Mijn reisverslagen
pi_174241375
Maddy Mccan is ook nooit teruggevonden.het kan
Love is in the air!
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 20:13:58 #243
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_174241380
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:09 schreef Messina het volgende:

[..]

Awww Cheryl...
Klopt ja.
pi_174241384
quote:
Tja, dat zijn dingen...
I´m back.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 20:14:12 #245
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_174241386
https://www.rtvutrecht.nl(...)iker-te-beroven.html

Is hier nog op doorgegaan? Nogal een overeenkomst zou ik zeggen.
pi_174241391
PeterGod.
pi_174241392
quote:

[..]

:+
pi_174241397
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:14 schreef Zipportal het volgende:
PeterGod.
$$$$
pi_174241399
quote:

[..]

Kan het mis hebben, maar volgens mij is er hier iemand een beetje sarcastisch. :+
pi_174241406
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:14 schreef Boca_Raton het volgende:

MacDonalds in de buurt in ieder geval. Hier ook.

2 oktober.

Lijkt me wel iets om te onderzoeken in ieder geval.
Wat een bende daar, of lijkt dat maar zo?
I´m back.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 20:15:36 #251
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174241411
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:13 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Moet dat nou op die toon?
Nou, het "grapje" was al niet echt een gepaste grap, als het van een ander dan van een blauwe was gekomen dan was er feller op gereageerd.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174241416
ik heb weer een theorie

ik vind haar op die foto gewoon bang uitzien. Kan er niets aan doen.

Stel dat ze die foto onder dwang heeft gemaakt en onder dwang dat bericht naar haar vriend heeft gestuurd.......

ik vind die foto gewoon een hele rare actie op dat moment......waarom zou je dat doen als je door de regen fiets en je bent al zeiknat dat je onderweg stopt en een foto gaat maken.....ik vind het buitengewoon vreemd.

het is maar speculeren..... :{
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 20:15:44 #253
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174241417
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:59 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:

[..]

Omdat ze een route volgde, die tweet is gewoon dom
hoe weten we dat ze een route volgde? Op dat punt kan er ook al iets zijn gebeurd? Wat weten we eigenlijk?
  Forum Admin vrijdag 6 oktober 2017 @ 20:16:10 #254
pi_174241426
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou, het "grapje" was al niet echt een gepaste grap, als het van een ander dan van een blauwe was gekomen dan was er feller op gereageerd.
Grapje? Dat kan ook gewoon niet goed gelezen zijn. Vandaar dat ik het een beetje gekscherend vraag.
  roze vrijdag 6 oktober 2017 @ 20:16:17 #255
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_174241427
Zolang ik geen melding krijg van de NOS app ga ik er niet vanuit dat ze is gevonden. :@
Your beauty never ever scared me.
pi_174241428
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:03 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Stel je voor dat we die informatie niet hadden. Wat voor zoektocht dat zou zijn.
Ik denk dat op een of andere manier die laatste selfie de zaak nog wat tragischer heeft gemaakt. Dat je weet dat ze daar nog was die avond, zo nietsvermoedend, nog een grappig appje sturen, even een stuk fietsen nog en straks weer lekker thuis, zoals altijd. Maar nee, het mocht niet zo zijn...
Als de laatste informatie van haar was geweest dat ze van huis was vertrokken en verder niks, waar hadden we dan moeten zoeken ja. Had ze net zo goed richting gouda kunnen fietsen of weet ik het.
pi_174241432
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:15 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb weer een theorie

Stel dat ze die foto onder dwang heeft gemaakt en onder dwang dat bericht naar haar vriend heeft gestuurd.......

ik vind die foto gewoon een hele rare actie op dat moment......waarom zou je dat doen als je door de regen fiets en je bent al zeiknat dat je onderweg stopt en een foto gaat maken.....ik vind het buitengewoon vreemd.

Ga de vorige 24 delen maar teruglezen. Uitgebreid besproken.
pi_174241447
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:16 schreef Messina het volgende:

[..]

Ga de vorige 24 delen maar teruglezen. Uitgebreid besproken.
nee

wat ik me nou afvraag is kan zij die foto wel zelf gemaakt hebben?
pi_174241459
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:17 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

nee

Het wordt gekker en gekker hier.
pi_174241471
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:14 schreef Boca_Raton het volgende:

In de reacties bij een paar artikelen van HJ staan ook diverse linkjes naar incidenten die er de afgelopen tijd hebben plaatsgevonden.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 20:18:44 #261
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174241472
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:00 schreef woxxel het volgende:
Ik heb een hoop gemist. Deze zaak grijpt me, ..ik was destijds denk ik druk met andere zaken..ik schrik wel van de hoeveelheid verdwijningen..
pi_174241473
quote:

[..]

nee

Waarom niet? Het is toch een selfie?
pi_174241474
quote:
ik heb weer een theorie

Ik vind die foto een hele logische actie op zo'n moment :@
Tap tap tap
pi_174241481
quote:

[..]

nee

Wat een onzin gast, met je foto onder dwang. Kan je verzekeren dat die kans vrijwel nihil is. Zulke foto's appen is relatief "normaal".
pi_174241492
quote:
ik heb weer een theorie
Gestopt met lezen.
pi_174241497
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:18 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Waarom niet? Het is toch een selfie?
Camera aan de voorkant is slechter dan de gewone. Zie je misschien ook wel verschil in.
Tap tap tap
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 20:19:55 #267
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_174241501
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dit ja.

Als het een man zou zijn dan was het misschien discutable.
pi_174241509
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja ik ook.
pi_174241519
quote:

[..]

nee

Waarom denk jij dat ze dat zelf niet gedaan zou kunnen hebben?
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 20:20:43 #270
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174241521
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:05 schreef chento het volgende:
Vraag me af wat ze al hebben in de zoektocht naar de mogelijke dader, daar zullen ze ook wel mee bezig zijn. Is er DNA gevonden, welke pistes onderzoeken ze, ...
Misschien hebben ze de dader(s ) straks nog eerder dan het lichaam..
pi_174241526
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:15 schreef zoekoog het volgende:

[..]

hoe weten we dat ze een route volgde? Op dat punt kan er ook al iets zijn gebeurd? Wat weten we eigenlijk?
Langs hollandsche rading, kruispunt in Baarn, langs Soest, telefoon uit bij berkenlaantje. Alles klopt exact. Ook waar haar jas is gevonden is de route volgen via Den Dolder. Sorry, we mogen niet te zeker zijn, maar dit kan echt niet missen. Ze volgde die route.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 20:21:22 #272
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_174241532
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:45 schreef EternalNow het volgende:

[..]

Jonge vrouw, maar eens.
ja oke :-)
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
pi_174241533
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:20 schreef zoekoog het volgende:

[..]

Misschien hebben ze de daders straks nog eerder dan het lichaam..
Die kunnen natuurlijk ook naar het lichaam leiden
pi_174241559
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:20 schreef zoekoog het volgende:

[..]

Misschien hebben ze de dader(s ) straks nog eerder dan het lichaam..
Tja, zou niet de eerste keer zijn...
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 20:23:18 #275
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_174241564
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:21 schreef chento het volgende:

[..]

Die kunnen natuurlijk ook naar het lichaam leiden
of ze word ergens vast gehouden , je kan nu nog niet uitgaan van een lichaam zo lang ze niet gevonden is
maar het vermoeden word wel steeds hoger omdat het nu wel lang gaat duren
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 20:24:16 #276
445631 DeBlauweKrokodil
DeBlauweKrokodil
pi_174241587
quote:

[..]

31 jaar al ?!

Hier in Heerjansdam ook een kennis nu al 3,5 jaar vermist.
Vader slaapt nog steeds op de bank in de hoop dat ze binnenstapt ;(
pi_174241614
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:20 schreef theDutcher het volgende:

[..]

Waarom denk jij dat ze dat zelf niet gedaan zou kunnen hebben?
effe serieus ,,,,,ze ziet er niet uit op die foto.....vrouwen sturen niet graag fotoos waar ze er niet uit op zien....ik heb foto's van haar gezien waar ze er wel goed op uit ziet...hier kijk....zou een vrouw dit echt willen versturen??

pi_174241618
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:24 schreef DeBlauweKrokodil het volgende:

[..]

31 jaar al ?!

Bron?
Love is in the air!
pi_174241620
quote:

[..]

31 jaar al ?!

Ver-schrik-ke-lijk...

Kippenvel.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 20:26:13 #280
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174241631
quote:

[..]

31 jaar al ?!

Je moet er echt niet aan denken ;(
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174241634
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou nou nou. Je kan ook overdrijven he. Altijd blijven lachen.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_174241638
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:25 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

effe serieus ,,,,,ze ziet er niet uit op die foto.....vrouwen sturen niet graag fotoos waar ze er niet uit op zien....ik heb foto's van haar gezien waar ze er wel goed op uit ziet...hier kijk....zou een vrouw dit echt willen versturen??

[ afbeelding ]
Ga toch heen. Wegwezen.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 20:26:53 #283
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_174241652
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Gast, hou op. Alsjeblieft.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 20:27:01 #284
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_174241656
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Dit is een foto naar haar vriend, dat is anders dan naar een wildvreemde.
Dat sturen ze wel, vaak genoeg.
pi_174241657
De weersomstandigheden en de omgeving waar Anne is verdwenen zijn natuurlijk ideaal voor een ontvoering. Afgelegen met genoeg uitvalswegen en noodweer zodat er weinig tot geen fietsers of wandelaars in de omgeving zijn. Het zal mij niet verbazen als een of andere gestoorde idioot doelbewust die regio en een dag met noodweer heeft uitgekozen om iemand te ontvoeren
.
Cast a cold Eye
On Life, on Death.
Horseman, pass by!
pi_174241658
quote:

[..]

31 jaar al ?!

Rebecca
Verschrikkelijk...
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 20:27:27 #287
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_174241669
quote:

[..]

Ik verstuur wel lelijkere foto's dan dit.
pi_174241677
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ze stuurde die foto naar haar vriend. Ik denk dat hij haar wel vaker op minder mooie momenten heeft gezien. :)
pi_174241688
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ik krijg zo het idee dat jij nog nooit met meisjes hebt geappt Klaas!
pi_174241696
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Dit was geen instagram, het was privé naar haar vriend. Dan stuur je toch gewoon alles als je je goed voelt met elkaar? Theorie van niks dit
pi_174241700
quote:

[..]

31 jaar al ?!

https://www.ad.nl/binnenl(...)houdt-hoop~aec506d1/ ?
Die zaak is ook niet echt in het nieuws geweest?
Ook knap jong paardenmeisje zo te zien:

I´m back.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 20:28:51 #292
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174241701
Ja, laten we het nog een keer over die foto hebben. Sorry, maar er is helemaal niets vreemds aan die foto. Ze doet de 'kijk mij het zwaar hebben' look.
graag verwijderen
pi_174241702
[quote]1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:50 schreef Burdie het volgende:

[..]

[/equote]

Op de website van het Huis kun je zien dat er iemand werkt die dat/een spookhuis
Heeft bedacht. En het spookhuis in Utrecht ging 29 september open. Dat was wat mij laatst opviel. Wil niemand beschuldigen hoor!
pi_174241717
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:28 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:

[..]

Dit was geen instagram, het was privé naar haar vriend. Dan stuur je toch gewoon alles als je je goed voelt met elkaar? Theorie van niks dit
Leuk voor die complotdenkers ook, die haar vriend mogelijk verdenken. :')
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 20:29:32 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174241719
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Nou nou nou. Je kan ook overdrijven he. Altijd blijven lachen.
Toch een "grapje" dus.... duidelijk weer.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174241731
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:27 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik verstuur wel lelijkere foto's dan dit.
Dit. Of zet ze op Facebook.
Tap tap tap
pi_174241735
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Blijft apart dat ze inderdaad niet eerst even haar haar heeft gefatsoeneerd en heeft staan make-uppen. Zeer verdacht!
pi_174241739
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:27 schreef Winston_Smith het volgende:
De weersomstandigheden en de omgeving waar Anne is verdwenen zijn natuurlijk ideaal voor een ontvoering. Afgelegen met genoeg uitvalswegen en noodweer zodat er weinig tot geen fietsers of wandelaars in de omgeving zijn. Het zal mij niet verbazen als een of andere gestoorde idioot doelbewust die regio en een dag met noodweer heeft uitgekozen om iemand te ontvoeren
.
het vreemde is wie verwacht er nou met deze weerstomstandigheden een vrouw op een fiets te treffen????

Stel dat iemand op die avond kwade bedoelingen gehad zou hebben en op pad zou zijn gegaan dan had die persoon toch nooit verwacht dat hij een dame op een fiets zou aantreffen.....meest ongunstige avond om een ontvoering in elkaar te zetten....

Hoeveel mensen die avond ook op die route vraag ik me af......
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 20:30:35 #299
445631 DeBlauweKrokodil
DeBlauweKrokodil
pi_174241742
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

https://www.ad.nl/binnenl(...)houdt-hoop~aec506d1/ ?
Die zaak is ook niet echt in het nieuws geweest?
Ook knap jong paardenmeisje zo te zien:

[ afbeelding ]
Nee, één keer in vermist verder alleen regionaal.
pi_174241755
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:30 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

het vreemde is wie verwacht er nou met deze weerstomstandigheden een vrouw op een fiets te treffen????

Stel dat iemand op die avond kwade bedoelingen gehad zou hebben en op pad zou zijn gegaan dan had die persoon toch nooit verwacht dat hij een dame op een fiets zou aantreffen.....meest ongunstige avond om een ontvoering in elkaar te zetten....

Ik ga. Fijne avond nog
Tap tap tap
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 6 oktober 2017 @ 20:31:02 #301
54593 crew  Olga
Cheese
pi_174241759
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:30 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

wtf
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')