http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1670638/quote:Utrecht / Baarn - Sinds vrijdagavond 29 september is de 25-jarige Anne Faber vermist. De politie is een opsporingsonderzoek gestart en zoekt getuigen.
Anne is op 29 september weggegaan op een zwarte opoefiets van het merk en type Batavus Old Dutch met voorop een rekje. Een opvallend detail is dat de fiets handremmen heeft. Het was noodweer die avond; rond 18.40 uur begonnen de eerste buien en het heeft daarna ook geonweerd. Volgens het KNMI was het die avond zelfs gevaarlijk weer. Rond 18.50 uur maakte Anne nog een selfie in de regen die ze verstuurde via WhatsApp. Uit onderzoek blijkt dat deze foto genomen is op de hoek van de Amsterdamsestraatweg met de Hilversumsestraatweg in Baarn. Zowel de tactische recherche als de forensische opsporing zet alles op alles om Anne te vinden. Zo is er een politiehelikopter ingezet om te kijken of er door middel van warmtebeelden haar verblijfplaats te achterhalen is, wordt er gesproken met getuigen en bekenden van Anne en worden telefoongegevens bekeken. Ook worden tips nagelopen die onder andere binnekomen via de opsporingstiplijn. Vooralsnog is er nog geen duidelijkheid over wat Anne is overkomen en waar zij nu is. Een groot rechercheteam werkt aan de zaak.
Bron: Politie
SPOILER: laatste apps en foto's Anne & vriendOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. TIJDLIJNquote:VRIJDAG 6 OKTOBER
- Rond 16.00 uur heeft de politie in het Blookerpark een rugzak gevonden die mogelijk ook van Anne is. Na de jas en de fiets is dit het derde concrete spoor dat mogelijk naar de vermiste Utrechtse leidt.
- De politie heeft vastgesteld dat de gevonden fiets vrijwel zeker van Anne is. Volgens het NFI is de jas die dinsdagavond in Huis ter Heide werd aangetroffen ook van Anne.
- De ME onderzoekt de omgeving van de vrijwel leeggepompte vijver op sporen. Vrijwillige zoekteams speuren aan de overkant van de Amersfoortseweg. Als blijkt dat zich in de vijver zelf geen bruikbare aanwijzingen bevinden, wordt de zoekactie verplaatst naar de straten en voortuinen in het dorp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Huis ter Heide, Soest, Utrecht - De vijver in het Blookerpark in Huis ter Heide, waar donderdagavond een zwarte fiets is gevonden, is grotendeels leeggepompt. De fiets is vrijwel zeker van de sinds vorige week vrijdag vermiste Anne Faber uit Utrecht. Anne is nog steeds vermist.
Donderdag zochten forensisch onderzoekers in wateren rond de vindplaats van kleding die mogelijk van Anne is. Deze kleding is nog bij het NFI, waar onderzocht wordt of deze van haar is en of er andere sporen op zitten. Bij het zoeken werd gisteren aan het begin van de avond een zwarte opoefiets aangetroffen. Alles wijst erop dat de fiets van Anne is, onderzoek moet hier nog zekerheid in geven. De omgeving is afgezet en de vijver wordt vandaag verder leeggepompt.
In de vijver zijn vooralsnog geen andere spullen of sporen gevonden die leiden naar Anne.
link > https://www.politie.nl/ni(...)t&utm_medium=twitter
Brontwitter:PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 14:37:54Gevonden jas is van #AnneFaber. Blijkt uit eerste bevindingen NFI. reageer retweet
twitter:PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 16:32:17Rugzak gevonden in Blookerpark. Lijkt op rugzak die #AnneFaber bij zich had. Omgeving is afgezet voor sporenonderzoek. reageer retweet
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 schreven de Moderators het volgende:
Ontopic graag
-persoonlijke sneren en onderbuik naar elkaar kan achterwege blijven.
-speculeren mag, maar verzin niet je eigen waarheden dmv aandragen halve argumenten.
-opmerkingen als:" kijk maar zelf op google" of "zoek zelf" kunnen ook wegblijven.
-BNW graag naar BNW, zoals Vrijland en Co.
-opmerkingen over AZC of getinte mannen in auto's die elders meisjes pesten kunnen voorlopig ook buiten blijven aub. Is voorlopig niet relevant en nergens bewezen of gerelateerd
-We laten dat gecodeerde twitter bericht voor wat het is, dus hoeven we niet te herposten aub , dank je wel."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Komt er straks in het nieuws dat er een TBS'er is ontsnapt of op onbewaakt verlof was.Ook in moeilijke tijden.![]()
Als ik bij de recherche zat en helemaal in combinatie met dat verhaal van die andere fietser dan zou ik de dader(s) eerder richting soesterberg zoeken.![]()
Of het misdrijf is al eerder gepleegd, ongeveer waar de telefoon het contact is verloren. Vervolgens is de dader met deze spullen naar dat park gefietst om ze aldaar te dumpen en zo de politie op een dwaalspoor te zetten.
Een theorie die ook de ronde doet op Twitter en niet eens zo zeer onaannemelijk.Fade to Black![]()
Bron?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:13 schreef klaasweetalles het volgende:
er zijn nergens sporen gevonden van bloed enzovoorts tot nu toe"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
als het zwaar bewolkt is dan het is nu donkerquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:15 schreef ootjekatootje het volgende:
Nu precies een week geleden...
Ik vind het nog erg licht buiten."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
O ja bahquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:15 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik vind het nog erg licht buiten.precies een week geleden al
Tap tap tap![]()
Hier in Rotterdam is het vrij bewolkt en heb ik hoge bomen in de tuin.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als het zwaar bewolkt is dan het is nu donker![]()
zelfmoord uit hinderlaag?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:51 schreef gilligan het volgende:
[..]
Een perfecte moord waar je zelf bewijsmateriaal achterlaat ≠ perfect.because one cannot prove a crime does not mean it is an accident, unless an accident can be proved.![]()
MIsschien is de dader erachter gekomen, dat die jas er is blijven liggen en dat die zeker snel gevonden zal worden, en dan heeft die dader nog zaken in z'n woning..en denkt, ojee, ik moet er nu vanaf..quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:01 schreef manifold het volgende:
[..]
Blijft toch volstrekt onlogisch om de spullen in het zicht in de buurt van je eigen woning neer te leggen, dan kan je zelf toch ook wel bedenken dat de politie zich op die buurt gaat richten?Schenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen![]()
Nogmaals. Dan gooi je ze niet weg in een zoekgebied. Er zijn zoveel makkelijker locaties waar nooit iemand ze vindt of linkt aan dit.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:17 schreef zoekoog het volgende:
[..]
MIsschien is de dader erachter gekomen, dat die jas er is blijven liggen en dat die zeker snel gevonden zal worden, en dan heeft die dader nog zaken in z'n woning..en denkt, ojee, ik moet er nu vanaf..![]()
sassenheim.. is het al donker aan het worden..quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam is het vrij bewolkt en heb ik hoge bomen in de tuin.
Maar dat was vorige week niet..
Toen moest ik om dezd tijd rennen van de auto naar huis.. 10 meter...doorweekt was ik![]()
Er was gisteren sprake van dat er meer kleding was gevonden dan alleen de jas. Zijn daar verder nog mededelingen over gedaan? Of is die jas toch het enige kledingstuk?"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
Moet een dader wel geestelijk de capaciteit hebben om dat te bedenken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:18 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Nogmaals. Dan gooi je ze niet weg in een zoekgebied. Er zijn zoveel makkelijker locaties waar nooit iemand ze vindt of linkt aan dit.![]()
Mwaoh, Occam's razor. Wrs heeft-ie zich snel van fiets en tas ontdaan. Maar misschien zitten er DNA-sporen van hem op de tas en misschien zit hij in de database of een familielid van hem. Kan best.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:17 schreef zoekoog het volgende:
[..]
MIsschien is de dader erachter gekomen, dat die jas er is blijven liggen en dat die zeker snel gevonden zal worden, en dan heeft die dader nog zaken in z'n woning..en denkt, ojee, ik moet er nu vanaf..I´m back.![]()
twitter:ietsmetwater twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 19:18:29Waarom wordt er niet gezocht in Wieksloot? Langs de Wieksloterweg #AnneFaber https://t.co/bLV1rzTMel reageer retweet
![]()
Dat vraag ik me wel af. Een onderbroek is nogal wat anders dan een sjaal. Qua eventuele gebeurtenis.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:19 schreef SeLang het volgende:
Er was gisteren sprake van dat er meer kleding was gevonden dan alleen de jas. Zijn daar verder nog mededelingen over gedaan? Of is die jas toch het enige kledingstuk?![]()
Jas is enige kleding stuk waarvan bekend is dat deze van anna is...quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:19 schreef SeLang het volgende:
Er was gisteren sprake van dat er meer kleding was gevonden dan alleen de jas. Zijn daar verder nog mededelingen over gedaan? Of is die jas toch het enige kledingstuk?![]()
Nee, volgens mij niet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:19 schreef SeLang het volgende:
Er was gisteren sprake van dat er meer kleding was gevonden dan alleen de jas. Zijn daar verder nog mededelingen over gedaan? Of is die jas toch het enige kledingstuk?I´m back.![]()
19:27 was het tijdstip van het laatste signaal bij de zendmasten... Nu dus inderdaad precies een week geleden.![]()
Ja. Maar als je kan bedenken dat het niet handig is dat je ze thuis hebt, kun je ook bedenken dat het niet handig is om ze in hetzelfde gebied te gaan rondstrooien lijkt me.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Moet een dader wel geestelijk de capaciteit hebben om dat te bedenken.
Maar alles kan...
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2017 19:21:52 ]![]()
Nou denk ik dat het wrs geen onderbroek is toch.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:20 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Dat vraag ik me wel af. Een onderbroek is nogal wat anders dan een sjaal. Qua eventuele gebeurtenis.I´m back.![]()
Kut.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:21 schreef Robin_fok het volgende:
19:27 was het tijdstip van het laatste signaal bij de zendmasten... Nu dus inderdaad precies een week geleden.I´m back.![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:21 schreef Robin_fok het volgende:
19:27 was het tijdstip van het laatste signaal bij de zendmasten... Nu dus inderdaad precies een week geleden.![]()
![]()
![]()
Ik heb geen idee. Maar dan is er wezenlijk een andere gebeurtenis geweest dan wanneer je enkel een schoen verliest bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou denk ik dat het wrs geen onderbroek is toch.![]()
hoe breng je zo'n fiets weg?verder dan de vijver (iedereen zal het zien) op een klein stukje tot vijver of rembrandtlaantje is de kans kleiner, je kan het 3 uur s'nachts nog doen (ver gezocht geef ik toe..)quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:18 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Nogmaals. Dan gooi je ze niet weg in een zoekgebied. Er zijn zoveel makkelijker locaties waar nooit iemand ze vindt of linkt aan dit.Schenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen![]()
Dat het telefooncontact verloren ging. Verder weten we nog niet veel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:15 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik vind het nog erg licht buiten.![]()
Ja, en ook behoorlijk bewolkt, iig als ik in de richting Huis ter Heide kijk, maar ze was op dit tijdstip nog wat noordelijker natuurlijk, onder Soest.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:15 schreef ootjekatootje het volgende:
Neuj dames onderbroek van een meisje van 22 met een vriend...quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou denk ik dat het wrs geen onderbroek is toch.
Zal niet een grote tent zijn denk ik ...![]()
twitter:ietsmetwater twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 19:18:29Waarom wordt er niet gezocht in Wieksloot? Langs de Wieksloterweg #AnneFaber https://t.co/bLV1rzTMel reageer retweet
![]()
![]()
Dit soort lustdaders nemen regelmatig "een trofee" mee. Zie Patrick S destijds, beetje iets soortgelijks als dit. Die spullen thuis werden uiteindelijk wel zijn ondergang. Overigens konden speurhonden toen niets vinden terwijl ze vlak langs of over het graf van zijn slachtoffer zijn gegaan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:17 schreef zoekoog het volgende:
[..]
MIsschien is de dader erachter gekomen, dat die jas er is blijven liggen en dat die zeker snel gevonden zal worden, en dan heeft die dader nog zaken in z'n woning..en denkt, ojee, ik moet er nu vanaf..Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase![]()
twitter:VSchildkamp twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 19:22:10Zoeken bijna klaar hier, het wordt donker. Geen nieuwe resultaten. Morgen gaat politie verder met de vijver, afgraven modderbodem #AnneFaber reageer retweet
![]()
Waar ik al bang voor was. Zoek nou alstjeblieft dichter bij de kleding.twitter:VSchildkamp twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 19:22:10Zoeken bijna klaar hier, het wordt donker. Geen nieuwe resultaten. Morgen gaat politie verder met de vijver, afgraven modderbodem #AnneFaber reageer retweet
![]()
Ik had het over de jas, tas, etc.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:22 schreef zoekoog het volgende:
[..]
hoe breng je zo'n fiets weg?verder dan de vijver (iedereen zal het zien) op een klein stukje tot vijver of rembrandtlaantje is de kans kleiner, je kan het 3 uur s'nachts nog doen (ver gezocht geef ik toe..)
Een fiets is lastiger ja. Maar die kun je beter ergens in schubbekutteveen achterlaten dan in de vijver flikkeren waar ze wordt gezocht. Als je wilt dat het niet gevonden wordt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2017 19:24:36 ]![]()
Dan moet de spijkerbroek ook uit bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:22 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Maar dan is er wezenlijk een andere gebeurtenis geweest dan wanneer je enkel een schoen verliest bijvoorbeeld.
Ik denk dat opportunistische verkrachters ten eerste niet een vrouw uitzoeken met een spijkerbroek aan en ten tweede dat zo'n klein stukje textiel niet per se hoeft worden uitgedaan.
Dit kan ook gewoon moord zijn maw door een gestoorde gek en daarna verkrachting.I´m back.![]()
misschien zijn er helemaal geen daders
ik vind haar op die laatste foto er niet gelukkig uitzien
misschien heeft ze iedereen op een dwaalspoor gebracht en haar zelf wat aangedaan of is ze nu in spanje,.,,"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Ik vind dat het vanavond wel een half uur eerder donker is dan gisterenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam is het vrij bewolkt en heb ik hoge bomen in de tuin.Schenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen![]()
Oud politie agenten hebben ook emoties... en hij zegt wat de meesten van ons denken...quote:
Is het netjes ..nee
Is het handig ...ook niet![]()
Pffff, daar gaan we weer...quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:25 schreef klaasweetalles het volgende:
misschien heeft ze iedereen op een dwaalspoor gebracht en haar zelf wat aangedaan of is ze nu in spanje,.,,For great justice!![]()
Waarom van die nitwit twitters quoten die verder nooit een tweet doen, deze is zelfs deze week pas aangemeld.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:20 schreef Poepz0r het volgende:
Ogenschijnlijk een paar uur geleden zelfs maar.![]()
Dat bedoel ik. Die verlies je niet zomaar.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan moet de spijkerbroek ook uit bijvoorbeeld.
Ik denk dat opportunistische verkrachters ten eerste niet een vrouw uitzoeken met een spijkerbroek aan en ten tweede dat zo'n klein stukje textiel niet per se hoeft worden uitgedaan.
Dit kan ook gewoon moord zijn maw door een gestoorde gek en daarna verkrachting.
Een sjaal wel. Makkelijker in ieder geval.![]()
Sherlock hier, hoor.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:25 schreef klaasweetalles het volgende:
misschien heeft ze iedereen op een dwaalspoor gebracht en haar zelf wat aangedaan of is ze nu in spanje,.,,Tap tap tap![]()
Ja, ze stond in een flinke hoosbui hè, wrs word je daar niet blij van.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:25 schreef klaasweetalles het volgende:
misschien heeft ze iedereen op een dwaalspoor gebracht en haar zelf wat aangedaan of is ze nu in spanje,.,,I´m back.![]()
Misschien ben jij je medicijntjes wel vergeten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:25 schreef klaasweetalles het volgende:
misschien heeft ze iedereen op een dwaalspoor gebracht en haar zelf wat aangedaan of is ze nu in spanje,.,,And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Zouden ze nu buurtonderzoeken doen, bij passanten?
Kans is groot dat die er vorige week ook rond hetzelfde tijdstip waren.![]()
Ja, sjaal wel, maar had ze die al bij zich?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:26 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Die verlies je niet zomaar.
Een sjaal wel. Makkelijker in ieder geval.
Misschien nog wel te warm als je fietst.I´m back.![]()
Niet reageren en gewoon een TR zetten ipv het topic te vervuilen als je iets kudt of niet vindt kunnen''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Ben blij dat die niet meer bij de politie zitquote:
Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr![]()
Op dit moment in stortregen en onder beschutting van veel bomen is het echt best wel donker, dat bospaadje zelf al helemaal. Zal ongeveer even donker zijn nu als dat het vrijdag was rond 19:50.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:15 schreef ootjekatootje het volgende:
Bijvoorbeeld....een schoen, een bril, alles wat je buitenste laag is.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, sjaal wel, maar had ze die al bij zich?
Misschien nog wel te warm als je fietst.![]()
Ik denk dat het gros van de passanten die er vorige week waren nu de kans niet krijgen te lopen waar ze vorige week liepen... beetje een lastige in zo'n situatie.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Zouden ze nu buurtonderzoeken doen, bij passanten?
Kans is groot dat die er vorige week ook rond hetzelfde tijdstip waren.![]()
straatcommando is hier
ik post niet meer hier![]()
![]()
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Dan zou de tekst er bij *douchen* ook anders geweest zijn...quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:25 schreef klaasweetalles het volgende:
misschien heeft ze iedereen op een dwaalspoor gebracht en haar zelf wat aangedaan of is ze nu in spanje,.,,
En zeg geeft het piece teken
Ook daaraan moest ik denken in mijn theorie... gaf ze vaker een piece teken???![]()
Bedankt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:28 schreef klaasweetalles het volgende:
straatcommando is hier
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Hier zat ik ook aan te denken loopt een sloot langs de wieksloterweg is alleen niet zo diepquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:23 schreef Poepz0r het volgende:
![]()
Ja maar ze vond dat leuk en spannend, niets vreemds aan!quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:27 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Op dit moment in stortregen en onder beschutting van veel bomen is het echt best wel donker, dat bospaadje zelf al helemaal. Zal ongeveer even donker zijn nu als dat het vrijdag was rond 19:50.![]()
![]()
Echt serieus, what the fuck slikken jullie allemaal?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:28 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dan zou de tekst er bij *douchen* ook anders geweest zijn...
Ook daaraan moest ik denken in mijn theorie... gaf ze vaker een piece teken???For great justice!![]()
Piece is wat anders.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:28 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ook daaraan moest ik denken in mijn theorie... gaf ze vaker een piece teken???![]()
Tot over een uur Klaasquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:28 schreef klaasweetalles het volgende:
straatcommando is hier
RED ONS HENNIEGOD![]()
Misschien wel het peace-teken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:28 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ook daaraan moest ik denken in mijn theorie... gaf ze vaker een piece teken???Tap tap tap![]()
Je moet het in perspectief plaatsenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:25 schreef klaasweetalles het volgende:
misschien heeft ze iedereen op een dwaalspoor gebracht en haar zelf wat aangedaan of is ze nu in spanje,.,,![]()
![]()
het was overdags bijna 23 tot 25 graden...quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, sjaal wel, maar had ze die al bij zich?
Misschien nog wel te warm als je fietst.![]()
En toch dat stukje over dat Spookhuis in Utrecht, waar zij gewerkt heeft, waar mensen tochtjes verzinnen en mensen onderweg laten schrikken.. Weet je het zal er niets mee te maken hebben, maar het ademt dezelfde spanning uit als bij deze tocht van Anne..
Bron:
https://www.lindanieuws.n(...)huis-werd-afgevoerd/Schenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen![]()
Inmiddels een week geleden. Hier rondom Utrecht nog steeds niet donker. Relatief licht nog zelfs.Love is in the air!![]()
Werkte ze daar, nee toch?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:29 schreef zoekoog het volgende:
En toch dat stukje over dat Spookhuis in Utrecht, waar zij gewerkt heeft, waar mensen tochtjes verzinnen en mensen onderweg laten schrikken.. Weet je het zal er niets mee te maken hebben, maar het ademt dezelfde spanning uit als bij deze tocht van Anne..
Bron:
https://www.lindanieuws.n(...)huis-werd-afgevoerd/Tap tap tap![]()
Ik sta er toch wel van te kijken dat ze na een week nog steeds niet is gevonden. Zo enorm groot is dat gebied nou ook weer niet en met de enorme politieinzet, helicopters, dreggen en publiek dat z'n ogen ook niet in de zak heeft. Je zou bijna denken dat ze gewoon niet aanwezig is in dit gebied."If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
Zo ken ik er nog wel een paarquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... vond het er al vreemd uitzien toen ik het typte![]()
Misschien was ze al lang ergens in een hotel om 18:50 en ging ze echt lekker douchen en was de selfie van een eerder moment.
Echt teringwat een mensen hier (enkele dan)
[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2017 19:31:33 ]![]()
Ik geloof dus ook niet dat ze een sjaal bij zich had idd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
het was overdags bijna 23 tot 25 graden...I´m back.![]()
Je weet dat in vrijwel alle instanties en klinieken vrij internet is?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Echt serieus, what the fuck slikken jullie allemaal?![]()
Dat is de meest logische verklaring.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:30 schreef SeLang het volgende:
Ik sta er toch wel van te kijken dat ze na een week nog steeds niet is gevonden. Zo enorm groot is dat gebied nou ook weer niet en met de enorme politieinzet, helicopters, dreggen en publiek dat z'n ogen ook niet in de zak heeft. Je zou bijna denken dat ze gewoon niet aanwezig is in dit gebied.For great justice!![]()
twitter:margriethoo1 twitterde op dinsdag 03-10-2017 om 11:25:12@mwjlsanders Vrijdagavond 19.30 liepen we met de hond 15 min het fietspad van wieksloterweg nr den dolder. Er stond… https://t.co/s4hlnkos1g reageer retweet
![]()
Dat is wel overduidelijk in dit topic ja.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:31 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Je weet dat in vrijwel alle instanties en klinieken vrij internet is?For great justice!![]()
Lol heb je dit precieze bericht al eerder geplaatst? Doet me wel een belletje rinkelen namelijk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:29 schreef zoekoog het volgende:
Bron:
https://www.lindanieuws.n(...)huis-werd-afgevoerd/Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr![]()
twitter:thejermaine twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 19:30:26Plaats delict is vrijgegeven. De ME gaat weg, morgen wordt de vijver minutieus onderzocht. Op foto 2 vond men de ta… https://t.co/C3I1KDCUuA reageer retweet
![]()
Inderdaad...maar goed beter wordt alles goed gecontroleerd om het zeker te kunnen uitsluitenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:30 schreef SeLang het volgende:
Ik sta er toch wel van te kijken dat ze na een week nog steeds niet is gevonden. Zo enorm groot is dat gebied nou ook weer niet en met de enorme politieinzet, helicopters, dreggen en publiek dat z'n ogen ook niet in de zak heeft. Je zou bijna denken dat ze gewoon niet aanwezig is in dit gebied.![]()
Tering ey. Wat snappen jullie niet aan BIJVOORBEELD?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik geloof dus ook niet dat ze een sjaal bij zich had idd.![]()
Nee, in de VS zie je toch dat burgers vaak gaan zoeken hè. Als ik er had gewoond had ik dat eerder ook zeker gedaan als ik de tijd had. In NL is dat nog steeds niet echt goed ontwikkeld, terwijl het an sich een tool kan zijn voor de politie.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:30 schreef SeLang het volgende:
Ik sta er toch wel van te kijken dat ze na een week nog steeds niet is gevonden. Zo enorm groot is dat gebied nou ook weer niet en met de enorme politieinzet, helicopters, dreggen en publiek dat z'n ogen ook niet in de zak heeft. Je zou bijna denken dat ze gewoon niet aanwezig is in dit gebied.I´m back.![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is wel overduidelijk in dit topic ja.![]()
![]()
Plaats delict?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:31 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
twitter:thejermaine twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 19:30:26Plaats delict is vrijgegeven. De ME gaat weg, morgen wordt de vijver minutieus onderzocht. Op foto 2 vond men de ta… https://t.co/C3I1KDCUuA reageer retweet
I´m back.![]()
Maar grote groepen zoekende burgers kunnen ook sporen om zeep helpen natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, in de VS zie je toch dat burgers vaak gaan zoeken hè. Als ik er had gewoond had ik dat eerder ook zeker gedaan als ik de tijd had. In NL is dat nog steeds niet echt goed ontwikkeld, terwijl het an sich een tool kan zijn voor de politie.For great justice!![]()
Niet alleen in dit topic, maar bij dit soort zaken is het dringen geblazen..quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:31 schreef Q. het volgende:
[..]
![]()
Het kan ook tegenwerken voor sporen, dus besmetting van een eventuele plaats delict.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, in de VS zie je toch dat burgers vaak gaan zoeken hè. Als ik er had gewoond had ik dat eerder ook zeker gedaan als ik de tijd had. In NL is dat nog steeds niet echt goed ontwikkeld, terwijl het an sich een tool kan zijn voor de politie.![]()
Goffedomme. Ben je nu echt zo ?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
het was overdags bijna 23 tot 25 graden...![]()
Toch lijkt me dat onlogisch... als je er vanaf wil...quote:
Kledingcontainer... in de brand steken... waarom zou je het daar neerleggen ..in de buurt van de rest... berouw??? Aanwijzing waar lichaam is te vinden??![]()
Ja, daarom heb je politie-agenten erbij nodig om dan instructie te geven wat te doen, hoe iets te benaderen. In ieder geval zo doen ze dat in de VS wel. Maar goed, niet helemaal te vergelijken natuurlijk, daar vaak in landelijke gebieden veel minder polizei.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar grote groepen zoekende burgers kunnen ook sporen om zeep helpen natuurlijk.
Maar er zijn altijd genoeg mensen die willen helpen.I´m back.![]()
Bron dat ze daar gewerkt heeft ?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:29 schreef zoekoog het volgende:
Bron:
https://www.lindanieuws.n(...)huis-werd-afgevoerd/Love is in the air!![]()
Hoezo ??? Ik ben zelf de hele dag buiten geweest die dag ... weet echt wel hoe warm het afgelopen vrijdag was...quote:![]()
Vergeet al die troep in het bos niet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:33 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Een fiets dumpen in het water mag niet hé!Tap tap tap![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:31 schreef Q. het volgende:
[..]
forumbecause one cannot prove a crime does not mean it is an accident, unless an accident can be proved.![]()
ik heb dat wel hier zo gelezen, in gesloten topics vermoed ik,als het niet zo is verwijder het gerust maar dan, want dat is suggestief dan ..quote:Schenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen![]()
Is niet zo.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:35 schreef zoekoog het volgende:
[..]
ik heb dat wel hier zo gelezen, in gesloten topics vermoed ik,als het niet zo is verwijder het gerust maar dan, want dat is suggestief dan ..![]()
Ik dacht dat ze in een theater werkte.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:35 schreef zoekoog het volgende:
[..]
ik heb dat wel hier zo gelezen, in gesloten topics vermoed ik,als het niet zo is verwijder het gerust maar dan, want dat is suggestief dan ..Tap tap tap![]()
Of juist erg dichtbij. Toevallig ongezien mee naar binnen. 't Kan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:30 schreef SeLang het volgende:
Ik sta er toch wel van te kijken dat ze na een week nog steeds niet is gevonden. Zo enorm groot is dat gebied nou ook weer niet en met de enorme politieinzet, helicopters, dreggen en publiek dat z'n ogen ook niet in de zak heeft. Je zou bijna denken dat ze gewoon niet aanwezig is in dit gebied.
Wilde ze te haastig verder fietsen, is ze gevallen en dichtbij opgevangen. Door de verkeerde.![]()
er word een meisje vermist en wij gaan ons druk maken over dingen die gedumpt worden op plaatsten waar dat niet mag.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vergeet al die troep in het bos niet.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."![]()
Plaats delict is niet alleen de plek waar een lichaam is gevonden of de daadwerkelijke daad is gepleegd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, of hij weet niet wat die term betekent hè. Wat ook nogal bizar is, maar goed.Tap tap tap![]()
Maar volgens mij heeft de politie hier wel flink een tekort aan mensen voor zulke dingen dus dat zullen ze ook lastiger kunnen doen dan in Amerika.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, daarom heb je politie-agenten erbij nodig om dan instructie te geven wat te doen, hoe iets te benaderen. In ieder geval zo doen ze dat in de VS wel. Maar goed, niet helemaal te vergelijken natuurlijk, daar vaak in landelijke gebieden veel minder polizei.
Maar er zijn altijd genoeg mensen die willen helpen.![]()
Voor een zelfbenoemde 'Crime journalist' zou dat nogal bizar zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, of hij weet niet wat die term betekent hè. Wat ook nogal bizar is, maar goed.![]()
Politie heeft nog 500 tips te onderzoeken. Daar hoeft er maar eentje bij te zitten voor de doorbraak.Love is in the air!![]()
Ik dek het even af. Maar hoe dan ook vraag ik me af welke andere kledingstukken dan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:32 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Tering ey. Wat snappen jullie niet aan BIJVOORBEELD?I´m back.![]()
Waarschijnlijk die ene helemaal onderop.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:38 schreef Landgeld het volgende:
Politie heeft nog 500 tips te onderzoeken. Daar hoeft er maar eentje bij te zitten voor de doorbraak.Tap tap tap![]()
De Plaats van het delict. Delict is een misdaad.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Plaats delict is niet alleen de plek waar een lichaam is gevonden of de daadwerkelijke daad is gepleegd.I´m back.![]()
Wat? Ik ben in utrecht en het is echt serieus donker, ja de lucht heeft nog een blauwe tint maar het is gewoon donker. En dit is niet met wolken van noodweer en utrecht is niet overdekt met bomen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:30 schreef Landgeld het volgende:
Inmiddels een week geleden. Hier rondom Utrecht nog steeds niet donker. Relatief licht nog zelfs.![]()
Waarom ging ze fietsen? Deed ze dat normaal regelmatig?<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Heb je een abonnement op twitters die zich speciaal geregistreerd hebben om hier over te kunnen twitteren?quote:
De door jou geposte tweet bestaat helemaal niet:
https://twitter.com/horselover2017n/with_replies![]()
https://www.ad.nl/dossier(...)bruikelijk~abdc2af8/quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:39 schreef Falco het volgende:
Waarom ging ze fietsen? Deed ze dat normaal regelmatig?For great justice!![]()
Klopt. Overigens denk ik sws dat ze nu hier zitten vanwege een tip toch.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:38 schreef Landgeld het volgende:
Politie heeft nog 500 tips te onderzoeken. Daar hoeft er maar eentje bij te zitten voor de doorbraak.I´m back.![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:39 schreef Falco het volgende:
Waarom ging ze fietsen? Deed ze dat normaal regelmatig?![]()
![]()
Ja, natuurlijk, ze zit gewoon in Spanje ofzo.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:39 schreef KingRadler het volgende:
Zolang ze haar lichaam nog niet gevonden hebben dan is het zeker mogelijk dat ze nog leeft.
For great justice!![]()
Ik ook.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:31 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog wel een paar![]()
Misschien was ze al lang ergens in een hotel om 18:50 en ging ze echt lekker douchen en was de selfie van een eerder moment.
Echt teringwat een mensen hier (enkele dan)
Misschien wel door een ander getypt.![]()
Yep, heeft de vader volgens mij ook nog eens uitgelegd, omdat veel mensen zich dat afvroegen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:39 schreef Falco het volgende:
Waarom ging ze fietsen? Deed ze dat normaal regelmatig?I´m back.![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De Plaats van het delict. Delict is een misdaad.quote:Plaats delict of pd is politiejargon voor de plaats van het delict. Dit is de plaats waar een misdrijf is gepleegd, maar ook alle andere plekken waar sporen van de misdaad aanwezig (kunnen) zijn, zijn plaats delict. Denk bijvoorbeeld aan de plaats waar de vluchtauto van overvallers is achtergelaten.Tap tap tap![]()
Hoe zijn die broertjes in Zeist eigenlijk gevonden? Door het leger ofzo? Want die lagen ook goed verstopt
Tap tap tap![]()
Ja, ze schijnen overbelast te zijn. Als er iemand toevallig aan kwam lopen toen Anne aangevallen werd en het dus bij een poging bleef, weet ik niet of de politie überhaupt iets met de melding had gedaan. Er zijn in die streek wel meer vreemde dingen gebeurd, nooit meer iets van gehoord. Als het dan echt fout gaat, ja dan wel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar volgens mij heeft de politie hier wel flink een tekort aan mensen voor zulke dingen dus dat zullen ze ook lastiger kunnen doen dan in Amerika.Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr![]()
Ik kom nu pas voor het eerst in dit topic en volg de zaak niet zo heel erg goed. Maar bedankt, ik weet genoeg. Kan ik weer dit topic ontvolgen.quote:<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Waar is dat op gebaseerd? Heel erg serieuze aanwijzing en als die verzonnen is is dat erg kwalijk.quote:![]()
Eerste associatie is natuurlijk in dit geval: plaats waar ze dan evt. verkracht/vermoord is hè. Ik zou dat nooit zo omschrijven in ieder geval.quote:I´m back.![]()
Wandelaar, kwamen boven drijven deelsquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:41 schreef CherryLips het volgende:
Hoe zijn die broertjes in Zeist eigenlijk gevonden? Door het leger ofzo? Want die lagen ook goed verstopt![]()
Duidelijk. Thanks voor je antwoord nu weet ik dat je inderdaad er niks van snapt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hoezo ??? Ik ben zelf de hele dag buiten geweest die dag ... weet echt wel hoe warm het afgelopen vrijdag was...
Iets met context. B O T.![]()
Ik heb vandaag in een half uur drie meisjes een selfie zien maken met het peace teken. Drie. Kennelijk heel normaal.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:28 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:42 schreef chento het volgende:
[..]
Wandelaar, kwamen boven drijven deels
Tap tap tap![]()
een wandelaar uit de buurtquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:41 schreef CherryLips het volgende:
Hoe zijn die broertjes in Zeist eigenlijk gevonden? Door het leger ofzo? Want die lagen ook goed verstopt![]()
quote:19:25 De zoekactie bij de vijver in het Blookerpark is bijna afgerond. Het wordt te donker. Geen nieuwe resultaten. Morgen gaat de politie verder met de vijver, afgraven van de bodem, meldt verslaggever Victor Schildkamp."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Nee dat snap ik, maar het is niet fout.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Eerste associatie is natuurlijk in dit geval: plaats waar ze dan evt. verkracht/vermoord is hè. Ik zou dat nooit zo omschrijven in ieder geval.Tap tap tap![]()
neequote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:42 schreef Ryan3 het volgende:
Heb niet gezocht, maar is die man uit Driebergen al terecht btw?![]()
Zover ik weet niet. Nu het steeds meer lijkt op een enkele dader, en de de kans is dat de spullen toch later zijn gedropt, wie weet...quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:42 schreef Ryan3 het volgende:
Heb niet gezocht, maar is die man uit Driebergen al terecht btw?![]()
Die flanst Poepz0r dus zelf in elkaar en komt ze hier posten ?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je een abonnement op twitters die zich speciaal geregistreerd hebben om hier over te kunnen twitteren?
De door jou geposte tweet bestaat helemaal niet:
https://twitter.com/horselover2017n/with_replies
gisteren ook al die andere bs"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Daarom vroeg ik het ook. Plaats delict?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar het is niet fout.I´m back.![]()
nee,een vader en een zoontje die kikkervisjes gingen vangen in die sloot. Bij de duiker waarin hun vader ze had verstopt.quote:![]()
Het was een bericht van een andere forumgebruiker.. mocht het waar zijn..daar ben ik benieuwd naar ..of ze daar werkte.. iemand is oud collega of iemand in de klantenkring en die denkt ik wil toenadering tot haar en dat die oude bekende bekend is bij Anne, en die komt ineens de bosjes uit zo van: griezel,griezel laat ik je even schrikken haha! En Anne gaat hier mee praten: Goh mallerd, je laat me schrikken zo in dit nare weer..zal ik je de weg wijzen... anders en dan gebeurt er iets,.. of is de grap uit de hand gelopen onbedoeld..Ik bedoel, als ze alles onderzoeken, hoop ik dat ze zoiets ook meenemenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:31 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Lol heb je dit precieze bericht al eerder geplaatst? Doet me wel een belletje rinkelen namelijk.Schenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |