quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:18 schreef maily het volgende:
@:Cat-astrophe Helaas niet meer te koop ....![]()
[ afbeelding ]
Pol d'r zusquote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Optie voor M&M maar ze kijkt een beetje![]()
[ afbeelding ]
Sistah from another mistah.quote:
Pol wordt mild op haar oude(re) dag. Komt tegenwoordig zelfs op schoot tot vervelens toe en geeft de hele dag kopjes en doet prrr geluiden maken. Timmert alleen met regelmaat de ridder op zn kop maar die trekt zich toch nergens wat van aanquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Sistah from another mistah.
En een beter humeur
Polquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Pol wordt mild op haar oude(re) dag. Komt tegenwoordig zelfs op schoot tot vervelens toe en geeft de hele dag kopjes en doet prrr geluiden maken. Timmert alleen met regelmaat de ridder op zn kop maar die trekt zich toch nergens wat van aan![]()
Aaaah, jammer dat het niet meer lukt.quote:Op maandag 10 juni 2019 15:46 schreef Holyme het volgende:
Wat een leuk stelLap en lap! Ik mis het opvangen enorm, maar ben verhuisd en hier krijg ik het niet rond
Geniet van ze
Milkaquote:Op maandag 10 juni 2019 17:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Aaaah, jammer dat het niet meer lukt.
Maar wie weet, ooit later wel weer!
Hier is de kogel door de kerk: de heren gaan vrijdag verhuizen.
Marsje blijft een bijzondere eter. Weet precies hoe het moet maar kan volgens mij de hele dag langs een bakje met voer langslopen zonder belangstelling te hebben. Zet hem ervoor... Nomnomnomnom![]()
En dat kunnen de nieuwe bazen ook prima doen.
Waarschijnlijk gaat Milka vrijdag dan ook verhuizen. Helaas naar het asiel
Eerst ga ik op vakantie maar ik hoop over een goede maand nest nummer 22 te mogen verwelkomenquote:Op zondag 16 juni 2019 14:47 schreef Smallish het volgende:
Ik heb dit verhaal met interesse gevolgd, Cat. Erg leuk. Ga je nog weer een nieuw nestje ‘begeleiden’ op enig moment?
Mooiste nummerquote:Op zondag 16 juni 2019 14:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Eerst ga ik op vakantie maar ik hoop over een goede maand nest nummer 22 te mogen verwelkomen
quote:Op zondag 16 juni 2019 14:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Eerst ga ik op vakantie maar ik hoop over een goede maand nest nummer 22 te mogen verwelkomen
Als je op de TT klikt kun je een aardige hint zienquote:Op zondag 16 juni 2019 15:20 schreef Smallish het volgende:
[..]Wow, 22 nestjes al.
Leuk hoor. Ga je weer verslag doen hier?
quote:Op zondag 16 juni 2019 15:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als je op de TT klikt kun je een aardige hint zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |