abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 29 mei 2019 @ 11:34:23 #251
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_187149386
Jammer van Mars maar ze zijn allemaal zo schattig.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_187151339
M&M heeft wel echt een prachtige tekening zeg O+ fijn dat ze het zo goed doen!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_187156034
Ik moet hier eerder gaan mopperen...

Er wordt niet meer zinloos geweld in de paarse bak *O*
Bij thuiskomst trof ik net een leeg bakje aan (maar dat had Milka nog kunnen doen) maar nu is er veelkleurig minibewijs van ook brokjes eten


Goh, wie weet leren de andere twee het ook nog... ooit...

Als ik mijn hoofd draai heb ik trouwens dit uitzicht

Gelukkig heeft ze geen zweetpootjes :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_187156727
Oh, dat koppie op de bovenste foto!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 30 mei 2019 @ 09:58:49 #255
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_187164909
O+ O+ O+
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
  donderdag 30 mei 2019 @ 12:35:18 #256
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_187166749
Ik moet elke keer weer lachen om die ene gestreepte poot van M&M :D
Wat een leuke tekening O+ O+ O+
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  Spellchecker vrijdag 31 mei 2019 @ 15:18:04 #257
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_187185142
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 15:18 schreef maily het volgende:
@:Cat-astrophe Helaas niet meer te koop .... :(

[ afbeelding ]
_O-

Inmiddels lijkt het hier uitverkoop. :D

Kittens zijn vanmorgen op de site gegaan... nu al allemaal afspraken voor kennismakingen. Terwijl ik één gezin telefonisch nog heb moeten afwijzen omdat ze maar één kitten willen en teveel weg zijn. Dus gaan nu voor een iets oudere kat ^O^
Milka staat er ook op, maar die was weer iets te oud, vonden ze.

*wacht op telefoontje voor Milka*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_187207229
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 17:58 schreef Cat-astrophe het volgende:

Optie voor M&M maar ze kijkt een beetje }:|
[ afbeelding ]

Pol d'r zus _O-
pi_187207405
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 21:11 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Pol d'r zus _O-
Sistah from another mistah.
En een beter humeur :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_187207565
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 21:17 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Sistah from another mistah.
En een beter humeur :+
Pol wordt mild op haar oude(re) dag. Komt tegenwoordig zelfs op schoot tot vervelens toe en geeft de hele dag kopjes en doet prrr geluiden maken. Timmert alleen met regelmaat de ridder op zn kop maar die trekt zich toch nergens wat van aan :') _O-
pi_187207671
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 21:21 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Pol wordt mild op haar oude(re) dag. Komt tegenwoordig zelfs op schoot tot vervelens toe en geeft de hele dag kopjes en doet prrr geluiden maken. Timmert alleen met regelmaat de ridder op zn kop maar die trekt zich toch nergens wat van aan :') _O-
Pol O+
Ridder O+ 8-) _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_187223947
Volk is weer vsn heinde en verre gekomen en drie van de vier kittens hebben bazen *O*
Morgen krijgt Malteser bezoek en daar zal de klik er ook wel zijn.

Nu moeten ze alleen nog leren om zelf te eten. Vooral Marsje o|O
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_187224198
Wat goed *O* ik duim dat de zelf-eet skills nu goed ontwikkeld gaan worden!!
Gek? kan je dat eten?
pi_187226261
Stap 1 is gezet. Scheiding van de Milka ;(
Zo sneu (vind ik nu vooral). Moeder en kittens hebben nergens last van, maar dit is ook pas uur 1.
Ben benieuwd hoe Milka het gaat doen op mijn slaapkamer :X Ik ga de badkamer in ieder geval al preventief inrichten zodat ik haar bij ernstig wangedrag kan verhuizen.
En dan hopen dat de kinders na een nachtje zonder bar wat meer grote poezenvoer gaan eten.

Het gaat waarschijnlijk nog een week duren voor ze sowieso kunnen verhuizen, ook al zijn ze op gewicht en leeftijd: ent afspraak morgen kan hoogstwaarschijnlijk niet doorgaan ivm ziekzijn van de DA. Nieuwe afspraak plannen en eventuele entreactie afwachten gaat wel even duren. Ach, ik vind het wel gezellig.
Maar met trappelende nieuwe baasjes en mijn vakantie die eind juni begint is het wel handig als het huis voor die tijd leeg is.

Kittens slapen nu vooral, uitgeput van een middag vol bezoek.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_187275933
Alles heeft baas ^O^ Behalve de Milka -O- Die oooook nog eenzaam opgesloten zit ;(
In de nacht mogen haar dochters erbij. Houd ik hopelijk toch nog reservemelk voor Mars, als eten echt niet wil.

Want geen nest zonder drama hier. Klein drama in dit geval.

Waar de rest zonder mamma nu toch maar geweekte brokjes eet wil Mars slecht over naar vast voer.
Nu dus scheiden van de mamma en na drie dagen honger (en mondjes natvoer voor zieke zwakke kittens eten van vinger en soms van het bordje) heeft hij net voor het eerst echt zelf en wat vaster voer gegeten.
Uiteraard wel van een superduur, haske vers en luxe mini blikje _O-

De zussen gaan dit weekend verhuizen, de heren (die samen gaan verhuizen) mogen nog even blijven. Want Marsje moet nog een stuk beter en gevarieerder eten voor hij mag vertrekken van me. En, naast natvoer, hopelijk ook gewelde brokken, zoals de rest van het gezin.

Harde brokjes heb ik voor nu opgegeven voor iedereen, ook in de kitten variant. Worden niet gegeten, :|W
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_187275953
En lapjes zijn leuk joh :')

De mini zat gisteravond heerlijk op schoot te spelen O+
Tot ik letterlijk nattigheid voelde. Het luie wijf zat op mijn schoot te piesen o|O

De keuze tussen bankbehoud en broekbehoud was snel gemaakt dus ik heb me met de beentjes bij elkaar zitten verbazen over de hoeveelheid pies die er uit een klein kitten kan komen....
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_187277102
Lapjes 8)7 heerlijk stel is het!
Gek? kan je dat eten?
  Spellchecker woensdag 5 juni 2019 @ 20:00:17 #269
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  woensdag 5 juni 2019 @ 22:39:50 #270
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_187281211
Heerlijk nestje weer _O-
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_187332911
Huis bijna half leeg
Luie lap en luie roodwitte dame zijn verhuisd



Omdat het lollig is en nu niet meer kan: grote lap en minilap O+


De heren en Milka logeren nog hier.
Mars begint zelf eten steeds beter te snappen ^O^ Vanmorgen mocht ik zelfs al geweekte brokjes mengen met een duur blikje natvoer. En in vier dagen 100 gram bijgekomen na wat daagjes stilstand.

Milky Way wordt telkens helemaal GEK als Marsje apart overheerlijk voer krijgt. Dus zo af en toe duikt hij...op _O-


Eens kijken of Imgur me nu ook filmpjes laat posten. Zodat er bewijs is dat men voldoende energie heeft.
-Edit: wordt blijkbaar GIFje :') -
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 9 juni 2019 @ 11:50:41 #272
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_187333392
Gifje is niet erg. Dan kunnen we blijven kijken O+
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_187351917
Och ik heb toch zo'n zwak voor lapjes! De meest invloedrijke kat waar ik mee opgegroeid ben was een lapje. Als zij in de deuropening zat, durfde mijn zusje er als kleuter niet langs :{w _O_
Zóveel persoonlijkheid dus!
pi_187354033
Wat een leuk stel O+ Lap en lap! Ik mis het opvangen enorm, maar ben verhuisd en hier krijg ik het niet rond ;( Geniet van ze :)
pi_187355322
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2019 15:46 schreef Holyme het volgende:
Wat een leuk stel O+ Lap en lap! Ik mis het opvangen enorm, maar ben verhuisd en hier krijg ik het niet rond ;( Geniet van ze :)
Aaaah, jammer dat het niet meer lukt.
Maar wie weet, ooit later wel weer!

Hier is de kogel door de kerk: de heren gaan vrijdag verhuizen.
Marsje blijft een bijzondere eter. Weet precies hoe het moet maar kan volgens mij de hele dag langs een bakje met voer langslopen zonder belangstelling te hebben. Zet hem ervoor... Nomnomnomnom :Y)

En dat kunnen de nieuwe bazen ook prima doen.

Waarschijnlijk gaat Milka vrijdag dan ook verhuizen. Helaas naar het asiel ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')