True. Dit nummer vind ik ook maar middelmaat. Alleen de "You can't start a fire"-lijntjes zijn heerlijk.quote:
The Riverquote:Op maandag 9 oktober 2017 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik word vooral warm van Born to Run, Jungleland, Badlands, Thunder Road, uhm welke heb je nog meer..
Daar vind ik echt geen zak aan. Net als POOOORN in the USAquote:
Alleen die eerste vind ik niks, de rest wel mee eens. En Brilliant Disguise, Human Touch, Streets of Philadelphia.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word vooral warm van Born to Run, Jungleland, Badlands, Thunder Road, uhm welke heb je nog meer..
Van die laatste val ik altijd in slaap, die eerste 2 mee eens ja.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:15 schreef Bronson het volgende:
[..]
Alleen die eerste vind ik niks, de rest wel mee eens. En Brilliant Disguise, Human Touch, Streets of Philadelphia.
Komt vooral door de film dat ik hem goed vind.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van die laatste val ik altijd in slaap, die eerste 2 mee eens ja.
Dan had ik de eerste opname van deze plaat verbrand.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:19 schreef Bronson het volgende:
If I could tuuuuurrrnnnn,
Tuuurrrnn back the hands of time.
Goeie.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan had ik de eerste opname van deze plaat verbrand.
B52's hebben beter, maar wel een lekker nummertje al zeg ik het zelf.quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vond ik wel het vervelendste liedje van Kensington denk ik. We won't go to war, oh dat past niet helemaal.
Doen we toch lekker We won't go to wa-ha-ha-ha-oh-oh-ha-ha-ha-hahar
Niet mee eens?quote:
Zekers wel! Maar ik heb zo'n afkeer van Kensington dat ik gewoon wijselijk mijn mond houd. Anders wordt het er niet gezelliger op in dit topic.quote:
Ik vind sommige nummers wel aardig, kan wel een beetje door de stem heen luisteren. Maar alles lijkt op elkaar en ze worden zo vaak gedraaid...quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:26 schreef Bronson het volgende:
[..]
Zekers wel! Maar ik heb zo'n afkeer van Kensington dat ik gewoon wijselijk mijn mond houd. Anders wordt het er niet gezelliger op in dit topic.
Vind ik wel een ok liedje, maar ook niet meer dan dat inderdaad.quote:Op maandag 9 oktober 2017 11:16 schreef cosmick het volgende:
Dat Malibu komt me ook behoorlijk de strot uit. Nietserigheid ++++++.
Desondanks Editors.quote:Op maandag 9 oktober 2017 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier heb je de shuffle niet voor nodig, maar onder druk van z'n vrouw.. nouja.
Als Radiohead zou komen zou ik het ook wel gewoon aan zetten.
Valt me wel mee dat ze ondanks al die naaktfoto's wel in staat is een hitje te maken iddquote:Op maandag 9 oktober 2017 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik wel een ok liedje, maar ook niet meer dan dat inderdaad.
Euhhhhhhh...quote:
Wordt wel vaak gedraaid, maar vanwege het hele repertoire van Chic zou ik ze toch liever alsquote:Op maandag 9 oktober 2017 11:38 schreef Bronson het volgende:
Ja sorry ik vind het dus echt drie keer ruk. Kinderlijk eenvoudig discodeuntje.
Ik vind het algehele genre "disco" gewoon matig. Met uitzondering van Earth, Wind & Fire e.d.quote:Op maandag 9 oktober 2017 11:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wordt wel vaak gedraaid, maar vanwege het hele repertoire van Chic zou ik ze toch liever alsbestempelen.
Ik heb ook liever Good Times.quote:Op maandag 9 oktober 2017 11:38 schreef Bronson het volgende:
Ja sorry ik vind het dus echt drie keer ruk. Kinderlijk eenvoudig discodeuntje.
Laatste uur was wel door te komen, maar vooral het tweede uur was smerig slecht.quote:
Nou, doe eens effe lyrisch dan. He. He?quote:
Ik ben voorstander van het bevorderen van de muziekcultuur in Nederland. Niet door geforceerde quota waardoor radiozenders matige muziek moeten draaien, maar door het investeren in een dringend noodzakelijke cultuurverandering. Sowieso moet originaliteit / creativiteit meer worden beloond, sowieso moet het zijn afgelopen met artiesten die slechts 1 minuut in DWDD mogen spelen én met de verheerlijking van bestaande muziek, zoals artiesten die elkaars liedjes zingen in "De Beste Zangers"quote:Op maandag 9 oktober 2017 12:46 schreef pipster het volgende:
Ondertussen word ik bijna voorstander van die 25% Nnederlands product, voor mijn gevoel ligt het veel hoger.
Ben ik blij dat ik net aan het koffie halen was.quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aerosmith, speciaal voor Bronson
Kenny B is geen Nederlandse rapper.quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:18 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom klinken bijna alle Nederlandse rappers als zwakbegaafden?
Ik had het niet over Kenny B, ik doelde op de plaat die werd gedraaid.quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kenny B is geen Nederlandse rapper.
En vind hem juist altijd wel slim overkomen, in tegenstelling tot de meeste andere rappers.
Typhoon komt op mij ook nooit zo dom over, eigenlijk. Maar dat ligt wellicht aan mij.quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had het niet over Kenny B, ik doelde op de plaat die werd gedraaid.
Het is wel aardig hoor, maar ik vind het niet geniaal ofzo.quote:
Ik hoop dat dit over Johan gaat.quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is wel aardig hoor, maar ik vind het niet geniaal ofzo.
Er zitten af en toe wel licht komische passages tussen, maar omdat het zo tenenkrommend is zul je daar echt niet meer om lachen. Beetje zoals bij Pieter Derks bij DWDD vroeger.quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:53 schreef Cee het volgende:
Maar echt, ze vragen hier geld voor. Dit is echt zo tyfusslecht en niet grappig.
Absoluut. Maartje en Kine zijn tenenkrommend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |