Dat wil ik ook wel eens gaan doen, ooit. Wanneer ik van mijn luiheid af benquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan niet meer hardlopen want mijn knie doet kut, maar ben te lui om naar de huisarts te gaan.
Train tegen mij. Wel wat tissues nodig wss.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik was zelfs te lui om met mijn dartstraining verder te gaan
Ik kan er ook niks van omdat ik het dus zelden doe.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Train tegen mij. Wel wat tissues nodig wss.
Er zijn mensen die doen het elke dag en kunnen het nog niet. Aanleg/talent is ook wel lekker.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks van omdat ik het dus zelden doe.
Tuurlijk, maar denk dat als je het gewoon elke dag echt vaak genoeg traint je al een prima niveau kan halen. Al blijft darten natuurlijk ook een psychologisch spelletje, dus als je mentaal niet goed zit faal je dan alsnog.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er zijn mensen die doen het elke dag en kunnen het nog niet. Aanleg/talent is ook wel lekker.
Hoezo? Ga je hem aftrekken?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Train tegen mij. Wel wat tissues nodig wss.
Hand/oog coordinatie is wel belangrijk. Probeer maar eens iedere dart op exact dezelfde manier weg te gooien, best lastig.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar denk dat als je het gewoon elke dag echt vaak genoeg traint je al een prima niveau kan halen. Al blijft darten natuurlijk ook een psychologisch spelletje, dus als je mentaal niet goed zit faal je dan alsnog.
Nee traantjes.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoezo? Ga je hem aftrekken?
Ja maar dat kan je nog wel trainen denk ik zo.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hand/oog coordinatie is wel belangrijk. Probeer maar eens iedere dart op exact dezelfde manier weg te gooien, best lastig.
Mijn tegenstander stond vweek op dubbel 16 en ik gooi 160 uitquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je er echt geen kut van kunt (zoals ik) dan kun je tegen een goeie kroegspeler altijd nog bedingen dat hij dubbel-in moet. Dan heb je een kans
Lekker manquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
Afgelopen juni toen ik in Polen 24 liter bier dronk in een week, dat was mooi.
Zo'n god zijn en nog niet op de PDC Tour staan, tjongejongequote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mijn tegenstander stond vweek op dubbel 16 en ik gooi 160 uitLeg later hij op 40 en ik gooi 147 uit
Teringquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
Afgelopen juni toen ik in Polen 24 liter bier dronk in een week, dat was mooi.
Er zijn heel veel goede spelers in Nederland boh.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo'n god zijn en nog niet op de PDC Tour staan, tjongejonge
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mijn tegenstander stond vweek op dubbel 16 en ik gooi 160 uitLeg later hij op 40 en ik gooi 147 uit
Nu je dat zegtquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ik gooi allen maar 107 als ik op 96 sta![]()
Die schud nu al nee hequote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Straks wordt nogal aids met Thornton![]()
ik hoorde laatst een verhaal over iemand die 104 doodgooide met TWEE pijlen (!) Daar zou ook een prijsje voor moeten zijnquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nu je dat zegtKameraad van mij staat op 138, gooit die 140 want 1 pijl schoot uit zn hand in de triple 20 HAHAHAHAH
Hou op, straks ga je het nog over kroketten hebben.quote:
Daar heb ik wel trek in eigenlijk.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hou op, straks ga je het nog over kroketten hebben.
Niet 4 kroketten op een lang stokbrood doenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar heb ik wel trek in eigenlijk.
Op een kadetje met wat mosterd.
Morgen weer kroketjequote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar heb ik wel trek in eigenlijk.
Op een kadetje met wat mosterd.
Meh heb liever dat het brood zacht is bij een kroket.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet 4 kroketten op een lang stokbrood doen
Heerlijk tochquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
Die omhelzing van Suljo
Wright denk 'flikker op man gek'
World Grand Prix levert wel dit jaarquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
Henderson, Whitlock, Suljo en nu nog een vierde nobuddie erbij
Gurney is toch geen nobuddie johquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
Henderson, Whitlock, Suljo en nu nog een vierde nobuddie erbij
Hendo op de GSOD zou welquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sowieso een extra naam voor GSOD met Hendo/Thorntonaids/Gurney
Jawel.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gurney is toch geen nobuddie joh
Nee een gevestigde naam wil je zeggen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gurney is toch geen nobuddie joh
Daar zit niks tussen wil je zeggen?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee een gevestigde naam wil je zeggen.
Super dik palmares ook.
Oh.quote:
geen Hendoquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sowieso een extra naam voor GSOD met Hendo/Thorntonaids/Gurney
Vervelende jongen ben jijquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hendo op de GSOD zou welzijn
Wat een geweldig begin van het seizoen
VD Voort met z'n plofkopquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geen Hendo![]()
Er zou een aparte spekkoppenleague moeten komen met Bullysmith, Kampercadby, Galjoen. Mss Peter Manley er nog bij vragenOf Dennis Smith.
Gewoon voor de pure torture
Sorryquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vervelende jongen ben jij
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:14 schreef Faraday01 het volgende:
De Mensur gaat nu anglodeutch sprechen
Noppertquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hendo op de GSOD zou welzijn
Wat een geweldig begin van het seizoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |