SPOILER: AfvallersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja...dat blijkt voor sommigen soms wel lastig te zijn. Ik ben benieuwd. Gun het haar wel om in elk geval even verder te komen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:34 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Ze moet je zo snel mogelijk in de groep werken en je waarmaken als asset tijdens proeven. Heb je gedeeltelijk zelf in de hand.
Als de weggestemenden dan weer naar kamp 3 verhuizen en in dat kamp de eerste afvaller van de terugkomst proef echt exit is maken ze het wel interessant.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:37 schreef zoem het volgende:
Ah dus de weggestemde persoon wordt vervangen door iemand uit kamp 3.
Oeh dat zou wel een sterke zijn ja.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als de weggestemenden dan weer naar kamp 3 verhuizen en in dat kamp de eerste afvaller van de terugkomst proef echt exit is maken ze het wel interessant.
niet alleen de onbekenden.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
De onbekende zijn wel emotionele wrakken.
Ik hoop het echt van die momentjes geniet ik het meest als ze het niet verwachtenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:48 schreef Momo... het volgende:
Zou wel mooi zijn voor spel als Kay weggaat
Wel voor de drama maar ik heb verder niet echt wat tegen hem.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:48 schreef Momo... het volgende:
Zou wel mooi zijn voor spel als Kay weggaat
Te oud / verzwakt helaasquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:52 schreef zoem het volgende:
Jammer, vond Henk wel een echte ER kandidaat.
Niet helemaal, want ze stemmen ook vaak de sterke eruit. Die kans lieten ze nu liggen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:52 schreef zoem het volgende:
Jammer, vond Henk wel een echte ER kandidaat. Typisch ER "nieuwe stijl" stemgedrag.
Danny en Kaj hebben in totaal drie extra stemmen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu zijn ze met meer de dames.
Toch wel slim zonder dat ze het wisten.
Dat is later pas oppertuun. Eerst overleven tot de samensmelting. Dan wil je geen verzwakte oudere mensen in je team. Ik vind het geen hele rare keuze.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Niet helemaal, want ze stemmen ook vaak de sterke eruit. Die kans lieten ze nu liggen.
zodra die achter de kiezen zitten al.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:55 schreef zoem het volgende:
[..]
Inderdaad. Die wafels zijn ze na 1 proef weer vergeten.
Hmm miss ga ik haar toch nog hatenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Soundos weer ruzie, maar ligt echt aan de rest hoor.
Zou je de TT willen aanpassen ? Dez TT is niet leuk als je nog moet kijken. Wil je ook de OP updaten? Nicole + Henk eruit.quote:
Join the dark side.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:56 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Hmm miss ga ik haar toch nog haten
Ze is er nog inquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:56 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Zou je de TT willen aanpassen ? Dez TT is niet leuk als je nog moet kijken.
geloof ik niets vanquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga weg. Die laat zich volledig wegblazen door een directe vrouw.
Oh ja, eens, spoilers in de TT is lullig.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:56 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Zou je de TT willen aanpassen ? Dez TT is niet leuk als je nog moet kijken.
Zoem F1 makker er is niks mis met deze ttquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:55 schreef zoem het volgende:
[..]
Inderdaad. Die wafels zijn ze na 1 proef weer vergeten.
Komt volgende week wel dan.quote:
Ze is er niet nog. We zagen haar ruzie maken.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh ja, eens, spoilers in de TT is lullig.
jawel is toch niet leuk voor mensen die later kijken.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:57 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zoem F1 makker er is niks mis met deze tt
ja maar wel dat er iets met haar is.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:58 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ze is er niet nog. We zagen haar ruzie maken.
De TS kan een suggestie doen voor een alternatief. Anders moet je even een TR plaatsen zodat de lokale mod het kan beoordelenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:56 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Zou je de TT willen aanpassen ? Dez TT is niet leuk als je nog moet kijken. Wil je ook de OP updaten? Nicole + Henk eruit.
Ik vraag veel, ik weet het![]()
Dat oordeel leg ik bij de lokale modsquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:57 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zoem F1 makker er is niks mis met deze tt
Hoezo, spoiler in tt ookal klopt ie niet is niet tofquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:59 schreef zoem het volgende:
[..]
De TS kan een suggestie doen voor een alternatief. Anders moet je even een TR plaatsen zodat de lokale mod het kan beoordelen
[..]
Dat oordeel leg ik bij de lokale mods![]()
zou dat wel kut vinden ja als die er telkens als eerste uit gaan...quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar goed, de obn'ers hebben dus echt nul kans... Erg jammer
Dan spoiler ik ook meteen. Tis het 1 of het ander.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:01 schreef 44rdbei het volgende:
Wil potjecreme dan in ieder geval even de OP updaten?
Man manquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dan spoiler ik ook meteen. Tis het 1 of het ander.
De TT zie je meteen in je actieve topic lijst en is dus een directe spoiler. Het openen van het topic is een bewuste keuze.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dan spoiler ik ook meteen. Tis het 1 of het ander.
Is wel goede tvquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:05 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Zapdos verpest de sfeer alweer. Arme OBNers.
Hopelijk komt ze niet meer van dat eiland af. Alleen om naar huis te gaan.
5 stroopwafels of 1 extra stem kun je ook net niks mee. Alleen elke proef tot de samensmelting winnen is een optie.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die stroopwafel is iedereen zo vergeten, extra stem kan de doorslag geven.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:06 schreef lord_bono het volgende:
[..]
5 stroopwafels of 1 extra stem kun je ook net niks mee. Alleen elke proef tot de samensmelting winnen is een optie.
quote:Soundos in Robinson: superleuk of irritant?
Ze is de hoofdrolspeler in Expeditie Robinson. De meningen over Soundos El Ahmadi (35) buitelen over elkaar heen. Van irritant en bloedfanatiek tot zelfverzekerd. Vanavond kan de stand-upcomedian opnieuw worden weggestemd, maar hebben we dan de echte Soundos gezien? Drie kenners spreken zich uit.
Voor het programma Ruben en de Idioten werkte Ruben van der Meer samen met Soundos El Ahmadi. ,,Soundos spreekt zich uit en hoe lekker is dat? Ik kan dat wel waarderen”, zegt Van der Meer. ,,Je weet wat je aan haar hebt, ze draagt het hart op de tong. En het goeie: je kunt ook van alles tegen háár zeggen. In ons programma zei ze het ook direct als ze iets signaleerde. Was ik soms halverwege mijn uitleg, begon ze al te schreeuwen. En ja, ze is bloedfanatiek. En als iemand haar niet moet, prima, maar dan moet ze jou ook niet. Juist een type als Soundos bij Robinson is goud waard. Maar ze heeft ook een zachte kant, hoor. Toen we Comedy Kids deden voor Stop Aids Now begeleidde ze die kinderen op een geweldige manier. Stelde ze zich heel kwetsbaar op. Was echt super. Daarom moet ze al die twitterberichten niet lezen. Daar is de nuance ver te zoeken. Verschrikkelijk.”
Leuk type
Pieter Jan Hagens was presentator van Wie is de Mol? in 2012, het jaar dat Soundos el Ahmadi meedeed en de finale haalde. ,,Ik kan je vertellen dat ik Soundos een van de leukste kandidaten vond van de vier seizoenen dat ik het presenteerde”, stelt Hagens. ,,Ze was ontzettend geestig, vrolijk, ja, ik had wel een klik met haar, een heel leuk type. Ik kan me niet voorstellen dat de kijker haar heel vervelend vond, superleuke kandidaat. Ze was zichzelf, goedlachs, vrolijk en heel ad rem. Dus een heel prettig iemand om om je heen te hebben”, aldus Hagens, die Soundos niet fanatieker vond dat de andere kandidaten. ,,Bij Wie is de Mol? gaan ze er allemaal voor.”
Fajah Lourens was finalist van Expeditie Robinson in 2012 en is trouwe kijker van de huidige reeks. ,,Natuurlijk weet je bij Robinson niet waar je in terechtkomt. Lil’Kleine zei het goed: het zware aan Robinson is dat het niet nep is. Het is heel zwaar als mensen je wegstemmen, helemaal als je vervolgens nog wel met elkaar opgescheept zit. Heb ik ook meegemaakt. Op dag één kon ik al gaan. Naar de mangrove, maar ik moest die nacht nog met de groep samen zijn. Dan voel je je ellendig, hoor. En ze stemden toen omdat ze me niet mochten. Later deden ze dat omdat ik sterker werd. Dat voelde al anders.
Soundos helpt niet mee, kan niet tegen haar verlies en heeft zelf aangegeven dat ze complotjes wilde. En als er dan een complotje tegen haar wordt gesmeed, dan kan ze het niet hebben. Kinderachtig. Als je zegt: ik ga voor het spel, dan hoort dit er óók bij. En je moet er ook wel een beetje de grap van inzien. Ze is nota bene stand-upcomedian! Maar ze kan dat niet. Je krijgt ook geen compassie met haar. Bij mij zagen kijkers thuis dat het mij pijn deed. Je moet ook je gevoelige kant laten zien. Niet per se aan je collega-deelnemers, maar wel in die dagboekkamer. Ik had afgelopen week training met mensen die de Viking Run gaan doen. Nou, die zaten allemaal te klagen over haar. Dus het is ook niet slim, want ze moet straks ook nog kaarten verkopen voor haar show.”
Collega Jörgen Raymann kent Soundos al meer dan tien jaar. ,,We hebben twee jaar geleden samen een show gedaan, waarbij ze altijd haar afspraken nakwam en het meeste werk verzette. Ik herken de kritiek over haar dan ook helemaal niet. Kijk, het probleem in zo’n programma: ze zitten daar om zichzelf erin te houden. Natuurlijk, Soundos laat niet over zich heen lopen. Neemt graag het heft in handen. Heeft een mond zo groot als Gibraltar, maar een heel klein hartje. Ze is een van de leukste en liefste meiden die ik ken. En natuurlijk neemt ze het woord. De meeste cabaretiers zijn niet op hun mondje gevallen, anders zitten ze in het verkeerde vak.”
https://www.ad.nl/show/so(...)f-irritant~af85ed05/
Of je moet echt zoveel sterker blijken dan de rest dat ze je willen houden om proeven te winnenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:06 schreef lord_bono het volgende:
[..]
5 stroopwafels of 1 extra stem kun je ook net niks mee. Alleen elke proef tot de samensmelting winnen is een optie.
Zo Fajah zegt wel wat ze er van vindt.quote:
Dat sowieso, maar de eerste gedachte van de BN'ers is sowieso dat de nieuwe er uit gaan. Doe dan een eenmalige immuniteit de aflevering dat ze er voor het eerst bij zijn.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:06 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Die stroopwafel is iedereen zo vergeten, extra stem kan de doorslag geven.
Ja daar zat ik ook aan te denken, dat geeft ze misschien wat meer kans, helemaal nog later in het spel.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:13 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar de eerste gedachte van de BN'ers is sowieso dat de nieuwe er uit gaan. Doe dan een eenmalige immuniteit de aflevering dat ze er voor het eerst bij zijn.
Ik vind dat ze het goed verwoord. .quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zo Fajah zegt wel wat ze er van vindt.
Ja dat zeker, die andere reacties slaan als een tang op een varken; ja maar bij mijn programma was ze wel heel leuk...quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het goed verwoord. .
Dat zou wel eerlijker zijn inderdaad.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:13 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar de eerste gedachte van de BN'ers is sowieso dat de nieuwe er uit gaan. Doe dan een eenmalige immuniteit de aflevering dat ze er voor het eerst bij zijn.
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:14 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Wij van WC-BN'ers, adviseren WC-BN'er
Ja dit dus, het gebeurd niet snel dat ze ook maar enigszins kritisch op elkaar zijn.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:14 schreef lord_bono het volgende:
[..]
gewoon leegquote:
Dit mag de nieuwe TT wordenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:14 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Alleen Fajah is eerlijk in haar antwoord. De rest doet aan het beschermen van het ons-kent-ons kliekje.quote:
Mooi dat er ook andere geluiden te vinden zijn. Stel je voor dat dit seizoen 16 Shelley's zou hebben, dan zou er ook niets aan zijn, want daar komt helemaal niets uit.quote:
Eens. Maar het is en blijft wel een raar hypocriet zeikwijf. Leuke tv, dat wel.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mooi dat er ook andere geluiden te vinden zijn. Stel je voor dat dit seizoen 16 Shelley's zou hebben, dan zou er ook niets aan zijn, want daar komt helemaal niets uit.
Het is makkelijk om Soundos te haten, maar zonder haar was dit seizoen heel saai geweest.
Zou je kunnen afdwingen met die stroopwafels. Je laat mij sowieso erin als we mochten verliezen dan pas krijg je een stroopwafel.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:07 schreef Cee het volgende:
De OBN'ers zouden op z'n minst een immuniteit voor de eilandraad moeten krijgen indien hun kamp de eerstvolgende proef verliest.
Kwestie van, komt 'ie, 'uithouding'.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:01 schreef Wuwwa het volgende:
Nicolette trouwens in het intro praatje: 'ontwetendheid' en 'de spelverloop'. Wat een arremoe.
Mwaaaah, ik vind dat Roeland ook veel vermaak brengt. Ik vind persoonlijk Kaj zijn humor ook leuk. En er zitten wel een aantal sympathieke mensen bij die je graag ziet winnen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is makkelijk om Soundos te haten, maar zonder haar was dit seizoen heel saai geweest.
Tja, ik weet niet wat het is met die Kaj, het lijkt wel alsof hij een soort macht heeft over vrouwen. Eerst Marieke en Shelley (Marieke die gelijk naar hem toe rent als Zapdos iets zegt) en nu weer Shelly en Joelle. Ik dacht echt dat hij nu een goner zou zijn, maar nee hoor. Unaniem Henk.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:29 schreef lars91 het volgende:
Nou Imke is dus de eerste die eruit vliegt. Wat een raar format. Shelley en Joelle echt ontzettend dom. Ze hadden Kaj eruit moeten bonjouren. Marieke is ook niet de snuggerste. Had er altijd voor moeten zorgen dat Danny en Kaj uit elkaar werden gehaald.
Echt een enorm kansloze opzet. Bij de gratie gods mogen ze misschien eventueel wel even meedoen met de oh zo belangrijke BN-ers.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja laat ze dan gewoon niet deelnemen... Treurig.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt een enorm kansloze opzet. Bij de gratie gods mogen ze misschien eventueel wel even meedoen met de oh zo belangrijke BN-ers.
Dat heeft dus echt geen reet met afkomst te makenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 07:54 schreef Funkel het volgende:
Soundos krijgt t echt voor elkaar om gelijk met iedereen ruzie te krijgen. Een unieke eigenschap die veel marokkanen hebben
Hoop dat ze volgende aflevering n kokosnoot op dr lelijke smoel krijgt.
Dat temperament is wel een mediterraan dingetje hoor.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 09:15 schreef viceversa het volgende:
[..]
Dat heeft dus echt geen reet met afkomst te makenBetrek het gewoon op haar als persoon.
misschien nu met Imke, 3 vrouwen tegen 2 mannen dat ze wat sterker staanquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 07:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Regie liet het Shelly en Joelle ook niet uitleggen. Zo grenzeloos dom is het ook weer niet.
Voor Shelly is er sowieso een goede kans om de samensmelting te halen, en daar heeft ze meer aan een verbond met Kaj dan met Henk (die vermoedelijk makkelijk weer een verbond met z'n eigen kamp zou aangaan). Joëlle had geen andere keus dan te doen wat Shelly doet, sowieso een strohalm. Had misschien kunnen proberen Shelly wat meer te manipuleren, maar meer ook niet.
Ik weet het zeker; roeland is de molquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 09:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
misschien nu met Imke, 3 vrouwen tegen 2 mannen dat ze wat sterker staan
ik ben nog steeds voor Joelle, en soms moet je ook niet meteen zo'n smerige streek bij de stemmingen doen, je moet ook denken aan de rust in de groep wat belangrijk voor de proeven is, en met Imke sta je sterker nu dan met Henk, dus als ze Kaj hadden weggestemt hadden ze misschien nog meer proeven kunnen verliezen
kamp noord heeft alleen Niels, Richard, Anouk als de fysiek sterke spelers, met Roeland en Marieke als de 2 zwakkere, met name Roeland als een blok aan je been
Inderdaad, wat een domme actie...quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:52 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Dat valt echt tegen. Nu hoop ik echt dat die 2 dames eruit gaan
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 09:41 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik weet het zeker; roeland is de mol
Zo'n overenthousiast, iets te lomp, dom hondje die je na twee dagen helemaal zat bent. Maar hij heeft wel een uniek karakter en is een goede acteur.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:22 schreef Stefanovich het volgende:
Het was al genieten met Roeland toen hij lang geleden reizen deed voor Yorin Travel (was daar net een dronken blije puppy).... vervolgens van de buis verdwenen, wat ik altijd jammer vond. Nu dan ook blij verrast dat hij aan Robinson meedoet... en is nog steeds die overenthousiaste, aardige gast
Twee doosjes bij elkaarquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ze graven hun eigen graf, is toch mooi. Ze hebben zelf niks door.
Precies dat. Heeft een hoge gunfactor omdat-ie zo eerlijk en open is.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:22 schreef Stefanovich het volgende:
Het was al genieten met Roeland toen hij lang geleden reizen deed voor Yorin Travel (was daar net een dronken blije puppy).... vervolgens van de buis verdwenen, wat ik altijd jammer vond. Nu dan ook blij verrast dat hij aan Robinson meedoet... en is nog steeds die overenthousiaste, aardige gast
volgens mij werkelijk iedereen hierquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 14:07 schreef SEMTEX het volgende:
Ben ik tr. de enige die een ontluikende liefde tussen Imke en Carlos zag?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 14:06 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Twee doosjes bij elkaarIk wens ze veel sterkte toe
Ja, de enigequote:Op vrijdag 6 oktober 2017 14:07 schreef SEMTEX het volgende:
Lelijk wijf. Die stemquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 14:07 schreef SEMTEX het volgende:
Dat is een dialect. En ze hebben beide een Oost-Nederlands, Twents accent, dus dat zal wel verbroederen...quote:
Ik kom ook uit Twente, maar je schaamt je toch dood voor zo'n accentquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 14:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is een dialect. En ze hebben beide een Oost-Nederlands, Twents accent, dus dat zal wel verbroederen...
ze hebben nu Imke, en ik denk dat zij wel een sterke speler is voor die proevenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 14:26 schreef Rocket Ride het volgende:
Henk zijn plan had kunnen slagen. De 3 stemmen waren voldoende geweest. De dames durfden het blijkbaar toch niet aan. Nu moeten ze maar hopen dat ze veel proeven winnen zodat ze kunnen blijven tot aan de samensmelting.
dat was niet te missen. En als je het wilde missen dan ramde RTL het er nog effe door met die zoetsappige muziekjes eronder gemonteerdquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 14:07 schreef SEMTEX het volgende:
Waarom?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 14:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kom ook uit Twente, maar je schaamt je toch dood voor zo'n accent
Omdat het de grootste aids van de wereld is. Praat lekker normaal joh. Niet alsof je down hebt.quote:
Beide bezet, dus dat viel wel mee.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 14:07 schreef SEMTEX het volgende:
Alles kan kapot.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 15:39 schreef viceversa het volgende:
[..]
Beide bezet, dus dat viel wel mee.
Dat was inderdaad wel apart jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:48 schreef Wuwwa het volgende:
Wat wel raar was toen Imke Henk ontmoette zei ze: 'Ik heb wel veel over je gehoord, dat je goed kunt bouwen.' Van wie heeft ze die informatie? Soundos en Carolina zaten niet bij Henk in het kamp.
Ja Niels vind ik ook tof, beetje een botte lul en de fanatiekheid maar dat mag ik wel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 14:01 schreef hafcfan het volgende:
Soundos alweer ruzieNiels en Kay zijn wel tof. Vooral Niels is heerlijk fanatiek. Die niet BN'er ook tering dom door voor stroopwafels te kiezen al gaat ze er sowieso wel uit.
Ja nu je het zegt...quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:48 schreef Wuwwa het volgende:
Wat wel raar was toen Imke Henk ontmoette zei ze: 'Ik heb wel veel over je gehoord, dat je goed kunt bouwen.' Van wie heeft ze die informatie? Soundos en Carolina zaten niet bij Henk in het kamp.
Ik ben wel bang dat Niels daar slachtoffer van kan worden, maar anders wel een echte finale kandidaat.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja Niels vind ik ook tof, beetje een botte lul en de fanatiekheid maar dat mag ik wel.![]()
Maar je ziet zijn inzet terug, dat is mooi.
Ja precies, ruzie met die voetballer zie ik zo gebeuren bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:59 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ik ben wel bang dat Niels daar slachtoffer van kan worden, maar anders wel een echte finale kandidaat.
En hij snapt het spel ook.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja Niels vind ik ook tof, beetje een botte lul en de fanatiekheid maar dat mag ik wel.![]()
Maar je ziet zijn inzet terug, dat is mooi.
Ouwe vriend. Ik dacht dat jij die 2 wel tof vond. Support your local Hafc wtfquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 14:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kom ook uit Twente, maar je schaamt je toch dood voor zo'n accent
Die heeft denk ik wel wat ergere dingen gezien dan Soundos toen hij in zijn functie zat.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga weg. Die laat zich volledig wegblazen door een directe vrouw.
Haha dan is t toeval zeker? Soort van incident?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 09:15 schreef viceversa het volgende:
[..]
Dat heeft dus echt geen reet met afkomst te makenBetrek het gewoon op haar als persoon.
Ze ging met daglicht weg van het eiland van de onbekenden en kwam in het pikkedonker op de eilandraad, ze heeft dus tijd genoeg gehad om lekker te kletsen met deze en gene.quote:
Ik had echt voor die extra stem gekozen. Kom op,l 1 stroopwafeltje pp. Zo'n "gebaar" is iedereen na 2 keer kauwen vergeten volgens mijquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Aflevering ingehaald. Ik zou de stroopwafels zelf opeten
Aan één extra stem heb je ook niets verder.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had echt voor die extra stem gekozen. Kom op,l 1 stroopwafeltje pp. Zo'n "gebaar" is iedereen na 2 keer kauwen vergeten volgens mij
Mja, t zal vast geen verkeerd mens zijn.... maar het feit dat we in de preview zagen dat ze in t nieuwe kamp ALWEER ruzie heeft, spreekt toch niet echt voor d'r. Dan kun je je hart op je tong hebben, maar echt slim is dat niet altijd.quote:
Wel in een mini verbondje tegen iemand met 2 extra stemmen. Ze kan samen met die twee meiden op Kaj gaan stemmen, maar als die samen met bolle jan en zijn 2 extra stemmen op haar gaan zitten is t 3 tegen 4 en vliegt ze er uit (of 1 van de 2 andere meiden. om t even) ... had ze met haar extra stem wel in ieder geval gelijk spel kunnen maken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Aan één extra stem heb je ook niets verder.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel in een mini verbondje tegen iemand met 2 extra stemmen. Ze kan samen met die twee meiden op Kaj gaan stemmen, maar als die samen met bolle jan en zijn 2 extra stemmen op haar gaan zitten is t 3 tegen 4 en vliegt ze er uit (of 1 van de 2 andere meiden. om t even) ... had ze met haar extra stem wel in ieder geval gelijk spel kunnen maken.
Wat voor verbond om de samensmelting te halen met die Kaj? Dit was gewoon hartstikke dom. Beetje reet likken, achter het alphamannetje aanlopen. Zoiets. Die jongen had de munt. Hadden alle kans om hem eruit te stemmen en de volgende keer die Froger boy. Kans gemist. Marieke, Shelley: hele saaie, volgende en nietszeggende spelers.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 07:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Regie liet het Shelly en Joelle ook niet uitleggen. Zo grenzeloos dom is het ook weer niet.
Voor Shelly is er sowieso een goede kans om de samensmelting te halen, en daar heeft ze meer aan een verbond met Kaj dan met Henk (die vermoedelijk makkelijk weer een verbond met z'n eigen kamp zou aangaan). Joëlle had geen andere keus dan te doen wat Shelly doet, sowieso een strohalm. Had misschien kunnen proberen Shelly wat meer te manipuleren, maar meer ook niet.
Je zou gelijk moeten hebben, alleen is het naar mijn mening wel typerend Marokkanengedrag.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 09:15 schreef viceversa het volgende:
[..]
Dit idd, overal ruzie krijgen, en maar volhouden dat het niet aan jou ligt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, t zal vast geen verkeerd mens zijn.... maar het feit dat we in de preview zagen dat ze in t nieuwe kamp ALWEER ruzie heeft, spreekt toch niet echt voor d'r. Dan kun je je hart op je tong hebben, maar echt slim is dat niet altijd.
Tja, als dat jouw ervaring is. Ik denk echt dat Soundos niet helemaal 100 is. Haar perceptie is erg vreemd, enorme slachtofferrol. Die heeft iets meegemaakt waardoor dat zo gevormd is. Soort verdedigingamechanisme. Bijna narcistischquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:36 schreef Montresor het volgende:
[..]
Je zou gelijk moeten hebben, alleen is het naar mijn mening wel typerend Marokkanengedrag.
Vroegah toen ik nog op kader en basis les gaf zag ik exact dit gedrag bij de marokkaantjes. Op het eerste gezicht is alles leuk, vriendelijk, beleefd en oprecht leuk, totdat er 1 tegenslag is. Dan draait dit om naar, zoals de meest humorloze cabaretier zo mooi zegt, rancune.
Turken hebben dit ook, maar minder, en Antillianen, polen, Surinamers dan weer vrijwel niet. Afkomst lijkt er wat mij betreft wel degelijk mee te maken te hebben.
Oh, en Soundos
Zo'n type die het veel over respect heeft maar het zelf zelden toont. Het is verder wel aangedikt door hoe de regie alles in beeld brengt, maar toch zijn het haar eigen woorden. Dom meisje in ieder geval.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:34 schreef viceversa het volgende:
[..]
Tja, als dat jouw ervaring is. Ik denk echt dat Soundos niet helemaal 100 is. Haar perceptie is erg vreemd, enorme slachtofferrol. Die heeft iets meegemaakt waardoor dat zo gevormd is. Soort verdedigingamechanisme. Bijna narcistisch
als je proeven wilt winnen heb je Kaj nou eenmaal nodig, en niet een Henk met maar halve krachtenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:35 schreef RedRain het volgende:
[..]
Wat voor verbond om de samensmelting te halen met die Kaj? Dit was gewoon hartstikke dom. Beetje reet likken, achter het alphamannetje aanlopen. Zoiets. Die jongen had de munt. Hadden alle kans om hem eruit te stemmen en de volgende keer die Froger boy. Kans gemist. Marieke, Shelley: hele saaie, volgende en nietszeggende spelers.
En sowieso heeft dat hele kamp geel helemaal niks gebracht. Allemaal kanslozen in principe. Ik had het niet beter gekund, maar zou daarom alleen al niet meedoen![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:03 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
als je proeven wilt winnen heb je Kaj nou eenmaal nodig, en niet een Henk met maar halve krachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
Maar wat is er precies mis met Kaj en ''Froger Boy'', dan? Waarom heb je zo'n hekel aan ze, waarom moeten ze eruit gestemd worden? Het zijn prima spelers die het team veel brengen. Meer dan een irritante, narcistische screeuwlelijk en een vermoeide oude man die over 3 rondes toch omvalt en de benen neemt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:35 schreef RedRain het volgende:
[..]
Wat voor verbond om de samensmelting te halen met die Kaj? Dit was gewoon hartstikke dom. Beetje reet likken, achter het alphamannetje aanlopen. Zoiets. Die jongen had de munt. Hadden alle kans om hem eruit te stemmen en de volgende keer die Froger boy. Kans gemist.
sorry hoor maar ik zou het top vinden als Shelly of Joelle bv de finale haalt, want die vind ik helemaal niet achterbaks, als hun kaj hadden weggestemd dat zou een achterbakse streek zijn geweestquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:14 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Maar wat is er precies mis met Kaj en ''Froger Boy'', dan? Waarom heb je zo'n hekel aan ze, waarom moeten ze eruit gestemd worden? Het zijn prima spelers die het team veel brengen. Meer dan een irritante, narcistische screeuwlelijk en een vermoeide oude man die over 3 rondes toch omvalt en de benen neemt.
Ik vind het juist super vervelend dat we ieder jaar opnieuw de sterke mannen eruit zien gaan en vervelende, achterbakse wijven keer op keer de finale halen. Draai de rollen nou voor een editie een keer om.
Die munt is trouwens alleen maar geldig tot de samensmelting. Big deal.
Die kaj en froger boy hebben geen reet gewonnen, behalve 1 proef waarvan we weten dat ze allemaal hebben bijgedragen. Sterk zijn ze ook nog eens niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:14 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Maar wat is er precies mis met Kaj en ''Froger Boy'', dan? Waarom heb je zo'n hekel aan ze, waarom moeten ze eruit gestemd worden? Het zijn prima spelers die het team veel brengen. Meer dan een irritante, narcistische screeuwlelijk en een vermoeide oude man die over 3 rondes toch omvalt en de benen neemt.
Ik vind het juist super vervelend dat we ieder jaar opnieuw de sterke mannen eruit zien gaan en vervelende, achterbakse wijven keer op keer de finale halen. Draai de rollen nou voor een editie een keer om.
Die munt is trouwens alleen maar geldig tot de samensmelting. Big deal.
Wie heeft er de gouden munt?quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:18 schreef RedRain het volgende:
[..]
Die kaj en froger boy hebben geen reet gewonnen, behalve 1 proef waarvan we weten dat ze allemaal hebben bijgedragen. Sterk zijn ze ook nog eens niet.
Ik zie alleen wel vaak zulke personen dan immuniteit winnen, dat maakt het dan lastig.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]![]()
Na de samensmelting moet je zo iemand er meteen uitgooien
ik moet bekennen dat er een klein vuistje omhoog ging bij mij...hoewel ik t grappig had gevonden als ze weer teruggeplempt zou worden waar ze vandaan kwam. Die gezichten van de anderen dan...daar is ze weerquote:Op zondag 8 oktober 2017 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik juichte toen Soundos van de balk viel.
Dat dan weer wel.quote:Op maandag 9 oktober 2017 07:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik moet bekennen dat er een klein vuistje omhoog ging bij mij...hoewel ik t grappig had gevonden als ze weer teruggeplempt zou worden waar ze vandaan kwam. Die gezichten van de anderen dan...daar is ze weer
oh ja die had ze ja. Inderdaad, die heeft ze nog. Die blijft ook tot een eerstvolgende stemming waar ze deel van uit maakt.quote:Op maandag 9 oktober 2017 08:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
Hoe zit het trouwens met gaar zwarte stem. Heeft ze deze nu nog steeds?
Idd, alsof t uitmaakt dat je of je met een ON of BN op t eiland zitquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit idd, overal ruzie krijgen, en maar volhouden dat het niet aan jou ligt.
Ik had gewoon medelijden met de ON'ers dat ze haar op hun dak kregen.
Dat is erger dan 5 zware proeven.
En die domme Carolina blij zijn dat Soundos er is, want dan is ze niet meer de enige BN'er.
Alsof een extra BN'er het daar allemaal makkelijker zou maken, alsof ze het als BN'er extra zwaar heeft.
Ze had gewoon geen status meer, en denkt die wel te krijgen met Soundos erbij, die 2 verdienen elkaar iig, wat vallen ze allebei vreselijk door de mand.
Ik krijg bijna t idee dat de regie er Soundos in wil houden voor leuke TV.quote:Op maandag 9 oktober 2017 07:56 schreef DKUp het volgende:
Niks aan de hand, ook al verliest Soundos nog drie keer. Ruzie gaan ze krijgen met Soundos
Dat denk ik niet.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik krijg bijna t idee dat de regie er Soundos in wil houden voor leuke TV.
Beetje zoals Bertie vorig jaar.
Dit is ook echt 1 van de grootste redenen dat ik het met bn-ers niet zo leuk vind. Zoveel mensen die zichzelf zoveel beter vinden dan de rest omdat ze een keer op tv zijn gekomen ofzo..Die arrogantiequote:Op maandag 9 oktober 2017 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Idd, alsof t uitmaakt dat je of je met een ON of BN op t eiland zit
"He eindelijk een BN'er, ben ik niet meer de enige!"
Maar ik was haar al beu toen ze op dag 1 op t ON-eiland al zei dat ze de rest van de BN'ers al wel echt miste, haar maatjes. Mens, je hebt fucking NUL dagen op dat eiland gezeten met ze. Je viel meteen af. Wie mis je dan in godsnaam?!
Nu waren er toch niet zo heel veel met extra stem?quote:Op maandag 9 oktober 2017 19:56 schreef Wuwwa het volgende:
Het is ook compleet verwarrend wie hoeveel extra stemmen heeft, dat was vorig seizoen ook al zo, toen Dio nog als enige wat in zn kokertje had zitten.
Ja dat ik weet dat ook bij vrijwel niemand hoeveel stemmen ze hebben.quote:Op maandag 9 oktober 2017 19:56 schreef Wuwwa het volgende:
Het is ook compleet verwarrend wie hoeveel extra stemmen heeft, dat was vorig seizoen ook al zo, toen Dio nog als enige wat in zn kokertje had zitten.
het enige spannende voor vanavond danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben teamjoelle nog steeds omdat ik haar niet achterbaks vind, en van mij mogen dit soort lieve meisjes wel eens ver komen
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
Soundos Lecterquote:Op donderdag 12 oktober 2017 10:40 schreef MPC60 het volgende:
Zou soundos vanavond eindelijk eens een hap nemen van iemand? Als je die kop soms ziet...
En dat mis ik weer.quote:
Hahaha.quote:
quote:
Nou nou nouquote:
de hele tijd al...apartquote:
Hoenlang zitten ze er nu eigenlijk?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 20:40 schreef tralalala het volgende:
Dat overdreven gedoe altijd met dat eten.
Ja, die ziet de bui al hangen natuurlijk. Imke de nieuwe lieveling, Joëlle eruit als zuid verliest.quote:
Maar dat zeggen ze niet hoor.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 20:42 schreef 44rdbei het volgende:
Soundos en Caroline zijn stiekem super geniaal.
Mwah een stem redt haar ook niet denk ik. Psychologisch is het nog niet eens verkeerd om met zo'n presentje aan te komen. Schept wel een bandquote:Op donderdag 12 oktober 2017 20:39 schreef zoem het volgende:
Daar gaat je one minute of fame. Had die stem maar gekozen
Papa weg > shirt uit.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 20:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat mag ze wel vaker doen. Zo dan
Hij is er in ieder geval eerlijk over.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 20:46 schreef Prisha het volgende:
alles wat er nu inkomt gaat er in principe uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |