abonnement Unibet Coolblue
  maandag 5 februari 2018 @ 18:51:38 #76
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_176976571
Het oorspronkelijke artikel werd gepubliceerd in oktober vorig jaar en we zitten alweer bijna op het koersniveau van die periode. In de tussenliggende periode is de koers verdrievoudigd en nu dus weer bijna terug op het oude niveau. Iemand zal zich misschien toch wel afvragen of ie niet een maandje geleden had moeten verkopen. :)
pi_176978121
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 18:51 schreef beantherio het volgende:
Het oorspronkelijke artikel werd gepubliceerd in oktober vorig jaar en we zitten alweer bijna op het koersniveau van die periode. In de tussenliggende periode is de koers verdrievoudigd en nu dus weer bijna terug op het oude niveau. Iemand zal zich misschien toch wel afvragen of ie niet een maandje geleden had moeten verkopen. :)
Ik zou denk ik alleen maar kunnen huilen :p
pi_176978200
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik zou denk ik alleen maar kunnen huilen :p
Voor dat gezin telt alleen maar of je het lef hebt om er nu nog uit te stappen en zodoende quitte te spelen. De daling is al een tijd aan de gand en voorspeld. Als hij vorige week gestopt was, had hij alles terug kunnen kopen en er nog wat aan over gehouden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_176978204
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 18:51 schreef beantherio het volgende:
Het oorspronkelijke artikel werd gepubliceerd in oktober vorig jaar en we zitten alweer bijna op het koersniveau van die periode. In de tussenliggende periode is de koers verdrievoudigd en nu dus weer bijna terug op het oude niveau. Iemand zal zich misschien toch wel afvragen of ie niet een maandje geleden had moeten verkopen. :)
Nee want het is een langetermijnproject en over twee jaar verwacht hij dat de koers van een Bitcoin de miljoen aantikt
pi_176979344
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:07 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Nee want het is een langetermijnproject en over twee jaar verwacht hij dat de koers van een Bitcoin de miljoen aantikt
Op basis van wat verwacht hij dat dan?
pi_176980384
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Op basis van wat verwacht hij dat dan?
Hij heeft zich er flink in verdiept en een van de factoren is geloof ik dat er een limiet zit op het aantal Bitcoins dat kan worden gemaakt. Dat creëert schaarste. En hij gelooft heilig in de toekomst van de cryptocurrency
pi_176980463
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:25 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hij heeft zich er flink in verdiept en een van de factoren is geloof ik dat er een limiet zit op het aantal Bitcoins dat kan worden gemaakt. Dat creëert schaarste. En hij gelooft heilig in de toekomst van de cryptocurrency
Hmm dus als je maar lang genoeg volhoudt :P

Nou ik gun het ze wel :)
pi_176981677
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:25 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hij heeft zich er flink in verdiept en een van de factoren is geloof ik dat er een limiet zit op het aantal Bitcoins dat kan worden gemaakt. Dat creëert schaarste. En hij gelooft heilig in de toekomst van de cryptocurrency
Aan de bitcoin hoeveelheid zit inderdaad een limiet, maar dat hoeft geen schaarste "probleem" met bijbehorende prijzen op te leveren. Vrijwel niemand is immers afhankelijk van bitcoin, alleen diegenen die all-in zijn gegaan. Wie alleen met zijn speelgeld investeert, kan ook makkelijk andere cryptocurrency of op geheel andere wijze gaan beleggen als de prijs van bitcoin niet meer interessant is.
pi_176982228
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:25 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hij heeft zich er flink in verdiept en een van de factoren is geloof ik dat er een limiet zit op het aantal Bitcoins dat kan worden gemaakt. Dat creëert schaarste. En hij gelooft heilig in de toekomst van de cryptocurrency
En de beste man zit dus op een camping met zijn gezin en heeft zich flink verdiept in iets zonder precedent. Dat heeft evenveel waarde als een kristallen bal gebruiken.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_176982406
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 00:47 schreef DrDentz het volgende:
10 jaar geleden zou hij alles investeren in de Linken Dollar van Second Life.
Linden
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_176982436
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:25 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hij heeft zich er flink in verdiept en een van de factoren is geloof ik dat er een limiet zit op het aantal Bitcoins dat kan worden gemaakt. Dat creëert schaarste. En hij gelooft heilig in de toekomst van de cryptocurrency
Misschien schaarste aan Bitcoins maar het volume aan cryptocurrency kan oneindig groot worden gemaakt.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_177711076
Bitcoin zakt onder $9000

Verschillende cryptomunten stonden vrijdag weer eens onder druk. Een bitcoin, in totale marktwaarde de grootste cryptomunt, werd vrijdagochtend op Coinmarketcap voor circa 8700 dollar verhandeld.



Dat betekende in een dag tijd een daling van meer dan 13 procent. Ook andere valuta's leverden in eenzelfde orde van grootte in. In een week tijd is sprake van een waardedaling van meer dan 20 procent.

Extra regels
Reden voor de recente daling is onder meer de angst voor strenger toezicht. De Amerikaanse beurswaakhond Securities and Exchange Commission (SEC) herhaalde het voornemen om de handel in cryptovaluta's strenger te willen reguleren.
Ook Nederland wil de handel aan banden leggen. Verder zorgden berichten over de digitale kraak bij de Japanse cryptobeurs Binance voor onrust.

Ook de afwikkeling van de eerder failliet verklaarde cryptobeurs Mt. Gox zette de koersen onder druk. Curatoren verkopen grote hoeveelheden bitcoin uit de boedel van Mt. Gox. Recent ging een pluk van $400 miljoen weg. De verkoop van deze munten zou marktverstorend werken.
https://www.telegraaf.nl/(...)coin-zakt-onder-9000
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_177711138
Zijn huis is nu voor het eerst echt aan het verdampen. Vorige maand kon hij zijn huis nog terug kopen als hij al zijn bitcoins verkocht zou hebben. Als hij dat nu zou doen dan kan hij er nog net een kleine gezinswoning van kopen.

Hoelang zou hij nog wachten voordat zijn bitcoindroom voor zijn familie waarheid wordt? :P
En gaat Didi straks als het toch volledig misgaat nog een interview geven?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_177711239
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik zou denk ik alleen maar kunnen huilen :p
investeerders regels. Investeer alleen dat, waar je niet om huilt of wakkerligt, als het morgen weg is.
pi_177711431
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 19:09 schreef Murdera het volgende:

[..]

investeerders regels. Investeer alleen dat, waar je niet om huilt of wakkerligt, als het morgen weg is.
:o
Dus eigenlijk zeg je dat het geen verstandig plan was om je huis en al je bezittingen te verkopen en met je vrouw en 3 dochters op het strand van Ko Phangan te gaan liggen in afwachting van het grote geld?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 9 maart 2018 @ 19:44:59 #91
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_177711823
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 19:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zijn huis is nu voor het eerst echt aan het verdampen. Vorige maand kon hij zijn huis nog terug kopen als hij al zijn bitcoins verkocht zou hebben. Als hij dat nu zou doen dan kan hij er nog net een kleine gezinswoning van kopen.

Hoelang zou hij nog wachten voordat zijn bitcoindroom voor zijn familie waarheid wordt? :P
En gaat Didi straks als het toch volledig misgaat nog een interview geven?
Praat geen onzin.

Dat artikel is van begin Oktober 2017, toen stond bitcoin iets boven de 4K.

Hij zal het nog wel wat eerder gekocht hebben.

Bitcoin staat nu rond de 9K.
pi_177711987
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 19:44 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Praat geen onzin.

Dat artikel is van begin Oktober 2017, toen stond bitcoin iets boven de 4K.

Hij zal het nog wel wat eerder gekocht hebben.

Bitcoin staat nu rond de 9K.
Je vergeet dat ze ook hun baan opgezegd hebben en hun levensonderhoud in Thailand betalen van de cryptohandel. Wat denk je dat een half jaar vakantie vieren kost?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_177711990
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 19:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

:o
Dus eigenlijk zeg je dat het geen verstandig plan was om je huis en al je bezittingen te verkopen en met je vrouw en 3 dochters op het strand van Ko Phangan te gaan liggen in afwachting van het grote geld?
:D
Als je nou single bent en al je shit erin stopt is 1 ding. Dan verneuk je alleen jezelf. Maar met kinderen :')
  vrijdag 9 maart 2018 @ 19:57:16 #94
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_177712053
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 19:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Je vergeet dat ze ook hun baan opgezegd hebben en hun levensonderhoud in Thailand betalen van de cryptohandel. Wat denk je dat een half jaar vakantie vieren kost?
Geef nou maar toe dat je er gewoon naast zit en maar wat roept.

Daarnaast handelt ie in crypto's om geld te verdienen.

Hij zal overigens 200/300k dollar winst hebben of iets in die richting. Daar kan je makkelijk een half jaar van op vakantie met je gezin lijkt me.
pi_177712098
En natuurlijk hopen op vlog-centjes met "de bitcoin family"
  vrijdag 9 maart 2018 @ 20:05:09 #96
400841 Marcus_Zaagius
Ta eis heauton
pi_177712174
Ben benieuwd hoe dat gesprek met zijn vrouw ging toen hij dat besloot...
pi_177712466
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 20:05 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
Ben benieuwd hoe dat gesprek met zijn vrouw ging toen hij dat besloot...
Zal waarschijnlijk al zat verdiend hebben met de handel en een aardige buffer hebben.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 20:31:46 #98
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_177712600
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 20:00 schreef havanagila het volgende:
En natuurlijk hopen op vlog-centjes met "de bitcoin family"
ik wil net zeggen. die vent is zo vaak met zijn kop op tv dat ie daar ook wel wat euroos uit trekt.
pi_177713218
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 19:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Je vergeet dat ze ook hun baan opgezegd hebben en hun levensonderhoud in Thailand betalen van de cryptohandel. Wat denk je dat een half jaar vakantie vieren kost?
In Thailand minder dan een half jaar in Nederland wonen kan ik je verzekeren.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_183273591
Didi stak al zijn geld in bitcoin, maar wordt niet nerveus van crash

Ruim een jaar geleden verkocht Didi Taihuttu al zijn bezittingen. De opbrengst stak hij in bitcoins. Met zijn gezin trekt hij sindsdien de wereld over om het goede nieuws te verspreiden van de bitcoin en andere cryptovaluta. De koers ervan is de laatste dagen in een vrije val beland. Maar Taihuttu blijft optimistisch.



Terwijl de bitcoin het laagste niveau van dit jaar bereikt (iets boven de 4000 euro), is Taihuttu onderweg naar Enschede, waar hij een presentatie houdt over de ommezwaai die hij de afgelopen jaren met zijn gezin doormaakte. "De bitcoin is daar een belangrijk onderdeel van", zegt hij. "Maar dat we het roer omgooiden, is veel belangrijker."

Niet zenuwachtig
Hij wil maar zeggen: staar je niet blind op de bitcoin. Dat doet hij zelf ook niet. "Ik word niet zenuwachtig van zo'n crash. Ik heb er al veel meegemaakt, en elke keer komt de bitcoin er weer bovenop."

Eerlijk is eerlijk: de heftige koersval van de afgelopen tijd – een jaar geleden was de 'virtuele munt' nog 16.000 euro waard – laat hem niet helemáál koud. "Je ziet toch een stuk van je vermogen verdampen."

Onvermoeibaar
Maar zolang ze ervan kunnen 'eten, leven en reizen' zijn de gevolgen voor het gezin Taihuttu te overzien. "Het is intussen ons werk geworden", zegt hij. Of het met de bitcoin nu goed gaat of slecht, overal draaft hij onvermoeibaar op om de voordelen van het betaalmiddel uiteen te zetten.
Zijn geloof erin is rotsvast. Als hij een presentatie houdt over hoe de bitcoin zijn leven veranderde, laat hij zich altijd uitbetalen in... bitcoin. "Het is geen modegril, dat weet ik zeker, dat zie ik om me heen. Er zomaar uitstappen? Dat is bijna onmogelijk."

Het leven dat hij met zijn gezin leidt, is mede dankzij de bitcoin geworden tot 'één groot avontuur'. De afgelopen maanden reisden ze kriskras door Europa om daar van land tot land te bekijken hoe de bitcoin zich ontwikkelt.

Wereld is veranderd
Is de bodem in zicht? "Dat weet niemand", zegt Taihuttu. "Gevoelsmatig zeg ik: die ligt zo rond de 3600 dollar. Als de koers verhoudingsgewijs net zo sterk zou dalen als in 2014, bij de eerste crash die ik meemaakte, zouden we het nu hebben over 2500 dollar. Dat zit er niet in, denk ik. De wereld is sindsdien enorm veranderd."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-crash-optimistisch
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')