abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 oktober 2017 @ 18:49:07 #1
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174216635
25-jarige Anne Faber uit Utrecht vermist
quote:
De Utrechtse Anne Faber (25) is sinds vrijdagavond 19.00 uur vermist. Dat laten haar vrienden aan DUIC weten. Ook de politie heeft een vermissingsbericht gepubliceerd.

De vrouw vertrok vrijdagavond op de fiets vanuit Rijnsweerd en stuurde om 18.50 uur een whatsappberichtje aan haar vriend dat ze onderweg was ter hoogte Hollandse Rading. Anne zou later op de avond naar een bruiloft in Nieuwegein gaan, maar is daar nooit aangekomen.

Vrienden en familie zijn een grote zoektocht gestart, onder andere in en om Hollandse Rading, maar die heeft tot nu toe nog niets opgeleverd. Ze zijn ongerust en hebben de recherche ingeschakeld. “We proberen overal zo veel mogelijk berichten te plaatsen, zodat iedereen meezoekt”, vertelt Anna Steenmeijer, een goede vriendin van Anne. Het is haar vrienden en familie onduidelijk waarom ze onderweg was naar Hollandsche Rading.

Anne heeft blond haar, blauwe ogen en droeg op de avond van haar verdwijning een groene parka. Ze is ongeveer 1,70 meter lang en heeft een zwarte omafiets met een bagagedrager voorop. Mensen die het meisje ergens hebben zien rijden, wordt verzocht contact op te nemen met de politie of de familie.
Foto's: https://www.facebook.com/nathanfidder/posts/10155756692388622
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 20:12 schreef Stupidisco het volgende:
Politie onderzoekt vermissing van Anne Faber

Utrecht / Baarn - Sinds vrijdagavond 29 september is de 25-jarige Anne Faber vermist. De politie is een opsporingsonderzoek gestart en zoekt getuigen.

Anne is op 29 september weggegaan op een zwarte opoefiets van het merk en type Batavus Old Dutch met voorop een rekje. Een opvallend detail is dat de fiets handremmen heeft. Het was noodweer die avond; rond 18.40 uur begonnen de eerste buien en het heeft daarna ook geonweerd. Volgens het KNMI was het die avond zelfs gevaarlijk weer. Rond 18.50 uur maakte Anne nog een selfie in de regen die ze verstuurde via WhatsApp. Uit onderzoek blijkt dat deze foto genomen is op de hoek van de Amsterdamsestraatweg met de Hilversumsestraatweg in Baarn. Zowel de tactische recherche als de forensische opsporing zet alles op alles om Anne te vinden. Zo is er een politiehelikopter ingezet om te kijken of er door middel van warmtebeelden haar verblijfplaats te achterhalen is, wordt er gesproken met getuigen en bekenden van Anne en worden telefoongegevens bekeken. Ook worden tips nagelopen die onder andere binnekomen via de opsporingstiplijn. Vooralsnog is er nog geen duidelijkheid over wat Anne is overkomen en waar zij nu is. Een groot rechercheteam werkt aan de zaak.

Op zondagavond 1 oktober werd een zoekactie gestart in een zoekgebied rondom haar laatst bekende locatie (de plek waar de selfie is gemaakt). Deze zoekactie is bewust nog voor het donker van start gegaan. Helaas is nog niets van Anne vernomen en er alle scenario’s worden opengehouden.

Bron: Politie
update- 14:44 De zoektocht naar de vermiste Anne is gestopt.
https://www.ad.nl/utrecht(...)-soestdijk~aa5c692d/

Update

Mogelijk jas van Anne gevonden in Huis ter Heide, politie kamt bos uit

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1670638/

Kaart

De selfie is bij knooppunt 64 gemaakt, men zoekt momenteel (dinsdag 3 oktober vanaf 17.00 uur) bij knooppunt 50 in verband met een aangetroffen jas, en waarschijnlijk is haar telefoon het laatst aangestraald nabij knooppunt 56, ten zuidwesten van Soest.

Actuele informatie Politie: https://www.politie.nl/ge(...)sing-anne-faber.html

Route zoals de politie denkt dat ze die genomen heeft: https://www.route.nl/fiet(...)bilt-langs-soest/map

Meer kleding gevonden die misschien van Anne is

https://www.ad.nl/dossier(...)an-anne-is~afb27a1c/

quote:
Meer kleding

Behalve een jas is er volgens politiewoordvoerder Bernhard Jens meer kleding gevonden. De ouders van Anne Faber en haar vriend is gevraagd of de kleding van haar zou kunnen zijn. Uit hun antwoord trekt de politie de conclusie dat het 'vrijwel zeker' om kleding van de vrouw gaat. ,,We hopen daar vandaag dus zekerheid over te krijgen.''

Op het fietspad tussen Amersfoort en Utrecht langs Huis ter Heide werd een stuk verderop, richting de Panweg, een T-shirt gevonden. De kans dat dat ook van Anne is, is volgens een agent ter plaatste niet groot, maar alle aanwijzingen worden serieus onderzocht. Het stuk fietspad waar het shirt werd gevonden is nu afgezet.
SPOILER: laatste apps en foto's Anne & vriend
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Bron

Bron: RTL

Tijdlijn vrijdag 29 september 2017:

18:16 - Hollandsche Rading - appje - bron: screenshot
18:50 - Baarn - selfie bron: screenshot
19:06 - onbekend - appje pa Faber bron: Opsporing Verzocht
~19:30 - "ten zuidwesten van Soest" - verlies contact telefoon bron: Politie
19:47 - appje vriend naar Anne - niet gelezen bron: screenshot

Donderdag, 5 oktober
PolitieUtrecht twitterde op donderdag 05-10-2017 om 19:30:04 Fiets gevonden in het water nabij #huisterheide vergelijkbaar met die van #AnneFaber. Politie doet verder onderzoek reageer retweet

quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 14:02 schreef Frutsel het volgende:
Ontopic graag

-persoonlijke sneren en onderbuik naar elkaar kan achterwege blijven.
-speculeren mag, maar verzin niet je eigen waarheden dmv aandragen halve argumenten.
-opmerkingen als:" kijk maar zelf op google" of "zoek zelf" kunnen ook wegblijven.
-BNW graag naar BNW, zoals Vrijland en Co.
-opmerkingen over AZC of getinte mannen in auto's die elders meisjes pesten kunnen voorlopig ook buiten blijven aub. Is voorlopig niet relevant en nergens bewezen of gerelateerd

[ Bericht 3% gewijzigd door zomer86 op 05-10-2017 19:44:44 ]
graag verwijderen
pi_174216652
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 18:46 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Ik vermoed dat - onder andere - de generatiekloof te groot is om jouw situatie naast de hare te leggen.
Als je het over typische karakteristieken hebt over de millenial generatie dan is haar gedrag al helemaal absurd. Dus beetje onzin argument natuurlijk.
pi_174216665
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 18:46 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Ik vermoed dat - onder andere - de generatiekloof te groot is om jouw situatie naast de hare te leggen.
Omdat ik ouder ben, ik fiets ook met jongere recreatief ...
Ik maak ook selfies enz enz
pi_174216686
Het zal wel weer op een DNA-onderzoek uitdraaien onder de mannen in de regio
Wie dit leest is gek
pi_174216701
Wat ik niet snap is dat ze eigenlijk de lange route heeft gekozen nadat het ging regenen en ze die selfie heeft gemaakt.

Ze had eigenlijk alleen de Soesterdijkerweg/Biltseweg (tussen 62 & 88 op de route) hoeven af fietsen om thuis aan te komen. In plaats daarvan kiest ze een lange omweg, door onbewoond en bosrijk gebied, met zeer slecht weer. In haar eentje.
pi_174216705
Tenzij je het zo vreemd vind dat ze ging fietsen dat je een vermoeden hebt dat het niet vrijwillig is gedaan snap ik niet waarom je hier moet komen roepen dat het gek is.

Het is gebeurd, ze is gaan fietsen en het is zo afgelopen. Kun je het raar of niet vinden dat is van 0 toegevoegde waarde van dit topic. Je maakt alleen duidelijk dat je zelf anders in elkaar zit dan Anne, nou gefeliciteerd!
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174216712
Ik denk/hoop dat de politie al veel meer info hebben dan wij denken. Denk aan camerabeelden en getuigen...
  donderdag 5 oktober 2017 @ 18:53:53 #8
78918 SeLang
Black swans matter
pi_174216713
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 18:45 schreef b_engeltje het volgende:
Het hele verhaal houdt mij bezig...
Waarom zon lange fietstocht doen vlak voor etenstijd
Waarom zon lange fietstocht doen terwijl er noodweer was voorspeld
, wat ze blijkbaar wist want de jad lijkt op een regen jas
Waarom een selvie maken in de regen
Optie..je maakt een selvie als je staat te schuilen, je gaat daar niet onderweg in de plensende regen even voor stoppen
Wat is er gezegd bij de selvie?? Als er wat bij gezegd is..

Ik vind dit dus helemaal niet raar.
- Lange fietstocht voor etenstijd deed ik zelf ook regelmatig.
- Regen voorspeld? Boeie! Soms wil je gewoon even lekker uitwaaien aan het eind van de dag
- Selfie in de regen? Ik begrijp dat hele selfie gedoe niet (heb nieteens een telefoon) maar dit lijkt me dan JUIST bij uitstek een situatie waarin het leuk kan zijn om een selfie te sturen ("kijk mij eens een verzopen poesje zijn")

Anyway, zoals gezegd is ieders perspectief verschillend.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_174216726
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 18:50 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Wat is er vreemd aan die selfie dan?
Ik ken genoeg dames die tien selfies op een dag naar hun vriendje sturen.
Niets mis mee.
pi_174216736
quote:

[..]

Een selfie maken in de regen is niet zo raar. De meeste smartphones van tegenwoordig kunnen heel goed tegen wat water op het scherm, zolang je m maar niet in een plas water legt en niet te lang in de regen houdt. En ze komt over als een type die zich niet laat afschrikken door wat regen, niet genoeg om moeite te doen voor een schuilplaats en wie weet hoe lang het nog duurt voordat de regen stopt. Je moet ook een keer richting huis en het werd al donker.
pi_174216738
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 18:53 schreef Boccaccio het volgende:
Wat ik niet snap is dat ze eigenlijk de lange route heeft gekozen nadat het ging regenen en ze die selfie heeft gemaakt.

Ze had eigenlijk alleen de Soesterdijkerweg/Biltseweg (tussen 62 & 88 op de route) hoeven af fietsen om thuis aan te komen. In plaats daarvan kiest ze een lange omweg, door onbewoond en bosrijk gebied, met zeer slecht weer. In haar eentje.
Dat bedoel ik dat is best vreemd
Het geeft de indruk dat ze ergens naartoe fietste...
  donderdag 5 oktober 2017 @ 18:55:35 #12
198365 Morendo
The Real Deal
pi_174216750
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 18:53 schreef Sneakface het volgende:
Ik denk/hoop dat de politie al veel meer info hebben dan wij denken. Denk aan camerabeelden en getuigen...
Getuigen: ik vraag het me af. Videobeelden: dat lijkt momenteel je beste kans.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_174216751
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 18:53 schreef Boccaccio het volgende:

Vraag is of ze bekend was in dit gebied. Zo niet, dan is het niet zo gek om gewoon de route te blijven volgen die je daarvoor ook de hele tijd hebt gevolgd.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 18:56:24 #14
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174216765
t
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 18:55 schreef Morendo het volgende:

[..]

Getuigen: ik vraag het me af. Videobeelden: dat lijkt momenteel je beste kans.
Als ze de vermoedelijke route heeft gefietst, dan is er 0% kans op videobeelden.
graag verwijderen
pi_174216766
quote:

[..]

Maar het zou gewoon kunnen dat ze midden op de dag andere verplichtingen had.
pi_174216770
Ik ben erg benieuwd wie van haar vrienden/familie haar voor het laatst heeft gezien en wanneer... Daarmee wil ik overigens niet impliceren dat die persoon er iets mee te maken heeft.

Is het trouwens, voor zover wij weten, een feit dat ze alleen aan de fietstocht is begonnen?

Op de een of andere manier doet deze zaak mij een beetje denken aan die van Savannah... :{
pi_174216780
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 18:55 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Vraag is of ze bekend was in dit gebied. Zo niet, dan is het niet zo gek om gewoon de route te blijven volgen die je daarvoor ook de hele tijd hebt gevolgd.
Er word gezegd dat ze vaker recreatief fietste, meestal verken je dan verschillende routes
  † In Memoriam † donderdag 5 oktober 2017 @ 18:57:37 #18
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_174216788
quote:

[..]

Het vorige topic was al dicht maar ik ben het eens met je dat het ook allemaal vreemd is, het gefiets door de regen en de selfies...op weg naar een bruiloft.....in zo'n pokkenweer.
Die ouders gaan echt door een hel.
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  donderdag 5 oktober 2017 @ 18:58:01 #19
198365 Morendo
The Real Deal
pi_174216796
quote:
15s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 18:56 schreef theDutcher het volgende:
Ik ben erg benieuwd wie van haar vrienden/familie haar voor het laatst heeft gezien en wanneer... Daarmee wil ik overigens niet impliceren dat die persoon er iets mee te maken heeft.

Is het trouwens, voor zover wij weten, een feit dat ze alleen aan de fietstocht is begonnen?

Op de een of andere manier doet deze zaak mij een beetje denken aan die van Savannah... :{
Anne is 11! jaar ouder.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 18:58:59 #20
198365 Morendo
The Real Deal
pi_174216808
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 18:56 schreef zomer86 het volgende:
t

[..]

Als ze de vermoedelijke route heeft gefietst, dan is er 0% kans op videobeelden.
Particuliere camera's van villabewoners?
pi_174216827
waarom zit een kleuter te krassen in de OP?

Gaan we die nu ook al een persoonlijk tintje geven? Nieuws bronnen aanpassen naar eigen wens?
pi_174216831
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 18:57 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Er word gezegd dat ze vaker recreatief fietste, meestal verken je dan verschillende routes
En deze keer had ze voor route 115802 gekozen. Moet ze dan ivm een beetje regen ineens stoppen met haar route of een andere route nemen? Kan ja. Hoeft niet.
pi_174216836
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 18:58 schreef Morendo het volgende:

[..]

Anne is 11! jaar ouder.
Klopt, maar ook vrouwen van 25 kunnen (stiekem) met iemand een afspraakje hebben, toch?

Bedoel, vriend was (waarschijnlijk) op een bruiloft.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:00:44 #24
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_174216848
Fiets gevonden in het water
pi_174216855
die bruiloft blijft terugkomen maar er was toch inmiddels wel duidelijk dat die er niet was? Ze zou savonds weer bij vriend komen en dag erna op zaterdag een afspraak hebben waar ze ook niet verscheen?
pi_174216856
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 18:50 schreef Joppiez het volgende:
Als je het over typische karakteristieken hebt over de millenial generatie dan is haar gedrag al helemaal absurd. Dus beetje onzin argument natuurlijk.
Haar gedrag (zie Selang) is juist verre van absurd.
pi_174216859
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:00 schreef Tiemie het volgende:
...
Noot noot.
pi_174216860
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 18:57 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

...op weg naar een bruiloft.....in zo'n pokkenweer.

Op de fiets!!!
Het was gewoon een fietstocht.
pi_174216866
quote:
Waar lees je dat?
pi_174216873
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 18:55 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dat is best vreemd
Het geeft de indruk dat ze ergens naartoe fietste...
Niet de meest handige keuze, maar we maken allemaal wel eens keuzes die achteraf niet zo handig zijn. Je hebt een bepaald plan in je hoofd van dit ga ik fietsen. Dan wordt je verrast door een regenbui, maar dat is opzich nog niet een reden om ineens van je hele plan af te zien. Het was niet echt koud. Ze had een waterdichte jas lijkt het. Misschien heeft ze een regenbroek aangetrokken en had ze die meegenomen voor de zekerheid omdat ze wist dat er wat regen voorspeld werd. Dat kan je niet zien op de foto. Verder kan het zijn dat het onweer pas begon nadat ze de keuze had gemaakt om haar route voort te zetten, dan is er niet echt een weg terug.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:02:12 #31
198365 Morendo
The Real Deal
pi_174216875
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:00 schreef theDutcher het volgende:

[..]

Klopt, maar ook vrouwen van 25 kunnen (stiekem) met iemand een afspraakje hebben, toch?

Bedoel, vriend was (waarschijnlijk) op een bruiloft.
Briljant.

Nou, dan lijkt me de zaak wel rond.
pi_174216877
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 18:59 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

En deze keer had ze voor route 115802 gekozen. Moet ze dan ivm een beetje regen ineens stoppen met haar route of een andere route nemen? Kan ja. Hoeft niet.
Terwijl het met bakken naar benefen komt... ik moest zelf van de auto naar me huis lopen 10 meter en ik was zeik door nat.. dan ga je niet een langere route kiezen
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:03:01 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174216889
quote:
Bron?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_174216892
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:01 schreef Truus1973 het volgende:
die bruiloft blijft terugkomen maar er was toch inmiddels wel duidelijk dat die er niet was? Ze zou savonds weer bij vriend komen en dag erna op zaterdag een afspraak hebben waar ze ook niet verscheen?
Volgens mij was haar vriend wel op een bruiloft, maar is het onduidelijk of dat zij daar ook 's avonds verwacht werd op het feest.
pi_174216895
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 18:55 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

En als het een route was die ze heel vaak fietste, misschien ook weer logisch. Dan is het zo vertrouwd en is er zo vaak niks gebeurd dat je ook niks meer verwacht. Ook al zijn de omstandigheden deze keer wat minder gunstig.
pi_174216900
quote:

marcomoonnin twitterde op donderdag 05-10-2017 om 18:55:02 Mogelijk fiets Anne Faber gevonden #Huis ter Heide https://t.co/yrvesjWLZV reageer retweet
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:03:33 #37
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_174216904
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:01 schreef 8777 het volgende:

[..]

Waar lees je dat?
Facebook snelste nieuws van amersfoort. Ze zijn aan het dreggen bij huis ter duin, maker fb pagina is ter plaatse
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:04:00 #38
313849 Tonyvanheemschut
Een artiest van formaat!&#
pi_174216920
https://twitter.com/MrNedjerov/status/915985291281817600

Agent: er is geen resultaat waar direct actie op wordt ondernomen. Wel is een sieraad gevonden, dat meegaat voor onderzoek. #soest
pi_174216923
Dat lijkt wel haar fiets.
pi_174216933
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 18:57 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

Het vorige topic was al dicht maar ik ben het eens met je dat het ook allemaal vreemd is, het gefiets door de regen en de selfies...op weg naar een bruiloft.....in zo'n pokkenweer.
Die ouders gaan echt door een hel.
Stoppen met de bruiloft. Is niet genoeg bewijs voor dat die bruiloft bestaat.
pi_174216937
quote:
14s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:02 schreef Morendo het volgende:

[..]

Briljant.

Waarom zou dit volgens jou geen optie kunnen zijn?

Vrouwen van 25 eten nooit buiten de deur?

Mannen van 16+ plegen nooit moorden?

:{
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:05:16 #42
313849 Tonyvanheemschut
pi_174216954
quote:
?
pi_174216960
Oeii.. wel een rekje
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:06:49 #45
78918 SeLang
Black swans matter
pi_174216971
Fiets lijkt er wel op :{
Mijn reisverslagen
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:06:52 #46
198365 Morendo
The Real Deal
pi_174216974
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:04 schreef theDutcher het volgende:

[..]

Waarom zou dit volgens jou geen optie kunnen zijn?

Vrouwen van 25 eten nooit buiten de deur?

Mannen van 16+ plegen nooit moorden?

Waarom zou dat in godesnaam in moord moeten eindigen? Rare locatie en tijdstip tevens.

Bovendien had de politie dan wel iemand gearresteerd.
pi_174216995
quote:
14s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:02 schreef Morendo het volgende:

[..]

Briljant.

Dan heb je ook wel ijzersterke vastberadenheid om niet te voorschijn te komen als half nederland, de politie en het leger naar je zoekt.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:08:12 #48
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174216998
quote:

[..]

Ik begrijp je wel Trouwens vraagje: u gebruikt buienradar, bevalt dit? In de zin van: geeft buienrader het altijd correct aan?
Schenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:08:32 #49
198365 Morendo
The Real Deal
pi_174217003
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:06 schreef SeLang het volgende:
Fiets lijkt er wel op :{
Je kunt wel aannemen dat het haar fiets is.
pi_174217009
Waar is de fiets gevonden exact?
pi_174217010
Zo te zien aan de foto is dat de vijver in het Blookerpark... Aan de andere kant van de Hobbemalaan (waar de jas is gevonden)
pi_174217017
annes fiets had toch handremmen? die zijn hier niet echt te zien
pi_174217023
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
https://www.google.nl/map(...)!3m1!1e3!4m2!4m1!3e1

+/- 400-450 meter van locatie van vindplaats jas/kleding
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:10:50 #54
313849 Tonyvanheemschut
pi_174217057
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:06 schreef Dark_Killah het volgende:
Oeii.. wel een rekje
En een handrem. En hij ligt zo te zien niet lang in het water.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_174217058
Agent: er is geen resultaat waar direct actie op wordt ondernomen. Wel is een sieraad gevonden, dat meegaat voor onderzoek. #soest
Love is in the air!
pi_174217071
Vijver maar eens met sonar onderzoeken dan?
pi_174217073
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:09 schreef Truus1973 het volgende:
Misschien een bril opzetten?
pi_174217075
quote:
Onder het linker handvat is wel iets te zien wat lijkt op een handrem, ook een bel aan de linkerkant. Iemand een foto van haar fiets? Deze foto is ook net iets van te lage kwaliteit.
pi_174217076
quote:
Eh vrij duidelijk te zien hoor. Metalen handrem.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:11:49 #61
313849 Tonyvanheemschut
pi_174217077
https://twitter.com/marcomoonnin/status/915982218920697857

#Blookerpark #Annefaber Huis ter Heide is ook een zoektocht bezig naar anne faber wordt de vijver doorzocht
pi_174217084
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

En een handrem. En hij ligt zo te zien niet lang in het water.
waar zie jij de handrem want die zie ik dus niet
pi_174217091
Ik ben echt heel erg verbaasd. Dat de politie daar nog niet eerder heeft gezocht in die vijver. Grote vraagtekens. Is toch een van de eerste plekken waar je zoekt als plaats waar bewijs gedumpt gaat zijn? Enige plek met echt water in de buurt. Dacht dat ze daar allang gezocht hadden.
Dus toch waarschijnlijk...
pi_174217097
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:11 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:

[..]

Misschien een bril opzetten?
niet zo lelijk doen he, ik zie het nl niet
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:12:34 #65
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174217102
Ik snap niet waarom iedereen blijft doordrammen over die fietstocht. Er zijn mensen die van natuur en fietsen houden en niet overal gevaar in zien. Is het verstandig om in het donker door een bos te fietsen? Misschien niet. Is het compleet debiel om in het donker door een bos te fietsen? Nee.
graag verwijderen
pi_174217103
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:11 schreef Truus1973 het volgende:

[..]

waar zie jij de handrem want die zie ik dus niet
Links. Zwart handvat met daaronder metalen handrem.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_174217105
Ik ook. Ik vroeg meteen al of er water in de buurt was.
pi_174217107
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
Goede vraag.
En hoe is die gevonden?
Love is in the air!
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:13:26 #69
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174217118
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:12 schreef EternalNow het volgende:
Ik ben echt heel erg verbaasd. Dat de politie daar nog niet eerder heeft gezocht in die vijver. Grote vraagtekens. Is toch een van de eerste plekken waar je zoekt als plaats waar bewijs gedumpt gaat zijn? Enige plek met echt water in de buurt. Dacht dat ze daar allang gezocht hadden.
Een lichaam komt vanzelf naar boven.
graag verwijderen
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:13:34 #70
313849 Tonyvanheemschut
pi_174217123
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:12 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Goede vraag.
En hoe is die gevonden?
dreggen..ze zoeken de hele vijver door...
hopelijk zetten ze duikers in..misschien ligt er wel meer bewijsmateriaal
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:13:35 #71
198365 Morendo
The Real Deal
pi_174217124
quote:
Ben ik het wel mee eens.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:14:03 #72
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174217131
iedereen heeft deze vijver al eens genoemd toch?
pi_174217132
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:08 schreef zoekoog het volgende:

[..]

Ik begrijp je wel Trouwens vraagje: u gebruikt buienradar, bevalt dit? In de zin van: geeft buienrader het altijd correct aan?
Nee maar desbetreffende dag was het weer op het journaal op radio en tv
Sterker nog ..je kon het aan zien komen het wetd steeds dreigender donker..al een uur van te voren
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:14:07 #74
198365 Morendo
The Real Deal
pi_174217133
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:13 schreef zomer86 het volgende:

[..]

Een lichaam komt vanzelf naar boven.
Mits het lichaam niet verzwaard is.
pi_174217146
Hier https://www.google.nl/map(...)A!2e0!7i13312!8i6656

Is echt al tig keer gezegd hier, kijk in die vijver. Heb volledig vertrouwen gehad dat ze daar gekeken hebben. Maarja niet bij stilgestaan dat er dan ook een mediarapportage van geweest zou zijn...
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:14:54 #76
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174217152
Die fiets lijkt er heel erg op
pi_174217157
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:06 schreef Morendo het volgende:

[..]

Waarom zou dat in godesnaam in moord moeten eindigen? Rare locatie en tijdstip tevens.

Bovendien had de politie dan wel iemand gearresteerd.
Tja, waarom Savannah uiteindelijk vermoord is weten we ook niet. Mensen zijn in dat opzicht tot alles in staat...

Ik weet niet in hoeverre ze informatie van een eventuele chat-partner kunnen achterhalen zonder dat ze haar telefoon hebben.

Maar het was maar een idee, waarschijnlijk zit ik er helemaal naast :)
pi_174217161
En dan wel eerst met man en macht duizend andere plekken afstruinen op sporen en niet die vijver. Serieus.
pi_174217162
quote:
Idd, hadden ze eerder moetenchecken .

Wat je met de laatste bedoelt weet ik niet.
pi_174217166
Toch wel een opluchting.
pi_174217172
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:14 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Nee maar desbetreffende dag was het weer op het journaal op radio en tv
Sterker nog ..je kon het aan zien komen het wetd steeds dreigender donker..al een uur van te voren
Poehpoeh, we zijn Nederlanders, die boeit het niets om even door de regen te fietsen.
pi_174217174
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:15 schreef Loekie1 het volgende:
Toch wel een opluchting.
Of juist niet?
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:15:58 #83
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174217177
Welke vijver is het? Heeft iemand linkje naar maps?
graag verwijderen
pi_174217181
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:15 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Idd, hadden ze eerder moetenchecken .

Wat je met de laatste bedoelt weet ik niet.
Dat haar fiets daar waarschijnlijk dus toch gedumpt is. Aannemelijk dat het haar fiets is omdat dat de meest logische plek is.
pi_174217191
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:15 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Of juist niet?
pi_174217195
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:15 schreef zomer86 het volgende:
Welke vijver is het? Heeft iemand linkje naar maps?
https://www.google.nl/map(...)A!2e0!7i13312!8i6656
pi_174217198
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:11 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Eh vrij duidelijk te zien hoor. Metalen handrem.
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_174217199
quote:
Dit dus.
Love is in the air!
pi_174217206
stel nu he, dat zij ook in vijver ligt, dan had ze (sorry tis niet respectloos bedoeld) nu wel boven moeten komen tenzij ze verzwaard daar ligt?
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:17:10 #90
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_174217211
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:14 schreef zoekoog het volgende:
iedereen heeft deze vijver al eens genoemd toch?
solar heli daar nu
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:17:14 #91
198365 Morendo
The Real Deal
pi_174217213
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:15 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Of juist niet?
Als ze niet meer leeft, kan ze maar beter snel gevonden worden.

Op een 'Dutrouxtje' zit je helemaal niet te wachten.
pi_174217215
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:16 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
schiet mij maar lek, nog een bril erbij, ik haal het er niet uit.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:17:29 #93
313849 Tonyvanheemschut
pi_174217217
Snelste nieuws van Amersfoort e.o. is nu live.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:17:48 #95
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174217221
En niemand ziet zoiets gedumpt worden?
pi_174217225
quote:
Waar heb je het over?
pi_174217229
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:16 schreef Truus1973 het volgende:
stel nu he, dat zij ook in vijver ligt, dan had ze (sorry tis niet respectloos bedoeld) nu wel boven moeten komen tenzij ze verzwaard daar ligt?
denk ik ook
pi_174217237
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:15 schreef EternalNow het volgende:
En dan wel eerst met man en macht duizend andere plekken afstruinen op sporen en niet die vijver. Serieus.
Dit dus. Bizar.

Wie heeft dit over het hoofd gezien dat?
Love is in the air!
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:18:29 #99
198365 Morendo
The Real Deal
pi_174217241
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:17 schreef zoekoog het volgende:
Ja?!
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:18:39 #100
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_174217245
Misschien regende het zo hard dat ze per ongeluk de vijver is in gefietst
pi_174217252
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:15 schreef EternalNow het volgende:
Lekker makkelijk achteraf.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:18:58 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174217253
quote:

[..]

Joh, het is niet van belang wat jij doet, en wat jij niet zou doen.
Ik kan me al niet eens voorstellen dat iemand een kledingstuk met twee verschillende kleuren wasknijpers aan de waslijn zou hangen, maar ik ga niet zitten verkondigen dat het raar is als een ander het wel doet.

Je eigen beperkingen zijn geen referentiekader voor het gedrag van een ander.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174217254
quote:
Nou het regende, en dan is een verstandig iemand niet meer buiten lees ik hier. Dus dan heeft niemand dat gezien inderdaad.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:19:24 #104
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174217258
Een ongeluk kunnen we wel uitsluiten lijkt me.
graag verwijderen
pi_174217268
Dader is misschien vandaaruit teruggelopen en heeft onderweg de kleren gedumpt. Of hij is er alleen heen gefietst.
pi_174217279
quote:
5s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:18 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ja?!
Dit ook. Bizar.
pi_174217281
AnneMarie0210 twitterde op donderdag 05-10-2017 om 19:16:30 Er wordt gezocht in een vijver bij Huis ter Heide er is een fiets gevonden die voldoet aan de kenmerken #annefaber https://t.co/clOHoUlY62 reageer retweet
pi_174217283
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:15 schreef theDutcher het volgende:

[..]

Tja, waarom Savannah uiteindelijk vermoord is weten we ook niet. Mensen zijn in dat opzicht tot alles in staat...

Ik weet niet in hoeverre ze informatie van een eventuele chat-partner kunnen achterhalen zonder dat ze haar telefoon hebben.

Maar het was maar een idee, waarschijnlijk zit ik er helemaal naast :)
Veruit de meeste mensen worden niet vermoord.
pi_174217287
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:18 schreef butz0rs het volgende:
Misschien regende het zo hard dat ze per ongeluk de vijver is in gefietst
...
pi_174217288
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:19 schreef Loekie1 het volgende:
Dader is misschien vandaaruit teruggelopen en heeft onderweg de kleren gedumpt. Of hij is er alleen heen gefietst.
Mens, houd op.
pi_174217292
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:14 schreef EternalNow het volgende:
Hier https://www.google.nl/map(...)A!2e0!7i13312!8i6656

Is echt al tig keer gezegd hier, kijk in die vijver. Heb volledig vertrouwen gehad dat ze daar gekeken hebben. Maarja niet bij stilgestaan dat er dan ook een mediarapportage van geweest zou zijn...
Die vijver is zo zichtbaar vanaf de weg?
pi_174217293
Helicopter erbij nu. Sonar apparatuur of andere reden?
Love is in the air!
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:21:16 #113
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_174217300
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:20 schreef Landgeld het volgende:
Helicopter erbij nu. Sonar apparatuur of andere reden?
Sonar moet onder water
pi_174217309
quote:
Rustig plekje. En misschien pas later in de nacht gedumpt.
pi_174217311
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:18 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Lekker makkelijk achteraf.
Niet achteraf, die vijver is al vaak genoemd. Maargoed ze zullen wel gedacht hebben dat het te veel in het zicht zou hebben gelegen? Moeilijk om daar een fiets in te gooien zonder dat iemand het ziet daar aan de weg.
pi_174217318
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:20 schreef Squadra-macaroni het volgende:

[..]

Veruit de meeste mensen worden niet vermoord.
Gelukkig maar O+
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:22:11 #117
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174217321
Punt laatste signaal naar locatie (vermoedelijk) fiets Anne:

graag verwijderen
pi_174217328
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:21 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Of de schemering, dan is het vast ook niet druk, in de regen.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:22:37 #119
313849 Tonyvanheemschut
pi_174217334
https://twitter.com/mgeijtenbeek/status/915990140870373378

Park wordt afgezet. Politieheli cirkelt erboven. Politie gaat sporenonderzoek doen. #RTVUtrecht

infrarood camera?
pi_174217336
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:21 schreef EternalNow het volgende:

[..]

Niet achteraf, die vijver is al vaak genoemd. Maargoed ze zullen wel gedacht hebben dat het te veel in het zicht zou hebben gelegen? Moeilijk om daar een fiets in te gooien zonder dat iemand het ziet daar aan de weg.
Niet met die bui van die middag
Kwam met bakken naar beneden
pi_174217344
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:20 schreef Fidji het volgende:

[..]

Die vijver is zo zichtbaar vanaf de weg?
Ja!
pi_174217357
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:21 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Dat kan wel.
pi_174217359
quote:

[..]

Moeilijk? In de regen, in de schemering?
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:23:33 #124
198365 Morendo
The Real Deal
pi_174217365
quote:

[..]

Mensen nemen 99% van wat plaats vindt echt niet waar. Binnen een tel ligt die fiets bovendien in het water.
pi_174217379
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Joh, het is niet van belang wat jij doet, en wat jij niet zou doen.
Ik kan me al niet eens voorstellen dat iemand een kledingstuk met twee verschillende kleuren wasknijpers aan de waslijn zou hangen, maar ik ga niet zitten verkondigen dat het raar is als een ander het wel doet.

Je eigen beperkingen zijn geen referentiekader voor het gedrag van een ander.
Maar dat doe je dan weer per definitie niet in de regen😉
pi_174217381
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:23 schreef Morendo het volgende:

[..]

Mensen nemen 99% van wat plaats vindt echt niet waar. Binnen een tel ligt die fiets bovendien in het water.
En dit vooral.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:24:40 #127
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174217392
Inderdaad, zitten ook bosjes dichtbij dus een dader had gewoon zijn moment kunnen afwachten. Niet veel mensen die met dat weer in een park lopen.
graag verwijderen
pi_174217404
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:23 schreef Morendo het volgende:

[..]

Dat weet ik ook wel ergens.
Alsnog super frusterend dat niemand toevallig even die kant op heeft gekeken. Die weg is altijd druk.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:25:39 #129
198365 Morendo
The Real Deal
pi_174217409
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:22 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
https://twitter.com/mgeijtenbeek/status/915990140870373378

Park wordt afgezet. Politieheli cirkelt erboven. Politie gaat sporenonderzoek doen. #RTVUtrecht

infrarood camera?
Hengelclub 'Beet!' uit Zeist komt straks ook langs.
pi_174217416
Een stoffelijk overschot zou al wel boven zijn komen drijven. Benieuwd wat er nog meer in de vijver ligt.

Het is nog geen spoor naar haar lichaam natuurlijk. Dader heeft die fietst daar wellicht zelf heen gereden?
Love is in the air!
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:25:53 #131
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174217418
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:25 schreef EternalNow het volgende:

[..]

Alsnog super frusterend dat niemand toevallig even die kant op heeft gekeken. Die weg is altijd druk.
De vraag is of je uberhaupt wat ziet.
graag verwijderen
pi_174217436
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:24 schreef zomer86 het volgende:
Inderdaad, zitten ook bosjes dichtbij dus een dader had gewoon zijn moment kunnen afwachten. Niet veel mensen die met dat weer in een park lopen.
Wel lef hebben dan, langs een autoweg, huizen dichtbij.
Stel je bent de dader, dan ben je wel snel(paniek) met het gooien van een fiets in een vijver.
Heel raar dit
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:26:33 #133
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174217437
Iedereen heeft die vijver zowat genoemd in dit topic. Ik ging er echt vanuit dat dit al behandeld was door de politie. Bizar zeg.
pi_174217445
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:25 schreef EternalNow het volgende:

[..]

:')
Als iedereen die Anne heeft zien fietsen haar had nagekeken wisten we misschien nog meer...
pi_174217447
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:25 schreef zomer86 het volgende:

[..]

De vraag is of je uberhaupt wat ziet.
En dat wat je ziet, je registreerd als een misdrijf/niet pluis
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:27:19 #136
78918 SeLang
Black swans matter
pi_174217448
Wie zegt dat die vijver helemaal niet gecheckt was? Misschien hadden ze daar al eerder gekeken maar niet echt gedregd. Wellicht kost dat meer tijd om te organiseren (dregboot, duikers, etc)
Mijn reisverslagen
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:27:20 #137
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174217449
Niemand heeft wat gezien in het donker ->

graag verwijderen
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:27:23 #138
313849 Tonyvanheemschut
pi_174217452
Fiets moet eerst nog 100% bevestigd worden. bericht daarover is er nog niet.
pi_174217454
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:26 schreef NoXia het volgende:
Iedereen heeft die vijver zowat genoemd in dit topic. Ik ging er echt vanuit dat dit al behandeld was door de politie. Bizar zeg.
Nou ja, ze waren misschien meer op zoek naar het meisje dan naar de fiets.
pi_174217456
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:25 schreef Landgeld het volgende:
Een stoffelijk overschot zou al wel boven zijn komen drijven. Benieuwd wat er nog meer in de vijver ligt.

Het is nog geen spoor naar haar lichaam natuurlijk. Dader heeft die fietst daar wellicht zelf heen gereden?
Tas/telefoon, zoiets wil je wel snel kwijt natuurlijk.
pi_174217463
mgeijtenbeek twitterde op donderdag 05-10-2017 om 19:26:10 Politieauto's komen uit alle hoeken en gaten. Park wordt binnen no time afgezet. #RTVUtrecht reageer retweet
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_174217477
Zijn de mogelijke gevonden kleren, ver van die vijver af?

quote:
De vijver ligt niet ver van het fietspad waar gisteren uitgebreid werd gezocht en mogelijk kledingstukken van Anne zijn gevonden. Er werd volgens een omstander met een bootje in de vijver gezocht.
pi_174217478
Dus er is een zwarte fiets in een vijver gevonden...

In elke vijver/sloot ligt wel minstens één fiets. Of zijn er aanwijzingen dat deze van Anne is?
pi_174217482
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:27 schreef StaceySinger het volgende:
mgeijtenbeek twitterde op donderdag 05-10-2017 om 19:26:10 Politieauto's komen uit alle hoeken en gaten. Park wordt binnen no time afgezet. #RTVUtrecht reageer retweet
;(
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:28:59 #145
198365 Morendo
The Real Deal
pi_174217488
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:28 schreef Infection het volgende:

In elke vijver/sloot ligt wel minstens één fiets. Of zijn er aanwijzingen dat deze van Anne is?
Flapdrol.
pi_174217489
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:27 schreef zomer86 het volgende:

[ afbeelding ]
Je merkt afwijkend gedrag in zo'n gebied echt wel op. Degene die het heeft geflikt heeft blijkbaar alle mazzel van de wereld gehad.
pi_174217492
quote:

[ afbeelding ]
Als jij daar met 80 voorbij scheurt in de regen in het donker zie je daar echt niemand een fiets in het water gooien hoor.
pi_174217496
quote:
2s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:28 schreef Morendo het volgende:

[..]

Flapdrol.
:?

"In de vijver bij het Blookerpark bij Huis ter Heide is vanavond een zwarte fiets gevonden. Dit meldt de facebookpagina Snelste nieuws van Amersfoort e.o. Het is nog onduidelijk of dit de fiets is van de sinds vrijdag vermiste Anne Faber."

Aldus het AD. Kan dus net zo goed een willekeurige fiets zijn.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:29:43 #149
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174217504
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:29 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Je merkt afwijkend gedrag in zo'n gebied echt wel op. Degene die het heeft geflikt heeft blijkbaar alle mazzel van de wereld gehad.
Vanaf de weg? In het donker, gaat echt niet opvallen hoor.
graag verwijderen
pi_174217506
quote:

Lijkt er alleen op, en op een halfuur tijd kunnen wij dat niet weten in ieder geval. Wellicht de politie wel op basis van framenummer of iets dergelijks.
pi_174217507
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Als jij daar met 80 voorbij scheurt in de regen in het donker zie je daar echt niemand een fiets in het water gooien hoor.
Zitten genoeg panden naast, mensen die hun hond uitlaten enz.
pi_174217511
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:26 schreef NoXia het volgende:
Dit dus.
Na zes (!) dagen pas
Love is in the air!
pi_174217512
quote:

[ afbeelding ]
Ik woon langs een 50-weg en daar kijkt al werkelijk niemand opzij. Iedereen kijkt gewoon voor zich uit of hooguit naar de berm ofzo; je ziet het echt niet als iemand in het donker in de regen een zwarte fiets de vijver in duwt. Bovendien hoeft dat nog geen 10 seconden te duren.
pi_174217515
quote:

[ afbeelding ]
ik denk dat mensen vooral bezig waren zo snel mogelijk thuis te komen.
pi_174217516
quote:

Ja die zijn er: hij voldoet aan de beschrijving.

Einstein...
  † In Memoriam † donderdag 5 oktober 2017 @ 19:30:10 #156
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_174217518
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Precies! Je ziet amper wat er op het fietspad gebeurd in het licht vd koplampen vd auto
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:30:19 #157
313849 Tonyvanheemschut
pi_174217522
quote:

hij lijkt erop maar is nog niet bevestigd door de politie...
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:30:21 #158
198365 Morendo
The Real Deal
pi_174217523
quote:

[..]

Wat een onzin. Lees je eens in, in menselijke psychologie, waarneming.
pi_174217532
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:27 schreef SeLang het volgende:
Wie zegt dat die vijver helemaal niet gecheckt was? Misschien hadden ze daar al eerder gekeken maar niet echt gedregd. Wellicht kost dat meer tijd om te organiseren (dregboot, duikers, etc)
Zou ook goed kunnen. Leek me dat die vijver niet echt diep was en ze met bepaald gereedschap wel grote objecten konden voelen en grijpen. Met een stok ofzo. Misschien verkeerd gedacht.
pi_174217539
quote:

[..]

Zet vanavond een roze olifant in dat park en 90% van de automobilisten zien het niet |:(
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:30:50 #161
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174217540
Ik vermoed ook dat hij de fiets vanachter die bosjes erin heeft gegooid. Er loopt ook een weg kort langs, dus hij zou met de auto kunnen zijn.
graag verwijderen
pi_174217541
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:30 schreef Tonyvanheemschut het volgende:

[..]

hij lijkt erop maar is nog niet bevestigd door de politie...
PolitieUtrecht twitterde op donderdag 05-10-2017 om 19:30:04 Fiets gevonden in het water nabij #huisterheide vergelijkbaar met die van #AnneFaber. Politie doet verder onderzoek reageer retweet
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:31:31 #163
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174217553
Als die fiets niet van Anne is stop ik met posten.
graag verwijderen
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:31:33 #164
198365 Morendo
The Real Deal
pi_174217556
quote:

[..]

In dat teringweer zijn ze vooral bezig met Rex. En hem zo snel mogelijk terug naar huis krijgen.
pi_174217565
Ik schreef dit al op 4 oktober:

Wat raar is is dat die fiets onvindbaar is. Die kan achterin een auto gegooid zijn.
Bij suicide zou je toch die fiets snel terugvinden zou je zeggen.
Of de fiets is in een sloot gegooid.

Hebben jullie het daarna nog over water gehad?
pi_174217566
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:30 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Dan zal 'ie het wel zijn...
Ze hebben gister nog gemeld welke fietsenmaker er op de achterkant stond, dus als deze fiets bij dezelfde fietsenmaker vandaan komt en zichtbaar nog maar kort in het water ligt, dan is de kans nihil dat het een andere fiets is.
pi_174217583
quote:

[..]

Ja dat kan. Ik woon aan een drukke weg midden in de stad waar echt 24 uur per dag verkeer is en toch wordt bij mijn buurman op klaarlichte dag zijn raam opengebroken en ingebroken. Niemand wat gezien.

En dat duurt aanzienlijk langer dan een fiets in het water duwen.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:32:38 #168
313849 Tonyvanheemschut
pi_174217587
quote:

[..]

hopelijk komt er snel uitsluitsel..
pi_174217588
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:28 schreef Zipportal het volgende:
Zijn de mogelijke gevonden kleren, ver van die vijver af?

[..]

Het is echt vlak bij elkaar. Paar honderd meter uit elkaar.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:32:41 #170
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174217589
quote:

[ afbeelding ]
Zo is het nog duidelijk te zien. Maar ik moet zeggen, dat het soms de éne dag wel zo lijkt alsof het een half uur eerder donker is dan de dag ervoor..
pi_174217590
quote:
2s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:30 schreef Morendo het volgende:

[..]

Wat een onzin. Lees je eens in, in menselijke psychologie, waarneming.
Het is een fucking park aan een hoofdweg en bij een woonwijk.....
pi_174217591
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:31 schreef Loekie1 het volgende:

Wat raar is is dat die fiets onvindbaar is. Die kan achterin een auto gegooid zijn.

https://www.kombijdepolitie.nl/WerkenBijDeRecherche
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:32:53 #173
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174217596
quote:

Ik had persoonlijk verwacht dat ze alle vijvers in de buurt van de verschillende punten hadden gecontroleerd.
graag verwijderen
pi_174217621
quote:

Zo zo, het komt wel heel dichtbij nu.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:33:38 #175
198365 Morendo
The Real Deal
pi_174217624
quote:

Klinkt verdacht veel als daderkennis.
pi_174217625
Dit mag in de OP.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:33:40 #177
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174217626
quote:

[..]

Goh. Hoeveel zwarte dames fietsen met rekje zullen er in een random vijver liggen?
pi_174217627
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:32 schreef Joppiez het volgende:

[..]

In het donker zonder verlichting in het park :')
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:33:55 #179
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174217632
Ik geloof nog steeds dat er wat is gebeurd bij het Berkenlaantje en dat hij daarna met een busje naar de vijver is gereden.
graag verwijderen
pi_174217638
quote:
2s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:33 schreef Morendo het volgende:

[..]

Klinkt verdacht veel als daderkennis.
Dat was 12.12 en op 12.28 schreef ik:
Zou ook goed kunnen. Zijn er daar sloten in de omgeving?

en daarop heb ik nooit antwoord gezien.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:34:22 #181
198365 Morendo
The Real Deal
pi_174217639
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:32 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Je bent aan het trollen of mokerdom.

Waarschijnlijk een combo.
pi_174217642
quote:

Hij lijkt zoveel op haar fiets, ziet er niet uit alsof die er lang licht, dan zou je veel roestiger uiterlijk zien. Daarnaast meest logische plek om de fiets te dumpen. Natuurlijk is het niet zeker, maar zou heel erg veel verklaren als waarom die fiets niet ergens anders is gevonden en waarom de dader moeite zou doen om de fiets heel erg ver van de plek van misdrijf te verstoppen.
pi_174217647
quote:

[..]

Je vergeet dat het met bakken naar beneden regende
Verkeer moet geconcentreerd op de weg kijken wsnt je zag geen hand voor ogen
Mensen gaan in dat weer gern honden uitlaten

Sugereren:
Zij kan daar gefiets hebben , een gek ziet dat zet zijn auto aan de kant , wat helemaal niet raar was met hoeveel water er tegelijk naar beneden viel grijpt haar gooit de fiets in het water enz enz
Het zou mogenlijk kunnen zijn...
Misschien ver gezocht..
pi_174217652
quote:

[..]

Dit denk ik.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:35:22 #185
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174217663
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:34 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen die naam van die vijver wel heeft genoemd of in het hoofd heeft gehad..
pi_174217666
quote:

[..]

Nee opzich, de andere kant van de vijver, de achterkant, daar tussen die bomen gaan staan en de fiets erin laten rollen... het kan wel
pi_174217672
JeroenvdVeer twitterde op donderdag 05-10-2017 om 19:29:16 Er is een fiets in de vijver bij Huis ter Heide gevonden. Er gaat onderzocht worden of deze van #AnneFaber is. (Via… https://t.co/OJEecYhp5H reageer retweet
High in the clouds is no way to be free
pi_174217679
Dit doet me overigens wel denken aan de moord van Savannah in Bunschoten een paar maanden geleden. Parkje hierachter werd afgezet, politie kwam van alle kanten, helikopter verscheen en paar uur later het nieuws dat zij gevonden was.
pi_174217682

pi_174217685
quote:

Ja en daarvoor ook wel.

Of wil je nu wat fok recherche puntjes dat jij de eerste was ofzo? Man man man
pi_174217694
Dat moet de fiets wel zijn ja. Sticker ook.
pi_174217695
quote:
Yep... De rode sticker staat erop. Dit is heel slecht nieuws.
pi_174217704
quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:12 schreef Truus1973 het volgende:

[..]

Geen bril meer nodig om te zien dat er handremmen op zitten ;)
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:36:54 #194
292419 NoXia
Productiefoutje
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:37:02 #195
313849 Tonyvanheemschut
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:37:10 #196
198365 Morendo
The Real Deal
pi_174217719
quote:
Misschien toch niet. Die van Anne had handremmen....
pi_174217726
quote:
2s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:34 schreef Morendo het volgende:

[..]

Je bent aan het trollen of mokerdom.

Waarschijnlijk een combo.
Tuurlijk knaapje. Er zijn genoeg woonhuizen en kantoren daar. De kans dat er fietsers en passanten in de omgeving waren is reëel aanwezig.

Maarja, jij bent slim wil je zeggen. Voorspel maar even waar ze is, en laten we voor de lol duizend euro wedden dat je er compleet naast zit.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:37:19 #198
78918 SeLang
Black swans matter
pi_174217727
quote:
dat kan niet missen :{
Mijn reisverslagen
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:37:45 #199
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_174217738
Hij is met haar fiets richting de Bilt gereden? Daar de fiets gedumpt?

Of hij was met de auto en is de A27 opgegaan. Flitspalen?
pi_174217743
quote:
2s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:37 schreef Morendo het volgende:

[..]

die zijn toch duidelijk te zien lijkt me..
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:38:01 #201
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174217745
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:35 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ja en daarvoor ook wel.

Of wil je nu wat fok recherche puntjes dat jij de eerste was ofzo? Man man man
@ Loeki1 complimenten voor je inzicht ! Trek je maar niets aan van de zure opmerkingen, het is maar een basketbalster *lol*
pi_174217752
quote:
"Deze zwarte opoefiets van het merk Old Dutch heeft een rode sticker op het achterspatbord. Op deze sticker staat de tekst: Van Dam tweewielers, Elst en een telefoonnummer."
https://www.rtvutrecht.nl(...)iphone-en-fiets.html

Lijkt me duidelijk.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:38:34 #203
198365 Morendo
The Real Deal
pi_174217757
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:37 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Tuurlijk knaapje. Er zijn genoeg woonhuizen en kantoren daar. De kans dat er fietsers en passanten in de omgeving waren is reëel aanwezig.

Maarja, jij bent slim wil je zeggen. Voorspel maar even waar ze is, en laten we voor de lol duizend euro wedden dat je er compleet naast zit.
Kantoren. En die zitten bomvol 's avonds. Bomvol met mensen die continu staren naar een vijver. Want stel je voor....
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:38:40 #204
313849 Tonyvanheemschut
pi_174217763
kippenvel nu, sticker+handremmen...tis hem toch?
pi_174217782
Natuurlijk is het 'm.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:39:17 #206
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174217783
Konden beelden maar spreken..
pi_174217791
quote:
2s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:38 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

"Deze zwarte opoefiets van het merk Old Dutch heeft een rode sticker op het achterspatbord. Op deze sticker staat de tekst: Van Dam tweewielers, Elst en een telefoonnummer."

Lijkt me duidelijk.
Op de sticker staat het merk toch niet maar de winkel waar de fiets gekocht is?
pi_174217792
Dan ben ik benieuwd waar Anne zelf is. Niet in dezelfde sloot neem ik aan, dan had ze al wel gevonden geweest.
  Spellchecker donderdag 5 oktober 2017 @ 19:39:48 #209
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_174217794
quote:

[..]

Deze ook ...
pi_174217796
quote:

[..]

Lijkt me duidelijk.
En handremmen. Dat is 'm.
pi_174217797
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:39 schreef zoekoog het volgende:
Konden beelden maar spreken..
konden sommige mensen maar zwijgen
pi_174217799
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:34 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik heb wel een paar van dit soort berichten voorbij zien komen maar bij mezelf gedacht, natuurlijk wordt daar rekening mee gehouden, spreekt voor zich...
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:40:08 #213
78918 SeLang
Black swans matter
pi_174217804
Het zal me verbazen als ze nu niet binnen 24 uur wordt gevonden
Mijn reisverslagen
pi_174217806
quote:

[..]

Die op de foto's ook?
pi_174217809
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:39 schreef 8777 het volgende:

[..]

Op de sticker staat het merk toch niet maar de winkel waar de fiets gekocht is?
Jep, en dat is dus de rode sticker.
pi_174217811
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:35 schreef EternalNow het volgende:

[..]

Nee opzich, de andere kant van de vijver, de achterkant, daar tussen die bomen gaan staan en de fiets erin laten rollen... het kan wel
We gaan nu toch niet net doen of het ingewikkeld is om een fiets ongezien in een vijver te lazeren? In een park in het donker nota bene...
pi_174217818
Voor de mensen die het nog niet wisten, dit vijvertje is letterlijk op nog geen 500 meter van waar de kleding is gevonden. Ik denk dat we helaas snel nieuws kunnen verwachten dat Anne is gevonden.
pi_174217829
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:40 schreef Robin_fok het volgende:
Voor de mensen die het nog niet wisten, dit vijvertje is letterlijk op nog geen 500 meter van waar de kleding is gevonden. Ik denk dat we helaas snel nieuws kunnen verwachten dat Anne is gevonden.
Heeft nog lang geduurd voordat ze deze fiets vonden dan...
pi_174217830
quote:
17s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:38 schreef Morendo het volgende:

[..]

Kantoren. En die zitten bomvol 's avonds. Bomvol met mensen die continu staren naar een vijver. Want stel je voor....
Mensen die in de omgeving wonen, honden uitlaten, toevallige passanten, fietsers, mensen die overwerken, concierge, weet ik veel. Er zijn 100 redenen te bedenken waarom iemand bij dat parkje rond 20:00 oid zou lopen/fietsen. Je bent blijkbaar niet creatief.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:41:23 #220
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174217834
quote:
Of juist niet.
graag verwijderen
pi_174217836
Slecht nieuws.
I´m back.
pi_174217838
quote:
Nou dat vraag ik me dus af. Hoe snel gaat een lijk normaliter drijven?
Want als de dader de fiets zomaar in de eerste de beste vijver heeft gekiept, dan geeft dat wel aan dat 'ie niet heel zorgvuldig te werk is gegaan en dan ga je dus ook niet uitgebreid een lijk verzwaren enzo...
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:41:47 #223
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174217839
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:41 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Mensen die in de omgeving wonen, honden uitlaten, toevallige passanten, fietsers, mensen die overwerken, concierge, weet ik veel. Er zijn 100 redenen te bedenken waarom iemand bij dat parkje rond 20:00 oid zou lopen/fietsen. Je bent blijkbaar niet creatief.
Wie zegt dat het om 20:00 is gebeurd?
graag verwijderen
pi_174217848
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:41 schreef Infection het volgende:

[..]

Ze zijn in het bos gaan zoeken maar hebben inderdaad de vijver op een kleine afstand aan de andere kant van de weg rechts niet gecheckt lijkt me.
pi_174217851
quote:
7s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:40 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Jep, en dat is dus de rode sticker.
Ja ik heb het bijbehorende artikel inmiddels gelezen. Arme ouders.
pi_174217852
Fiets ziet er nog netjes uit. Lijkt er niet op dat ze is aangereden o.i.d.
pi_174217854
quote:

[..]

20:00 uur? Hoe kom je aan die tijd?
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:42:23 #228
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_174217857
Gezien de spullen die in de buurt zijn gedumpt en niet zorgvuldig zijn verstopt zou je toch denken dat er een connectie is met die berovers met de mountainbike.
Bedankt Hans.
pi_174217858
quote:

[..]

En die zitten heel de avond naar buiten in het donker te turen?
pi_174217861
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:41 schreef zomer86 het volgende:

[..]

Wie zegt dat het om 20:00 is gebeurd?
O.I.D. blind?
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:42:51 #231
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_174217863
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:41 schreef Infection het volgende:

Vind ik ook.
Ik woon hier bij wijze van spreken om de hoek en die vijver zou 1 van de eerste plekken zijn waar ik zou gaan zoeken.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:43:02 #232
78918 SeLang
Black swans matter
pi_174217871
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:42 schreef Boccaccio het volgende:
Achterlicht lijkt wel kapot trouwens
Mijn reisverslagen
pi_174217882
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:30 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Zet vanavond een roze olifant in dat park en 90% van de automobilisten zien het niet |:(
^^ dit..
pi_174217894
quote:

[..]

En 1000 redenen te bedenken waarom iemand het niet opvalt :') Als iemand langs mij loopt met een fiets in een park denk ik niet; he die gaat hem weggooien.

Overigens kan dit wel tot meer tips leiden, iemand die wel een man/vrouw heeft zien lopen met een fiets in het park.
pi_174217907

Haar achterlicht was hier nog heel. Nu niet meer....
.
pi_174217908
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:42 schreef Joppiez het volgende:

[..]

O.I.D. blind?
Lijkt wel erg op daderkennis.
pi_174217913
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:43 schreef lord_bono het volgende:

[..]

En 1000 redenen te bedenken waarom iemand het niet opvalt :') Als iemand langs mij loopt met een fiets in een park denk ik niet; he die gaat hem weggooien.

Overigens kan dit wel tot meer tips leiden, iemand die wel een man/vrouw heeft zien lopen met een fiets in het park.
Met dat weer waren er misschien weinig mensen buiten.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:44:50 #239
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174217918
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:43 schreef SeLang het volgende:

[..]

Achterlicht lijkt wel kapot trouwens
Is kapot idd. Verder weinig beschadigingen.
pi_174217943
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:44 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]

.
[ afbeelding ]
Waar komt die eerste foto vandaan eigenlijk? Heb het topic niet helemaal gevolgd.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:46:05 #241
78918 SeLang
Black swans matter
pi_174217948
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:44 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]

Als dat te maken heeft met wat er is gebeurd dan zijn die stukjes achterlicht wellicht nog ergens te vinden (of inmiddels al gevonden)
Mijn reisverslagen
pi_174217952
Toch een opluchting want als je helemaal niets vindt is het nog veel erger.
pi_174217954
quote:

[..]

Hoe weet jij dat de fiets om 20:00 is gedumpt?
pi_174217956
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:45 schreef Infection het volgende:

[..]

Waar komt die eerste foto vandaan eigenlijk? Heb het topic niet helemaal gevolgd.
Feesboek ergens.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:46:40 #245
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_174217962
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:44 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Lijkt wel erg op daderkennis.
Heb je politie een linkje gestuurd naar dit topic. :{
pi_174217967
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:46 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Feesboek ergens.
Die foto heeft ze dus zelf gemaakt neem ik aan? Beetje vreemd als iemand een foto van haar fiets heeft. :P
pi_174217973
Bah... Slecht nieuws.
Noot noot.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:47:17 #249
198365 Morendo
The Real Deal
pi_174217977
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:46 schreef SeLang het volgende:

[..]

Als dat te maken heeft met wat er is gebeurd dan zijn die stukjes achterlicht wellicht nog ergens te vinden (of inmiddels al gevonden)
Mogelijk. Misschien wel in de route naar de gevonden kleding.
pi_174217978
maar stel dat anne daar ook ligt dan had ze toch al boven moeten komen?
pi_174217979
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:42 schreef Joppiez het volgende:

[..]

O.I.D. blind?
Het kan ook 2 uur snachts geweest zijn.

Een fiets dumpen is geen ingewikkelde operatie.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:47:24 #252
313849 Tonyvanheemschut
pi_174217980
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:46 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Feesboek ergens.
van de site van de politie
pi_174217988
quote:

[..]

Hij is idem zelf dom, ziet op die foto's nog steeds niet dat er handremmen op de fiets zitten.
pi_174217989
quote:

[..]

Lijkt me duidelijk.
idd
pi_174217995
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:46 schreef SeLang het volgende:
dat te maken heeft met wat er is gebeurd dan zijn die stukjes achterlicht wellicht nog ergens te vinden (of inmiddels al gevonden)
Goed punt.
pi_174218005
Wat is er toch gebeurd :(
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:48:40 #257
198365 Morendo
The Real Deal
pi_174218009
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:47 schreef Truus1973 het volgende:
maar stel dat anne daar ook ligt dan had ze toch al boven moeten komen?
Welke conclusie trek je dan?
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:48:56 #258
313849 Tonyvanheemschut
pi_174218016
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:47 schreef Fidji het volgende:

[..]

Hij is idem zelf dom, ziet op die foto's nog steeds niet dat er handremmen op de fiets zitten.
klik dan deze foto aan...closeup

https://pbs.twimg.com/media/DLZDZmEX0AEAsgk.jpg
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:49:05 #259
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174218021
quote:
Had je wat anders verwacht. Toevallig exact dezelfde fiets, die er nog bijna als nieuw uitziet. ;(
graag verwijderen
pi_174218025
Dan ligt zij ook wel in een of andere sloot. Dus nogmaals mijn vraag van eergisteren: zijn er sloten in de omgeving?
pi_174218036
quote:
Kapot achterlicht
pi_174218044
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:49 schreef Loekie1 het volgende:
Dan ligt zij ook wel in een of andere sloot. Dus nogmaals mijn vraag van gisteren: zijn er sloten in de omgeving?
Kijk op Google Maps zou ik zeggen.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:50:10 #263
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174218048
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:44 schreef NoXia het volgende:

[..]

Is kapot idd. Verder weinig beschadigingen.
val je minder op in het donker
pi_174218049
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:49 schreef Fidji het volgende:

[..]

Kapot achterlicht
Kan ook kapot geslagen zijn door de dader.
pi_174218054
quote:

[..]

Kapot achterlicht
Maar niet van een aanrijding, spatbord is gewoon heel. Eerder door omvallen/duwen etc.
pi_174218059
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat de fiets om 20:00 is gedumpt?
Alle feiten op een rij lijkt me dat aannemelijk. Vlakbij spullen gevonden -> daar overmeesterd/vermoord. Lijk en fiets z.s.m. wegwerken. Wegwezen.

Maarja, hier wordt het ook aannemelijk geacht dat hij uren wacht, of weet ik veel wat allemaal in de tussentijd heeft geflikt.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:50:50 #267
198365 Morendo
The Real Deal
pi_174218064
quote:

[..]

Kapot achterlicht
Ja, dat zou best weleens een SUV kunnen zijn geweest. Zo'n achterlicht krijg je warempel niet zomaar stuk!
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:50:53 #268
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_174218065
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:50 schreef Infection het volgende:

[..]

Of van het dregggen
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:50:57 #269
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174218067
er is daar nog een vijver, die heb ik ook met naam genoemd paar dagen geleden, maar dat hebben zovele mensen genoemd..
pi_174218076
Ik zie dat de huizen tussen de plek waar de jas is gevonden, en de vijver (Ruysdaellaan) allemaal camera's hebben.
pi_174218079
http://www.operationtakem(...)%20of%20drowning.pdf

"If the water is
warm, the formation of gas within the body occurs rapidly and the body may rise
to the surface in a day or two. However, if the water is cold, bacterial action
takes place very slowly and it may take several weeks before the body appears
on the surface"

Hier staat dat het wel een paar kan duren in de juiste omstandigheden voordat een lichaam naar boven komt...
pi_174218081
quote:
Die is er dan ook gewoon ingegooid, als het een ongeluk was en verdronken is dan lijkt het me dat ze inmiddels toch wel boven was komen drijven in die vijver.
pi_174218083
quote:

[..]

Kapot achterlicht
Niet alleen, ook haar rode reflector mist een hoek uit. Misschien is ze wel geduwd, en met haar fiets rechts op de grond gevallen?
pi_174218089
quote:

[..]

Kapot achterlicht
Lijkt wel of er ook een stuk uit de reflector weg is. Misschien toch onderuit gegaan.
pi_174218098
bel zit ook op zelfde plaats gezien foto van haar fiets in trein
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:51:58 #276
78918 SeLang
Black swans matter
pi_174218099
500 meter tussen jas en fiets is niet zoveel en toch weer wel. Wat voor scenario is dit als Anne niet is gevonden waar die jas lag?
Mijn reisverslagen
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:52:12 #277
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174218101
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:50 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Alle feiten op een rij lijkt me dat aannemelijk. Vlakbij spullen gevonden -> daar overmeesterd/vermoord. Lijk en fiets z.s.m. wegwerken. Wegwezen.

Maarja, hier wordt het ook aannemelijk geacht dat hij uren wacht, of weet ik veel wat allemaal in de tussentijd heeft gelikt.
Het kan natuurlijk ook bij het Berkenlaantje zijn gebeurd, aangezien haar telefoon daar stopte.
graag verwijderen
pi_174218102
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:50 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Maarja, hier wordt het ook aannemelijk geacht dat hij uren wacht, of weet ik veel wat allemaal in de tussentijd heeft gelikt.
Niet meer dan aannames dus.
pi_174218104
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:50 schreef Infection het volgende:

[..]

met wat voor nut??
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:52:31 #280
198365 Morendo
The Real Deal
pi_174218111
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:51 schreef Boccaccio het volgende:
Ik zie dat de huizen tussen de plek waar de jas is gevonden, en de vijver (Ruysdaellaan) allemaal camera's hebben.
Hopelijk zit daar dan iets bruikbaars tussen!
pi_174218113
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:49 schreef Loekie1 het volgende:
Dan ligt zij ook wel in een of andere sloot. Dus nogmaals mijn vraag van eergisteren: zijn er sloten in de omgeving?
Nee. Alleen hier is nog een ander meer vlakbij. Daar moeten ze ook kijken.
https://www.google.nl/map(...)206387,5.2504475,18z
pi_174218121
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:52 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

met wat voor nut??
omdat ie anders misschien nog licht af zou geven int water?
pi_174218123
quote:

[..]

met wat voor nut??
Niet zichtbaar als hij/zij door het donker fietst naar het park.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:52:58 #284
405257 Fred0w
Life is Music
pi_174218126
Zo te zien is haar fiets gevonden in de Blookervijver?
pi_174218130
quote:

[..]

met wat voor nut??
Om minder op te vallen, in het geval het donker was. Kan zo'n lampje zijn die aangaat als het donker is en uitgaat als het licht is.
pi_174218132
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:51 schreef EternalNow het volgende:

"If the water is
on the surface"

Hier staat dat het wel een paar kan duren in de juiste omstandigheden voordat een lichaam naar boven komt...
Paar weken*
pi_174218137
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:51 schreef EternalNow het volgende:

"If the water is
on the surface"

het is toch niet zo koud joh.
pi_174218148
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:51 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Die is er dan ook gewoon ingegooid, als het een ongeluk was en verdronken is dan lijkt het me dat ze inmiddels toch wel boven was komen drijven in die vijver.
Een ongeluk en haar jas vliegt per ongeluk het bos in paar honderd meter verderop.
pi_174218149
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:51 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Niet alleen, ook haar rode reflector mist een hoek uit. Misschien is ze wel geduwd, en met haar fiets rechts op de grond gevallen?
Van achteren aangereden door een brommer?
pi_174218153
Waarom zou je een jas wel achterlaten in het bos, maar de fiets niet. Waarom zou je de moeite nemen om de fiets nog wel even te dumpen in een vijver (met de kans dat je gezien wordt) en laat je de Jas liggen. De logica ontbreekt me
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:54:26 #291
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174218154
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:53 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

het is toch niet zo koud joh.
Mocht het lichaam in de vijver liggen, dan gaan ze dat wel vinden.
graag verwijderen
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:54:39 #292
198365 Morendo
The Real Deal
pi_174218155
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:51 schreef SeLang het volgende:
500 meter tussen jas en fiets is niet zoveel en toch weer wel. Wat voor scenario is dit als Anne niet is gevonden waar die jas lag?
Worst case: in een kofferbak.
pi_174218156
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:52 schreef Fred0w het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenaardige plaats om je te ontdoen van een fiets; een villawijkje.
I´m back.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:54:46 #294
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174218157
Sleutel zit nog in de fiets als ik het goed zie?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174218163
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:53 schreef Infection het volgende:

[..]

Om minder op te vallen, in het geval het donker was. Kan zo'n lampje zijn die aangaat als het donker is en uitgaat als het licht is.
die heb ik nog nooit op fiets gezien. Batterijen zijn s nachts in stalling snel op anders
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:55:02 #296
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174218166
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:52 schreef Fred0w het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt
pi_174218171
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:54 schreef Fidji het volgende:

[..]

Van achteren aangereden door een brommer?
Denk eerder dat ze een duw heeft gekregen aan haar linkerkant.
pi_174218172
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:52 schreef zomer86 het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk ook bij het Berkenlaantje zijn gebeurd, aangezien haar telefoon daar stopte.
Ja...

Kruip in de huid van...
Ik wil iemand van zijn fiets rukken om (????) Dan denk ik er direct aan dat zij of ik als dader haar telefoon uit moet zetten...
Zonder zeker te weten (of dat moet ik als dader gezien hebben toen ze de selfie nam) of ze een telefoon heeft...???
pi_174218177
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:54 schreef houdjemond het volgende:
Sleutel zit nog in de fiets als ik het goed zie?
ja
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:55:24 #300
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174218178
Maar als ze een serieus ongeluk zou hebben gehad, dan ziet zo'n fiets er echt wel anders uit.
graag verwijderen
pi_174218182
en vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')