Foto's: https://www.facebook.com/nathanfidder/posts/10155756692388622quote:De Utrechtse Anne Faber (25) is sinds vrijdagavond 19.00 uur vermist. Dat laten haar vrienden aan DUIC weten. Ook de politie heeft een vermissingsbericht gepubliceerd.
De vrouw vertrok vrijdagavond op de fiets vanuit Rijnsweerd en stuurde om 18.50 uur een whatsappberichtje aan haar vriend dat ze onderweg was ter hoogte Hollandse Rading. Anne zou later op de avond naar een bruiloft in Nieuwegein gaan, maar is daar nooit aangekomen.
Vrienden en familie zijn een grote zoektocht gestart, onder andere in en om Hollandse Rading, maar die heeft tot nu toe nog niets opgeleverd. Ze zijn ongerust en hebben de recherche ingeschakeld. “We proberen overal zo veel mogelijk berichten te plaatsen, zodat iedereen meezoekt”, vertelt Anna Steenmeijer, een goede vriendin van Anne. Het is haar vrienden en familie onduidelijk waarom ze onderweg was naar Hollandsche Rading.
Anne heeft blond haar, blauwe ogen en droeg op de avond van haar verdwijning een groene parka. Ze is ongeveer 1,70 meter lang en heeft een zwarte omafiets met een bagagedrager voorop. Mensen die het meisje ergens hebben zien rijden, wordt verzocht contact op te nemen met de politie of de familie.
update- 14:44 De zoektocht naar de vermiste Anne is gestopt.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:12 schreef Stupidisco het volgende:
Politie onderzoekt vermissing van Anne Faber
Utrecht / Baarn - Sinds vrijdagavond 29 september is de 25-jarige Anne Faber vermist. De politie is een opsporingsonderzoek gestart en zoekt getuigen.
Anne is op 29 september weggegaan op een zwarte opoefiets van het merk en type Batavus Old Dutch met voorop een rekje. Een opvallend detail is dat de fiets handremmen heeft. Het was noodweer die avond; rond 18.40 uur begonnen de eerste buien en het heeft daarna ook geonweerd. Volgens het KNMI was het die avond zelfs gevaarlijk weer. Rond 18.50 uur maakte Anne nog een selfie in de regen die ze verstuurde via WhatsApp. Uit onderzoek blijkt dat deze foto genomen is op de hoek van de Amsterdamsestraatweg met de Hilversumsestraatweg in Baarn. Zowel de tactische recherche als de forensische opsporing zet alles op alles om Anne te vinden. Zo is er een politiehelikopter ingezet om te kijken of er door middel van warmtebeelden haar verblijfplaats te achterhalen is, wordt er gesproken met getuigen en bekenden van Anne en worden telefoongegevens bekeken. Ook worden tips nagelopen die onder andere binnekomen via de opsporingstiplijn. Vooralsnog is er nog geen duidelijkheid over wat Anne is overkomen en waar zij nu is. Een groot rechercheteam werkt aan de zaak.
Op zondagavond 1 oktober werd een zoekactie gestart in een zoekgebied rondom haar laatst bekende locatie (de plek waar de selfie is gemaakt). Deze zoekactie is bewust nog voor het donker van start gegaan. Helaas is nog niets van Anne vernomen en er alle scenario’s worden opengehouden.
Bron: Politie
quote:Meer kleding
Behalve een jas is er volgens politiewoordvoerder Bernhard Jens meer kleding gevonden. De ouders van Anne Faber en haar vriend is gevraagd of de kleding van haar zou kunnen zijn. Uit hun antwoord trekt de politie de conclusie dat het 'vrijwel zeker' om kleding van de vrouw gaat. ,,We hopen daar vandaag dus zekerheid over te krijgen.''
Op het fietspad tussen Amersfoort en Utrecht langs Huis ter Heide werd een stuk verderop, richting de Panweg, een T-shirt gevonden. De kans dat dat ook van Anne is, is volgens een agent ter plaatste niet groot, maar alle aanwijzingen worden serieus onderzocht. Het stuk fietspad waar het shirt werd gevonden is nu afgezet.
SPOILER: laatste apps en foto's Anne & vriendOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron
Bron: RTL
Tijdlijn vrijdag 29 september 2017:
18:16 - Hollandsche Rading - appje - bron: screenshot
18:50 - Baarn - selfie bron: screenshot
19:06 - onbekend - appje pa Faber bron: Opsporing Verzocht
~19:30 - "ten zuidwesten van Soest" - verlies contact telefoon bron: Politie
19:47 - appje vriend naar Anne - niet gelezen bron: screenshot
Donderdag, 5 oktobertwitter:PolitieUtrecht twitterde op donderdag 05-10-2017 om 19:30:04Fiets gevonden in het water nabij #huisterheide vergelijkbaar met die van #AnneFaber. Politie doet verder onderzoek reageer retweet
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 14:02 schreef Frutsel het volgende:
Ontopic graag
-persoonlijke sneren en onderbuik naar elkaar kan achterwege blijven.
-speculeren mag, maar verzin niet je eigen waarheden dmv aandragen halve argumenten.
-opmerkingen als:" kijk maar zelf op google" of "zoek zelf" kunnen ook wegblijven.
-BNW graag naar BNW, zoals Vrijland en Co.
-opmerkingen over AZC of getinte mannen in auto's die elders meisjes pesten kunnen voorlopig ook buiten blijven aub. Is voorlopig niet relevant en nergens bewezen of gerelateerd
[ Bericht 3% gewijzigd door zomer86 op 05-10-2017 19:44:44 ]graag verwijderen
Als je het over typische karakteristieken hebt over de millenial generatie dan is haar gedrag al helemaal absurd. Dus beetje onzin argument natuurlijk.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:46 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik vermoed dat - onder andere - de generatiekloof te groot is om jouw situatie naast de hare te leggen.
Omdat ik ouder ben, ik fiets ook met jongere recreatief ...quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:46 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik vermoed dat - onder andere - de generatiekloof te groot is om jouw situatie naast de hare te leggen.
Ik vind dit dus helemaal niet raar.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:45 schreef b_engeltje het volgende:
Het hele verhaal houdt mij bezig...
Waarom zon lange fietstocht doen vlak voor etenstijd
Waarom zon lange fietstocht doen terwijl er noodweer was voorspeld
, wat ze blijkbaar wist want de jad lijkt op een regen jas
Waarom een selvie maken in de regen
Optie..je maakt een selvie als je staat te schuilen, je gaat daar niet onderweg in de plensende regen even voor stoppen
Wat is er gezegd bij de selvie?? Als er wat bij gezegd is..
Wat is er vreemd aan die selfie dan?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Omdat ik ouder ben, ik fiets ook met jongere recreatief ...
Ik maak ook selfies enz enz
Een selfie maken in de regen is niet zo raar. De meeste smartphones van tegenwoordig kunnen heel goed tegen wat water op het scherm, zolang je m maar niet in een plas water legt en niet te lang in de regen houdt. En ze komt over als een type die zich niet laat afschrikken door wat regen, niet genoeg om moeite te doen voor een schuilplaats en wie weet hoe lang het nog duurt voordat de regen stopt. Je moet ook een keer richting huis en het werd al donker.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dat is best vreemdquote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:53 schreef Boccaccio het volgende:
Wat ik niet snap is dat ze eigenlijk de lange route heeft gekozen nadat het ging regenen en ze die selfie heeft gemaakt.
Ze had eigenlijk alleen de Soesterdijkerweg/Biltseweg (tussen 62 & 88 op de route) hoeven af fietsen om thuis aan te komen. In plaats daarvan kiest ze een lange omweg, door onbewoond en bosrijk gebied, met zeer slecht weer. In haar eentje.
Getuigen: ik vraag het me af. Videobeelden: dat lijkt momenteel je beste kans.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:53 schreef Sneakface het volgende:
Ik denk/hoop dat de politie al veel meer info hebben dan wij denken. Denk aan camerabeelden en getuigen...
Vraag is of ze bekend was in dit gebied. Zo niet, dan is het niet zo gek om gewoon de route te blijven volgen die je daarvoor ook de hele tijd hebt gevolgd.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:53 schreef Boccaccio het volgende:
Wat ik niet snap is dat ze eigenlijk de lange route heeft gekozen nadat het ging regenen en ze die selfie heeft gemaakt.
Ze had eigenlijk alleen de Soesterdijkerweg/Biltseweg (tussen 62 & 88 op de route) hoeven af fietsen om thuis aan te komen. In plaats daarvan kiest ze een lange omweg, door onbewoond en bosrijk gebied, met zeer slecht weer. In haar eentje.
Als ze de vermoedelijke route heeft gefietst, dan is er 0% kans op videobeelden.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Getuigen: ik vraag het me af. Videobeelden: dat lijkt momenteel je beste kans.
Maar het zou gewoon kunnen dat ze midden op de dag andere verplichtingen had.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Er word gezegd dat ze vaker recreatief fietste, meestal verken je dan verschillende routesquote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:55 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Vraag is of ze bekend was in dit gebied. Zo niet, dan is het niet zo gek om gewoon de route te blijven volgen die je daarvoor ook de hele tijd hebt gevolgd.
Het vorige topic was al dicht maar ik ben het eens met je dat het ook allemaal vreemd is, het gefiets door de regen en de selfies...op weg naar een bruiloft.....in zo'n pokkenweer.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Anne is 11! jaar ouder.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:56 schreef theDutcher het volgende:
Ik ben erg benieuwd wie van haar vrienden/familie haar voor het laatst heeft gezien en wanneer... Daarmee wil ik overigens niet impliceren dat die persoon er iets mee te maken heeft.
Is het trouwens, voor zover wij weten, een feit dat ze alleen aan de fietstocht is begonnen?
Op de een of andere manier doet deze zaak mij een beetje denken aan die van Savannah...
Particuliere camera's van villabewoners?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:56 schreef zomer86 het volgende:
t
[..]
Als ze de vermoedelijke route heeft gefietst, dan is er 0% kans op videobeelden.
En deze keer had ze voor route 115802 gekozen. Moet ze dan ivm een beetje regen ineens stoppen met haar route of een andere route nemen? Kan ja. Hoeft niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Er word gezegd dat ze vaker recreatief fietste, meestal verken je dan verschillende routes
Klopt, maar ook vrouwen van 25 kunnen (stiekem) met iemand een afspraakje hebben, toch?quote:
Haar gedrag (zie Selang) is juist verre van absurd.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:50 schreef Joppiez het volgende:
Als je het over typische karakteristieken hebt over de millenial generatie dan is haar gedrag al helemaal absurd. Dus beetje onzin argument natuurlijk.
Op de fiets!!!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:57 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
...op weg naar een bruiloft.....in zo'n pokkenweer.
Niet de meest handige keuze, maar we maken allemaal wel eens keuzes die achteraf niet zo handig zijn. Je hebt een bepaald plan in je hoofd van dit ga ik fietsen. Dan wordt je verrast door een regenbui, maar dat is opzich nog niet een reden om ineens van je hele plan af te zien. Het was niet echt koud. Ze had een waterdichte jas lijkt het. Misschien heeft ze een regenbroek aangetrokken en had ze die meegenomen voor de zekerheid omdat ze wist dat er wat regen voorspeld werd. Dat kan je niet zien op de foto. Verder kan het zijn dat het onweer pas begon nadat ze de keuze had gemaakt om haar route voort te zetten, dan is er niet echt een weg terug.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dat is best vreemd
Het geeft de indruk dat ze ergens naartoe fietste...
Briljant.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:00 schreef theDutcher het volgende:
[..]
Klopt, maar ook vrouwen van 25 kunnen (stiekem) met iemand een afspraakje hebben, toch?
Bedoel, vriend was (waarschijnlijk) op een bruiloft.
Terwijl het met bakken naar benefen komt... ik moest zelf van de auto naar me huis lopen 10 meter en ik was zeik door nat.. dan ga je niet een langere route kiezenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:59 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
En deze keer had ze voor route 115802 gekozen. Moet ze dan ivm een beetje regen ineens stoppen met haar route of een andere route nemen? Kan ja. Hoeft niet.
Bron?quote:
Volgens mij was haar vriend wel op een bruiloft, maar is het onduidelijk of dat zij daar ook 's avonds verwacht werd op het feest.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:01 schreef Truus1973 het volgende:
die bruiloft blijft terugkomen maar er was toch inmiddels wel duidelijk dat die er niet was? Ze zou savonds weer bij vriend komen en dag erna op zaterdag een afspraak hebben waar ze ook niet verscheen?
En als het een route was die ze heel vaak fietste, misschien ook weer logisch. Dan is het zo vertrouwd en is er zo vaak niks gebeurd dat je ook niks meer verwacht. Ook al zijn de omstandigheden deze keer wat minder gunstig.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:55 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Vraag is of ze bekend was in dit gebied. Zo niet, dan is het niet zo gek om gewoon de route te blijven volgen die je daarvoor ook de hele tijd hebt gevolgd.
quote:
twitter:marcomoonnin twitterde op donderdag 05-10-2017 om 18:55:02Mogelijk fiets Anne Faber gevonden #Huis ter Heide https://t.co/yrvesjWLZV reageer retweet
Facebook snelste nieuws van amersfoort. Ze zijn aan het dreggen bij huis ter duin, maker fb pagina is ter plaatsequote:
Stoppen met de bruiloft. Is niet genoeg bewijs voor dat die bruiloft bestaat.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:57 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Het vorige topic was al dicht maar ik ben het eens met je dat het ook allemaal vreemd is, het gefiets door de regen en de selfies...op weg naar een bruiloft.....in zo'n pokkenweer.
Die ouders gaan echt door een hel.
Waarom zou dit volgens jou geen optie kunnen zijn?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Briljant.
Nou, dan lijkt me de zaak wel rond.
Waarom zou dat in godesnaam in moord moeten eindigen? Rare locatie en tijdstip tevens.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:04 schreef theDutcher het volgende:
[..]
Waarom zou dit volgens jou geen optie kunnen zijn?
Vrouwen van 25 eten nooit buiten de deur?
Mannen van 16+ plegen nooit moorden?
Dan heb je ook wel ijzersterke vastberadenheid om niet te voorschijn te komen als half nederland, de politie en het leger naar je zoekt.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Briljant.
Nou, dan lijkt me de zaak wel rond.
Ik begrijp je wel Trouwens vraagje: u gebruikt buienradar, bevalt dit? In de zin van: geeft buienrader het altijd correct aan?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)!3m1!1e3!4m2!4m1!3e1quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
Waar is de fiets gevonden exact?
En een handrem. En hij ligt zo te zien niet lang in het water.quote:
Misschien een bril opzetten?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:09 schreef Truus1973 het volgende:
annes fiets had toch handremmen? die zijn hier niet echt te zien
Onder het linker handvat is wel iets te zien wat lijkt op een handrem, ook een bel aan de linkerkant. Iemand een foto van haar fiets? Deze foto is ook net iets van te lage kwaliteit.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:09 schreef Truus1973 het volgende:
Eh vrij duidelijk te zien hoor. Metalen handrem.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:09 schreef Truus1973 het volgende:
waar zie jij de handrem want die zie ik dus nietquote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
En een handrem. En hij ligt zo te zien niet lang in het water.
niet zo lelijk doen he, ik zie het nl nietquote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:11 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
[..]
Misschien een bril opzetten?
Links. Zwart handvat met daaronder metalen handrem.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:11 schreef Truus1973 het volgende:
[..]
waar zie jij de handrem want die zie ik dus niet
Goede vraag.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
Waar is de fiets gevonden exact?
Een lichaam komt vanzelf naar boven.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:12 schreef EternalNow het volgende:
Ik ben echt heel erg verbaasd. Dat de politie daar nog niet eerder heeft gezocht in die vijver. Grote vraagtekens. Is toch een van de eerste plekken waar je zoekt als plaats waar bewijs gedumpt gaat zijn? Enige plek met echt water in de buurt. Dacht dat ze daar allang gezocht hadden.
Dus toch waarschijnlijk...
dreggen..ze zoeken de hele vijver door...quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:12 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Goede vraag.
En hoe is die gevonden?
Ben ik het wel mee eens.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:12 schreef EternalNow het volgende:
Ik ben echt heel erg verbaasd. Dat de politie daar nog niet eerder heeft gezocht in die vijver. Grote vraagtekens. Is toch een van de eerste plekken waar je zoekt als plaats waar bewijs gedumpt gaat zijn? Enige plek met echt water in de buurt. Dacht dat ze daar allang gezocht hadden.
Nee maar desbetreffende dag was het weer op het journaal op radio en tvquote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:08 schreef zoekoog het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel Trouwens vraagje: u gebruikt buienradar, bevalt dit? In de zin van: geeft buienrader het altijd correct aan?
Mits het lichaam niet verzwaard is.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:13 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Een lichaam komt vanzelf naar boven.
Tja, waarom Savannah uiteindelijk vermoord is weten we ook niet. Mensen zijn in dat opzicht tot alles in staat...quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom zou dat in godesnaam in moord moeten eindigen? Rare locatie en tijdstip tevens.
Bovendien had de politie dan wel iemand gearresteerd.
Idd, hadden ze eerder moetenchecken .quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:12 schreef EternalNow het volgende:
Poehpoeh, we zijn Nederlanders, die boeit het niets om even door de regen te fietsen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee maar desbetreffende dag was het weer op het journaal op radio en tv
Sterker nog ..je kon het aan zien komen het wetd steeds dreigender donker..al een uur van te voren
Dat haar fiets daar waarschijnlijk dus toch gedumpt is. Aannemelijk dat het haar fiets is omdat dat de meest logische plek is.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:15 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Idd, hadden ze eerder moetenchecken .
Wat je met de laatste bedoelt weet ik niet.
https://www.google.nl/map(...)A!2e0!7i13312!8i6656quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:15 schreef zomer86 het volgende:
Welke vijver is het? Heeft iemand linkje naar maps?
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:11 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Eh vrij duidelijk te zien hoor. Metalen handrem.
Dit dus.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:12 schreef EternalNow het volgende:
solar heli daar nuquote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:14 schreef zoekoog het volgende:
iedereen heeft deze vijver al eens genoemd toch?
Als ze niet meer leeft, kan ze maar beter snel gevonden worden.quote:
https://www.google.nl/map(...)3D100!7i13312!8i6656quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:15 schreef zomer86 het volgende:
Welke vijver is het? Heeft iemand linkje naar maps?
denk ik ookquote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:16 schreef Truus1973 het volgende:
stel nu he, dat zij ook in vijver ligt, dan had ze (sorry tis niet respectloos bedoeld) nu wel boven moeten komen tenzij ze verzwaard daar ligt?
Dit dus. Bizar.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:15 schreef EternalNow het volgende:
En dan wel eerst met man en macht duizend andere plekken afstruinen op sporen en niet die vijver. Serieus.
Ja?!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:17 schreef zoekoog het volgende:
En niemand ziet zoiets gedumpt worden?
Lekker makkelijk achteraf.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:15 schreef EternalNow het volgende:
En dan wel eerst met man en macht duizend andere plekken afstruinen op sporen en niet die vijver. Serieus.
Joh, het is niet van belang wat jij doet, en wat jij niet zou doen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nou het regende, en dan is een verstandig iemand niet meer buiten lees ik hier. Dus dan heeft niemand dat gezien inderdaad.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:17 schreef zoekoog het volgende:
twitter:AnneMarie0210 twitterde op donderdag 05-10-2017 om 19:16:30Er wordt gezocht in een vijver bij Huis ter Heide er is een fiets gevonden die voldoet aan de kenmerken #annefaber https://t.co/clOHoUlY62 reageer retweet
Veruit de meeste mensen worden niet vermoord.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:15 schreef theDutcher het volgende:
[..]
Tja, waarom Savannah uiteindelijk vermoord is weten we ook niet. Mensen zijn in dat opzicht tot alles in staat...
Ik weet niet in hoeverre ze informatie van een eventuele chat-partner kunnen achterhalen zonder dat ze haar telefoon hebben.
Maar het was maar een idee, waarschijnlijk zit ik er helemaal naast
...quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:18 schreef butz0rs het volgende:
Misschien regende het zo hard dat ze per ongeluk de vijver is in gefietst
Mens, houd op.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:19 schreef Loekie1 het volgende:
Dader is misschien vandaaruit teruggelopen en heeft onderweg de kleren gedumpt. Of hij is er alleen heen gefietst.
Die vijver is zo zichtbaar vanaf de weg?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:14 schreef EternalNow het volgende:
Hier https://www.google.nl/map(...)A!2e0!7i13312!8i6656
Is echt al tig keer gezegd hier, kijk in die vijver. Heb volledig vertrouwen gehad dat ze daar gekeken hebben. Maarja niet bij stilgestaan dat er dan ook een mediarapportage van geweest zou zijn...
Sonar moet onder waterquote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:20 schreef Landgeld het volgende:
Helicopter erbij nu. Sonar apparatuur of andere reden?
Rustig plekje. En misschien pas later in de nacht gedumpt.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:17 schreef zoekoog het volgende:
Niet achteraf, die vijver is al vaak genoemd. Maargoed ze zullen wel gedacht hebben dat het te veel in het zicht zou hebben gelegen? Moeilijk om daar een fiets in te gooien zonder dat iemand het ziet daar aan de weg.quote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:20 schreef Squadra-macaroni het volgende:
[..]
Veruit de meeste mensen worden niet vermoord.
Of de schemering, dan is het vast ook niet druk, in de regen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Rustig plekje. En misschien pas later in de nacht gedumpt.
Niet met die bui van die middagquote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:21 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Niet achteraf, die vijver is al vaak genoemd. Maargoed ze zullen wel gedacht hebben dat het te veel in het zicht zou hebben gelegen? Moeilijk om daar een fiets in te gooien zonder dat iemand het ziet daar aan de weg.
Ja!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:20 schreef Fidji het volgende:
[..]
Die vijver is zo zichtbaar vanaf de weg?
Dat kan wel.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Rustig plekje. En misschien pas later in de nacht gedumpt.
Moeilijk? In de regen, in de schemering?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:21 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Niet achteraf, die vijver is al vaak genoemd. Maargoed ze zullen wel gedacht hebben dat het te veel in het zicht zou hebben gelegen? Moeilijk om daar een fiets in te gooien zonder dat iemand het ziet daar aan de weg.
Mensen nemen 99% van wat plaats vindt echt niet waar. Binnen een tel ligt die fiets bovendien in het water.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:21 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Maar dat doe je dan weer per definitie niet in de regen😉quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, het is niet van belang wat jij doet, en wat jij niet zou doen.
Ik kan me al niet eens voorstellen dat iemand een kledingstuk met twee verschillende kleuren wasknijpers aan de waslijn zou hangen, maar ik ga niet zitten verkondigen dat het raar is als een ander het wel doet.
Je eigen beperkingen zijn geen referentiekader voor het gedrag van een ander.
En dit vooral.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mensen nemen 99% van wat plaats vindt echt niet waar. Binnen een tel ligt die fiets bovendien in het water.
Dat weet ik ook wel ergens.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mensen nemen 99% van wat plaats vindt echt niet waar. Binnen een tel ligt die fiets bovendien in het water.
Hengelclub 'Beet!' uit Zeist komt straks ook langs.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:22 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
https://twitter.com/mgeijtenbeek/status/915990140870373378
Park wordt afgezet. Politieheli cirkelt erboven. Politie gaat sporenonderzoek doen. #RTVUtrecht
infrarood camera?
De vraag is of je uberhaupt wat ziet.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:25 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel ergens.
Alsnog super frusterend dat niemand toevallig even die kant op heeft gekeken. Die weg is altijd druk.
Wel lef hebben dan, langs een autoweg, huizen dichtbij.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:24 schreef zomer86 het volgende:
Inderdaad, zitten ook bosjes dichtbij dus een dader had gewoon zijn moment kunnen afwachten. Niet veel mensen die met dat weer in een park lopen.
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:25 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel ergens.
Alsnog super frusterend dat niemand toevallig even die kant op heeft gekeken. Die weg is altijd druk.
En dat wat je ziet, je registreerd als een misdrijf/niet pluisquote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:25 schreef zomer86 het volgende:
[..]
De vraag is of je uberhaupt wat ziet.
Nou ja, ze waren misschien meer op zoek naar het meisje dan naar de fiets.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:26 schreef NoXia het volgende:
Iedereen heeft die vijver zowat genoemd in dit topic. Ik ging er echt vanuit dat dit al behandeld was door de politie. Bizar zeg.
Tas/telefoon, zoiets wil je wel snel kwijt natuurlijk.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:25 schreef Landgeld het volgende:
Een stoffelijk overschot zou al wel boven zijn komen drijven. Benieuwd wat er nog meer in de vijver ligt.
Het is nog geen spoor naar haar lichaam natuurlijk. Dader heeft die fietst daar wellicht zelf heen gereden?
twitter:mgeijtenbeek twitterde op donderdag 05-10-2017 om 19:26:10Politieauto's komen uit alle hoeken en gaten. Park wordt binnen no time afgezet. #RTVUtrecht reageer retweet
quote:De vijver ligt niet ver van het fietspad waar gisteren uitgebreid werd gezocht en mogelijk kledingstukken van Anne zijn gevonden. Er werd volgens een omstander met een bootje in de vijver gezocht.
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:27 schreef StaceySinger het volgende:
twitter:mgeijtenbeek twitterde op donderdag 05-10-2017 om 19:26:10Politieauto's komen uit alle hoeken en gaten. Park wordt binnen no time afgezet. #RTVUtrecht reageer retweet
Flapdrol.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:28 schreef Infection het volgende:
Dus er is een zwarte fiets in een vijver gevonden...
In elke vijver/sloot ligt wel minstens één fiets. Of zijn er aanwijzingen dat deze van Anne is?
Je merkt afwijkend gedrag in zo'n gebied echt wel op. Degene die het heeft geflikt heeft blijkbaar alle mazzel van de wereld gehad.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:27 schreef zomer86 het volgende:
Niemand heeft wat gezien in het donker ->
[ afbeelding ]
Als jij daar met 80 voorbij scheurt in de regen in het donker zie je daar echt niemand een fiets in het water gooien hoor.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:27 schreef zomer86 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Vanaf de weg? In het donker, gaat echt niet opvallen hoor.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:29 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Je merkt afwijkend gedrag in zo'n gebied echt wel op. Degene die het heeft geflikt heeft blijkbaar alle mazzel van de wereld gehad.
Lijkt er alleen op, en op een halfuur tijd kunnen wij dat niet weten in ieder geval. Wellicht de politie wel op basis van framenummer of iets dergelijks.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:28 schreef Infection het volgende:
In elke vijver/sloot ligt wel minstens één fiets. Of zijn er aanwijzingen dat deze van Anne is?
Zitten genoeg panden naast, mensen die hun hond uitlaten enz.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als jij daar met 80 voorbij scheurt in de regen in het donker zie je daar echt niemand een fiets in het water gooien hoor.
Dit dus.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:26 schreef NoXia het volgende:
Iedereen heeft die vijver zowat genoemd in dit topic. Ik ging er echt vanuit dat dit al behandeld was door de politie. Bizar zeg.
Ik woon langs een 50-weg en daar kijkt al werkelijk niemand opzij. Iedereen kijkt gewoon voor zich uit of hooguit naar de berm ofzo; je ziet het echt niet als iemand in het donker in de regen een zwarte fiets de vijver in duwt. Bovendien hoeft dat nog geen 10 seconden te duren.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:27 schreef zomer86 het volgende:
[ afbeelding ]
ik denk dat mensen vooral bezig waren zo snel mogelijk thuis te komen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:27 schreef zomer86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja die zijn er: hij voldoet aan de beschrijving.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:28 schreef Infection het volgende:
Precies! Je ziet amper wat er op het fietspad gebeurd in het licht vd koplampen vd autoquote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als jij daar met 80 voorbij scheurt in de regen in het donker zie je daar echt niemand een fiets in het water gooien hoor.
hij lijkt erop maar is nog niet bevestigd door de politie...quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:28 schreef Infection het volgende:
Wat een onzin. Lees je eens in, in menselijke psychologie, waarneming.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:29 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Je merkt afwijkend gedrag in zo'n gebied echt wel op. Degene die het heeft geflikt heeft blijkbaar alle mazzel van de wereld gehad.
Zou ook goed kunnen. Leek me dat die vijver niet echt diep was en ze met bepaald gereedschap wel grote objecten konden voelen en grijpen. Met een stok ofzo. Misschien verkeerd gedacht.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:27 schreef SeLang het volgende:
Wie zegt dat die vijver helemaal niet gecheckt was? Misschien hadden ze daar al eerder gekeken maar niet echt gedregd. Wellicht kost dat meer tijd om te organiseren (dregboot, duikers, etc)
Zet vanavond een roze olifant in dat park en 90% van de automobilisten zien het nietquote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:29 schreef Joppiez het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:30 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
[..]
hij lijkt erop maar is nog niet bevestigd door de politie...
twitter:PolitieUtrecht twitterde op donderdag 05-10-2017 om 19:30:04Fiets gevonden in het water nabij #huisterheide vergelijkbaar met die van #AnneFaber. Politie doet verder onderzoek reageer retweet
In dat teringweer zijn ze vooral bezig met Rex. En hem zo snel mogelijk terug naar huis krijgen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:29 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Zitten genoeg panden naast, mensen die hun hond uitlaten enz.
Dan zal 'ie het wel zijn...quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:30 schreef Stupidisco het volgende:
[..]twitter:PolitieUtrecht twitterde op donderdag 05-10-2017 om 19:30:04Fiets gevonden in het water nabij #huisterheide vergelijkbaar met die van #AnneFaber. Politie doet verder onderzoek reageer retweet
Ja dat kan. Ik woon aan een drukke weg midden in de stad waar echt 24 uur per dag verkeer is en toch wordt bij mijn buurman op klaarlichte dag zijn raam opengebroken en ingebroken. Niemand wat gezien.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:29 schreef Joppiez het volgende:
[..]
hopelijk komt er snel uitsluitsel..quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:30 schreef Stupidisco het volgende:
[..]twitter:PolitieUtrecht twitterde op donderdag 05-10-2017 om 19:30:04Fiets gevonden in het water nabij #huisterheide vergelijkbaar met die van #AnneFaber. Politie doet verder onderzoek reageer retweet
Het is echt vlak bij elkaar. Paar honderd meter uit elkaar.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:28 schreef Zipportal het volgende:
Zijn de mogelijke gevonden kleren, ver van die vijver af?
[..]
Zo is het nog duidelijk te zien. Maar ik moet zeggen, dat het soms de éne dag wel zo lijkt alsof het een half uur eerder donker is dan de dag ervoor..quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:27 schreef zomer86 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een fucking park aan een hoofdweg en bij een woonwijk.....quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat een onzin. Lees je eens in, in menselijke psychologie, waarneming.
https://www.kombijdepolitie.nl/WerkenBijDeRecherchequote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:31 schreef Loekie1 het volgende:
Ik schreef dit al op 4 oktober:
Wat raar is is dat die fiets onvindbaar is. Die kan achterin een auto gegooid zijn.
Bij suicide zou je toch die fiets snel terugvinden zou je zeggen.
Of de fiets is in een sloot gegooid.
Hebben jullie het daarna nog over water gehad?
Ik had persoonlijk verwacht dat ze alle vijvers in de buurt van de verschillende punten hadden gecontroleerd.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:31 schreef Loekie1 het volgende:
Wat raar is is dat die fiets onvindbaar is. Die kan achterin een auto gegooid zijn.
Zo zo, het komt wel heel dichtbij nu.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:31 schreef Loekie1 het volgende:
Klinkt verdacht veel als daderkennis.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:31 schreef Loekie1 het volgende:
Dit mag in de OP.twitter:PolitieUtrecht twitterde op donderdag 05-10-2017 om 19:30:04Fiets gevonden in het water nabij #huisterheide vergelijkbaar met die van #AnneFaber. Politie doet verder onderzoek reageer retweet
Goh. Hoeveel zwarte dames fietsen met rekje zullen er in een random vijver liggen?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:30 schreef Stupidisco het volgende:
In het donker zonder verlichting in het parkquote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:32 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Het is een fucking park aan een hoofdweg en bij een woonwijk.....
Dat was 12.12 en op 12.28 schreef ik:quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Klinkt verdacht veel als daderkennis.
Je bent aan het trollen of mokerdom.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:32 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Het is een fucking park aan een hoofdweg en bij een woonwijk.....
Hij lijkt zoveel op haar fiets, ziet er niet uit alsof die er lang licht, dan zou je veel roestiger uiterlijk zien. Daarnaast meest logische plek om de fiets te dumpen. Natuurlijk is het niet zeker, maar zou heel erg veel verklaren als waarom die fiets niet ergens anders is gevonden en waarom de dader moeite zou doen om de fiets heel erg ver van de plek van misdrijf te verstoppen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:28 schreef Infection het volgende:
Je vergeet dat het met bakken naar beneden regendequote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:29 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Dit denk ik.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:29 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die naam van die vijver wel heeft genoemd of in het hoofd heeft gehad..quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:34 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Dat was 12.12 en op 12.28 schreef ik:
Zou ook goed kunnen. Zijn er daar sloten in de omgeving?
en daarop heb ik nooit antwoord gezien.
Nee opzich, de andere kant van de vijver, de achterkant, daar tussen die bomen gaan staan en de fiets erin laten rollen... het kan welquote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
twitter:JeroenvdVeer twitterde op donderdag 05-10-2017 om 19:29:16Er is een fiets in de vijver bij Huis ter Heide gevonden. Er gaat onderzocht worden of deze van #AnneFaber is. (Via… https://t.co/OJEecYhp5H reageer retweet
Ja en daarvoor ook wel.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:31 schreef Loekie1 het volgende:
Tuurlijk knaapje. Er zijn genoeg woonhuizen en kantoren daar. De kans dat er fietsers en passanten in de omgeving waren is reëel aanwezig.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je bent aan het trollen of mokerdom.
Waarschijnlijk een combo.
dat kan niet missenquote:
die zijn toch duidelijk te zien lijkt me..quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Misschien toch niet. Die van Anne had handremmen....
@ Loeki1 complimenten voor je inzicht ! Trek je maar niets aan van de zure opmerkingen, het is maar een basketbalster *lol*quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ja en daarvoor ook wel.
Of wil je nu wat fok recherche puntjes dat jij de eerste was ofzo? Man man man
"Deze zwarte opoefiets van het merk Old Dutch heeft een rode sticker op het achterspatbord. Op deze sticker staat de tekst: Van Dam tweewielers, Elst en een telefoonnummer."quote:
Kantoren. En die zitten bomvol 's avonds. Bomvol met mensen die continu staren naar een vijver. Want stel je voor....quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:37 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Tuurlijk knaapje. Er zijn genoeg woonhuizen en kantoren daar. De kans dat er fietsers en passanten in de omgeving waren is reëel aanwezig.
Maarja, jij bent slim wil je zeggen. Voorspel maar even waar ze is, en laten we voor de lol duizend euro wedden dat je er compleet naast zit.
Op de sticker staat het merk toch niet maar de winkel waar de fiets gekocht is?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:38 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
"Deze zwarte opoefiets van het merk Old Dutch heeft een rode sticker op het achterspatbord. Op deze sticker staat de tekst: Van Dam tweewielers, Elst en een telefoonnummer."
https://www.rtvutrecht.nl(...)iphone-en-fiets.html
Lijkt me duidelijk.
Deze ook ...quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
En handremmen. Dat is 'm.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:38 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
"Deze zwarte opoefiets van het merk Old Dutch heeft een rode sticker op het achterspatbord. Op deze sticker staat de tekst: Van Dam tweewielers, Elst en een telefoonnummer."
Lijkt me duidelijk.
Ik heb wel een paar van dit soort berichten voorbij zien komen maar bij mezelf gedacht, natuurlijk wordt daar rekening mee gehouden, spreekt voor zich...quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:34 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Dat was 12.12 en op 12.28 schreef ik:
Zou ook goed kunnen. Zijn er daar sloten in de omgeving?
en daarop heb ik nooit antwoord gezien.
Die op de foto's ook?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jep, en dat is dus de rode sticker.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:39 schreef 8777 het volgende:
[..]
Op de sticker staat het merk toch niet maar de winkel waar de fiets gekocht is?
We gaan nu toch niet net doen of het ingewikkeld is om een fiets ongezien in een vijver te lazeren? In een park in het donker nota bene...quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:35 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Nee opzich, de andere kant van de vijver, de achterkant, daar tussen die bomen gaan staan en de fiets erin laten rollen... het kan wel
Heeft nog lang geduurd voordat ze deze fiets vonden dan...quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:40 schreef Robin_fok het volgende:
Voor de mensen die het nog niet wisten, dit vijvertje is letterlijk op nog geen 500 meter van waar de kleding is gevonden. Ik denk dat we helaas snel nieuws kunnen verwachten dat Anne is gevonden.
Mensen die in de omgeving wonen, honden uitlaten, toevallige passanten, fietsers, mensen die overwerken, concierge, weet ik veel. Er zijn 100 redenen te bedenken waarom iemand bij dat parkje rond 20:00 oid zou lopen/fietsen. Je bent blijkbaar niet creatief.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Kantoren. En die zitten bomvol 's avonds. Bomvol met mensen die continu staren naar een vijver. Want stel je voor....
Of juist niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:40 schreef Robin_fok het volgende:
Voor de mensen die het nog niet wisten, dit vijvertje is letterlijk op nog geen 500 meter van waar de kleding is gevonden. Ik denk dat we helaas snel nieuws kunnen verwachten dat Anne is gevonden.
Nou dat vraag ik me dus af. Hoe snel gaat een lijk normaliter drijven?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:40 schreef Robin_fok het volgende:
Wie zegt dat het om 20:00 is gebeurd?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:41 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Mensen die in de omgeving wonen, honden uitlaten, toevallige passanten, fietsers, mensen die overwerken, concierge, weet ik veel. Er zijn 100 redenen te bedenken waarom iemand bij dat parkje rond 20:00 oid zou lopen/fietsen. Je bent blijkbaar niet creatief.
Ze zijn in het bos gaan zoeken maar hebben inderdaad de vijver op een kleine afstand aan de andere kant van de weg rechts niet gecheckt lijkt me.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:41 schreef Infection het volgende:
[..]
Heeft nog lang geduurd voordat ze deze fiets vonden dan...
Ja ik heb het bijbehorende artikel inmiddels gelezen. Arme ouders.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:40 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Jep, en dat is dus de rode sticker.
20:00 uur? Hoe kom je aan die tijd?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:41 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Mensen die in de omgeving wonen, honden uitlaten, toevallige passanten, fietsers, mensen die overwerken, concierge, weet ik veel. Er zijn 100 redenen te bedenken waarom iemand bij dat parkje rond 20:00 oid zou lopen/fietsen. Je bent blijkbaar niet creatief.
En die zitten heel de avond naar buiten in het donker te turen?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:37 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Tuurlijk knaapje. Er zijn genoeg woonhuizen en kantoren daar. De kans dat er fietsers en passanten in de omgeving waren is reëel aanwezig.
Maarja, jij bent slim wil je zeggen. Voorspel maar even waar ze is, en laten we voor de lol duizend euro wedden dat je er compleet naast zit.
O.I.D. blind?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:41 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het om 20:00 is gebeurd?
Vind ik ook.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:41 schreef Infection het volgende:
Heeft nog lang geduurd voordat ze deze fiets vonden dan...
Achterlicht lijkt wel kapot trouwensquote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:42 schreef Boccaccio het volgende:
Fiets ziet er nog netjes uit. Lijkt er niet op dat ze is aangereden o.i.d.
^^ dit..quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:30 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Zet vanavond een roze olifant in dat park en 90% van de automobilisten zien het niet
En 1000 redenen te bedenken waarom iemand het niet opvaltquote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:41 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Met dat weer waren er misschien weinig mensen buiten.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:43 schreef lord_bono het volgende:
[..]
En 1000 redenen te bedenken waarom iemand het niet opvaltAls iemand langs mij loopt met een fiets in een park denk ik niet; he die gaat hem weggooien.
Overigens kan dit wel tot meer tips leiden, iemand die wel een man/vrouw heeft zien lopen met een fiets in het park.
Is kapot idd. Verder weinig beschadigingen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:43 schreef SeLang het volgende:
[..]
Achterlicht lijkt wel kapot trouwens
Waar komt die eerste foto vandaan eigenlijk? Heb het topic niet helemaal gevolgd.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:44 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Haar achterlicht was hier nog heel. Nu niet meer....
.
[ afbeelding ]
Als dat te maken heeft met wat er is gebeurd dan zijn die stukjes achterlicht wellicht nog ergens te vinden (of inmiddels al gevonden)quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:44 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Haar achterlicht was hier nog heel. Nu niet meer....
Hoe weet jij dat de fiets om 20:00 is gedumpt?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:41 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Feesboek ergens.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:45 schreef Infection het volgende:
[..]
Waar komt die eerste foto vandaan eigenlijk? Heb het topic niet helemaal gevolgd.
Die foto heeft ze dus zelf gemaakt neem ik aan? Beetje vreemd als iemand een foto van haar fiets heeft.quote:
Mogelijk. Misschien wel in de route naar de gevonden kleding.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:46 schreef SeLang het volgende:
[..]
Als dat te maken heeft met wat er is gebeurd dan zijn die stukjes achterlicht wellicht nog ergens te vinden (of inmiddels al gevonden)
Het kan ook 2 uur snachts geweest zijn.quote:
Hij is idem zelf dom, ziet op die foto's nog steeds niet dat er handremmen op de fiets zitten.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:37 schreef Joppiez het volgende:
[..]
iddquote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:38 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk.
Goed punt.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:46 schreef SeLang het volgende:
dat te maken heeft met wat er is gebeurd dan zijn die stukjes achterlicht wellicht nog ergens te vinden (of inmiddels al gevonden)
Welke conclusie trek je dan?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:47 schreef Truus1973 het volgende:
maar stel dat anne daar ook ligt dan had ze toch al boven moeten komen?
klik dan deze foto aan...closeupquote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:47 schreef Fidji het volgende:
[..]
Hij is idem zelf dom, ziet op die foto's nog steeds niet dat er handremmen op de fiets zitten.
Had je wat anders verwacht. Toevallig exact dezelfde fiets, die er nog bijna als nieuw uitziet.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:43 schreef EternalNow het volgende:
https://twitter.com/RTLnieuws/status/915994778214440960
https://pbs.twimg.com/media/DLZEZTTVAAAojfU.jpg
Dit is m gewoon.
Kapot achterlichtquote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:42 schreef Boccaccio het volgende:
Kijk op Google Maps zou ik zeggen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:49 schreef Loekie1 het volgende:
Dan ligt zij ook wel in een of andere sloot. Dus nogmaals mijn vraag van gisteren: zijn er sloten in de omgeving?
val je minder op in het donkerquote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:44 schreef NoXia het volgende:
[..]
Is kapot idd. Verder weinig beschadigingen.
Alle feiten op een rij lijkt me dat aannemelijk. Vlakbij spullen gevonden -> daar overmeesterd/vermoord. Lijk en fiets z.s.m. wegwerken. Wegwezen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat de fiets om 20:00 is gedumpt?
Ja, dat zou best weleens een SUV kunnen zijn geweest. Zo'n achterlicht krijg je warempel niet zomaar stuk!quote:
Of van het dregggenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:50 schreef Infection het volgende:
[..]
Kan ook kapot geslagen zijn door de dader.
Die is er dan ook gewoon ingegooid, als het een ongeluk was en verdronken is dan lijkt het me dat ze inmiddels toch wel boven was komen drijven in die vijver.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:42 schreef Boccaccio het volgende:
Niet alleen, ook haar rode reflector mist een hoek uit. Misschien is ze wel geduwd, en met haar fiets rechts op de grond gevallen?quote:
Het kan natuurlijk ook bij het Berkenlaantje zijn gebeurd, aangezien haar telefoon daar stopte.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:50 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Alle feiten op een rij lijkt me dat aannemelijk. Vlakbij spullen gevonden -> daar overmeesterd/vermoord. Lijk en fiets z.s.m. wegwerken. Wegwezen.
Maarja, hier wordt het ook aannemelijk geacht dat hij uren wacht, of weet ik veel wat allemaal in de tussentijd heeft gelikt.
Niet meer dan aannames dus.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:50 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Alle feiten op een rij lijkt me dat aannemelijk. Vlakbij spullen gevonden -> daar overmeesterd/vermoord. Lijk en fiets z.s.m. wegwerken. Wegwezen.
Maarja, hier wordt het ook aannemelijk geacht dat hij uren wacht, of weet ik veel wat allemaal in de tussentijd heeft gelikt.
met wat voor nut??quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:50 schreef Infection het volgende:
[..]
Kan ook kapot geslagen zijn door de dader.
Hopelijk zit daar dan iets bruikbaars tussen!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:51 schreef Boccaccio het volgende:
Ik zie dat de huizen tussen de plek waar de jas is gevonden, en de vijver (Ruysdaellaan) allemaal camera's hebben.
Nee. Alleen hier is nog een ander meer vlakbij. Daar moeten ze ook kijken.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:49 schreef Loekie1 het volgende:
Dan ligt zij ook wel in een of andere sloot. Dus nogmaals mijn vraag van eergisteren: zijn er sloten in de omgeving?
Om minder op te vallen, in het geval het donker was. Kan zo'n lampje zijn die aangaat als het donker is en uitgaat als het licht is.quote:
Paar weken*quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:51 schreef EternalNow het volgende:
http://www.operationtakem(...)%20of%20drowning.pdf
"If the water is
warm, the formation of gas within the body occurs rapidly and the body may rise
to the surface in a day or two. However, if the water is cold, bacterial action
takes place very slowly and it may take several weeks before the body appears
on the surface"
Hier staat dat het wel een paar kan duren in de juiste omstandigheden voordat een lichaam naar boven komt...
het is toch niet zo koud joh.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:51 schreef EternalNow het volgende:
http://www.operationtakem(...)%20of%20drowning.pdf
"If the water is
warm, the formation of gas within the body occurs rapidly and the body may rise
to the surface in a day or two. However, if the water is cold, bacterial action
takes place very slowly and it may take several weeks before the body appears
on the surface"
Hier staat dat het wel een paar kan duren in de juiste omstandigheden voordat een lichaam naar boven komt...
Een ongeluk en haar jas vliegt per ongeluk het bos in paar honderd meter verderop.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:51 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Die is er dan ook gewoon ingegooid, als het een ongeluk was en verdronken is dan lijkt het me dat ze inmiddels toch wel boven was komen drijven in die vijver.
Van achteren aangereden door een brommer?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niet alleen, ook haar rode reflector mist een hoek uit. Misschien is ze wel geduwd, en met haar fiets rechts op de grond gevallen?
Mocht het lichaam in de vijver liggen, dan gaan ze dat wel vinden.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:53 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
het is toch niet zo koud joh.
Worst case: in een kofferbak.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:51 schreef SeLang het volgende:
500 meter tussen jas en fiets is niet zoveel en toch weer wel. Wat voor scenario is dit als Anne niet is gevonden waar die jas lag?
Eigenaardige plaats om je te ontdoen van een fiets; een villawijkje.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:52 schreef Fred0w het volgende:
Zo te zien is haar fiets gevonden in de Blookervijver?
[ afbeelding ]
die heb ik nog nooit op fiets gezien. Batterijen zijn s nachts in stalling snel op andersquote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:53 schreef Infection het volgende:
[..]
Om minder op te vallen, in het geval het donker was. Kan zo'n lampje zijn die aangaat als het donker is en uitgaat als het licht is.
Kloptquote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:52 schreef Fred0w het volgende:
Zo te zien is haar fiets gevonden in de Blookervijver?
[ afbeelding ]
Denk eerder dat ze een duw heeft gekregen aan haar linkerkant.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:54 schreef Fidji het volgende:
[..]
Van achteren aangereden door een brommer?
Ja...quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:52 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook bij het Berkenlaantje zijn gebeurd, aangezien haar telefoon daar stopte.
jaquote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:54 schreef houdjemond het volgende:
Sleutel zit nog in de fiets als ik het goed zie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |