abonnement Unibet Coolblue
pi_174252110
"Ze stinken"
"Er is iets mis mee"
"Er klopt iets niet"

De som van cad's argumenten wat betreft vermeende complotten. :')

En vooral complotjes verzinnen. LGBT is stom want homo's zijn stom dus het is een complot.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 07-10-2017 11:49:51 ]
Conscience do cost.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:00:03 #102
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174252311
Hee zonnetje dat hebben we vandaag hard nodig. Ik weet dat je het allemaal te ver vindt gaan. Heb jij nog een onderwerp? Ik lees het over een paar uur wel. Ik moet nu de deur uit het is hondenweer. Bring some sunshine please!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_174252425
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:00 schreef controlaltdelete het volgende:
Hee zonnetje dat hebben we vandaag hard nodig. Ik weet dat je het allemaal te ver vindt gaan. Heb jij nog een onderwerp? Ik lees het over een paar uur wel. Ik moet nu de deur uit het is hondenweer. Bring some sunshine please!
Uiteraard heb ik een onderwerp! "Hoe complotten verzonnen worden door zwakzinnige fools omdat ze er niet bij kunnen dat andere mensen misschien weleens een andere mening over iets kunnen hebben en dat alles dus vanuit de overheden zo gedirigeerd is".

Dan geef ik nu het woord aan delletje die homo's vies vindt en dus in de veronderstelling is dat de overheden iedereen gay willen maken.
Conscience do cost.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:42:54 #104
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_174252929
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou cad, laat eens wat van die hardcore van je zien. Bewijs je gelijk ^O^ .
En je niet verschuilen achter de rug van Tingo, nee, echt een complot waarvan jij zegt: dit stinkt.
Dit is BNW, hier doen de CAD en Lambiekjes niet aan bewijs.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:47:37 #105
249559 crew  Lavenderr
pi_174253020
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dit is BNW, hier doen de CAD en Lambiekjes niet aan bewijs.
Beetje jammer. Het zou de discussies boeiender maken.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:40:40 #106
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_174253841
http://www.martinvrijland(...)oneelgroep-imperium/


Anne Faber staged??!
Pfff

-------------

Los van de vraag of de zaak Anne Faber nu wel of niet in scene is gezet om toepassing van de sleepwet in een positief jasje te steken, lijkt de politie nu in te zetten op de introductie van apps die moeten gaan helpen bij opsporing. Dat werd vanochtend heel subtiel gemeld door de Telegraaf, maar feitelijk zou het landelijk luchtalarm af moeten gaan. Er is namelijk sprake van een direct dreigend en groot gevaar voor de bevolking.
opsporen van vermiste spullen en personen wordt ge-game-ificeerd

Het feit dat de politie nu doet alsof we met een onschuldig Pokémon Go spelletje te maken hebben is choquerend. Het volk wordt verblind en verleid tot het worden van landverrader, medemensverrader, stille, spion of welke titel u er ook aan wilt geven, onder het mom van een gezellige Pokémon Go spelletje en “hulp bij opsporing”. Er moet echter een zeer duidelijke en belangrijke waarschuwing uitgaan naar iedereen die deze feel-good “hulp bij opsporing” marketing leest.
http://www.martinvrijland(...)aks-via-politie-app/

Kwalijk... Weer een stap naar de ultrafascistische politiestaat
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:56:09 #107
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174254139
Wat een idioot die vrijland. Sowieso een verspreider van fake news
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:57:53 #108
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174254179
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:56 schreef ChrisCarter het volgende:
Wat een idioot die vrijland. Sowieso een verspreider van fake news
Ik snap niet hoe iemand die knakker nog serieus kan nemen... Al helemaal na die streek dat hij zogenaamd gearresteerd was, maar toch niet.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:59:31 #109
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174254223
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik snap niet hoe iemand die knakker nog serieus kan nemen... Al helemaal na die streek dat hij zogenaamd gearresteerd was, maar toch niet.
Sowieso die stellingen van hem. Als iedereen nou verplicht zulke apps zou moeten gebruiken dan zou er nog wat in zitten. Maar dat is het nog niet eens.
  Moderator zaterdag 7 oktober 2017 @ 14:34:48 #110
249559 crew  Lavenderr
pi_174254761
Vrijland zou hier kunnen posten. Dan zouden de meesten hier hem een grote troll vinden.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 14:45:48 #111
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_174254996
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik snap niet hoe iemand die knakker nog serieus kan nemen... Al helemaal na die streek dat hij zogenaamd gearresteerd was, maar toch niet.
Nee het was geen streek. Het was een test.

http://www.martinvrijland(...)dat-van-een-goudvis/
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 14:46:38 #112
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_174255024
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:59 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Sowieso die stellingen van hem. Als iedereen nou verplicht zulke apps zou moeten gebruiken dan zou er nog wat in zitten. Maar dat is het nog niet eens.
DDR op steroids
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:23:29 #113
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_174255771
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:56 schreef ChrisCarter het volgende:
Wat een idioot die vrijland. Sowieso een verspreider van fake news
Onsamenhangend gebrabbel wat de man schrijft. Net zo een gek als die fan van hem.
Maar een aardig complot, je laat gekkies als deze ageren tegen de sleepnetwet en geen enkel verstandig mens wil nog met het antikamp worden gelinked.
Kortom, de gekkies zijn een complot van de politiek
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:50:18 #114
249559 crew  Lavenderr
pi_174256368
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:23 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Onsamenhangend gebrabbel wat de man schrijft. Net zo een gek als die fan van hem.
Maar een aardig complot, je laat gekkies als deze ageren tegen de sleepnetwet en geen enkel verstandig mens wil nog met het antikamp worden gelinked.
Kortom, de gekkies zijn een complot van de politiek
Daar zit wat in.
pi_174257678
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:40 schreef Lambiekje het volgende:

http://www.martinvrijland(...)oneelgroep-imperium/


Anne Faber staged??!
Pfff

-------------

Los van de vraag of de zaak Anne Faber nu wel of niet in scene is gezet om toepassing van de sleepwet in een positief jasje te steken, lijkt de politie nu in te zetten op de introductie van apps die moeten gaan helpen bij opsporing. Dat werd vanochtend heel subtiel gemeld door de Telegraaf, maar feitelijk zou het landelijk luchtalarm af moeten gaan. Er is namelijk sprake van een direct dreigend en groot gevaar voor de bevolking.
opsporen van vermiste spullen en personen wordt ge-game-ificeerd

Het feit dat de politie nu doet alsof we met een onschuldig Pokémon Go spelletje te maken hebben is choquerend. Het volk wordt verblind en verleid tot het worden van landverrader, medemensverrader, stille, spion of welke titel u er ook aan wilt geven, onder het mom van een gezellige Pokémon Go spelletje en “hulp bij opsporing”. Er moet echter een zeer duidelijke en belangrijke waarschuwing uitgaan naar iedereen die deze feel-good “hulp bij opsporing” marketing leest.
http://www.martinvrijland(...)aks-via-politie-app/

Kwalijk... Weer een stap naar de ultrafascistische politiestaat
Is Martijn alweer op vrije voeten dan?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174258242
Man describes saving best friend from Vegas shooting

Eyewitness describes chaotic scene of Las Vegas shooting | ABC News

“Real surreal” says Mr.Cronk
Er zijn 'n aantal verschillende interviews met Mr. Cronk.

Ik vraag me af wat 'n echte poltie onderzoek/interview van zo'n rare verklaring zou maken.
Gedrag van getuigen ook als verdacht gezien kan worden.

Van de 500 (?) gewonden, zijn er geen slachtoffers in 't ziekenhuizen doodgegaan?
Medische personnel hun taken kunnen goed doen, maar ze geen miracle workers zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:03:43 #117
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_174258261
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:40 schreef Wantie het volgende:

[..]

Is Martijn alweer op vrije voeten dan?
Martijn is verboden en ontbonden
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:09:28 #118
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174258426
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:40 schreef Wantie het volgende:

Is Martijn alweer op vrije voeten dan?
Zat Martijn Alberda/Martin Vrijland vast?

Oh wacht, dat sensatieding waar en masse in werd getrapt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:18:31 #119
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174258667
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:03 schreef Tingo het volgende:
Man describes saving best friend from Vegas shooting

Eyewitness describes chaotic scene of Las Vegas shooting | ABC News

“Real surreal” says Mr.Cronk
Er zijn 'n aantal verschillende interviews met Mr. Cronk.

Ik vraag me af wat 'n echte poltie onderzoek/interview van zo'n rare verklaring zou maken.
Gedrag van getuigen ook als verdacht gezien kan worden.

Van de 500 (?) gewonden, zijn er geen slachtoffers in 't ziekenhuizen doodgegaan?
Medische personnel hun taken kunnen goed doen, maar ze geen miracle workers zijn.
Klets niet zo stom. Je doet weer net alsof alle doden ter plekke zijn gevallen. Zet jezelf toch eens niet zo voor schut.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:23:24 #120
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174258767
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:03 schreef Tingo het volgende:
Man describes saving best friend from Vegas shooting

Eyewitness describes chaotic scene of Las Vegas shooting | ABC News

“Real surreal” says Mr.Cronk
Er zijn 'n aantal verschillende interviews met Mr. Cronk.

Ik vraag me af wat 'n echte poltie onderzoek/interview van zo'n rare verklaring zou maken.
Gedrag van getuigen ook als verdacht gezien kan worden.

Van de 500 (?) gewonden, zijn er geen slachtoffers in 't ziekenhuizen doodgegaan?
Medische personnel hun taken kunnen goed doen, maar ze geen miracle workers zijn.
Coco nuts. :Y
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:31:49 #121
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_174258972
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:18 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Klets niet zo stom. Je doet weer net alsof alle doden ter plekke zijn gevallen. Zet jezelf toch eens niet zo voor schut.
Klassieke demagogie, je poneert een stelling alsof dat de waarheid is en ageert daar van tegen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:37:49 #122
249559 crew  Lavenderr
pi_174259104
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:31 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Klassieke demagogie, je poneert een stelling alsof dat de waarheid is en ageert daar van tegen.
Ik begrijp niet dat men er zoveel energie in stopt om het tegendeel te beweren. Waarom doet men dat? Snappen ze niet dát er gekken rondlopen die mensen willen vermoorden om welke reden dan ook?
En voor er weer geroepen wordt: dit is BNW; BNW betekent niet dat hier alleen idiote verzinsels geplaatst worden.
Dat er complotten zijn is evident maar niet elke schietpartij is anders dan we horen van de media.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:42:02 #123
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_174259182
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik begrijp niet dat men er zoveel energie in stopt om het tegendeel te beweren. Waarom doet men dat? Snappen ze niet dát er gekken rondlopen die mensen willen vermoorden om welke reden dan ook?
En voor er weer geroepen wordt: dit is BNW; BNW betekent niet dat hier alleen idiote verzinsels geplaatst worden.
Dat er complotten zijn is evident maar niet elke schietpartij is anders dan we horen van de media.
Tja, je hebt clickbait en je hebt gekken die er op klikken.
Is gewoon een verdienmodel. Naturalnews en soortgelijken zijn een mooi voorbeeld van dat je hele legioenen oenen naar hun site kan lokken met onzin.
Als Lambiekje en CAD hun tijd zouden spenderen dit soort poep naar het NL te vertalen op hun eigen site zouden ze ook potjes met poeder en pilletjes kunnen verkopen. Ze denken dat ze slim zijn, maar ze zijn alleen maar usefull idiots in de woorden van lenin, poleznyy idiot, voor de ondernemers achter natural news

[ Bericht 6% gewijzigd door Pietverdriet op 07-10-2017 17:48:17 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:46:24 #124
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174259294
Ik begrijp niet dat men zoveel energie erin stopt om daar tegenin te gaan. :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:47:16 #125
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_174259316
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:46 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik begrijp niet dat men zoveel energie erin stopt om daar tegenin te gaan. :o
Als jij alles wat je niet begrijpt gaat posten, meld dat ff, kan Danny extra storage bestellen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')