abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 oktober 2017 @ 23:19:48 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174201574
25-jarige Anne Faber uit Utrecht vermist
quote:
De Utrechtse Anne Faber (25) is sinds vrijdagavond 19.00 uur vermist. Dat laten haar vrienden aan DUIC weten. Ook de politie heeft een vermissingsbericht gepubliceerd.

De vrouw vertrok vrijdagavond op de fiets vanuit Rijnsweerd en stuurde om 18.50 uur een whatsappberichtje aan haar vriend dat ze onderweg was ter hoogte Hollandse Rading. Anne zou later op de avond naar een bruiloft in Nieuwegein gaan, maar is daar nooit aangekomen.

Vrienden en familie zijn een grote zoektocht gestart, onder andere in en om Hollandse Rading, maar die heeft tot nu toe nog niets opgeleverd. Ze zijn ongerust en hebben de recherche ingeschakeld. “We proberen overal zo veel mogelijk berichten te plaatsen, zodat iedereen meezoekt”, vertelt Anna Steenmeijer, een goede vriendin van Anne. Het is haar vrienden en familie onduidelijk waarom ze onderweg was naar Hollandsche Rading.

Anne heeft blond haar, blauwe ogen en droeg op de avond van haar verdwijning een groene parka. Ze is ongeveer 1,70 meter lang en heeft een zwarte omafiets met een bagagedrager voorop. Mensen die het meisje ergens hebben zien rijden, wordt verzocht contact op te nemen met de politie of de familie.
Foto's: https://www.facebook.com/nathanfidder/posts/10155756692388622
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 20:12 schreef Stupidisco het volgende:
Politie onderzoekt vermissing van Anne Faber

Utrecht / Baarn - Sinds vrijdagavond 29 september is de 25-jarige Anne Faber vermist. De politie is een opsporingsonderzoek gestart en zoekt getuigen.

Anne is op 29 september weggegaan op een zwarte opoefiets van het merk en type Batavus Old Dutch met voorop een rekje. Een opvallend detail is dat de fiets handremmen heeft. Het was noodweer die avond; rond 18.40 uur begonnen de eerste buien en het heeft daarna ook geonweerd. Volgens het KNMI was het die avond zelfs gevaarlijk weer. Rond 18.50 uur maakte Anne nog een selfie in de regen die ze verstuurde via WhatsApp. Uit onderzoek blijkt dat deze foto genomen is op de hoek van de Amsterdamsestraatweg met de Hilversumsestraatweg in Baarn. Zowel de tactische recherche als de forensische opsporing zet alles op alles om Anne te vinden. Zo is er een politiehelikopter ingezet om te kijken of er door middel van warmtebeelden haar verblijfplaats te achterhalen is, wordt er gesproken met getuigen en bekenden van Anne en worden telefoongegevens bekeken. Ook worden tips nagelopen die onder andere binnekomen via de opsporingstiplijn. Vooralsnog is er nog geen duidelijkheid over wat Anne is overkomen en waar zij nu is. Een groot rechercheteam werkt aan de zaak.

Op zondagavond 1 oktober werd een zoekactie gestart in een zoekgebied rondom haar laatst bekende locatie (de plek waar de selfie is gemaakt). Deze zoekactie is bewust nog voor het donker van start gegaan. Helaas is nog niets van Anne vernomen en er alle scenario’s worden opengehouden.

Bron: Politie
update- 14:44 De zoektocht naar de vermiste Anne is gestopt.
https://www.ad.nl/utrecht(...)-soestdijk~aa5c692d/

Update

Mogelijk jas van Anne gevonden in Huis ter Heide, politie kamt bos uit

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1670638/

Kaart

De selfie is bij knooppunt 64 gemaakt, men zoekt momenteel (dinsdag 3 oktober vanaf 17.00 uur) bij knooppunt 50 in verband met een aangetroffen jas, en waarschijnlijk is haar telefoon het laatst aangestraald nabij knooppunt 56, ten zuidwesten van Soest.

Actuele informatie Politie: https://www.politie.nl/ge(...)sing-anne-faber.html

Route zoals de politie denkt dat ze die genomen heeft: https://www.route.nl/fiet(...)bilt-langs-soest/map

Meer kleding gevonden die misschien van Anne is

https://www.ad.nl/dossier(...)an-anne-is~afb27a1c/

quote:
Meer kleding

Behalve een jas is er volgens politiewoordvoerder Bernhard Jens meer kleding gevonden. De ouders van Anne Faber en haar vriend is gevraagd of de kleding van haar zou kunnen zijn. Uit hun antwoord trekt de politie de conclusie dat het 'vrijwel zeker' om kleding van de vrouw gaat. ,,We hopen daar vandaag dus zekerheid over te krijgen.''

Op het fietspad tussen Amersfoort en Utrecht langs Huis ter Heide werd een stuk verderop, richting de Panweg, een T-shirt gevonden. De kans dat dat ook van Anne is, is volgens een agent ter plaatste niet groot, maar alle aanwijzingen worden serieus onderzocht. Het stuk fietspad waar het shirt werd gevonden is nu afgezet.
SPOILER: laatste apps en foto's Anne & vriend
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Bron

Bron: RTL

Tijdlijn vrijdag 29 september 2017:

18:16 - Hollandsche Rading - appje - bron: screenshot
18:50 - Baarn - selfie bron: screenshot
19:06 - onbekend - appje pa Faber bron: Opsporing Verzocht
~19:30 - "ten zuidwesten van Soest" - verlies contact telefoon bron: Politie
19:47 - appje vriend naar Anne - niet gelezen bron: screenshot
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174201663
http://www.rtvutrecht.nl/(...)ons-enige-spoor.html

In het kort wat informatie achtergrond

En foto's van de fb van haar vriend die iemand plaatste.

pi_174201707
Die tweede mail op Vrijlands pagina doet me vermoeden dat hij beide mails heeft verzonnen.

Dat is overigens alle aandacht die ik die malloot ga geven, dat soort theorieën horen in fora als BNW thuis.
pi_174201737
Nu ga ik even heel erg van mezelf uit hoor... Maar als ik om half vijf vertrek, ga fietsen en nat wordt dan zou ik toch rond een uur of zeven wel heel erg zin hebben in iets warms. Zou ze even gestopt kunnen zijn, haar jas te drogen hebben gehangen, de telefoon aan de lading hebben gedaan en iets gegeten?
pi_174201764
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:25 schreef NewHorizon het volgende:
Die tweede mail op NooitGenoemd pagina doet me vermoeden dat hij beide mails heeft verzonnen.

Dat is overigens alle aandacht die ik die malloot ga geven, dat soort theorieën horen in fora als BNW thuis.
:(

Had gehoopt zijn naam in de nieuwe reeks niet terug te zien..

Kunnen mods dat niet heel lief verwijderen O-)
Edit: Dat kan NewHorizon natuurlijk ook zelf ;)
pi_174201781
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:26 schreef Jojojo1976 het volgende:
Nu ga ik even heel erg van mezelf uit hoor... Maar als ik om half vijf vertrek, ga fietsen en nat wordt dan zou ik toch rond een uur of zeven wel heel erg zin hebben in iets warms. Zou ze even gestopt kunnen zijn, haar jas te drogen hebben gehangen, de telefoon aan de lading hebben gedaan en iets gegeten?
Zou kunnen, maar ik zou zo snel mogelijk naar huis willen. Gaat echt niet drogen in vochtig weer. Bovendien had ze schijnbaar nog een afspraak 's avonds laat.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 23:28:27 #7
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_174201783
3 "buitenlanders" die uit de bosjes komen om iemand te beroven.
Wat een laag stinkvolk is het toch ook.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_174201800
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:26 schreef Jojojo1976 het volgende:
Waar zou ze dat gedaan hebben dan?
pi_174201822
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:27 schreef FYazz het volgende:

[..]

:(

Had gehoopt zijn naam in de nieuwe reeks niet terug te zien..

Kunnen mods dat niet heel lief gewoon verwijderen O-)
Fixed ;)
  woensdag 4 oktober 2017 @ 23:32:29 #10
313849 Tonyvanheemschut
Een artiest van formaat!&#
pi_174201866
sorry had die vrijland link niet moeten plaatsen, te snel gelezen..en dacht dat het wat kon zijn.. :'(
pi_174201870
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:28 schreef Pomtips het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar ik zou zo snel mogelijk naar huis willen. Gaat echt niet drogen in vochtig weer. Bovendien had ze schijnbaar nog een afspraak 's avonds laat.
Dat is zeer de vraag. Is geen duidelijke bevestiging van. Vriend schreef dat alles er op wees dat ze weer terug naar hem/thuis zou komen. Van een andere/latere afspraak die avond is niet concreet iets bekend.
pi_174201875
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:29 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik ben niet bekend in de buurt, maar misschien dat iemand anders daar een idee over heeft?
  woensdag 4 oktober 2017 @ 23:35:03 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174201922
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:29 schreef madam-april het volgende:

[..]

De Oranjerie bij Paleis Soestdijk kun je een prima hapje eten, maar ik gok dat die toen al dicht was, maar net voorbij Paleis Soestdijk kun je ook wel ergens wat eten.

Idd al dicht: https://www.paleissoestdijk.nl/bezoekersinfo/tijden.html
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174201931
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:32 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Dat is zeer de vraag. Is geen duidelijke bevestiging van. Vriend schreef dat alles er op wees dat ze weer terug naar hem/thuis zou komen. Van een andere/latere afspraak die avond is niet concreet iets bekend.
Volgens mij hadden ze een bruiloft, de vriend was daar al? Hij zei in de app richting haar dat hij tijdens het eten ineens geen last meer had van zijn rug.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 23:36:40 #15
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174201960
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:35 schreef Fidji het volgende:

[..]

Volgens mij hadden ze een bruiloft, de vriend was daar al? Hij zei in de app richting haar dat hij tijdens het eten ineens geen last meer had van zijn rug.
Er was geen bruiloft, haar eerstvolgende afspraak was op zaterdag.
graag verwijderen
pi_174201969
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:32 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Nee volgens mij is er ook geen bevestiging van latere afspraak. Vriend zat te eten, dus onwaarschijnlijk dat ze eerder samen hebben gegeten. En.. als ze op de feest verwacht werd had hij toch eerder geappt waar ze bleef? Dit kan hij natuurlijk hebben gedaan maar waarom dan wel screenshot van "rugpijn" en eventueel andere niet.
pi_174201973
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

De Oranjerie bij Paleis Soestdijk kun je een prima hapje eten, maar ik gok dat die toen al dicht was, maar net voorbij Paleis Soestdijk kun je ook wel ergens wat eten.

Idd al dicht: https://www.paleissoestdijk.nl/bezoekersinfo/tijden.html
Maar als ze daar was geweest had iemand zich dat heus wel kunnen herinneren..
pi_174201976
quote:

[..]

Ik dacht bruiloft zaterdag en vriend vrijdag uit eten
pi_174201982
Er is twijfel tussen een bruiloft die avond nog of de dag erop..
  woensdag 4 oktober 2017 @ 23:39:07 #20
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174201999
Moet dat gedram over die bruiloft elke keer, er was geen bruiloft, klaar.
graag verwijderen
pi_174202002
Ik was net wat nieuws aan het zoeken over Anne. Toen kwam ik op de facebookpagina van haar vriend uit. Daar staat ontzettend veel gepost van mensen. Een van die mensen schreef dat ze gistermiddag een meisje had zien fietsen met blond haar in een rood shirt met korte mouwen.
Het meisje keek niet blij.

ALS het al zo is dan zou dit wel opvallend zijn. Degene had geloof ik niet de politie gebeld.
pi_174202004
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:36 schreef zomer86 het volgende:

[..]

Er was geen bruiloft, haar eerstvolgende afspraak was op zaterdag.
http://www.regio14.nl/2017/09/30/anne-faber-25-vermist/

Bruiloft die avond in Nieuwegein staat er.
pi_174202008
quote:

[..]

Dat was toch een dag later?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  woensdag 4 oktober 2017 @ 23:40:18 #24
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174202014
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:39 schreef Fidji het volgende:

[..]

Van de bekende media is er niet 1 die dat kan bevestigen.
graag verwijderen
pi_174202015
quote:

[..]

Lees het vorige topic even terug. Daar is uitvoerig over dit punt gesproken. Die bruiloft blijft een onduidelijk bericht dat verder niet voorkomt in de berichten van alle andere bronnen. Blijft dus zeer twijfelachtig.

We weten enkel (aan de hand van zijn Whatsapp bericht) dat de vriend op vrijdagavond een 'diner' had.

En we weten dat Anne op zaterdag een afspraak had waar ze niet is verschenen.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 23:40:40 #26
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174202026
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:37 schreef madam-april het volgende:

[..]

Maar als ze daar was geweest had iemand zich dat heus wel kunnen herinneren..
Hoeft niet, op minder dan 500 meter van de kruising bij Paleis Soestdijk zijn een Grand Café, een ijssalon en een cafetaria, en dan is er iets verderop ook nog een eetgelegenheid.
Valt niet echt op natuurlijk, als je bij een snackbar even wat gaat halen.

Maar goed, daar hoeft ze niet te zijn geweest, ze had ook eea te eten bij zich kunnen hebben in die rugzak die ze wellicht meegenomen zou kunnen hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174202029
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:39 schreef Plumooh het volgende:
Ik was net wat nieuws aan het zoeken over Anne. Toen kwam ik op de facebookpagina van haar vriend uit. Daar staat ontzettend veel gepost van mensen. Een van die mensen schreef dat ze gistermiddag een meisje had zien fietsen met blond haar in een rood shirt met korte mouwen.

ALS het al zo is dan zou dit wel opvallend zijn. Degene had geloof ik niet de politie gebeld.
Stel dat Anne nog op haar fiets zou zitten, dan was ze toch allang naar huis gegaan!? Had aangebeld bij mensen, waar dan ook.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 23:41:28 #28
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174202038
Die vriend heeft notabene nog op Facebook aangegeven dat ze gewoon thuis zou komen.
graag verwijderen
pi_174202041
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:39 schreef Fidji het volgende:

[..]

Is overgenomen van Duic die dat als eerste schreef. Verder geen andere serieuze media die dit overgenomen heeft.
pi_174202046
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-vermiste-anne-faber

Beroving in Zeist krijgt extra aandacht in zoektocht naar vermiste Anne Faber
pi_174202053
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hoeft niet, op minder dan 500 meter van de kruising bij Paleis Soestdijk zijn een Grand Café, een ijssalon en een cafetaria, en dan is er iets verderop ook nog een eetgelegenheid.
Valt niet echt op natuurlijk, als je bij een snackbar even wat gaat halen.

Maar goed, daar hoeft ze niet te zijn geweest, ze had ook eea te eten bij zich kunnen hebben in die rugzak die ze wellicht meegenomen zou kunnen hebben.
Ja idd, die rugzak...wat zal ze daar toch allemaal ingestopt hebben. Behalve die mogelijke 'luxe zonnebril'.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 23:42:45 #32
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174202057
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:39 schreef Plumooh het volgende:

Ach ik kijk ook weleens Investigation Discovery met die vermissingszaken, 99,9% van de tijd is het vals alarm.
graag verwijderen
  woensdag 4 oktober 2017 @ 23:43:24 #33
313849 Tonyvanheemschut
pi_174202067
Benieuwd wat de politie morgen gaat doen, kwa zoek acties.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 23:43:35 #34
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174202068
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:41 schreef Fidji het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-vermiste-anne-faber

Beroving in Zeist krijgt extra aandacht in zoektocht naar vermiste Anne Faber
Niet om lullig te doen, maar dit soort berichten zijn inmiddels al 100 keer gepost.
graag verwijderen
pi_174202073
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:32 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
sorry had die vrijland link niet moeten plaatsen, te snel gelezen..en dacht dat het wat kon zijn.. :'(
Het is je vergeven, je hebt er inmiddels zoveel reacties op gehad dat ik aanneem dat je het noooooit meer doet ;)
  woensdag 4 oktober 2017 @ 23:44:11 #36
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174202075
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:43 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
Benieuwd wat de politie morgen gaat doen, kwa zoek acties.
Wachten op het NFI gok ik en daarna zullen ze wel weer op andere plekken gaan zoeken.
graag verwijderen
  woensdag 4 oktober 2017 @ 23:44:16 #37
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174202077
Het hele vrijdagavond bruiloftverhaal kunnen we dus vergeten..
Aangezien een eenmalige vage bron
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_174202085
quote:
Ondanks de slechte weersverwachting voor de namiddag en avond besluit ze een fietstocht te maken.
Waarom en deed ze dit vaker?
pi_174202098
Of er nou wel of geen bruiloft was doet er niet zoveel in toe in relatie tot het punt van Jojojo.
Het gaat erom dat hij oppert dat ze misschien ergens is gaan zitten om op te warmen, te eten en haar telefoon op de laden.
Hoewel dit mogelijk is, lijkt me dit onwaarschijnlijk, gezien haar telefoon nabij Soest geen connectie meer maakte met zendmasten en er geen getuigen van een restaurant/café oid zich hebben gemeld.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 23:45:59 #40
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174202108
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:44 schreef ondeugend het volgende:
Gezien haar route had ze ook rond 20:00 thuis kunnen zijn. Misschien niet de meest verstandige route door het bos, maar het is ook niet ondenkbaar, vooral omdat ze weleens vaker ging fietsen. Ze wilde misschien wel even een frisse neus halen of iets dergelijks. Er bestaan echt mensen die liever de hele dag buiten rondlopen.
graag verwijderen
  woensdag 4 oktober 2017 @ 23:46:25 #41
313849 Tonyvanheemschut
pi_174202118
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:44 schreef zomer86 het volgende:

[..]

Wachten op het NFI gok ik en daarna zullen ze wel weer op andere plekken gaan zoeken.
ja dat denk ik ook, NFI onderzoek is doorslaggevend..maar het blijft vreemd dat ze niks over die kleding zeggen als in meervoud, ze vonden meer dan alleen haar jas.
pi_174202121
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:44 schreef Nober het volgende:

[..]

Voor de biljoenste keer ze deed hef vaker en waarom gewoon omdat bananen krom zijn. Er zijn veel jongeren die spontaan een fietstochtje doen.
pi_174202130
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:46 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Voor de biljoenste keer ze deed hef vaker en waarom gewoon omdat bananen krom zijn. Er zijn veel jongeren die spontaan een fietstochtje doen.
En je ziet nu de consequentie, tijd voor een verbod!
pi_174202148
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:44 schreef Nober het volgende:

[..]

Simpel: impulsief meisje besluit een pleuris eind te gaan fietsen zonder buienradar te checken.
pi_174202152
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:44 schreef FYazz het volgende:

[..]

Het is je vergeven, je hebt er inmiddels zoveel reacties op gehad dat ik aanneem dat je het noooooit meer doet ;)
Leerzaam ..in alle opzichten. Ook nooit meer vergeten ;)
pi_174202216
http://www.misdaadjournal(...)oute-van-anne-faber/

Rovers op de route van Anne Faber

Wil niet zeggen dat zij dit gedaan hebben natuurlijk.
Maar zou er zeker naar kijken als ik politie was.
pi_174202218
Wordt dit weer een speurtocht?
pi_174202221
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:51 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Wat een boel domheid in slechts 4 regels.
Nee jij bent een helder licht wil je zeggen...
  woensdag 4 oktober 2017 @ 23:53:56 #49
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174202237
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:44 schreef ondeugend het volgende:
Ik bedoel meer dat er hele topics gevuld zijn geweest met een bruiloft waar ze nog heen zou gaan die avond. Een vage bron die dan dus weer een eigen verhaal gaat leiden eigenlijk.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_174202251
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:52 schreef Fidji het volgende:
http://www.misdaadjournal(...)oute-van-anne-faber/

Rovers op de route van Anne Faber

Wil niet zeggen dat zij dit gedaan hebben natuurlijk.
Maar zou er zeker naar kijken als ik politie was.
Wordt al onderzocht. Zie eerste post na de OP op deze pagina....

Edit: oh het was notabene je eigen post.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')