Vindt Fles over het algemeen best een prima plan trouwensquote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Fles in de kut, is kutschimmelzalf gebruiken.
twitter:Jilnow twitterde op woensdag 04-10-2017 om 20:50:00Ondanks de inzet van speurhonden, de ME, een zoekactie van vrienden en familieleden is Anne Faber nog altijd niet g… https://t.co/cRtKi8XeM6 reageer retweet
180 linkerbaan.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vindt Fles over het algemeen best een prima plan trouwens
Waarom juich je hierom?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:59 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Jilnow twitterde op woensdag 04-10-2017 om 20:50:00Ondanks de inzet van speurhonden, de ME, een zoekactie van vrienden en familieleden is Anne Faber nog altijd niet g… https://t.co/cRtKi8XeM6 reageer retweet
Uh ok, vreemd gifjequote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:59 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Jilnow twitterde op woensdag 04-10-2017 om 20:50:00Ondanks de inzet van speurhonden, de ME, een zoekactie van vrienden en familieleden is Anne Faber nog altijd niet g… https://t.co/cRtKi8XeM6 reageer retweet
Doe effe normaalquote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:59 schreef Zipportal het volgende:
Vond je het leuk om er een grapje, als het een grapje is althans, over te maken?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan is er nog hoop.
tong80.gif
Die kerel heeft zich kapot gesnoven samen met Koos Stompéquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Minder heeft DAN Simon![]()
Scholten analfabeet
Een hoop om nooit meer gevonden te worden zeker. Je hele leven seksslaaf, nee dat is leuk.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan is er nog hoop.
tong80.gif
Ga ik niet op wachtenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
Gelukkig gaan King en Wright straks schroeien.
setsysteem genotquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:09 schreef Dagoduck het volgende:
"Extra spanningselement"
Verdomme saai man.
Het is meer iets voor Belgen om dat zo te benoemen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:09 schreef Dagoduck het volgende:
Jammer dat deze sport in Nederland geen pijltjeswerpen heet trouwens, gemiste kans.
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:59 schreef Zipportal het volgende:
Opeens is heel Nederland begaan. Omdat er een blank meisje vermist is. Die met voorspeld noodweer het nog leuk vond, om een tocht van 60km te gaan fietsen, en het wordt ook snel donker.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vond je het leuk om er een grapje, als het een grapje is althans, over te maken?
Orka's hadden ze ook zeepanda's moeten noemen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is meer iets voor Belgen om dat zo te benoemen.
Oh sorry mijnheerquote:
Het komt vooral erg dichtbij zo.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Opeens is heel Nederland begaan. Omdat er een blank meisje vermist is. Die met voorspeld noodweer het nog leuk vond, om een tocht van 60km te gaan fietsen, en het wordt ook snel donker.
Wat mij betreft zijn die dingen totaal irrelevant. Elk vermist persoon is er eentje te veelquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Opeens is heel Nederland begaan. Omdat er een blank meisje vermist is. Die met voorspeld noodweer het nog leuk vond, om een tocht van 60km te gaan fietsen, en het wordt ook snel donker.
Dat was afgelopen WK toch? Legendarische pot was datquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was afgelopen WK toch? Legendarische pot was datMvG had het in dezelfde ronde best moeilijk met Cristo Reyes
Ook zogenaamd vermist, en de wildste verhalen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat mij betreft zijn die dingen totaal irrelevant. Elk vermist persoon is er eentje te veel
Uiteraard, maar voor nu is het beter als zoveel mogelijk mensen op de hoogte blijven om sporen te kunnen ontdekken.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook zogenaamd vermist, en de wildste verhalen.
https://www.parool.nl/ams(...)-van-leven~a4519619/.
Over een week is iedereen dit weer vergeten.
Ontopic aub.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook zogenaamd vermist, en de wildste verhalen.
https://www.parool.nl/ams(...)-van-leven~a4519619/.
Over een week is iedereen dit weer vergeten.
Ik heb er niks van gehoord. Nu pas van jouquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het is natuurlijk superspannend deze pot.quote:
Huh zelfs ik heb het meegekregen en ik hou mezelf normaliter onder een gigantische steen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb er niks van gehoord. Nu pas van jou
Wow dat is knap.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb er niks van gehoord. Nu pas van jou
ik niks. Kijk geen nieuws meer en geen radio. Hup Kingquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huh zelfs ik heb het meegekregen en ik hou mezelf normaliter onder een gigantische steen.
trouwens nog even nagekeken: King - West was 1e ronde, MvG - Reyes 2e rondequote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
InderdaadGoed WK was dat
Wel extreem gepiekt door Reyes toen
Minder belachelijk dan die blonde snolquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Keurig kapselletje weer van Peter
Die van King is ook netjes.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Keurig kapselletje weer van Peter
Dat doe ik ook niet hoorquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
ik niks. Kijk geen nieuws meer en geen radio. Hup King
Kunnen ook mannen zijn.quote:
T boeit me verder ook nooit die vermissingen dus als ik er al wat van mee krijg zap ik zo weg.quote:
Ik vind dat juist altijd wel bizar dat iemand zo van de aardbodem kan verdwijnen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
T boeit me verder ook nooit die vermissingen dus als ik er al wat van mee krijg zap ik zo weg.
Nooit buiten komen jrquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat juist altijd wel bizar dat iemand zo van de aardbodem kan verdwijnen.
quote:
Rentenieren op mijn zolderkamer, krijg alleen geen rente meer tegenwoordig.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat denk je wat mijn plan van aanpak in het leven is
Dit was ook echt genotquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
Vincent heeft een mening over het 'faken' van blessures..... heeft ie natuurlijk veel ervaring mee
[ afbeelding ]
Ik een vaginale schimmelinfectie-oplossingquote:
Dat lijkt me niet heel smakelijkquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik een vaginale schimmelinfectie-oplossing
Maar ik heb wel de kraan dichtgedraaid.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet heel smakelijk
Vrouwenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:57 schreef Wereldgozer het volgende:
Om je vrouw extra pittig te maken?
Moet je kijken naar BDO. Daar is nog steeds helemaal niets veranderdquote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Stiekem verlang ik terug naar het darten van zeven jaar terug.
Vroeger was alles beter.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Stiekem verlang ik terug naar het darten van zeven jaar terug.
lekkere smatjes in je klasquote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter.
Behalve de brugklas.
En toen ik zelf ouder was vonden de jongere meiden me een viezerikquote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
lekkere smatjes in je klasdie toch alleen maar oudere jongens zagen staan
Vierde/vijfde klas havo waren gouden tijden.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter.
Behalve de brugklas.
3 was beste. Iedereen die toen ging roken en rellen. Genotquote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vierde/vijfde klas havo waren gouden tijden.
Bij mij deden kinderen al aan roken in de brugklas.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
3 was beste. Iedereen die toen ging roken en rellen. Genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |