Wat?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ah mon ami, vous n'aimez pas les petites cellules grises hein?
De politie zegt niks over "19:06": https://www.politie.nl/ge(...)l?platform=hootsuitequote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:43 schreef Infection het volgende:
Man man man, wat een figuren in dit topic weer. Denken dat ze het allemaal beter weten dan de politie.
"Laatst bekende locatie 18.15 hollandsche rading. De selfie is in Baarn gemaakt, kruising hilversumsestraatweg en amsterdamsestraatweg."quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:41 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Hoe kan die vriend nou zeggen dat die selfie om 18:15 is verstuurd als ie een screenshot upload dat duidelijk 18:50 aangeeft?
Hoe komt de pliesie bij 19:06.
Vaag weer allemaal.
Ah, ok, gracias.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:45 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
"Laatst bekende locatie 18.15 hollandsche rading. De selfie is in Baarn gemaakt, kruising hilversumsestraatweg en amsterdamsestraatweg."
Hij doelt daarmee op:
- foto van 18:16 (waarschijnlijk foto van omgeving + hert)
- tekstberichtje van 18:16 "Ben nu bij Hollandse rading"
- selfie van 18:50 (Baarn gemaakt, kruising hilversumsestraatweg en amsterdamsestraatweg)
om 19:06 reageerde Anne voor het laatst op een Whatsapp berichtje aan haar vader
Dat komt omdat de media, net zoals veel figuren in dit topic, zelf speurwerk gaan doen en dan denken iets op het spoor te zijn, terwijl dat niet zo is.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:45 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
De politie zegt niks over "19:06": https://www.politie.nl/ge(...)l?platform=hootsuite
Dat verzint de Telegraaf gewoon zelf.
Beetje lastig als de media andere dingen laten weten dan de politie. En dan de getuige (haar vriend) wéér andere dingen.
Spullen die hij misschien niet aangeraakt heeft (Dat weet hij zeker) Handschoentjes, kleren eruitgooien aan en weg !quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:22 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu dat het opzich wel kan. Mogelijk scenario: Ze is bij Soest opgepikt. Degene vraagt wat ze van plan was en wat haar eindbestemming is. Vervolgens slaat hij haar knockout en stopt op de Amersfoortseweg daar langs het bos om wat spullen van haar weg te gooien om verwarring te zaaien.
Zullen we het internet maar sluiten?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:45 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat komt omdat de media, net zoals veel figuren in dit topic, zelf speurwerk gaan doen en dan denken iets op het spoor te zijn, terwijl dat niet zo is.
Poirot zou deze zaak gewoon vanachter zijn bureau oplossen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij houdt niet van de kleine grijze hersencelletjes..
Ik bedoelde oprecht toeval. Ik suggereer niks. Daarom dat ik het er zo expliciet bij vermeld.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je bij een diner zit ga je toch niet de hele tijd op je telefoon zitten kijken?
Gezien zijn reactie verwacht ik dat hij die selfie ook pas gezien had toen hij die "bui op je kop" reactie stuurde.
Lees nog eens: laatst bekende locatie was 18.15 toen was ze bij Hollandsche Rading, die selfie van 18.50 was op een op dat moment nog onbekende locatie, dat wisten ze pas veel later.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:32 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Dit klopt ook niet met de rest:
18:50 selfie, vs 18:15 selfie
"vermist sinds 19:00" vs "geen bericht sinds 19:45"
Waarom neem je "een luxe zonnebril" mee op een regenachtige namiddag?
Ik sponsor ¤2,- voor je reis naar Soest zodat je onderzoek kan doen op het spoor.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:46 schreef Domnivoor het volgende:
Hoe goed is er gezocht bij het spoor waar de telefoon uitviel?
Waar ik aan zit te denken is dat bv. iemand die telefoon voor een aankomende trein op de rails heeft gelegd om er zeker van te zijn dat die onbruikbaar is.
Ja, duidelijk, dat had Stupidisco samengevat.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lees nog eens: laatst bekende locatie was 18.15 toen was ze bij Hollandsche Rading, die selfie van 18.50 was op een op dat moment nog onbekende locatie, dat wisten ze pas veel later.
Je hormonen spelen op?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik sponsor ¤2,- voor je reis naar Soest zodat je onderzoek kan doen op het spoor.
Hij reageert een uur later, Lean. Toch? 19:47.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lees nog eens: laatst bekende locatie was 18.15 toen was ze bij Hollandsche Rading, die selfie van 18.50 was op een op dat moment nog onbekende locatie, dat wisten ze pas veel later.
Klopt idd. Vraag is alleen wie is Kapitein Hastings in deze reeks.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Poirot zou deze zaak gewoon vanachter zijn bureau oplossen.
Volgens mij is dat wel mogelijk. Wat ik me ook afvraag, dat is: men onderzoekt die DNA-sporen, maar hoeveel mensen hun DNA kan daar wel niet opzitten? Stel zo'n persoon haalt zo'n jas of kledingstuk over een bank heen, waar mensen wel eens zitten, zit hun DNA dan ook op zulke kleding?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:23 schreef zomer86 het volgende:
Het kan natuurlijk ook veel eerder zijn gebeurd. Gepakt op een andere plaats, dader heeft haar jas meegenomen om te kijken naar portemonnees/telefoon, telefoon gevonden en uitgeschakeld, daarna de jas weggegooid.
En wat deed die Panamese butler met die kandelaar daar?quote:
Niettemin als je verzekerd bent betaal je het ook gewoon toch?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:51 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ligt eraan of en waar je verzekerd bent
Is er wel bekend hoe dat contact is verlopen met haar vader? Welke context?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:49 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Ja, duidelijk, dat had Stupidisco samengevat.
18:16 - Hollandsche Rading - appje - bron: screenshot
18:50 - Baarn - selfie bron: screenshot
19:06 - onbekend - appje pa Faber bron: Opsporing Verzocht
~19:30 - "ten zuidwesten van Soest" - verlies contact telefoon bron: Politie
19:47 - appje vriend naar Anne - niet gelezen bron: screenshot
Hoe krijg je het verzonnen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:46 schreef Domnivoor het volgende:
Hoe goed is er gezocht bij het spoor waar de telefoon uitviel?
Waar ik aan zit te denken is dat bv. iemand die telefoon voor een aankomende trein op de rails heeft gelegd om er zeker van te zijn dat die onbruikbaar is.
Whehe..., zag btw tijdje geleden And Then There Were Non van BBC uit 2015, vond hem wel weer goed.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:53 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
En wat deed die Panamese butler met die kandelaar daar?
Het antwoord staat voor nivoor.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoe krijg je het verzonnen.
Ik zie wel veel Inspector Japps in dit topic in elk geval.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt idd. Vraag is alleen wie is Kapitein Hastings in deze reeks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |