quote:
Ah was het een test? Ben ik geslaagd?

Nou de 90 minuten grens is helaas net niet gebroken, 1.30.35 is nu volgens de officiele uitslagen de tijd. Ik liep tot en met km 11 echt superstrak op schema, zat er mentaal ook heel goed in, maar mijn voeten deden zeer, de ene sliep en de andere schoof juist teveel waardoor er een blaar was gekomen. Dus toen heb ik twee keer stilgestaan om ze opnieuw te strikken. Dat heeft me uiteindelijk net teveel tijd gekost, + daarna zit je natuurlijk ook niet meer goed in die flow. Voor dat moment liep ik ook op een heerlijke plek net voor de 1.30 pacers en daarna zat ik er natuurlijk achter, veel drukker. Desalniettemin blijven knokken voor een PR en eventueel nog hopend op een goede eindsprint om onder dat 1.5u te duiken. Dat PR is ruim gelukt iig! En ik weet gewoon dat ik fit genoeg ben, als alles klopt loop ik zeker eronder.
Ik miste wel een beetje de blauwe lijn! Die was er vorige keer nog wel. En de finish van de halve is wel echt naar, een en al gekronkel door smalle straatjes waar je bijna niet meer kunt inhalen door al dat publiek, als je denkt dat je er bijna bent moet je nog best wel een stuk en zie je de finish pas op het laatst. Ook vond ik het niet zo handig dat de hele en de halve elkaar tegenkwamen onderweg, voor mij viel het nog wel mee want ik haalde alleen de enkeling die rond de 5 uur liep in, maar als je vooraan loopt kom je denk ik nog best wel een grote club mensen tegen die rond de 4.40 loopt.
Verder was het gewoon weer heel fijn in Eindhoven!
Oja en top10 bij de vrouwen senioren! (8e)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!