abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174187699
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:43 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Heilig gebied..
Ach, kom op.

Als je die route van het AZC naar die Mac Donalds bekijkt, is dat gewoon niet logisch.

https://www.anwb.nl/verke(...)&transportMode1=bike

Die asielzoekers hangen allemaal in Soesterberg rond, niet in Huis ter Heide. Wat hebben ze daar te zoeken?
  woensdag 4 oktober 2017 @ 13:52:31 #202
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174187744
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:46 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Het hoeft natuurlijk niet gebeurd te zijn, maar de kans dat ze cultureel verrijkt is, is natuurlijk aanwezig.
Precies, dan moet je dat ook gewoon kunnen zeggen. Valt overigens ook gewoon onder een mening geven. Maar ja, schuimbek sjw zitten overal helaas.

Maar goed hier moet deze discussie niet staan.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_174187758
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:50 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ach, kom op.

Als je die route van het AZC naar die Mac Donalds bekijkt, is dat gewoon niet logisch.

https://www.anwb.nl/verke(...)&transportMode1=bike

Die asielzoekers hangen allemaal in Soesterberg rond, niet in Huis ter Heide. Wat hebben ze daar te zoeken?
Er is zoveel niet logisch in deze zaak.
Wat de asielzoekers daarginds te zoeken hebben weet ik ook niet. Ik ken de buurt niet, maar ze zijn niet verplicht om op 1 plek te blijven, toch? Sommigen zullen vast matties hebben met een auto.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 13:53:39 #204
64831 2NutZ
pi_174187762
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:47 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Sensatiezoeker
Nee, ik heb de info middels een dm gekregen. Voor mij is het wel duidelijk en is dit geen sensatiezoekerij.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:47 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik vraag me af of de mensen waarvan je niet mag speculeren ook zo tekeer gaan op de sites van de nieuwsbrengers..Iets zegt me dat dat niet het geval is.
Nee, ik heb ze ook niet gezien toen de NOS het aldoor over een witte man had die al die mensen in Las vegas doodde. Dat is gek genoeg wel normaal.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:49 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Is hysterie.

Gr gr Judith Sargentini.
:') _O-
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 13:55:18 #205
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174187785
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:53 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Wat de asielzoekers daarginds te zoeken hebben weet ik ook niet. Ik ken de buurt niet, maar ze zijn niet verplicht om op 1 plek te blijven, toch? Sommigen zullen vast matties hebben met een auto.
Het zou ook enigszins gek zijn als ze het naast het AZC zouden doen. Niet dat ik onmiddellijk verwacht dat iemand van het GGZ of AZC dit heeft gedaan, maar ik denk dat de politie er wel onderzoek naar zal verrichten.
graag verwijderen
  woensdag 4 oktober 2017 @ 13:56:11 #206
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_174187796
Ze is nog niet eens gevonden, en men is al bezig met wie de mogelijke dader is.
Ik vind dat niet kunnen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_174187814
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:55 schreef zomer86 het volgende:

[..]

Het zou ook enigszins gek zijn als ze het naast het AZC zouden doen. Niet dat ik onmiddellijk verwacht dat iemand van het GGZ of AZC dit heeft gedaan, maar ik denk dat de politie er wel onderzoek naar zal verrichten.
Dat schrijven de nieuws-sites dan ook, dus het is geen speculatie.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 13:57:42 #208
64831 2NutZ
pi_174187826
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:56 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vind dat niet kunnen.
Dat is prima dat jij dat vind. Heel veel mensen willen wel speculeren, wat overigens gewoon legaal is en niets mis mee is. Wat ook best logisch is als je zoiets als dit aantrekt :)
Laat die mensen lekker, of heb je er echt heel veel last van?

Btw de politie zelf is ook al met een mogelijke dader bezig hoor, terwijl ze nog niet gevonden is ;)
pi_174187905
quote:
Ik vind dat niet kunnen.
Precies wat de politie ook doet hoor. Wanneer men weet dat ze een stalker of vijand heeft, is het misschien gemakkelijker om haar te vinden toch?
Haar vermissing duurt te lang om een bezoekje aan de snackbar te vermoeden. Niet zo raar dat men aan een misdrijf begint te denken, zeker als haar kleren wel gevonden zijn.
pi_174187929
quote:
Ik vind dat niet kunnen.
Dan lees je niet meer mee.

Begrijp me niet verkeerd, ik hoop van harte dat ze levend wordt gevonden op een strand met een cocktail in d'r hand, maar die kans is een stuk kleiner dan een ongeval of erger.
Je raekt an de dinge geweun.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 14:02:05 #211
438527 MissButterflyy
pi_174187933
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:57 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dat is prima dat jij dat vind. Heel veel mensen willen wel speculeren, wat overigens gewoon legaal is en niets mis mee is. Wat ook best logisch is als je zoiets als dit aantrekt :)
Laat die mensen lekker, of heb je er echt heel veel last van?

Btw de politie zelf is ook al met een mogelijke dader bezig hoor, terwijl ze nog niet gevonden is ;)
Natuurlijk, maar die brengen tijdens zo’n onderzoek echt niet naar buiten wie ze mogelijk in het vizier hebben.
En dat vind ik ook slecht aan speculeren over de dader, de stemming kan heel negatief omslaan.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 14:03:04 #212
438527 MissButterflyy
pi_174187955
De kans is idd niet groot dat ze nog leeft, dat zeg ik toch ook nergens?
  woensdag 4 oktober 2017 @ 14:03:31 #213
64831 2NutZ
pi_174187962
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 14:02 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar die brengen tijdens zo’n onderzoek echt niet naar buiten wie ze mogelijk in het vizier hebben.
En dat vind ik ook slecht aan speculeren over de dader, de stemming kan heel negatief omslaan.
Maar hier zie je dat toch ook niet? wie worden hier allemaal aangehaald als mogelijke dader? misschien heb ik wat gemist maar ik heb geen namen of foto's van personen gezien.
pi_174188001
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 14:03 schreef MissButterflyy het volgende:
De kans is idd niet groot dat ze nog leeft, dat zeg ik toch ook nergens?
Verder dan 'vermist' is het sowieso gissen. Ook naar mogelijke daders.

Ik hoop vooral voor de familie dat er snel duidelijkheid komt.
pi_174188077
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:53 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ik zie daar nooit asielzoekers in een auto.

Verder was het gewoon takkeweer. Wat denk je? Dat zo'n asielzoeker denkt: "Hee, laat ik even een eind gaan fietsen door de stromende regen opzoek naar een meisje om te overvallen/ontvoeren/vermoorden? Wel nee joh.

En wat is er dan onlogisch aan deze zaak? Ik zie geen bijzonder onlogische dingen op dit moment.

* Jonge vrouw gaat een fietsroute fietsen
* Ze komt in de regen terecht maar was daar op voorbereid want ze had regenkleding bij zich
* Ze heeft contact via de Whatsapp met haar vriend
* Ze stuurt een selfie in de regen (kijk mij nu eens een verzopen katje zijn)
* Ze verdwijnt van de radar op de route die ze fietste
* Regenjas en een ander kledingstuk worden gevonden

Over die regenjas en kleding gesproken... Weet iemand of het nog regende toen haar mobiel geen contact meer maakte? Fietsen in een regenjas maakt bezweet. Zeker als je stevig doorfietst omdat de lol er wel af is in de regen en je dus naar huis wilt. Voor hetzelfde geld is het gestopt met regenen en heeft ze haar regenjas en bv een sweater uitgetrokken om wat af te koelen. Als ze die natte spullen niet in de rugzak wilde hebben heeft ze die misschien op dat rek van haar fiets gelegd? Niet echt goed vastgezet? Dan kan die van de fiets gevallen zijn in een schermutseling en zo aan de aandacht van de dader zijn ontsnapt.
pi_174188158
Regenkleding? Die parka of...?
pi_174188182
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 14:09 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik zie daar nooit asielzoekers in een auto.

Verder was het gewoon takkeweer. Wat denk je? Dat zo'n asielzoeker denkt: "Hee, laat ik even een eind gaan fietsen door de stromende regen opzoek naar een meisje om te overvallen/ontvoeren/vermoorden? Wel nee joh.

En wat is er dan onlogisch aan deze zaak? Ik zie geen bijzonder onlogische dingen op dit moment.

* Jonge vrouw gaat een fietsroute fietsen
* Ze komt in de regen terecht maar was daar op voorbereid want ze had regenkleding bij zich
* Ze heeft contact via de Whatsapp met haar vriend
* Ze stuurt een selfie in de regen (kijk mij nu eens een verzopen katje zijn)
* Ze verdwijnt van de radar op de route die ze fietste
* Regenjas en een ander kledingstuk worden gevonden

Over die regenjas en kleding gesproken... Weet iemand of het nog regende toen haar mobiel geen contact meer maakte? Fietsen in een regenjas maakt bezweet. Zeker als je stevig doorfietst omdat de lol er wel af is in de regen en je dus naar huis wilt. Voor hetzelfde geld is het gestopt met regenen en heeft ze haar regenjas en bv een sweater uitgetrokken om wat af te koelen. Als ze die natte spullen niet in de rugzak wilde hebben heeft ze die misschien op dat rek van haar fiets gelegd? Niet echt goed vastgezet? Dan kan die van de fiets gevallen zijn in een schermutseling en zo aan de aandacht van de dader zijn ontsnapt.
De jas lag bij die stallen toch? Kan zijn dat ze daar geschuild heeft en haar jas even heeft uitgetrokken? of wat jij zegt inderdaad.. hoop voor je dat er gauw duidelijkheid komt.
pi_174188196
Aan de selfie te zien had ze geen speciale regenkleding aan maar haar gewone jas. Die doe je niet zomaar uit, ook niet als ie nat is.
pi_174188221
quote:
Ik vind dat niet kunnen.
Het is gewoon raar. Anne is niet het soort meisje dat zo maar een paar dagen van de radar verdwijnt zonder iets van zich te laten horen zegt de familie. het feit dat ze tijdens haar fietstocht contact hield met haar vriend lijkt dat te onderschrijven. Daarnaast had ze afspraken staan na die fietstocht.

Dus vrijwillig verdwenen is onwaarschijnlijk.
In het geval van een ongeval (aanrijding met een auto/brommer of eenzijdig ongeval) zou je (meer) sporen verwachten.

Wat blijft er dan over dan een misdrijf? Ontvoering? Moord?

Dat er buiten die kleding niets gevonden is kan ook betekenen dat ze vrijwillig is meegegaan (schuilen voor het weer?) waarna het daar verkeerd is gelopen en de dader die kleding gedumpt heeft waar hij haar ontmoet heeft of zo? Maar dan is het weer niet logisch dat haar telefoon daar weg viel...
pi_174188226
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 14:15 schreef Mammietje het volgende:
Aan de selfie te zien had ze geen speciale regenkleding aan maar haar gewone jas. Die doe je niet zomaar uit, ook niet als ie nat is.
Volgens mij is dat gewoon een groene regenjas hoor, parka.
Lijkt wel een beetje zon Rains model die je op elke hoek van de straat ziet tegenwoordig.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174188279
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 11:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat laatste is niet nodig, er zitten diverse woonwagenkampen in de omgeving.... ook waar ze langsgefietst moet zijn om op de locatie te komen waar nu gezocht wordt.

Hoppatee, alle vooroordelen op een rijtje, we zijn er weer; Asielzoekers, bewoners van een GGZ-instelling, Oostblokkers, Kampers.

Wat een triestigheid idd weer :{
Boer Jasper?
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_174188295
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 14:17 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Het is gewoon raar. Anne is niet het soort meisje dat zo maar een paar dagen van de radar verdwijnt zonder iets van zich te laten horen zegt de familie. het feit dat ze tijdens haar fietstocht contact hield met haar vriend lijkt dat te onderschrijven. Daarnaast had ze afspraken staan na die fietstocht.

Dus vrijwillig verdwenen is onwaarschijnlijk.

In het geval van een ongeval (aanrijding met een auto/brommer of eenzijdig ongeval) zou je (meer) sporen verwachten.

Dat er buiten die kleding niets gevonden is kan ook betekenen dat ze vrijwillig is meegegaan (schuilen voor het weer?) waarna het daar verkeerd is gelopen en de dader die kleding gedumpt heeft waar hij haar ontmoet heeft of zo? Maar dan is het weer niet logisch dat haar telefoon daar weg viel...
Jouw reactie laat zien dat het dan toch allemaal niet zo logisch is?

Jij; En wat is er dan onlogisch aan deze zaak? Ik zie geen bijzonder onlogische dingen op dit moment.
pi_174188308
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 14:17 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Complete speculatie: een hersenbloeding.
pi_174188349
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 14:21 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Jouw reactie laat zien dat het dan toch allemaal niet zo logisch is?

Jij; En wat is er dan onlogisch aan deze zaak? Ik zie geen bijzonder onlogische dingen op dit moment.
Ik denk dat jij bedoelt dat het onlogisch is dat er geen misdrijf in het spel is.

Ik denk in zo'n situatie aan iets heel anders als je het over onlogisch hebt. Dan denk ik bv aan het verhaal van die twee meisjes in Panama; daar waren heel veel rare dingen bekend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')