abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 oktober 2017 @ 12:53:52 #151
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_174186545
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 12:52 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

:')
Grapje tussendoor moet kunnen he :P
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_174186553
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 12:52 schreef MissButterflyy het volgende:
Gewoon aan het werk op dierendag...
Bikkels zijn het
  woensdag 4 oktober 2017 @ 12:56:14 #153
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_174186596
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 12:52 schreef zoekoog het volgende:

[..]

Zijn er geen chips, die continu iets uitzenden? Maak die nog ff dan..
Dan heb je het over gps trackers. Die zijn vaak duurder dan zo een fiets.
pi_174186617
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 12:51 schreef Burdie het volgende:

[..]

Die staat daar gewoon af te wachten hoe&wat? Het zou je werk maar zijn... Ik lijk iig uit zijn tweets op te maken dat de politiehond op een bepaalde plek ging blaffen, dat er daarna extra rechercheurs kwamen en die GPS rovers. Heeft de hond daar wat gevonden? Of is dat te kort door de bocht?
Je kan vanalles vinden in zo'n stuk bos he. Hoeft helemaal niet meer haar te maken te hebben.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 13:00:55 #155
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174186688
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 12:56 schreef butz0rs het volgende:

[..]

Dan heb je het over gps trackers. Die zijn vaak duurder dan zo een fiets.
En die kun je op geheime plaatsen in je fiets verstoppen...? Diefstalchips zijn ook niet echt geheim qua plaats in de fiets lees ik nu..Oprechte vraag .. of zit een gps-tracker altijd zichtbaar op een fiets, of zijn ze daar nog mee bezig om zoiets te bedenken.. ?
Schenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen
pi_174186690

pi_174186718
Maar gewoon even algemeen reageren op die 'onveilige' omgeving.

Dat de Kampweg erbij betrokken wordt heeft denk ik vooral te maken met het feit dat in het verlengde van de weg Kampweg een groot AZC ligt aan de andere kant van de snelweg.

Fiets je vanaf het AZC de brug over de snelweg over en sla je gelijk linksaf dan kom je op het fietspad Kampweg waar die twee overvallen zijn gepleegd. Het is zeker aannemelijk dat de daders van deze overvallen van het AZC komen.

Die locatie ligt echter vrij ver van de route van Anne.

Voor wat betreft deze en de andere 'risicogroepen' in die omgeving lijkt het mij vrij eenvoudig om even op de terreinen te gaan kijken naar de fiets.

Dan zou je kunnen kijken op het AZC, bij Abrona en bij die camping op de Amersfoortse straat die voornamelijk bewoond wordt door MOElanders. Het zwembad bij Huis ter Heide is ook nog een optie om langs te gaan opzoek naar de fiets.
pi_174186772
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:02 schreef Ouder1 het volgende:
Maar gewoon even algemeen reageren op die 'onveilige' omgeving.
...
die camping op de Amersfoortse straat die voornamelijk bewoond wordt door MOElanders.
Moelanders?
edit; heb het al gevonden. ;)

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2017 13:06:53 ]
  woensdag 4 oktober 2017 @ 13:06:18 #159
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_174186783
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:00 schreef zoekoog het volgende:

[..]

En die kun je op geheime plaatsen in je fiets verstoppen...? Diefstalchips zijn ook niet echt geheim qua plaats in de fiets lees ik nu..Oprechte vraag .. of zit een gps-tracker altijd zichtbaar op een fiets, of zijn ze daar nog mee bezig om zoiets te bedenken.. ?
Als je het achteraf inbouwt is het vaak wel opzichtig. Ergens een kastje ofzo.
Maar ik denk dat bij duurdere fietsen dit wel in een van de stangen of in het achterlicht kan worden geplaatst.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 13:06:30 #160
313849 Tonyvanheemschut
Een artiest van formaat!&#
pi_174186786
De zogenaamde MOE-landers – (arbeids)migranten uit Midden- en Oost-Europa, waaronder die uit de nieuwe EU-lidstaten Polen (2004), Roemenië en Bulgarije (2007) – zijn de laatste tijd regelmatig in het nieuws, niet zelden negatief. Berichten over overbewoning, drankoverlast en criminele activiteiten passeren de afgelopen maanden steeds vaker de revue. En de kritiek op de overlast van deze ‘gastarbeiders’ vanuit de samenleving is daarmee groeiende.

bron:
http://www.republiekalloc(...)anen-van-de-jaren-10
  woensdag 4 oktober 2017 @ 13:08:06 #161
438527 MissButterflyy
pi_174186818
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:06 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
De zogenaamde MOE-landers – (arbeids)migranten uit Midden- en Oost-Europa, waaronder die uit de nieuwe EU-lidstaten Polen (2004), Roemenië en Bulgarije (2007) – zijn de laatste tijd regelmatig in het nieuws, niet zelden negatief. Berichten over overbewoning, drankoverlast en criminele activiteiten passeren de afgelopen maanden steeds vaker de revue. En de kritiek op de overlast van deze ‘gastarbeiders’ vanuit de samenleving is daarmee groeiende.

bron:
http://www.republiekalloc(...)anen-van-de-jaren-10
Zullen we even niet vooruit lopen op de zaken? Ze is nog niet eens gevonden.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 13:09:35 #162
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174186852
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:06 schreef butz0rs het volgende:

[..]

Als je het achteraf inbouwt is het vaak wel opzichtig. Ergens een kastje ofzo.
Maar ik denk dat bij duurdere fietsen dit wel in een van de stangen of in het achterlicht kan worden geplaatst.
Bedankt ! Zou toch een uitdaging moeten zijn voor de industrie en samenleving om het in goedkope fietsen ook te kunnen plaatsen..zoiets verwacht ik dan in mijn naiviteit..
pi_174186924
ah, we zijn al beland bij het hoofdstuk 'de dader is vast een asielzoekers/allochtoon'
pi_174186929
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:12 schreef JaneDoe het volgende:
ah, we zijn al beland bij het hoofdstuk 'de dader is vast een asielzoekers/allochtoon'
Duurde lang.
Tap tap tap
  woensdag 4 oktober 2017 @ 13:13:23 #165
248821 Rauw.
op je bord.
pi_174186935
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:08 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dit is een Cluedo topic

Dader is een drugsverslaafde zwakzinnige oostblokker uit het AZC.
'r fiets ligt in een nabijgelegen vijver.

We zijn nog op zoek naar het wapen, de locatie en een motief.

O ja, en een lijk.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_174186966
Deze gehele topic reeks is verzand in een slowchat waar iedere onbenullige gedachte uitgeschreven lijkt te moeten worden, in plaats van een verzameling van met bronnen onderbouwde berichten...
pi_174186997
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:15 schreef manifold het volgende:
Deze gehele topic reeks is verzand in een slowchat waar iedere onbenullige gedachte uitgeschreven lijkt te moeten worden, in plaats van een verzameling van met bronnen onderbouwde berichten...
inclusief jouw reactie.
pi_174187008
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Duurde lang.
Nee hoor, dat is al heel vaak, ook vroeg in de topicsreeks, voorbij gekomen.
pi_174187012
quote:
7s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:13 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Dit is een Cluedo topic

O ja, en een lijk.
Zullen we het aub niet hebben over een lijk etc.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 13:21:26 #170
248821 Rauw.
op je bord.
pi_174187076
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:17 schreef EternalNow het volgende:

[..]

Zullen we het aub niet hebben over een lijk etc.
Ik blijf goede hoop houden hoor, gaf alleen even aan waar dit topic over gaat.
pi_174187078
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:16 schreef Thrilled het volgende:

[..]

inclusief jouw reactie.
Ik weet niet precies welke van mijn twee reacties je bedoelt, maar ben je het er dan niet mee eens dat dit niet de plek is om bijvoorbeeld te discussieren of er een chip uitgevonden kan worden om fietsen mee op te sporen? Is een poging om het weer ontopic te krijgen met door bronnen onderbouwde berichten dan heel vreemd?
  woensdag 4 oktober 2017 @ 13:24:24 #172
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174187131
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:21 schreef manifold het volgende:

[..]

Ik weet niet precies welke van mijn twee reacties je bedoelt, maar ben je het er dan niet mee eens dat dit niet de plek is om bijvoorbeeld te discussieren of er een chip uitgevonden kan worden om fietsen mee op te sporen? Is een poging om het weer ontopic te krijgen met door bronnen onderbouwde berichten dan heel vreemd?
Dat vindt jij en dat is je goed recht. Je kunt nooit weten of mensen hier eens over gaan nadenken, zeker als je deze zaak ziet, waarin de fiets nog weg is, met zo'n chip zou het sneller kunnen zijn gegaan.. beetje ruimer denken...en ik ben blij met de info die ik kreeg, ik vind 99% van de bijdrages interessant..
pi_174187137
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:08 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Niets vooruit lopen op de zaken. Er is een fiets vermist. Hoe moeilijk is het dan om even een boa langs de genoemde locaties te sturen om tussen de gestalde fietsen te neuzen?

In grote aantallen geparkeerde fietsen valt zo'n Oma fiets nauwelijks op. Best kans dus, als hij daar staat, dat de mensen daar hem niet gezien hebben. Zeker niet op locaties waar de meeste voorbijgangers nauwelijks Nederlands kennen en zeker het Nederlandse nieuws niet volgen.

Niet omdat de kans groot zou zijn dat de dader daar vandaan komt, maar juist omdat het zo'n enorm gemakkelijke manier is om na te gaan.
pi_174187170
Best opvallend dat ze (met honden, of overschat ik die?) Anne nog niet gevonden hebben als haar kleding daar ligt. Geeft toch een beetje hoop dat ze dan toch meegenomen (en dus misschien nog leeft) of (gewond?) gevlucht is.
Die prikstokken beloven niet veel goeds.
pi_174187172
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:15 schreef manifold het volgende:
Geldt dat niet voor bijna alle NWS-topics?

Als je alleen geïnteresseerd bent in feiten rond deze zaak, wat ik me overigens goed kan voorstellen, zijn er prima alternatieven te vinden op de interwebz.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 13:26:18 #176
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174187175
Oeh je mag ook echt NIET speculeren of zeggen dat je denkt dat het misschien iemand kan zijn van een AZC he :') _O- dat kan ECHT niet hoor, echt heel ongeloofwaardig want die lui doen nooit iets verkeerd.

Zucht :') daar is een forum voor, om te speculeren o.a.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 13:26:42 #177
248821 Rauw.
op je bord.
pi_174187182
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:24 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Niets vooruit lopen op de zaken. Er is een fiets vermist. Hoe moeilijk is het dan om even een boa langs de genoemde locaties te sturen om tussen de gestalde fietsen te neuzen?

In grote aantallen geparkeerde fietsen valt zo'n Oma fiets nauwelijks op. Best kans dus, als hij daar staat, dat de mensen daar hem niet gezien hebben. Zeker niet op locaties waar de meeste voorbijgangers nauwelijks Nederlands kennen en zeker het Nederlandse nieuws niet volgen.

Niet omdat de kans groot zou zijn dat de dader daar vandaan komt, maar juist omdat het zo'n enorm gemakkelijke manier is om na te gaan.
Dat soort dingen gebeurt heus wel, het heeft alleen totaal geen nut dergelijke informatie te verstrekken naar buiten toe.

Als jij het kunt bedenken dan kunnen zij het zeker.
pi_174187207
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:12 schreef JaneDoe het volgende:
Sorry, Mea Culpa.

Ik reageerde juist op de vergezochte gedachte dat de overvallers van het fietspad Kampweg in Soesterberg er iets mee te maken zouden hebben. Ik denk dat die misdaad journalist dat er bij de haren bij sleepte vanwege dat AZC.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 13:28:22 #179
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174187221
quote:

[..]

Ik snap je wel...kleine moeite toch?
pi_174187241
Elke keer als ik de topictitel een vluchtige blik geef lees ik ....."Terecht" :')
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_174187247
quote:
7s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:13 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Dit is een Cluedo topic

O ja, en een lijk.
Fiets, lichaam (in leven of niet) en dader/motief.

Ik zou het wel prettig vinden wanneer er met enig respect over Anne gesproken wordt. Helaas ben ik wat nauwer bij deze zaak betrokken dan me lief is en mijn hart huilt voor de familie.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 13:30:36 #182
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174187259
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:29 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik zou het wel prettig vinden wanneer er met enig respect over Anne gesproken wordt. Helaas ben ik wat nauwer bij deze zaak betrokken dan me lief is en mijn hart huilt voor de familie.
Vertel..
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_174187284
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 12:49 schreef manifold het volgende:

[..]

Waarom berichten verspreiden die pertinent niet waar zijn?

https://www.dub.uu.nl/nl/(...)-uithof-jaren-de-ban

[..]

Nou, nou wist niet dat je boos werd.
Ik heb er destijds wat docu's over gezien en daarin gaven de studenten zelf aan dat er niet veel gedaan werd vanuit politie en school. Maar dan ben ik op het verkeerde been gezet. Excuus.
pi_174187291
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:29 schreef Montagui het volgende:
Elke keer als ik de topictitel een vluchtige blik geef lees ik ....."Terecht" :')
Ja dat heb ik ook al dagen. Dan denk, fijn ze is gevonden! Maar dan staat er Utrecht.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 13:32:05 #185
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174187295
quote:
12s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:26 schreef theDutcher het volgende:

[..]

Geldt dat niet voor bijna alle NWS-topics?

Als je alleen geïnteresseerd bent in feiten rond deze zaak, wat ik me overigens goed kan voorstellen, zijn er prima alternatieven te vinden op de interwebz.
Voor feiten moet je eigenlijk bij de Politie zijn, die weten dit alleen. Ik denk dat het toch in een behoefte voorziet, dat mensen dingen niet willen uitsluiten op voorhand en dat men overal aan denkt, ook het schier onmogelijke..en je leert ook van zulke bijdrages, ik zie apparaten ik wist niet dat ze bestonden
pi_174187301
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:26 schreef Mammietje het volgende:
Best opvallend dat ze (met honden, of overschat ik die?) Anne nog niet gevonden hebben als haar kleding daar ligt. Geeft toch een beetje hoop dat ze dan toch meegenomen (en dus misschien nog leeft) of (gewond?) gevlucht is.
Ik hoop...

Waarom zou een dader de moeite nemen een lichaam te begraven om vervolgens de kleding rond te laten slingeren?

Ik hoop, ik hoop, ik hoop.
pi_174187315
quote:
Ik denk niet dat je de speurhonden overschat... Als ze in de nabije omgeving van de gevonden spullen zou zijn, levend of niet, was ze al gevonden, denk ik.
pi_174187352
quote:

[..]

En waar maak je uit op dat dat niet gebeurt? Een politieonderzoek is veel uitgebreider dan wat je ziet in de media of hier leest. Geloof me dat er hier niets verzonnen gaat worden waar de recherche zelf niet ook al aan gedacht heeft.

Er is zelfs door het onderzoeksteam ook nog gereageerd over het AZC (zoals eerder gepost)

quote:
AZC
Ook de aanwezigheid van een asielzoekerscentrum, de McDonald's en ggz-instellingen in de omgeving wordt meegenomen in het onderzoek, stelt Jens. "Er is niets concreets, maar alles wat maar iets kan bijdragen aan het onderzoek nemen we mee. Maar laat ik duidelijk zijn: we hebben vooralsnog geen enkele aanwijzing dat er een verband is met deze instellingen of organisaties", zegt Jens. [rtv Utrecht]
  woensdag 4 oktober 2017 @ 13:34:18 #189
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_174187357
quote:
Ik geloof dat het voor de honden nog best lastig is.
Ze moeten maar net dat spoor wat nodig is oppakken (zoiets zei Bernhard Jens).
pi_174187382
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:32 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik hoop...

Waarom zou een dader de moeite nemen een lichaam te begraven om vervolgens de kleding rond te laten slingeren?

Ik hoop, ik hoop, ik hoop.
Iedereen hoopt mee. :*
Je raekt an de dinge geweun.
pi_174187386
Politie geeft laatste stand van zaken over Anne: "We hebben nog geen verdachte"

HUIS TER HEIDE/UTRECHT - Anne Faber is al zes dagen vermist. Gisteren is in Huis ter Heide een jas gevonden die mogelijk van de 25-jarige Utrechtse is. Politiewoordvoerder Bernhard Jens praat ons uitgebreid bij over de stand van zaken van het onderzoek.

- Wat kunt u vertellen over de gevonden jas?
Een getuige heeft kleding gevonden en ons gebeld. De forensische opsporing heeft kort daarna de omgeving afgezet. We denken eigenlijk wel dat het van Anne is, maar dat kunnen we nog niet honderd procent bevestigen.

- Op de selfie die ze kort voor haar verdwijning maakte kunnen jullie toch zien of het om dezelfde kleding gaat?
Dat is te simpel. Het gaat ook om de manier waarop je de kleding aantreft. Daarover kan ik ook niks zeggen nu. Het is iets te kort door de bocht om te zeggen: dat had ze aan op die foto dus het is van Anne.

- Is het slecht nieuws dat er kleding is gevonden?
Dat weet je niet. Je weet niet wat zich allemaal heeft afgespeeld, hoe mensen zich voelen. Het is speculatief om na het vinden van een jas te zeggen: dan zal dit of dat wel gebeurd zijn. Maar het is zeker gek als je dat zo aantreft. Stel dat het van haar is, dan is dat wel zorgelijk.

- Hoe ziet het onderzoek van vandaag eruit?
Forensisch rechercheurs zijn nog steeds bezig op die plek om te kijken of er meer sporen zijn die iets zegen over waar Anne mogelijk kan verblijven.

- Er zoeken ook lijkenhonden mee, zegt dat iets over jullie verwachtingen?
Nee, we hebben niet 1, 2, 3 bepaalde verwachtingen. Het zou niet slim zijn als we daar niet met die honden zouden lopen. Ze zoeken vandaag ook weer mee.

- is de kleding in Huis ter Heide het enige spoor dat jullie hebben?
Ja, daarom zijn we er ook heel zuinig op en moeten we heel zorgvuldig zoeken.

- Wat voor plek is het, waar nu onderzoek wordt gedaan?
Er loopt een grote weg langs (Amersfoortseweg, red.) waar heel veel forenzen in de spits naar hun werk gaan. Schuin er tegenover zit een McDonald's, dus het is een gebied waar veel mensen komen.

- Er zit ook een geestelijke instelling in de buurt en vorig jaar was in de buurt een AZC-bewoner die vrouwen lastigviel. Betekenen die dingen iets?
We nemen alles mee. Alles wat in de buurt zit en iets kan vertellen. Vooralsnog hebben we geen enkele aanwijzing dat dat er iets mee te maken heeft. Maar we zitten midden in het onderzoek en kijken daar heel breed naar. Toch is het wel echt te kort door de bocht om te zeggen dat het AZC er iets mee te maken heeft.

- Als vandaag niets wordt gevonden, wat is dan de volgende stap?
Dat is best een moeilijke vraag. Het hangt af van of de gevonden kleding inderdaad van haar is. En zo ja, wat we op die kleding aantreffen. Eventuele sporen zijn heel belangrijk.

- Jullie hebben familie en vrienden gesproken, waarom?
In dit soort onderzoeken ga je naar vrienden en familie om een beter beeld te krijgen van wie Anne is. Wat deed ze, wat voor contacten had ze. Je wil een duidelijk beeld van haar krijgen. We hebben in een brede kring rondom haar allerlei mensen gesproken. Ook met haar vriend. Logisch, want je gaat ervan uit dat hij wel bijna het meeste over haar weet. Geen van de mensen die we gesproken hebben is trouwens verdachte.

- Eerder zochten jullie bij Soester Duinen, is er nog kans dat ze daar is?
Daar zochten we omdat dat gebied werd aangewezen door telecom-gegevens. We hebben daar met honden gezocht maar niets gevonden. Vooralsnog bekijken we dat gebied niet meer.

- Afgelopen zondag zijn in Zeist mountainbikers beroofd, houden jullie rekening met verband tussen de zaken?
In dit soort onderzoeken houden we alle scenario's open. Net zo goed als dat we niet weten of het om een misdrijf, poging tot zelfdoding of een ongeluk gaat. Uiteraard kijken we of in de omgeving incidenten zijn geweest die wellicht hierover iets kunnen zeggen.

- Is het aannemelijk dat ze uit vrije wil is verdwenen?
Voordat ze wegging zei ze tegen haar vriend dat ze een stuk ging fietsen. En als je ziet hoe ze ongeveer gefietst heeft, dat lijkt het erop dat ze weer op weg terug naar huis was. Maar je moet ook weer niets uitsluiten. Familie zegt vaak: zoiets zou mijn kind of zus niet doen. Maar soms weet men het simpelweg niet.

- Dus een misdrijf of vertrek uit eigen wil zijn meest logische opties?
Bij een ongeval zou het aannemelijk zijn dat we bijvoorbeeld haar fiets hadden aangetroffen. Maar opnieuw: we moeten echt niets uitsluiten.

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1670671/
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  woensdag 4 oktober 2017 @ 13:35:19 #192
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174187387
quote:
9s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:26 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Dat soort dingen gebeurt heus wel, het heeft alleen totaal geen nut dergelijke informatie te verstrekken naar buiten toe.

Als jij het kunt bedenken dan kunnen zij het zeker.
Dat 'kunnen'is ook afhankelijk van of er voldoende personeel aanwezig is om dat te 'kunnen'.. Als er burgers zijn die dat vanuitzichzelf gaan checken omdat ze dit lezen, wie weet wat het oplevert?
  woensdag 4 oktober 2017 @ 13:35:23 #193
248821 Rauw.
op je bord.
pi_174187390
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:29 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Sterkte, zoals ik in een later post al zei bedoelde ik voornamelijk dat het topic die kant op stuurde zonder zekerheid.

Ik ben zelf liever naïef dan hopeloos.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 13:42:02 #194
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174187510
Edit: stond er al.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174187550
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
Oeh je mag ook echt NIET speculeren of zeggen dat je denkt dat het misschien iemand kan zijn van een AZC he :') _O- dat kan ECHT niet hoor, echt heel ongeloofwaardig want die lui doen nooit iets verkeerd.

Heilig gebied..
pi_174187629
quote:

Het hoeft natuurlijk niet gebeurd te zijn, maar de kans dat ze cultureel verrijkt is, is natuurlijk aanwezig.
pi_174187634
Ik vraag me af of de mensen waarvan je niet mag speculeren ook zo tekeer gaan op de sites van de nieuwsbrengers..Iets zegt me dat dat niet het geval is.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 13:47:32 #198
438527 MissButterflyy
pi_174187643
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:30 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Vertel..
Sensatiezoeker
pi_174187673
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:47 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Sensatiezoeker
Als je zoiets meldt kun je die vraag ook verwachten.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_174187686
quote:

Is hysterie.

Gr gr Judith Sargentini.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')