Bikkels zijn hetquote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:52 schreef MissButterflyy het volgende:
Gewoon aan het werk op dierendag...
Dan heb je het over gps trackers. Die zijn vaak duurder dan zo een fiets.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:52 schreef zoekoog het volgende:
[..]
Zijn er geen chips, die continu iets uitzenden? Maak die nog ff dan..
Je kan vanalles vinden in zo'n stuk bos he. Hoeft helemaal niet meer haar te maken te hebben.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die staat daar gewoon af te wachten hoe&wat? Het zou je werk maar zijn... Ik lijk iig uit zijn tweets op te maken dat de politiehond op een bepaalde plek ging blaffen, dat er daarna extra rechercheurs kwamen en die GPS rovers. Heeft de hond daar wat gevonden? Of is dat te kort door de bocht?
En die kun je op geheime plaatsen in je fiets verstoppen...? Diefstalchips zijn ook niet echt geheim qua plaats in de fiets lees ik nu..Oprechte vraag .. of zit een gps-tracker altijd zichtbaar op een fiets, of zijn ze daar nog mee bezig om zoiets te bedenken.. ?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:56 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Dan heb je het over gps trackers. Die zijn vaak duurder dan zo een fiets.
Moelanders?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:02 schreef Ouder1 het volgende:
Maar gewoon even algemeen reageren op die 'onveilige' omgeving.
...
die camping op de Amersfoortse straat die voornamelijk bewoond wordt door MOElanders.
Als je het achteraf inbouwt is het vaak wel opzichtig. Ergens een kastje ofzo.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:00 schreef zoekoog het volgende:
[..]
En die kun je op geheime plaatsen in je fiets verstoppen...? Diefstalchips zijn ook niet echt geheim qua plaats in de fiets lees ik nu..Oprechte vraag .. of zit een gps-tracker altijd zichtbaar op een fiets, of zijn ze daar nog mee bezig om zoiets te bedenken.. ?
Zullen we even niet vooruit lopen op de zaken? Ze is nog niet eens gevonden.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:06 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
De zogenaamde MOE-landers – (arbeids)migranten uit Midden- en Oost-Europa, waaronder die uit de nieuwe EU-lidstaten Polen (2004), Roemenië en Bulgarije (2007) – zijn de laatste tijd regelmatig in het nieuws, niet zelden negatief. Berichten over overbewoning, drankoverlast en criminele activiteiten passeren de afgelopen maanden steeds vaker de revue. En de kritiek op de overlast van deze ‘gastarbeiders’ vanuit de samenleving is daarmee groeiende.
bron:
http://www.republiekalloc(...)anen-van-de-jaren-10
Bedankt ! Zou toch een uitdaging moeten zijn voor de industrie en samenleving om het in goedkope fietsen ook te kunnen plaatsen..zoiets verwacht ik dan in mijn naiviteit..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:06 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Als je het achteraf inbouwt is het vaak wel opzichtig. Ergens een kastje ofzo.
Maar ik denk dat bij duurdere fietsen dit wel in een van de stangen of in het achterlicht kan worden geplaatst.
Duurde lang.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:12 schreef JaneDoe het volgende:
ah, we zijn al beland bij het hoofdstuk 'de dader is vast een asielzoekers/allochtoon'
Dit is een Cluedo topicquote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zullen we even niet vooruit lopen op de zaken? Ze is nog niet eens gevonden.
inclusief jouw reactie.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:15 schreef manifold het volgende:
Deze gehele topic reeks is verzand in een slowchat waar iedere onbenullige gedachte uitgeschreven lijkt te moeten worden, in plaats van een verzameling van met bronnen onderbouwde berichten...
Zullen we het aub niet hebben over een lijk etc.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:13 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dit is een Cluedo topic
Dader is een drugsverslaafde zwakzinnige oostblokker uit het AZC.
'r fiets ligt in een nabijgelegen vijver.
We zijn nog op zoek naar het wapen, de locatie en een motief.
O ja, en een lijk.
Ik blijf goede hoop houden hoor, gaf alleen even aan waar dit topic over gaat.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:17 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Zullen we het aub niet hebben over een lijk etc.
Ik weet niet precies welke van mijn twee reacties je bedoelt, maar ben je het er dan niet mee eens dat dit niet de plek is om bijvoorbeeld te discussieren of er een chip uitgevonden kan worden om fietsen mee op te sporen? Is een poging om het weer ontopic te krijgen met door bronnen onderbouwde berichten dan heel vreemd?quote:
Dat vindt jij en dat is je goed recht. Je kunt nooit weten of mensen hier eens over gaan nadenken, zeker als je deze zaak ziet, waarin de fiets nog weg is, met zo'n chip zou het sneller kunnen zijn gegaan.. beetje ruimer denken...en ik ben blij met de info die ik kreeg, ik vind 99% van de bijdrages interessant..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:21 schreef manifold het volgende:
[..]
Ik weet niet precies welke van mijn twee reacties je bedoelt, maar ben je het er dan niet mee eens dat dit niet de plek is om bijvoorbeeld te discussieren of er een chip uitgevonden kan worden om fietsen mee op te sporen? Is een poging om het weer ontopic te krijgen met door bronnen onderbouwde berichten dan heel vreemd?
Niets vooruit lopen op de zaken. Er is een fiets vermist. Hoe moeilijk is het dan om even een boa langs de genoemde locaties te sturen om tussen de gestalde fietsen te neuzen?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zullen we even niet vooruit lopen op de zaken? Ze is nog niet eens gevonden.
Geldt dat niet voor bijna alle NWS-topics?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:15 schreef manifold het volgende:
Deze gehele topic reeks is verzand in een slowchat waar iedere onbenullige gedachte uitgeschreven lijkt te moeten worden, in plaats van een verzameling van met bronnen onderbouwde berichten...
Dat soort dingen gebeurt heus wel, het heeft alleen totaal geen nut dergelijke informatie te verstrekken naar buiten toe.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:24 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Niets vooruit lopen op de zaken. Er is een fiets vermist. Hoe moeilijk is het dan om even een boa langs de genoemde locaties te sturen om tussen de gestalde fietsen te neuzen?
In grote aantallen geparkeerde fietsen valt zo'n Oma fiets nauwelijks op. Best kans dus, als hij daar staat, dat de mensen daar hem niet gezien hebben. Zeker niet op locaties waar de meeste voorbijgangers nauwelijks Nederlands kennen en zeker het Nederlandse nieuws niet volgen.
Niet omdat de kans groot zou zijn dat de dader daar vandaan komt, maar juist omdat het zo'n enorm gemakkelijke manier is om na te gaan.
Sorry, Mea Culpa.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:12 schreef JaneDoe het volgende:
ah, we zijn al beland bij het hoofdstuk 'de dader is vast een asielzoekers/allochtoon'
Ik snap je wel...kleine moeite toch?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:24 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Niets vooruit lopen op de zaken. Er is een fiets vermist. Hoe moeilijk is het dan om even een boa langs de genoemde locaties te sturen om tussen de gestalde fietsen te neuzen?
In grote aantallen geparkeerde fietsen valt zo'n Oma fiets nauwelijks op. Best kans dus, als hij daar staat, dat de mensen daar hem niet gezien hebben. Zeker niet op locaties waar de meeste voorbijgangers nauwelijks Nederlands kennen en zeker het Nederlandse nieuws niet volgen.
Niet omdat de kans groot zou zijn dat de dader daar vandaan komt, maar juist omdat het zo'n enorm gemakkelijke manier is om na te gaan.
Fiets, lichaam (in leven of niet) en dader/motief.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:13 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dit is een Cluedo topic
Dader is een drugsverslaafde zwakzinnige oostblokker uit het AZC.
'r fiets ligt in een nabijgelegen vijver.
We zijn nog op zoek naar het wapen, de locatie en een motief.
O ja, en een lijk.
Vertel..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:29 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Fiets, lichaam (in leven of niet) en dader/motief.
Ik zou het wel prettig vinden wanneer er met enig respect over Anne gesproken wordt. Helaas ben ik wat nauwer bij deze zaak betrokken dan me lief is en mijn hart huilt voor de familie.
Nou, nou wist niet dat je boos werd.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:49 schreef manifold het volgende:
[..]
Waarom berichten verspreiden die pertinent niet waar zijn?
https://www.dub.uu.nl/nl/(...)-uithof-jaren-de-ban
[..]
Ja dat heb ik ook al dagen. Dan denk, fijn ze is gevonden! Maar dan staat er Utrecht.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:29 schreef Montagui het volgende:
Elke keer als ik de topictitel een vluchtige blik geef lees ik ....."Terecht"
Voor feiten moet je eigenlijk bij de Politie zijn, die weten dit alleen. Ik denk dat het toch in een behoefte voorziet, dat mensen dingen niet willen uitsluiten op voorhand en dat men overal aan denkt, ook het schier onmogelijke..en je leert ook van zulke bijdrages, ik zie apparaten ik wist niet dat ze bestondenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:26 schreef theDutcher het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor bijna alle NWS-topics?
Als je alleen geïnteresseerd bent in feiten rond deze zaak, wat ik me overigens goed kan voorstellen, zijn er prima alternatieven te vinden op de interwebz.
Ik hoop...quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:26 schreef Mammietje het volgende:
Best opvallend dat ze (met honden, of overschat ik die?) Anne nog niet gevonden hebben als haar kleding daar ligt. Geeft toch een beetje hoop dat ze dan toch meegenomen (en dus misschien nog leeft) of (gewond?) gevlucht is.
Die prikstokken beloven niet veel goeds.
Ik denk niet dat je de speurhonden overschat... Als ze in de nabije omgeving van de gevonden spullen zou zijn, levend of niet, was ze al gevonden, denk ik.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:26 schreef Mammietje het volgende:
Best opvallend dat ze (met honden, of overschat ik die?) Anne nog niet gevonden hebben als haar kleding daar ligt. Geeft toch een beetje hoop dat ze dan toch meegenomen (en dus misschien nog leeft) of (gewond?) gevlucht is.
En waar maak je uit op dat dat niet gebeurt? Een politieonderzoek is veel uitgebreider dan wat je ziet in de media of hier leest. Geloof me dat er hier niets verzonnen gaat worden waar de recherche zelf niet ook al aan gedacht heeft.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:24 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
quote:AZC
Ook de aanwezigheid van een asielzoekerscentrum, de McDonald's en ggz-instellingen in de omgeving wordt meegenomen in het onderzoek, stelt Jens. "Er is niets concreets, maar alles wat maar iets kan bijdragen aan het onderzoek nemen we mee. Maar laat ik duidelijk zijn: we hebben vooralsnog geen enkele aanwijzing dat er een verband is met deze instellingen of organisaties", zegt Jens. [rtv Utrecht]
Ik geloof dat het voor de honden nog best lastig is.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:26 schreef Mammietje het volgende:
Iedereen hoopt mee.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:32 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik hoop...
Waarom zou een dader de moeite nemen een lichaam te begraven om vervolgens de kleding rond te laten slingeren?
Ik hoop, ik hoop, ik hoop.
Dat 'kunnen'is ook afhankelijk van of er voldoende personeel aanwezig is om dat te 'kunnen'.. Als er burgers zijn die dat vanuitzichzelf gaan checken omdat ze dit lezen, wie weet wat het oplevert?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:26 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat soort dingen gebeurt heus wel, het heeft alleen totaal geen nut dergelijke informatie te verstrekken naar buiten toe.
Als jij het kunt bedenken dan kunnen zij het zeker.
Sterkte, zoals ik in een later post al zei bedoelde ik voornamelijk dat het topic die kant op stuurde zonder zekerheid.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:29 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Fiets, lichaam (in leven of niet) en dader/motief.
Ik zou het wel prettig vinden wanneer er met enig respect over Anne gesproken wordt. Helaas ben ik wat nauwer bij deze zaak betrokken dan me lief is en mijn hart huilt voor de familie.
Heilig gebied..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
Oeh je mag ook echt NIET speculeren of zeggen dat je denkt dat het misschien iemand kan zijn van een AZC he![]()
dat kan ECHT niet hoor, echt heel ongeloofwaardig want die lui doen nooit iets verkeerd.
Het hoeft natuurlijk niet gebeurd te zijn, maar de kans dat ze cultureel verrijkt is, is natuurlijk aanwezig.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
Oeh je mag ook echt NIET speculeren of zeggen dat je denkt dat het misschien iemand kan zijn van een AZC he![]()
dat kan ECHT niet hoor, echt heel ongeloofwaardig want die lui doen nooit iets verkeerd.
Zuchtdaar is een forum voor, om te speculeren o.a.
Is hysterie.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
Zuchtdaar is een forum voor, om te speculeren o.a.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |