Omdat er volgens mij helemaal niet specifiek gezocht wordt naar een "man op een opoefiets"?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:36 schreef Loekie1 het volgende:
Waarom niet aan automobilisten gevraagd of ze een man op een opoefiets hebben gezien?
Ik denk dat wij in dezelfde buurt wonen. Ik heb persoonlijk ook meerdere keren last van die lui gehad. Ga 's avonds dan ook niet meer alleen naar buiten.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:39 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Offtopic; Jij woont zelf ook dichtbij zo'n instelling dacht ik gelezen te hebben?
Ik ook, en ja, ze lopen gewoon los al dan niet onder drugs die ze buiten de poort mogen nuttigen.
In het voorjaar nog dingen gebeurd die het nieuws haalde maar om mijn privacy te waarborgen ga ik het niet delen.Ik bedoel maar te zeggen; het is linke soep.
Eventueel later, na het zien van de politieberichten, waar men nadrukkelijk wees op deze stickerquote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:39 schreef NoXia het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik denk niet dat de dader daar aan heeft gedacht.
Vandaar ook dat in het bericht van de politie gewoon het "buitenlandse accent" van de overvallers wordt benoemd, omdat ze dat politiek correct niet willen vermelden...quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:34 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Nee want dat is niet politiek correct.
De politie heeft in het algemeen gevraagd aan iedereen die Anne dan wel haar fiets heeft gezien, om contact op te nemen met de politie. Genoeg beelden en kenmerken van zowel Anne als de fiets zijn verspreid en iedereen die het nieuws volgt weet om welk gebied het gaat. Dat lijkt me voldoende.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:36 schreef Loekie1 het volgende:
Waarom niet aan automobilisten gevraagd of ze een man op een opoefiets hebben gezien?
Is er water in de omgeving dan?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:23 schreef NoXia het volgende:
Is er al in de omgeving gebaggerd? Ivm haar fiets?
Daarnaast zou een man op een damesfiets mij niet eens echt opvallen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:40 schreef manifold het volgende:
[..]
Omdat er volgens mij helemaal niet specifiek gezocht wordt naar een "man op een opoefiets"?
Zou het? Gezelligquote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:40 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Ik denk dat wij in dezelfde buurt wonen. Ik heb persoonlijk ook meerdere keren last van die lui gehad. Ga 's avonds dan ook niet meer alleen naar buiten.
Soms denk ik dan: maak een kaart met veilige plekken, ben je sneller klaar..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:44 schreef Loekie1 het volgende:
Misschien moeten burgers dan maar een kaart maken met onveilige plekken waar je momenteel beter niet in je eentje een leuke fietstocht kan gaan maken omdat er recentelijk onopgeloste misdrijven gepleegd zijn bijvoorbeeld.
Alsof dat hier ook maar enig nut heeftquote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:44 schreef zoekoog het volgende:
Op zulke momenten snap ik ineens waarom een diefstalchip in een fiets handig kan zijn..
Dan kom je niet meer buiten.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:44 schreef Loekie1 het volgende:
Misschien moeten burgers dan maar een kaart maken met onveilige plekken waar je momenteel beter niet in je eentje een leuke fietstocht kan gaan maken omdat er recentelijk onopgeloste misdrijven gepleegd zijn bijvoorbeeld.
Nou, beetje overdreven zeg.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:46 schreef zoekoog het volgende:
[..]
Soms denk ik dan: maak een kaart met veilige plekken, ben je sneller klaar..
Volgens mij is Abrona (voormalige Sterrenberg) een instelling voor zwakzinnigen, niet voor drugsverslaafden.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:39 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Offtopic; Jij woont zelf ook dichtbij zo'n instelling dacht ik gelezen te hebben?
Ik ook, en ja, ze lopen gewoon los al dan niet onder drugs die ze buiten de poort mogen nuttigen.
In het voorjaar nog dingen gebeurd dat het nieuws haalde maar om mijn privacy te waarborgen ga ik het niet delen.![]()
Ik bedoel maar te zeggen; het is linke soep.
Waarom berichten verspreiden die pertinent niet waar zijn?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:41 schreef FYazz het volgende:
[..]
Wat je ziet is dat politie sowieso weinig waarschuwt met dit soort zaken, ongeacht de afkomst van de dader. Toen bij de Utrechtse serieverkrachter deden de scholen en politie ook vrij weinig. Het waren de studenten zelf die anderen waarschuwden en maatregelen troffen om niet alleen te rijden.
quote:Het allereerste bericht over de verkrachter stond op 5 oktober 1995 in het U-blad, het wekelijkse papieren universiteitsblad.
[...]
De politie had eind september – het was een tijd waarin het internet nog in de kinderschoenen stond - pamfletten opgehangen in universitaire gebouwen en bedrijven in De Uithof en omgeving. Dit om mensen te waarschuwen en om tips binnen te krijgen.
[...]
De faculteit Farmacie stuurde alle studenten en medewerkers een mail waarin werd gewaarschuwd voor de verkrachter. Een klusje dat toen nog veel werk kostte, aldus ‘de automatiseringsdienst’. In het Buys Ballot Laboratorium (tegenwoordig Buys Ballot Gebouw) werd per fax een eerste signalement verspreid.
[...]
Maar inmiddels zat de angst er in De Uithof toch goed in. De politie en de beveiliging van de universiteit surveilleerden al extra, maar nu werden ook bosjes gesnoeid en werd kapotte straatverlichting vervangen.
Nee die instelling voor drugsverslaafden zit inderdaad ergens anders.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:48 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Volgens mij is Abrona (voormalige Sterrenberg) een instelling voor zwakzinnigen, niet voor drugsverslaafden.
In mijn buurt zit werkelijk alles door elkaar.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:48 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Volgens mij is Abrona (voormalige Sterrenberg) een instelling voor zwakzinnigen, niet voor drugsverslaafden.
Die staat daar gewoon af te wachten hoe&wat? Het zou je werk maar zijn... Ik lijk iig uit zijn tweets op te maken dat de politiehond op een bepaalde plek ging blaffen, dat er daarna extra rechercheurs kwamen en die GPS rovers. Heeft de hond daar wat gevonden? Of is dat te kort door de bocht?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:28 schreef NoXia het volgende:
twitter:rikdogger twitterde op woensdag 04-10-2017 om 12:25:13Het onderzoek in Huis ter Heide zal nog wel even duren. Er worden meerdere dixie-toiletten neergezet voor het onder… https://t.co/K7x72RDMNS reageer retweet
Zijn er geen chips, die continu iets uitzenden? Maak die nog ff dan..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:46 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Alsof dat hier ook maar enig nut heeft. Dat is alleen handig als de politie een fiets vindt zonder eigenaar.
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:52 schreef MissButterflyy het volgende:
Gewoon aan het werk op dierendag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |