https://www.google.nl/map(...)g!2e0!7i13312!8i6656quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:48 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Raar. De politie had het over de Mac Donalds... dat is een stukje oostelijker
Of de simkaart-truc. Haar sim eruit en de lege van de 'dader' erin.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:52 schreef Jojojo1976 het volgende:
Als mijn telefoon leeg is zou ik hem willen opladen. En als hij dan aan de lader ligt zou iemand hem mee kunnen nemen of uit kunnen zetten.
Op de fiets??? Als je het al nodig vindt om hem nog op te laden voor dat uurtje (?) dan zou het al een powerbank moeten betreffen. Die kan ook in je rugzak, zou niet weten waar je het anders moest laten. Niet 'voor de greep' zeg maar.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:52 schreef Jojojo1976 het volgende:
Als mijn telefoon leeg is zou ik hem willen opladen. En als hij dan aan de lader ligt zou iemand hem mee kunnen nemen of uit kunnen zetten.
Misschien lag die kuil er al weken.(Misschien op een totaal onbekende plek) .kleinere moeite inderdaad om de kleren erbij te stoppen... Ik bedoel, dat de dader de kledingstukken, die zijn sporen niet dragen bijvoorbeeld in een gevonden platisticzak heeft vervoerd en ergens anders heeft neerlegd, om de politie zo in een totaal verkeerde richting te laten zoeken, je koopt tijd en in die tijd kun je sporen verdoezelen.. Ik weet het is erg planmatig, erg bedacht,maar misschien is het een dader, die heel berekenend te werk gaat ...quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:36 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Maar als je toch gaat graven... dan stop je die kleren er toch gewoon bij? Kleine moeite + minder kans dat ze op de juiste plek gaan zoeken.
Een andere plek? Haar telefoon straalde daar het laatste signaal uit.
Mc Donalds is stuk verder weg.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:57 schreef Messina het volgende:
"Tegenover de Mc Donalds" is voor veel mensen ook duidelijker dan "tegenover het gebouw dat ooit..."
Punt 56 is hier, bij die spoorwegovergang daarnaast om precies te zijn. Maar hier zie je de uitgang van dat fietspad in soestduinen. Volgens de anwb route die ze volgde zou ze daar doorheen zijn gefietst en hier het bos uit zijn gekomen. In het bos zelf kan je niet met de auto komen, maar als je rondkijkt zie je dat er wel een klein parkeerplaatsje is waar geparkeerde auto's staan. Verder is het een vrij weinig bezochte plek denk ik. Af en toe een fietser. Hoe later op de avond hoe minder. Heeft het net gestortregend en geonweerd zal je daar vrijwel niemand aantreffen. Behalve Anne op dat moment... Precies hier viel haar telefoon uit.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En daar kun je ook met de auto komen?
Misschien is ze een auto ingetrokken. Of vrijwillig ingestapt.
Punt 98 ligt heel dicht bij hollandse rading. Kijk: https://www.rtvutrecht.nl/data/image/d/2017/09/30/1486851_480.jpgquote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:59 schreef Perox het volgende:
Ik snap het niet.
Waarom wordt die fietsroute er bij gehaald als zijnde dat ze die zou rijden? Is daar een bron van die de reden aangeeft?
1. Ze appte dat ze in Hollandsche Rading was. Daar gaat de route niet doorheen. Punt 98 komt het dichtstbij.
2. De selfie die ze maakte op de kruising in Baarn. Daar komt de route wel. Punt 64.
3. De laatste verbinding aan de oostkant van Soest. Kan dat nog bij de fietsroute horen? Punt 57 Misschien?
4. Die plek van de gevonden kleding ligt dan weer wel op de route. (Tussen 50 en 9)
sorry was de link vergeten erbij te doen: https://www.google.nl/map(...)Q!2e0!7i13312!8i6656quote:Op woensdag 4 oktober 2017 15:00 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Punt 56 is hier, bij die spoorwegovergang daarnaast om precies te zijn. Maar hier zie je de uitgang van dat fietspad in soestduinen. Volgens de anwb route die ze volgde zou ze daar doorheen zijn gefietst en hier het bos uit zijn gekomen. In het bos zelf kan je niet met de auto komen, maar als je rondkijkt zie je dat er wel een klein parkeerplaatsje is waar geparkeerde auto's staan. Verder is het een vrij weinig bezochte plek denk ik. Af en toe een fietser. Hoe later op de avond hoe minder. Heeft het net gestortregend en geonweerd zal je daar vrijwel niemand aantreffen. Behalve Anne op dat moment... Precies hier viel haar telefoon uit.
Blijkt dat er verder geen spoor te vinden is van haar rond de gevonden kleren zou ik zelf gelijk weer daarheen gaan om te zoeken.
Die sporen zijn (nog) niet gevonden misschien, kan ook nog..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:17 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
In het geval van een ongeval (aanrijding met een auto/brommer of eenzijdig ongeval) zou je (meer) sporen verwachten.
Ik denk dat door de regen vele sporen zijn verdwenen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 15:06 schreef zoekoog het volgende:
[..]
Die sporen zijn (nog) niet gevonden misschien, kan ook nog..
Als ik naar de Anwb fiets routeplanner ga (https://www.anwb.nl/verkeer/routeplanner)quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:59 schreef Perox het volgende:
Ik snap het niet.
Waarom wordt die fietsroute er bij gehaald als zijnde dat ze die zou rijden? Is daar een bron van die de reden aangeeft?
1. Ze appte dat ze in Hollandsche Rading was. Daar gaat de route niet doorheen. Punt 98 komt het dichtstbij.
2. De selfie die ze maakte op de kruising in Baarn. Daar komt de route wel. Punt 64.
3. De laatste verbinding aan de oostkant van Soest. Kan dat nog bij de fietsroute horen? Punt 57 Misschien?
4. Die plek van de gevonden kleding ligt dan weer wel op de route. (Tussen 50 en 9)
Jij bent echt behoorlijk wereldvreemd volgens mij.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 20:52 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik vind het allemaal maar heel vaag, lekker fietsen door de regen, via donkere paden en wegen.
D'r zullen hier best users zijn die het allemaal maar heel normaal vinden, maar ik vind het erg maf gedrag.
Volgens mij is dat de snelste route die daar berekend wordt door middel van de ingevoerde routepunten die heb gekozen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 15:09 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Als ik naar de Anwb fiets routeplanner ga (https://www.anwb.nl/verkeer/routeplanner)
en intoets
Den Dolder - via Bosch en Duin > Utrecht
geeft hij deze route
[ afbeelding ]
ja kan> maar ik zie geen optie > mooie fietsroute kiezenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 15:11 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de snelste route die daar berekend wordt door middel van de ingevoerde routepunten die heb gekozen.
Maar je hebt ook anwb routes die niet zijn om zo snel mogelijk van a naar b te komen maar uitegebreide mooie fietsroutes.
https://www.route.nl/quote:Op woensdag 4 oktober 2017 15:13 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ja kan> maar ik zie geen optie > mooie fietsroute kiezen
https://www.anwb.nl/fietsen/fietsroutes/zoekenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 15:13 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ja kan> maar ik zie geen optie > mooie fietsroute kiezen
Ok, dank voor de toelichting. Ben een beetje laat aangehaakt en ik probeer me zoveel mogelijk in te lezen, maar sommige dingen blijven vaag qua bron.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 15:05 schreef EternalNow het volgende:
Daarnaast, de politie heeft meer info dan wij. Waarschijnlijk aan de hand van haar telefoongegevens kunnen zien waar ze allemaal gefietst heeft. Tot aan het punt waar de telefoon uitviel. Verder is mogelijk bekend bij haar familie en vrienden dat Anne deze route vaker fietst. Dit heb ik al ergens gelezen volgens mij.
Heb je hier nog meer bronnen van? Want het is niet duidelijk waar het vandaan komt.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 15:14 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
Er komt een nieuwe zoektocht naar Anne Faber waar burgers aan kunnen deelnemen en die door de politie ondersteund wordt.
https://twitter.com/johnmaes/status/915562057679941633
Anne Faber uit Utrecht. Nog steeds is niet duidelijk of de gevonden kleding echt van haar is. (2/2)
https://twitter.com/johnmaes/status/915560785191071746
Ze zeggen nog niet definitief of de kleding van haar is. Wel een sterk vermoeden, de familie heeft het ook bevestigd. Dus vrijwel zeker lijkt me eigenlijk.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 15:17 schreef Perox het volgende:
[..]
Ok, dank voor de toelichting. Ben een beetje laat aangehaakt en ik probeer me zoveel mogelijk in te lezen, maar sommige dingen blijven vaag qua bron.
Wat ik in de tijdlijn dan vreemd vind is dat op enig moment het toestel stopt met verbinden, maar een stuk later in deze route pas deze kleding wordt gevonden, en dat het precies in dat obscure paadje tussen die pony's is, precies op de route die ze zou hebben gefietst.
Ik ben benieuwd of die jas ook echt van haar is. En de rest van de kleding. Stond dat online (in het vrijgegeven politiedossier) van die fietsroute?
Je moet nl. ook nog rekening houden met het verplaatsen/planten van bewijsstukken zoals hierboven iemand ook al opmerkte.
Als er voor of bij Soest iets gebeurd is, is het heel vreemd dat er bewijsstukken worden gevonden op een plek waar ze nooit is aangekomen, maar wel zou kunnen zijn geweest als je me nog snapt.
Dus of die kleding is niet van haar (tunnelvisie onderzoekers), of die gsm uitval is niet relevant voor het gebeurde, bijvoorbeeld gewoon batterij op / natte telefoon.
Of (kleine kans >0) de kleding is bewust neergelegd.
De eventuele dader weet namelijk niet dat zij een fietsroute rijdt op het moment dat hij haar iets aandoet en het zou wel heel extreem toevallig zijn dat hij het bewijs per ongeluk op de route dumpt, zeker gezien de obscuurheid van het paadje.
Ja, punt 56 is precies het uiteinde van het berkenlaantje.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 15:19 schreef zomer86 het volgende:
De politie sprak gisteren over het Berkenlaantje waar het signaal stopte.
Voor de derde keer: waaar zei de politie dat? Bron?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 15:19 schreef zomer86 het volgende:
De politie sprak gisteren over het Berkenlaantje waar het signaal stopte.
Opsporing Vermist op TVquote:Op woensdag 4 oktober 2017 15:24 schreef Physsic het volgende:
[..]
Voor de derde keer: waaar zei de politie dat? Bron?
Nou nee, dat is een behoorlijk eind bij elkaar vandaan.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:38 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Waar de telefoon voor het laatst uitstraalde is in de buurt van de gevonden kleding.
Ik denk dat je het verwart met het laatste berichtje dat ze stuurde.
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 15:24 schreef Physsic het volgende:
[..]
Burgers gaan Anne zoeken in Huis ter Heidequote:Op woensdag 4 oktober 2017 15:19 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Heb je hier nog meer bronnen van? Want het is niet duidelijk waar het vandaan komt.
Het net voorbij de volgende kruising als je vanaf de Mac richting Utrecht rijdt.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:48 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Raar. De politie had het over de Mac Donalds... dat is een stukje oostelijker
https://nos.nl/artikel/21(...)iste-anne-faber.htmlquote:Op woensdag 4 oktober 2017 15:24 schreef Physsic het volgende:
[..]
De politie heeft dat gemeld naar aanleiding van de telefoongegevens die ze gepeild hebben.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:59 schreef Perox het volgende:
Ik snap het niet.
Het Berkenlaantje is in de buurt van de spoorwegovergang, waar ze rechts zou moeten afslaan, een fietspad die parallel loopt aan het spoor en langs een bedrijventerrein komt.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 15:28 schreef EternalNow het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/21(...)iste-anne-faber.html
"Daarna vervolgde ze de route, tot de telefoon voorbij Soest, in de omgeving van het Berkenlaantje, uit de lucht ging. Wat er daarna is gebeurd, is niet bekend."
Kan ook zijn dat haar telefoon op dat punt is meegenomen en onklaar is gemaakt.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:59 schreef Perox het volgende:
Ik snap het niet.
https://www.politie.nl/ni(...)-huis-ter-heide.htmlquote:Op woensdag 4 oktober 2017 15:32 schreef EternalNow het volgende:
Als iemand iets meer weet over de zoekactie, graag delen? Ik woon in de buurt en kan helpen namelijk.
Ook een mogelijkheid. Misschien is ze daarna nog ontsnapt en heeft iemand haar gevolgd en weten in te halen rond het punt waar haar mogelijke kleding gevonden is.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 15:32 schreef NoXia het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat haar telefoon op dat punt is meegenomen en onklaar is gemaakt.
twitter:PolitieUtrecht twitterde op woensdag 04-10-2017 om 15:34:28De ME zoekt rond 5 uur in de buurt van de Amersfoortseweg waar eerder de vermoedelijke kleding is aangetroffen van #annefaber reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |