abonnement Unibet Coolblue
pi_188605675
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 00:48 schreef zipcon het volgende:
Het 3e seizoen is idd aangenamer om te zien, hopelijk zet die trend zich voort in het laatste seizoen!

Het is wel een beetje vreemd dat die Ani een soort vogelperspectief heeft die iedereen lijkt te bespioneren als voice over. Zelfs de sheriff vindt het er wat over.
Op twitter klaagt echt iedereen over haar, is ze echt zo vervelend? :P
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_188615591
Ze is een nieuwe leerling die 'toevallig' door Clay rondgeleid moest worden en daardoor ze maar vrienden werden (heel kort door de bocht).

Wat ik fijn vond aan haar is dat de makers, net als bij seizoen 1 waar Hannah dit deed, ze een soort van voice over werd. Ze verteld wat er komen gaat, maar wel op een manier dat je dan ook wil kijken.


Wat ik irritant vond was dat zij vanalles vond over alle hoofdrollen, vooral Clay, en haar mening tussen het vertellen ook voorbij kwam. Maar de mening was dan weer een 'Clay is dit of dat' waar ik het dan vaak niet mee eens was.

En na een aflevering of 5 vond ik dr wel irritant worden in de zin van ' nieuwe meisje maar weet alle diepste geheimen van alles en iedereen in no time te vertellen'. Dit groepje mensen heeft geheimen, en veel, en ze komen uit. En ondanks dat zij nieuw is weet ze álles over iedereen. Dat vond ik wat o geloofwaardig.


Dit is wat ik er een beetje van vond.
Heb dit ook ff getypt zonder dat ik de rest van de reacties heb gelezen. Ben ik wel benieuwd naar.. Ga ik nu maar eens bekijke :D

[ Bericht 1% gewijzigd door ConqueringChaos op 25-08-2019 12:03:44 ]
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_188617239
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2019 11:55 schreef ConqueringChaos het volgende:
Ze is een nieuwe leerling die 'toevallig' door Clay rondgeleid moest worden en daardoor ze maar vrienden werden (heel kort door de bocht).

Wat ik fijn vond aan haar is dat de makers, net als bij seizoen 1 waar Hannah dit deed, ze een soort van voice over werd. Ze verteld wat er komen gaat, maar wel op een manier dat je dan ook wil kijken.

Wat ik irritant vond was dat zij vanalles vond over alle hoofdrollen, vooral Clay, en haar mening tussen het vertellen ook voorbij kwam. Maar de mening was dan weer een 'Clay is dit of dat' waar ik het dan vaak niet mee eens was.

En na een aflevering of 5 vond ik dr wel irritant worden in de zin van ' nieuwe meisje maar weet alle diepste geheimen van alles en iedereen in no time te vertellen'. Dit groepje mensen heeft geheimen, en veel, en ze komen uit. En ondanks dat zij nieuw is weet ze álles over iedereen. Dat vond ik wat o geloofwaardig.

Dit is wat ik er een beetje van vond.
Heb dit ook ff getypt zonder dat ik de rest van de reacties heb gelezen. Ben ik wel benieuwd naar.. Ga ik nu maar eens bekijke :D
Klinkt als een boze geest die alles weet _O-
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_188617268
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 14:20 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Klinkt als een boze geest die alles weet _O-
Hahaha ja nogal. Maar echt bij de laatste afleveringen dacht ik echt hoezo zegt niemand nou eens : 'gaat jou geen flikker aan'.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_188618671
En klaar maar een ding snap ik niet

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188619870
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 16:08 schreef amp25 het volgende:
En klaar maar een ding snap ik niet

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is Tyler z'n gedumpte stash.
pi_188630013
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 14:20 schreef Roma-Totti het volgende:
Klinkt als een boze geest die alles weet _O-
Ze is die vlieg op de muur die alles hoort (en zelfs kan mindreaden, want ze weet echt alles). Het betweterige toontje is na een tijd ook gewoon vervelend.

Hoe geheim X en geheim Y leiden naar geheim Z is op het randje van het geloofwaardige. Ik prees me dan maar gelukkig dat het niet is zoals "How to get away with murder" waar een groepje studenten praktisch een dozijn moorden weet onder de mat te schuiven, dat gaat pas ver in "geheimhoudingstechnieken".

Maar deze serie gaat niet over een goede murder mystery, eerder de spanningen en verstandhoudingen tussen personages ontdekken.
pi_188647433
Qua fictie is het een goede serie. Keek makkelijk weg.

Ik heb wel respect hoe de makers van de serie thema's als seksueel misbruik, ook met de mannelijke slachtoffers aankaarten. Dat vond ik eigenlijk het meest indrukwekkende.

Ik ben erg benieuwd naar seizoen 4.
pi_188684888
Zojuist klaar met seizoen 3. Het was wat mij betreft een beetje too much. Het leek haast wel alsof er ene hele serie Carry Slee boeken in ene aflevering werd gepropt. Fijn dat er een aantal maatschappelijke problemen worden aangekaart, maar het was op sommige vlakken net over de top. De geloofwaardigheid die in seizoen 1 werd gestopt, was hier enigszins verdwenen.
  Moderator donderdag 29 augustus 2019 @ 11:33:39 #160
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_188684925
Vond de zaken de ze aanhaalden wel interessant alleen de kapstok wordt steeds ongeloofwaardiger
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_188684946
quote:
2s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:33 schreef Bosbeetle het volgende:
Vond de zaken de ze aanhaalden wel interessant alleen de kapstok wordt steeds ongeloofwaardiger
Nja, dat ja
  Moderator donderdag 29 augustus 2019 @ 12:00:10 #162
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_188685354
Trouwens ik snap de tijdslijn ook niet helemaal... ik heb seizoen 1 niet gezien maar uit seizoen 2 kon ik deduceren dat het al hele hechte vriendschappen waren ook moet dat over meerdere jaren gespeeld hebben, seizoen 2 speelt ook over 2 jaar en dit seizoen moet ook minimaal 2 jaren zijn.. hoe lang duurt een highschool? Volgensmij is dat vier jaar, in dat geval hadden deze kinderen op hun 12 al dingen meegemaakt die volgensmij eerder voorkomen bij 18 jarigen.. Tijdens dit seizoen is clay 18 geworden want hij zou niet meer naar "juvi" gaan, hoe oud was hij dan in seizoen 1 14?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_188685547
quote:
2s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 12:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens ik snap de tijdslijn ook niet helemaal... ik heb seizoen 1 niet gezien maar uit seizoen 2 kon ik deduceren dat het al hele hechte vriendschappen waren ook moet dat over meerdere jaren gespeeld hebben, seizoen 2 speelt ook over 2 jaar en dit seizoen moet ook minimaal 2 jaren zijn.. hoe lang duurt een highschool? Volgensmij is dat vier jaar, in dat geval hadden deze kinderen op hun 12 al dingen meegemaakt die volgensmij eerder voorkomen bij 18 jarigen.. Tijdens dit seizoen is clay 18 geworden want hij zou niet meer naar "juvi" gaan, hoe oud was hij dan in seizoen 1 14?
Dus niet. Alle drie de seizoenen spelen zich af in krap 1 jaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  Moderator donderdag 29 augustus 2019 @ 12:26:43 #164
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_188685658
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 12:17 schreef Wolken het volgende:

[..]

Dus niet. Alle drie de seizoenen spelen zich af in krap 1 jaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm dat geeft echt een hele andere context aan de serie.. waar ik het wel kan begrijpen dat niemand tylers veranderingen opmerkt als het over jaren loopt wordt dat wel heel vreemd als hij elke maand volledig anders twee maanden rare stalker, twee maanden meeloper met outsider groepje waarbij hij binnen no time volledig geintegreerd is, twee maanden agressieve gun gast, twee maanden volledig schuchtere persoon die niemand aan wil raken.. en niemand heeft dat door. Men is ook uber verbaasd dat de moeder van hannah terug is in het dorp maar als deze tijdlijn geldt kan ze niet langer dan een paar weken weggeweest zijn. Ook is er een rechtzaak en diepgravend politie onderzoek in beide nog geen maand. En komt er na een half jaar een nieuwe leerling die in dat half jaar alle ins en outs van de halve school weet... nope... does not compute.

Als het maar over een jaar gaat worden allerlei verhaallijnen volledig absurd... Justin die binnen een jaar afkickt en weer aan de drugs raakt, die dealer gast van hem die hem blijkbaar een paar weken in de gevangenis zit en dat iedereen dan doet alsof hij jaren weg was en weer terug is. Tony die binnen een jaar een garage van de grond krijgt... alex die in een paar maanden revalideert.. en bijna een volledige gedaanteverwisseling ondergaat.

Nee als alles wat in deze drie seizoenen verteld is binnen een jaar gebeurd is snap ik de hele serie niet meer. :D


Ik denk dat in die tijdspanne neela rasotra niet eens genoeg tijd heeft gekregen om een fatsoenlijk gesprek gehad te hebben met tyler of haar administratie op orde te krijgen... want die kan er ook niet langer gewerkt hebben dan 2 maanden ofzo.

[ Bericht 11% gewijzigd door Bosbeetle op 29-08-2019 12:36:57 ]
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator donderdag 29 augustus 2019 @ 12:49:19 #165
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_188685901
Trouwens hoe zat het ook al weer met skye en hoe kan het dat clay geen moment meer aan haar denkt of het over haar heeft... ohja die zit in een metal facility en is binnen een maand alweer overgeplaatst ofzo... Het leven van een tiener gaat snel maar in deze serie gaat het allemaal wel heel erg rap :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 29 augustus 2019 @ 15:12:10 #166
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_188688061
Geldt voor vrijwel alle series wel; dat je niet teveel stil moet gaan staan bij de tijdlijn. :P Stoor ik me zelf niet echt aan, heb veel erger gezien bij sommige series en zelfs dan stoort het me niet.

Verder vind ik seizoen 3 erg goed tbh, sowieso weer beter dan 2 (en die vond ik ook niet bepaald slecht), misschien zelfs beter dan seizoen 1. Hoe ze omgaan met serieuzere onderwerpen (en alle kanten ervan belichten) vind ik erg knap bij deze serie.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_188688225
quote:
2s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:33 schreef Bosbeetle het volgende:
Vond de zaken de ze aanhaalden wel interessant alleen de kapstok wordt steeds ongeloofwaardiger
Welke kapstok? Bedoel je die bezemscene in de wc?
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  Moderator donderdag 29 augustus 2019 @ 15:33:03 #168
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_188688351
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 15:24 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Welke kapstok? Bedoel je die bezemscene in de wc?
Nee deze serie is duidelijk een constructie om maatschappelijke issues aan te hangen. De standaard highschool drama is de kapstok waar de issues aan hangen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_188688369
quote:
2s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 15:33 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Nee deze serie is duidelijk een constructie om maatschappelijke issues aan te hangen. De standaard highschool drama is de kapstok waar de issues aan hangen.
Oohhh zo haha. Zo dat kwartje viel laat ;)
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  Moderator donderdag 29 augustus 2019 @ 15:34:55 #170
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_188688378
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 15:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
Geldt voor vrijwel alle series wel; dat je niet teveel stil moet gaan staan bij de tijdlijn. :P Stoor ik me zelf niet echt aan, heb veel erger gezien bij sommige series en zelfs dan stoort het me niet.

Verder vind ik seizoen 3 erg goed tbh, sowieso weer beter dan 2 (en die vond ik ook niet bepaald slecht), misschien zelfs beter dan seizoen 1. Hoe ze omgaan met serieuzere onderwerpen (en alle kanten ervan belichten) vind ik erg knap bij deze serie.
Opzich wel goed maar het moet niet teveel soap worden waar alles wat iemand maar kan overkomen in 1 persoon gestopt wordt.... je hebt nu al een vriendengroep waar meer dan de helft misbruikt is op welke vorm dan ook... Verder vind ik het wel en goede serie :Y
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_188694672
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 15:24 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Welke kapstok? Bedoel je die bezemscene in de wc?
Oh brrr, die was ik net weer vergeten.
pi_188705339
quote:
15s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 20:20 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Oh brrr, die was ik net weer vergeten.
Sorry :X
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_188714871
Ik verbaas me erover dat die jongeren samen meer geheimen hebben dan de helft van de bevolking van NL bij elkaar.

En misschien ben ik zo braaf, maar als ik een probleem of dilemma had waar ik zelf niet meer uit kwam of moeite mee had ging ik naar mijn ouders maar dat is bij al die pubers blijkbaar geen optie ofzo :? . Helemaal die ouders van Clay lijken mij toch redelijk begripvol en behulpzaam. Kijk, is snap het van Monty en Justin dat overslaan, maar de rest heeft toch een redelijke band met hun ouders?
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_188723450
Seizoen 3 is zo slecht dat het een soort van must werd om het seizoen uit te zitten. Het script is slecht en sommige acteurs kunnen echt niet acteren. Alex, Bryce en vooral Clay die de gehele serie een blik heeft bakken er niks van,

Het nieuwe personage Ani is slecht geacteerd en lui schrijfwerk. Het is op een gegeven moment ronduit lachwekkend dat ze steeds om een hoekje staat af te luisteren als bepaalde personages een belangrijk gesprek voeren. Ook dat zo'n hechte vriendengroep gelijk een outsider toelaat. Hoe men omgaat met Tyler na het eind van vorig seizoen is werkelijk voorbij al het onwaarschijnlijke. Tony zijn verhaallijn is totaal overbodig. Het is net zoals bij sommige superheldenseries, in het begin is er een iemand met superkrachten en tegen seizoen 3 heeft de halve cast iets bijzonders, dat is bij 13 reasons ook alleen dan in een overtreffende trap qua drama.
pi_188733748
Aflevering vijf inmiddels. Er zit goede muziek in de serie, fijn,

Ik heb moeite met de kleuren in de tijdlijnen, ik kan ze soms niet goed scheiden :@. Tony heeft geen toegevoegde waarde meer inderdaad, jammer.
pi_188734801
En Clay is net dat meisje uit Twilight met continu die eendimensionale gepijnigde blik :D
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 4 september 2019 @ 02:21:30 #177
335263 freaky40
pi_188780619
Mooi en pakkend seizoen. Je zou bijna denken dat dit een mooi einde zou zijn, maar dan zijn er aan het eind toch weer tekenen, neen, helemaal nog niet. Season 4 is in productie inmiddels maar zal ook wel weer een jaar duren voordat het te zien is...
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator woensdag 4 september 2019 @ 07:27:31 #178
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_188781144
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 02:21 schreef freaky40 het volgende:
Mooi en pakkend seizoen. Je zou bijna denken dat dit een mooi einde zou zijn, maar dan zijn er aan het eind toch weer tekenen, neen, helemaal nog niet. Season 4 is in productie inmiddels maar zal ook wel weer een jaar duren voordat het te zien is...
Welke maatschappelijke problemen hebben ze nog niet gehad...

Er blijft weinig over, misschien als Clay nu eens transgene bleek te zijn en racisme hebben ze ook amper aangeraakt...

Ohnee wacht racisme hadden ze wel natuurlijk in de opa van Bryce...

Een echte nazi mist nog wel...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 4 september 2019 @ 10:35:13 #179
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_188782940
Gok dat seizoen vier (laatste seizoen) zal draaien om Tyler en die
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
, kortom wat loose ends afronden; laten zien hoe iedereen alles wat er gebeurd is enigszins een plekje geeft. Graduation. Wie gaat wat doen. Etc.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator woensdag 4 september 2019 @ 12:40:32 #180
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_188784583
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 10:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Gok dat seizoen vier (laatste seizoen) zal draaien om Tyler en die
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
, kortom wat loose ends afronden; laten zien hoe iedereen alles wat er gebeurd is enigszins een plekje geeft. Graduation. Wie gaat wat doen. Etc.
En alles op zijn pootjes terecht :X
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_188785978
Ik ben nu bij acht. Het duurt mij echt te lang nu, ik kan mijn aandacht er ook niet bij houden. Die Ani komt mij ook de strot uit, slechte toevoeging.
pi_188815295
Ani: die heeft het gedaan
Politie: OK prima is goed

:')
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_188815330
quote:
2s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 12:26 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Hmmm dat geeft echt een hele andere context aan de serie.. waar ik het wel kan begrijpen dat niemand tylers veranderingen opmerkt als het over jaren loopt wordt dat wel heel vreemd als hij elke maand volledig anders twee maanden rare stalker, twee maanden meeloper met outsider groepje waarbij hij binnen no time volledig geintegreerd is, twee maanden agressieve gun gast, twee maanden volledig schuchtere persoon die niemand aan wil raken.. en niemand heeft dat door. Men is ook uber verbaasd dat de moeder van hannah terug is in het dorp maar als deze tijdlijn geldt kan ze niet langer dan een paar weken weggeweest zijn. Ook is er een rechtzaak en diepgravend politie onderzoek in beide nog geen maand. En komt er na een half jaar een nieuwe leerling die in dat half jaar alle ins en outs van de halve school weet... nope... does not compute.

Als het maar over een jaar gaat worden allerlei verhaallijnen volledig absurd... Justin die binnen een jaar afkickt en weer aan de drugs raakt, die dealer gast van hem die hem blijkbaar een paar weken in de gevangenis zit en dat iedereen dan doet alsof hij jaren weg was en weer terug is. Tony die binnen een jaar een garage van de grond krijgt... alex die in een paar maanden revalideert.. en bijna een volledige gedaanteverwisseling ondergaat.

Nee als alles wat in deze drie seizoenen verteld is binnen een jaar gebeurd is snap ik de hele serie niet meer. :D


Ik denk dat in die tijdspanne neela rasotra niet eens genoeg tijd heeft gekregen om een fatsoenlijk gesprek gehad te hebben met tyler of haar administratie op orde te krijgen... want die kan er ook niet langer gewerkt hebben dan 2 maanden ofzo.
Het is niet in 1 jaar gebeurd maar 2. Komt omdat S1 voornamelijk flashbacks zijn. Dus ja er is 1 jaar verstreken maar er is veel daarvoor gebeurd waar ze over vertellen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator vrijdag 6 september 2019 @ 15:25:34 #184
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_188815771
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 14:51 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Het is niet in 1 jaar gebeurd maar 2. Komt omdat S1 voornamelijk flashbacks zijn. Dus ja er is 1 jaar verstreken maar er is veel daarvoor gebeurd waar ze over vertellen.
Ik heb S1 nooit gezien.. maar veel komt me over als dingen die eerder met 16jarigen gebeurt dan met 14 jarigen... Maar ik ben dan ook een oude zak...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 9 september 2019 @ 22:18:08 #185
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_188871524
Eindelijk alles gezien *O*

We vroegen ons wat af. Bryce was toch gestorven door een slag met stomp wapen?

En ik vond het nogal een stom einde, maar lees nu dat er nog een seizoen 4 komt.

Ook wat vreemd dat Luke(of heet ie nou Charlie?) ineens bij The Inner Circle hoort..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 10 september 2019 @ 07:15:56 #186
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_188874494
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 14:51 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Het is niet in 1 jaar gebeurd maar 2. Komt omdat S1 voornamelijk flashbacks zijn. Dus ja er is 1 jaar verstreken maar er is veel daarvoor gebeurd waar ze over vertellen.
Maar in dit seizoen zegt Clay op een gegeven moment dat het ‘vandaag’ een jaar geleden is dat Hannah stierf?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_188874536
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 september 2019 07:15 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Maar in dit seizoen zegt Clay op een gegeven moment dat het ‘vandaag’ een jaar geleden is dat Hannah stierf?
Ja dat klopt. Maar veel van wat je in seizoen 1 ziet is gebeurd voor dat ze dood ging (middels flashbacks). Die scenes vallen qua tijdslijn dus niet in dat ene jaar.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_188874567
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2019 22:18 schreef Vlindur het volgende:
*

We vroegen ons wat af. Bryce was toch gestorven door een slag met stomp wapen?

Ze komen er pas bij Zach's verklaring achter dat hij met z'n hoofd tegen de grond is gebeukt. En ''wij'' komen er dan achter dat dat niet de doodsoorzaak was, dat was de verdrinking.
  Moderator maandag 8 juni 2020 @ 10:44:08 #189
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_193534133
Bleg ik heb seizoen 4 bijna af gekeken moet nog twee afleveringen maar vind het maar niets.

Grappig genoeg heb ik seizoen 1 nooit gezien ben er in seizoen 2 ingestapt. Seizoen 2 had nog wel wat, seizoen drie werd een stuk minder, maar seizoen 4 is soms bijna blair witch project...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_193539472
Tis ook wel klaar nu.
Laatste aflevering had wel wat mooie momenten.
Maar er had zeker geen 5e seizoen moeten komen.


Wel bizar dat er zoveel mensen dood zijn gegaan voor zijn leeftijdsgenootjes. En het was me nooit opgevallen dat er evenveel mensen hetero zijn als dat er homo's zijn. Dacht toch altijd wel dat ze in de minderheid waren.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  maandag 8 juni 2020 @ 18:21:52 #191
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_193540257


Ik moest hier aan denken :')

Het was een beetje over de top. Maar het einde heeft alles wel goed gemaakt.

Ik heb het laatste uur alleen maar gehuild ;(
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_193543724
S1 blijft het beste heb ze alle 4 gezien
  Moderator dinsdag 9 juni 2020 @ 19:41:18 #193
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_193556488
God die laatste aflevering gaat maar door en door en door en door :O
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_193557251
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 19:41 schreef Bosbeetle het volgende:
God die laatste aflevering gaat maar door en door en door en door :O
Duurt ook 1.5 uur ipv 45/50 minuten ;)

Ik vond het wel een sneu einde voor Justin ;(
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  Moderator dinsdag 9 juni 2020 @ 22:40:38 #195
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_193559995
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 20:22 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Duurt ook 1.5 uur ipv 45/50 minuten ;)

Ik vond het wel een sneu einde voor Justin ;(
Waarvan het meeste wel in een kwartier gekund had... :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_193564026
Eerste drie afleveringen gekeken, maar ik denk alleen maar oh wat slecht is dit. Waar zit ik naar te kijken.
  woensdag 10 juni 2020 @ 10:04:04 #197
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_193564311
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 09:40 schreef Michellee het volgende:
Eerste drie afleveringen gekeken, maar ik denk alleen maar oh wat slecht is dit. Waar zit ik naar te kijken.
Zo zat ik ook. Mijn man is zelfs gestopt met meekijken, maar zat een paar afleveringen toch weer naast me. Blijven kijken, maar je kan ondertussen iets anders gaan doen ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_193564365
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 10:04 schreef Vlinder het volgende:

[..]

Zo zat ik ook. Mijn man is zelfs gestopt met meekijken, maar zat een paar afleveringen toch weer naast me. Blijven kijken, maar je kan ondertussen iets anders gaan doen ^O^
Hahah, ja dat deed ik ook bij de eerste drie afleveringen. Ik wil eigenlijk wel weten hoe het afloopt maar ik denk echt, wtf waar zit ik naar te kijken.
pi_193564563
Gister de eerste ep van s4 gezien maar wat een saaie serie is dit geworden zeg. Heb ook totaal geen behoefte om ep2 te kijken. Jammer want het was echt heel sterkt in S1 en S2.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 10 juni 2020 @ 21:17:56 #200
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_193574185
Ik vond de eerste afleveringen ook maar saai en overdreven, maar tegen het midden en het einde vond ik het juist wel sterke momenten hebben. Vooral de afl met de shooting-oefening.

Juist het eerste seizoen vond ik vreselijk, :').

Overigens vind ik Clay als acteur wel verbeterd over de jaren heen.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')