Thanks rookworst.quote:
Ja lekker bier drinken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de nieuwe neus natuurlijkSOONY
Beste programma op TV wat ik ooit gezien heb. Die aflevering met John Cleese en Herman Brusselmans was gewoon briljant.quote:
Ik ook, behalve kaasplankje in midden.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
in dit alles heb ik zin![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja precies.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ook, behalve kaasplankje in midden.
Donkere trappistbier erbij
Dat spul linksboven ziet er toch wel een beetje mislukt uit.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
in dit alles heb ik zin![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
maar dat zegt niet dat het niet lekker isquote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:55 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat spul linksboven ziet er toch wel een beetje mislukt uit.
ik geloof jequote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Beste programma op TV wat ik ooit gezien heb. Die aflevering met John Cleese en Herman Brusselmans was gewoon briljant.
hoeveel procent?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:56 schreef hemarookworst het volgende:
Zo heb de beste bokbier al gevonden van nu. IJbok
De Wereld gefeliciteerd met mij.quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
De Wereld gefeliciteerd met mij.
13quote:
Fixedquote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:04 schreef MichaelScott het volgende:
Flip is eindelijk 12 13 geworden?
Jij snapt het.quote:
Too oldquote:
Nog steeds jail bait hoor, pas maar op.quote:
Don't worry, die groeit best aardig.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:11 schreef devzero het volgende:
Nog even en je kunt een echte snor groeien
Was niet serieus hoor, ben secret niet.quote:
Beterquote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Was niet serieus hoor, ben secret niet.
Inderdaad, voor je zestiende gewoon lekker naar StormFront.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
zo jong moet je niet op fok dan raak je verpest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |