inderdaadquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:00 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Lijk hoeft idd niet.
Nieuwe users of meerdere accounts..same old same old..
Niemand?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:00 schreef Messina het volgende:
Wie zegt dat die vriend überhaupt een auto/rijbewijs had om haar te kunnen halen?
Iemand vroeg wat ze nu gingen doen, nou dat dus.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
mensen die praten over een "lijk" of er al vanuit gaan dat ze dood is, tja. Dat hoeft toch niet
Wel een hoop nieuwe users hier ineens.
lichaam staat dat woord ook in je woordenboek?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:03 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Iemand vroeg wat ze nu gingen doen, nou dat dus.
Dat zijn drie postcodes, die allemaal een behoorlijk gebied omvatten, en dan zijn er in 3 maanden 14 inbraken of pogingen daartoe geweest?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:57 schreef Landgeld het volgende:
Huis ter Heide. Een sjieke villawijk en bosomgeving, maar er gebeurt regelmatig wat. Een trekpleister van ongure types.
https://mobile.twitter.co(...)488186404864/photo/1
Behalve dat die paden nauw zijn heb je totaal geen overzicht door alle begroeiing. Je kunt zo van de fiets de struiken ingetrokken worden en een voorbijganger die 1 min later voorbijfietst hoeft niks door te hebben.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:49 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Tja, dan ziet alles zonder lantaarnpalen er in het donker onprettig uit
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:47 schreef zomer86 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen gebied dat er in het donker prettig uitziet.
Ja, naïef in dat van jou?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
lichaam staat dat woord ook in je woordenboek?
Ik bekijk altijd meteen mijn berichten..quote:
ja het ws kampquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:04 schreef ootjekatootje het volgende:
Er moet 200 meter verderop dat pad een verlaten militair kamp liggen.
Je bedoelt Kamp Soesterberg? De voormalige Amerikaanse basis?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:04 schreef ootjekatootje het volgende:
Er moet 200 meter verderop dat pad een verlaten militair kamp liggen.
Ik haal nogmaals de zaak Ilona Nemeth aan. Klaarlichte dag.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:06 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Behalve dat die paden nauw zijn heb je totaal geen overzicht door alle begroeiing. Je kunt zo van de fiets de struiken ingetrokken worden en een voorbijganger die 1 min later voorbijfietst hoeft niks door te hebben.
Als ze dat blijkbaar zo wilde, prima. Maar het is gewoon onveiliger dan op een ruimtelijke en verlichte weg te blijven die je daar ook in overvloed hebt.
Ze maakt hem extra dik...dankjewel voor je leuke reactie!quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:56 schreef Moti het volgende:
[..]
Liever een vriend die betrokken en bezorgd Is, dan een hork die alleen aan zichzelf kan denken. Geniet van je aanstaande wintertrui
Dat idd.... ik zou me meer zorgen maken over de bewoners van Vollenhove in Zeist.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:00 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
En 5 minuten fietsen er vanaf buurten die als minder goed bekend staan.
Je loopt altijd een risico. Alleen je loopt wel wat meer risico gepakt te worden op een verlaten bospad dan op een drukke provinciale weg, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:08 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik haal nogmaals de zaak Ilona Nemeth aan. Klaarlichte dag.
Hij bezit een motorrugzak? Of is dat alleen voor de sier?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:00 schreef Messina het volgende:
Wie zegt dat die vriend überhaupt een auto/rijbewijs had om haar te kunnen halen?
Drukke provinciale weg, mee eens. Maar 's avonds is het in veel straten toch wat uitgestorven. Vaak worden vrouwen aangevallen op rustige plekken en ergens de bosjes ingesleurd. Ik denk persoonlijk dat het waarschijnlijker is dat je iemand onderweg tegenkomt op de fiets, dan dat iemand in de bosjes gaat liggen wachten op doodstille fietspaden (want wie weet lig je daar dan uren voor jan lul in de regen zonder dat er een mogelijk slachtoffer voorbij komt).quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:13 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Je loopt altijd een risico. Alleen je loopt wel wat meer risico gepakt te worden op een verlaten bospad dan op een drukke provinciale weg, bijvoorbeeld.
Ik bezit er ook één. Ik heb geen motor meer.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:15 schreef zoekoog het volgende:
[..]
Hij bezit een motorrugzak? Of is dat alleen voor de sier?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:10 schreef zoekoog het volgende:
[..]
Ze maakt hem extra dik...dankjewel voor je leuke reactie!
Misschien wilde ze het niet, maar is ze daartoe gedwongen onder bedreiging van..een wapen of steekwapen en was ze de controle over haar mobiel kwijt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:06 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Als ze dat blijkbaar zo wilde, prima. Maar het is gewoon onveiliger dan op een ruimtelijke en verlichte weg te blijven die je daar ook in overvloed hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |