Een aantal mensen(prinsesjes vooral) op het internet geeft blijk dat zij nooit zomaar een eind gaan fietsen, en altijd precies weten waar hun partner is en ze uitvraagt naar alle plannen en motivaties. Dat noemen zij betrokkenheid.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:32 schreef zoekoog het volgende:
[..]
.. in dat artikel wordt geschreven dat mensen die zo bezorgd zijn 'prinsesjes' zijn.. dan ben ik dus een Prinsesje met knikkers..
+1quote:
Terecht of niet?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:39 schreef zomer86 het volgende:
Op Twitter wordt het AZC-kamp er alvast bijgehaald.
Laten we dat hier maar vooral niet doen. Anders is het topic zo meteen dicht.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:39 schreef zomer86 het volgende:
Op Twitter wordt het AZC-kamp er alvast bijgehaald.
Een uur later nog, ja?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:32 schreef zoekoog het volgende:
[..]
Ik zou zoiets nooit hebben geschreven na het zien van deze foto. Ik zou iets geschreven hebben: 'Lieve schat, verzopen katje van me, lieve pop, waar sta je ? Ik haal je op' Ik zou het zo lullig vinden om 'mijn mokkeltje' daar te laten staan.. Ik zou haar koude voelen en ik zou me zorgen om haar maken..Ik zou niet over mijn eigen rugpijn beginnen.. Maar nogmaals een ander kan anders denken dan ikzelf.. Ik ben heel bezorgd.. ik ben een kerel.maar .ik bescherm m'n wijffie dan wel.. in dat artikel wordt geschreven dat mensen die zo bezorgd zijn 'prinsesjes' zijn.. dan ben ik dus een Prinsesje met knikkers.. ik schaam mij niet voor mijn bezorgdheid over mijn vriendin . Het heeft m.i. niet te maken met vertrouwen in je vriendin hebben, maar ik was er desnoods, heengetijgerd door het zand, drie strepen had je gezien..je wilt nare dingen voorkomen..sorry, moest ik even kwijt..
twitter:johnmaes twitterde op dinsdag 03-10-2017 om 21:41:59Vermoedelijk jas en kleren van de vermiste Anne Faber uit Utrecht gevonden bij zoektocht met speurhonden in bos Huis ter Heide. reageer retweet
twitter:AnneMarie0210 twitterde op dinsdag 03-10-2017 om 21:42:27De zoektocht gaat hier nog wel een tijdje duren meldt de politie. Kan zelfs nog de hele nacht duren #annefaber reageer retweet
Ik wil het wel graag weten, niet alles natuurlijk "Mijn mokkeltje' zit nu op de zitbank en kijkt me blozend aan, bij het horen van de discussie,.. terwijl ze een heerlijke trui voor me aan het breien is voor de komende winter..quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:40 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Een aantal mensen(prinsesjes vooral) op het internet geeft blijk dat zij nooit zomaar een eind gaan fietsen, en altijd precies weten waar hun partner is en ze uitvraagt naar alle plannen en motivaties. Dat noemen zij betrokkenheid.
Dit, en dan uren wachten tot hij er was met het ov? of zou hij niet gedronken hebben halverwege een diner?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
+1
Hell no dat mijn partner bij een diner zou moeten vertrekken omdat ik in de regen aan het fietsen ben.
Damn. Triest. Hopelijk bieden de sporen meer knopingspunten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:34 schreef zomer86 het volgende:
Mogelijk spullen van Anne Faber gevonden
https://www.politie.nl/ni(...)t&utm_medium=twitter
Desnoods zou een simpel "zal ik je ophalen?" volstaan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
+1
Hell no dat mijn partner bij een diner zou moeten vertrekken omdat ik in de regen aan het fietsen ben.
Serieus??? Ik ben blij dat ik jouw vriendin niet ben zeg. Behandeld worden alsof je een kwetsbaar klein kind bent, bah. Misschien moet je een vriendin uitzoeken die niet smelt bij een regenbuitje.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:32 schreef zoekoog het volgende:
[..]
Ik zou zoiets nooit hebben geschreven na het zien van deze foto. Ik zou iets geschreven hebben: 'Lieve schat, verzopen katje van me, lieve pop, waar sta je ? Ik haal je op' Ik zou het zo lullig vinden om 'mijn mokkeltje' daar te laten staan.. Ik zou haar koude voelen en ik zou me zorgen om haar maken..Ik zou niet over mijn eigen rugpijn beginnen.. Maar nogmaals een ander kan anders denken dan ikzelf.. Ik ben heel bezorgd.. ik ben een kerel.maar .ik bescherm m'n wijffie dan wel.. in dat artikel wordt geschreven dat mensen die zo bezorgd zijn 'prinsesjes' zijn.. dan ben ik dus een Prinsesje met knikkers.. ik schaam mij niet voor mijn bezorgdheid over mijn vriendin . Het heeft m.i. niet te maken met vertrouwen in je vriendin hebben, maar ik was er desnoods, heengetijgerd door het zand, drie strepen had je gezien..je wilt nare dingen voorkomen..sorry, moest ik even kwijt..
mokkeltje?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:44 schreef zoekoog het volgende:
[..]
Ik wil het wel graag weten, niet alles natuurlijk "Mijn mokkeltje' zit nu op de zitbank en kijkt me blozend aan, bij het horen van de discussie,.. terwijl ze een heerlijke trui voor me aan het breien is voor de komende winter..
Dat lijkt me wel.... zeker als ik later zou komen zodat hij een BOB voor de terugweg hadquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit, en dan uren wachten tot hij er was met het ov? of zou hij niet gedronken hebben halverwege een diner?
Beeld je eens in dat het jouw dochter is en je dit soort dingen hier leest.quote:
Je bent niet van suikergoed gemaakt, poppedijntje?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:41 schreef Leandra het volgende:
+1
Mijn ex "Mokkeltje" noemen zou mij gegarandeerd een eigen topic op Fok opgeleverd hebben...quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:44 schreef zoekoog het volgende:
[..]
Ik wil het wel graag weten, niet alles natuurlijk "Mijn mokkeltje' zit nu op de zitbank en kijkt me blozend aan, bij het horen van de discussie,.. terwijl ze een heerlijke trui voor me aan het breien is voor de komende winter..
Dat geldt eigenlijk voor alle users.... dat wat voor de een logisch of geen probleem is, kan voor de ander onbegrijpelijk zijn, zo ook de reacties op de fietstocht an sich, en de route in het bijzonder.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:45 schreef Physsic het volgende:
[..]
Desnoods zou een simpel "zal ik je ophalen?" volstaan.Ik moet er niet aan denken dat ik niet eens een berichtje of foto kan sturen zonder dat ik meteen zo'n zever-reactie zou krijgen.
Maar goed, smaken verschillen en voor dit topic en de vermissing van Anne is het al helemaal niet relevant hoe zoekoog zelf op zo'n berichtje zou reageren en wat wij daar dan weer van zouden vinden.
Klopt! smaken verschillen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:45 schreef Physsic het volgende:
[..]
Desnoods zou een simpel "zal ik je ophalen?" volstaan.Ik moet er niet aan denken dat ik niet eens een berichtje of foto kan sturen zonder dat ik meteen zo'n zever-reactie zou krijgen.
Maar goed, smaken verschillen en voor dit topic en de vermissing van Anne is het al helemaal niet relevant hoe zoekoog zelf op zo'n berichtje zou reageren en wat wij daar dan weer van zouden vinden.
Tja, dan ziet alles zonder lantaarnpalen er in het donker onprettig uitquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:47 schreef zomer86 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen gebied dat er in het donker prettig uitziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |