Annabel, het wordt niets zonder jou.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:34 schreef xpompompomx het volgende:
Nog zo'n echt lekkere blank chick:
[ afbeelding ]
Ik vermoed jij niet, ik ook niet trouwens.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:35 schreef GSbrder het volgende:
Over 100 jaar zijn we allemaal getint.
Is het niet door rassenmenging, dan wel door het nieuwe klimaat.
Van een crematie wordt je doorgaans niet witter.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:36 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik vermoed jij niet, ik ook niet trouwens.
Winnaar in de loterij van het leven. Ook nog in Nederland geboren, alleen geen man, da's een minpuntje.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
Gelukkig ben ik wel een echte Ariër
Ja, veel Arischer dan jij wordt het niet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
Gelukkig ben ik wel een echte Ariër
Wat is dat voor trend. Mevr. Tchock wil het ook.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, veel Arischer dan jij wordt het niet.
Heb je je haar ook al gegrijsd zoals alle jonge blonde meiden hier op het vasteland van Europa plegen te doen?
Mevr. GS heeft dat ook een tijdje gedaan, maar het werd soort van blond.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is dat voor trend. Mevr. Tchock wil het ook.
Ik vind het verschrikkelijk. Je hebt nog decades in het verschiet dat je met grijs haar kan rondlopen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is dat voor trend. Mevr. Tchock wil het ook.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, veel Arischer dan jij wordt het niet.
Heb je je haar ook al gegrijsd zoals alle jonge blonde meiden hier op het vasteland van Europa plegen te doen?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk. Je hebt nog decades in het verschiet dat je met grijs haar kan rondlopen.
Zal ze meteen aan het begin van het debat aankondigen af te treden?quote:
Heb je haar ook gezegd dat je het uitmaakt als ze zich blauw verft?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mevr. GS heeft dat ook een tijdje gedaan, maar het werd soort van blond.
Nu dus maar weer bruin.
Ja, het kan met een shampoo, hoorde ik van m'n collega die het ook heeft gedaanquote:
Voor een zonnige vakantie hoeft u niet meer ver op reis,quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:35 schreef GSbrder het volgende:
Over 100 jaar zijn we allemaal getint.
Is het niet door rassenmenging, dan wel door het nieuwe klimaat.
Zal toch niet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zal ze meteen aan het begin van het debat aankondigen af te treden?
Nee, gewoon reverse psychology toepassen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je haar ook gezegd dat je het uitmaakt als ze zich blauw verft?
Als ik dat zou doen loop ik straks met blauw haar.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, gewoon reverse psychology toepassen.
Zeggen dat ik het enig vind staan en er zelf ook naar neig. Dat is meestal voldoende.
Ja, was ik maar een boze witte man van middelbare leeftijdquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Winnaar in de loterij van het leven. Ook nog in Nederland geboren, alleen geen man, da's een minpuntje.
Wat een geluksvogel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |