Hey,quote:Op maandag 25 september 2017 09:57 schreef Gearbest het volgende:
Je pakketje is op 21 september verzonden door een kleine vertraging. Onze excuses hiervoor.
Bedankt, ik ga het even voor je navragen.quote:Op zondag 15 oktober 2017 19:03 schreef j0p3Y het volgende:
[..]
- Orderdatum: 24 september 2017
- Product: Ganzo G725M Folding Knife
- Ordernummer: WWB1709240626379220
- Tracking nummer (indien beschikbaar): nog niet ontvangen
- Verzendmethode: Belgium registered
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: resend
Dat is inderdaad het geval waardoor je het pakketje ook niet kunt traceren via de tracking code. Echter, jouw pakketje is wel al onderweg en de status zal dan ook veranderen wanneer jouw pakketje door de controle is. Naar alle waarschijnlijkheid zul je geen rekening van de douane ontvangen.quote:Op zondag 15 oktober 2017 23:07 schreef louis-lau het volgende:
[..]
Hey,
Bij mij duurt het ook wel even voordat mijn pakketje bij DPD is, ook die southall status.
Als ik de posts hiervoor lees zou het dus met een duanecontrole te maken kunnen hebben, kan ik nu verwachten dat ik een flinke rekening op de deurmat krijg? Begrijp ik het goed dat jij verder geen info hebt over waar mijn pakketje op dit moment is?
Alvast bedankt,
Louis
Alright, bedankt voor de info! Stelt me toch weer een beetje gerustquote:Op maandag 16 oktober 2017 09:50 schreef Gearbest het volgende:
Dat is inderdaad het geval waardoor je het pakketje ook niet kunt traceren via de tracking code. Echter, jouw pakketje is wel al onderweg en de status zal dan ook veranderen wanneer jouw pakketje door de controle is. Naar alle waarschijnlijkheid zul je geen rekening van de douane ontvangen.
Fijn om te horen! Geen probleem, daar ben ik tenslotte voorquote:Op maandag 16 oktober 2017 10:39 schreef louis-lau het volgende:
[..]
Alright, bedankt voor de info! Stelt me toch weer een beetje gerust
Dit zal ik even met mijn contactpersoon moeten overleggen, aangezien het toch al enige tijd geleden is. Tevens ga ik proberen een oplossing voor je te zoeken, want dit vind ik persoonlijk niet kunnen en zou netjes opgelost moeten kunnen worden.quote:Op maandag 16 oktober 2017 11:08 schreef Mintes het volgende:
Ik had nog een bestelling besteld bij Gearbest. Ik krijg een slap verhaal over dat er 3 maanden voorbij zijn en dat ze niets kunnen doen? Vind ik heel apart dit, nooit iets ontvangen wat mij 10 euro heeft gekost. Moet ik gewoon claim indienen bij PayPal?
Bericht van Gearbest:
Thank you for your message.
Please kindly note that all non-receipt of orders must be reported to us within 3 months after the dispatch date.
As we have shipped your order on April 18 but you contacted with us on October 16 . That 3 months time period has unfortunately passed. We therefore cannot offer any compensation in this case.
Please see our terms and conditions here for more information:http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html
We again apologize for any inconvenience caused.
Thank you for your understanding.
Best regards,
Aimee_Bai
Mijn order:
- Orderdatum: 17 april 2017
- Product: Gocomma Roidmi 2S Bluetooth V4.2 Transmitter Car Charger - BLACK
- Ordernummer: W1704170506183751
- Tracking nummer (indien beschikbaar): GEGMY00167313
- Verzendmethode: Switzerland Post Unregistered
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: resend
Ik hoop dat je wat voor mij kan betekenen want wil het product wel graag, anders moet ik een claim indienen via paypal.
Allereerst is het vervelend om te horen dat je pakketje niet bezorgd is, onze excuses daarvoor. Echter, wij hebben niet altijd controle over het pakketje wanneer het onderweg (transport) is. Daarom proberen we altijd zo snel mogelijk voor een goede oplossing te zorgen wanneer er enige problemen optreden. Het is fijn om te horen dat er nu een passende oplossing is gevonden voor jouw ondanks dat het pakketje niet aangekomen is.quote:Op maandag 16 oktober 2017 12:22 schreef CyberSick99 het volgende:
Hallo allemaal,
Mijn order is de 21ste verscheept via Priority Express Line, en zoals velen had ik bij de tracking code van DPD constant staan dat het pakketje in verwachting zou aankomen in Southall.
Gister werd er bij GearBest een nieuwe ticket aangemaakt. Hierin werd mij gevraagd of ik gratis een resend wou, of dat ik het volledige bedrag terug wou krijgen. Nu had ik wel een PayPal case lopen bij GearBest, echter (gezien ze nog tot de 28ste hadden om te reageren) vermoed ik niet dat dit invloed heeft gehad. Dit is het bericht dat ik heb gekregen:
---
Dear David,
Please accept our sincerest apologies that you have not yet received your order.
Due to a unexpected shipping delay, your original package's delivery time has been affected.
We are very sorry for this issue. In order to resolve it quicker for you we would like to offer you the following options as a gesture of good will.
1) Resend your order
We can resend your package to you for free this time.
If you agree with the reshipment, kindly give us your address once more in the following format: Consignee name:
Detailed address:
City:
State(Province):
Postal code:
Country:
Phone(very important):
After we ship your order out, we will offer you the new tracking number and delivery information.
2) Refund your order in full.
If you no longer wish to receive the item, we can refund you in full as a gesture of good will
Could you please let me know your decision?
If you have any further questions, we are always here to help.
Best regards,
Gearbest Customer Service
---
Ik heb gekozen voor een refund. Deze heb ik binnen 14 uur ontvangen. Al met al ben ik niet erg ontevreden met GearBest zelf, alleen vraag ik me af of de betrouwbaarheid van de Priority Direct vanaf nu minder wordt. We zullen het zien! Hopelijk krijgen de rest van de mensen ook snel een oplossing aangeboden.
Spijtig om te horen dat je pakketjes niet zijn geleverd, onze excuses hiervoor. Wij hebben reeds problemen ondervonden met de verzendmethode Azerbaijan Air Mail. Dat is dan ook de reden waarom we deze verzendmethode nu niet meer aanbieden. Ik ga de voorkeuren van jouw proberen te regelen. Nogmaals excuses voor het ongemak.quote:Op maandag 16 oktober 2017 13:56 schreef SuliR het volgende:
- Orderdatum: Sept 1
- Ordernummer: W1709010819288094
- Tracking nummer: AEL1112587122NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend
- Orderdatum: Aug 23
- Ordernummer: W1708231229597043
- Tracking nummer: AEL1112605813NL
- Verzendmethode: AZAMHQE (azerbaijan?)
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend
- Orderdatum: Sep 3
- Ordernummer: W1709030904033348
- Tracking nummer: AEL1112592256NL
- Verzendmethode: AZAMHQE (azerbaijan?)
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Refund
Hoi GB, om hier nog eens op terug te komen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:17 schreef Drowzz het volgende:
[..]
Hoi GB!
Ik kreeg een week geleden opeens een nieuw tracking nummer: 1Z3X64Y56841002249.
Beide tracking nummers doen het nog steeds niet, heb jij misschien al wat verdere info?
Hallo,quote:Op maandag 16 oktober 2017 15:24 schreef disastertje het volgende:
- Orderdatum: 15 September
- Product: Anet A8
- Ordernummer: WW1709150250564910
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5358871230
- Verzendmethode: EU Express (DPD)
- Probleem: De tracking status is na verzending nooit verder gekomen dan "Customer data received Oldbury". Gearbest support geeft inmiddels aan dat mijn pakketje kwijt is en ik nogmaals de helft van het aankoop bedrag mag betalen voor een resend, of de helft van het bedrag terug kan krijgen op mijn account. Lijkt me niet erg redelijk...
- Voorkeur: Resend (zonder bijbetaling)
Ik ga de resend voor je regelen.quote:Op maandag 16 oktober 2017 16:15 schreef martaz42 het volgende:
- Orderdatum: 25 augustus 2017
- Product: original xiaomi mi band 2 smart watch
- Ordernummer: WP1708251300466779
- Tracking nummer : AEL1112580770NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem:nog niet ontvangen
- Voorkeur: Resend
Alvast bedankt
Ik heb zojuist bericht terug gekregen. Je hebt een bestelling gedaan wat verzonden wordt via de trein. Het duurt ongeveer 20-30 dagen voordat deze in Polen arriveert. Vandaar uit wordt je tracking pas actief en zul je helemaal up to date gehouden worden. Je pakketje is in ieder geval onderweg dus nog even geduld.quote:Op maandag 16 oktober 2017 16:24 schreef Drowzz het volgende:
[..]
Hoi GB, om hier nog eens op terug te komen.
Zou jij navraag kunnen doen bij je contactpersoon waar het pakket nu is met de oude tracking code?
UPS Wacht tot het pakket bij hen aangeleverd wordt, het label is al gecreëerd.
Duurt nu al een week voordat het pakket bij UPS komt?
Ik heb informatie terug over je bestelling. Dit product is uitverkocht en een nieuwe leveringsdatum is nog niet bekend. Zou je een ander product uit willen kiezen hier. We kunnen je order ook annuleren en het bedrag terug storten naar je betalingsmethode. De laatste optie zou ik zelf de voorkeur aan geven. Graag hoor ik wat je keuze is.quote:Op zondag 15 oktober 2017 19:03 schreef j0p3Y het volgende:
[..]
- Orderdatum: 24 september 2017
- Product: Ganzo G725M Folding Knife
- Ordernummer: WWB1709240626379220
- Tracking nummer (indien beschikbaar): nog niet ontvangen
- Verzendmethode: Belgium registered
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: resend
Als het goed is moet je een bericht (mail of in "My Tickets") hebben gekregen met leveringsinformatie en een kleine compensatie. Kun je dit voor me nakijken.quote:Op zondag 15 oktober 2017 11:49 schreef mraggie het volgende:
Orderdatum:28 september 2017
- Product: Xiaomi Mi Max 2 4G Phablet
Ordernummer: WB1709290511374840
- Tracking nummer: 5360924268 via DPDUK2
- Verzendmethode: Priority Line EU Express
- Probleem: niet ontvangen
Kan je ook ff hier naar kijken
Ik heb bericht terug gekregen dat je ze order geannuleerd hebben en het volledige bedrag terug gaan storten op je creditcard. Dit kan wel enige dagen duren voordat het verwerkt is.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 13:45 schreef B-J-Jansen het volgende:
heb ook weer eens een issue met Gearbest. Het lijkt er steeds meer op dat als het om dure goederen gaat er altijd issues zijn.
Voor onderstaande orders staan verschillende tickets open, zelfs een verzoek om te cancellen. De telefoon is 2 oktober besteld en staat sindsdien op packed maar wordt niet verzonden. cancellen kan niet omdat hij al gedispatched zou zijn.... dat klopt dus niet.
Ik krijg de standard verzoekn om maar weer te wachten en te wachten, helaaas heb ik met creditcard betaald en kan ik dus niet een Paypal dispute openen, anders was het al opgelost.
- Orderdatum: 02/10/2017
- Product: Xiaomi Mi Mix 2 4G Phablet 128GB ROM
- Ordernummer: W1710020606391495
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: EU Express DPDUK
- Probleem:zending blijft hangen op status packed
Cancellen kan niet maar ze geven ook geen enkele duidelijkheid over wat ik kan verwachten.
Nu ben ik bang dat het ligt aan problemen met customs in UK, GB zal daar echter geen duidelijkheid over geven want ze geven nooit duidelijkheid als ze zelf problemen hebben.
Openstaande tickets:
WT17101207143
WT17101107285
Ben benieuwd of dit iets op levert, support via de website is als altijd om te janken. Jammer want als het goed gaat is het een prima winkeltje
i.i.g. al vast bedankt voor de moeite.
Dit ga ik voor je proberen te regelen. Je zult hier spoedig bericht over krijgen.quote:Op maandag 16 oktober 2017 17:02 schreef akkerman20 het volgende:
Hoi ik heb ook 2 bestellingen die niet zijn aangekomen:
- Orderdatum: 31-08-2017
- Product: Car Decoration Solar Power Dancing Flower
- Ordernummer: W1708310932013114
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112590381NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet aangekomen
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund
- Orderdatum: 11 juli 2017
- Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
- Ordernummer: W1707110402190588
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112541855NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet aangekomen
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund
Graag zie ik uw reactie tegemoet, bedankt.
Een refund aub, ik heb hem nu op AliExpress besteld, was het enige mes dat geschikt gevonden is door mijn zoon.quote:Op maandag 16 oktober 2017 17:04 schreef Gearbest het volgende:
[..]
.
[..]
Ik heb informatie terug over je bestelling. Dit product is uitverkocht en een nieuwe leveringsdatum is nog niet bekend. Zou je een ander product uit willen kiezen hier. We kunnen je order ook annuleren en het bedrag terug storten naar je betalingsmethode. De laatste optie zou ik zelf de voorkeur aan geven. Graag hoor ik wat je keuze is.
[..]
Top dan ga ik dat doorgeven voor jou.quote:Op maandag 16 oktober 2017 19:34 schreef j0p3Y het volgende:
[..]
Een refund aub, ik heb hem nu op AliExpress besteld, was het enige mes dat geschikt gevonden is door mijn zoon.
Ik heb zelf een bestelling gedaan op 28-09 en deze is na tweeënhalve week geleverd. Ik verwacht dan ook dat jouw pakketje tamelijk snel geleverd zal worden. Het duurt ongeveer 2 weken voordat de tracking actief wordt. De tracking zal pas actief worden als je pakketje in de UK is aangekomen en voorbij de douane is geweest.quote:Op maandag 16 oktober 2017 21:46 schreef Hrichard het volgende:
Hoi GB, mijn pakket is 3 oktober verzonden met DPDUK. Ik kan net als anderen nog steeds niets volgen. Kun je aangeven hoe lang het ongeveer normaal gesproken duurt voordat het pakket te tracken/ontvangen is? Dan heb ik een idee.
Zoals je reeds wellicht hebt gelezen hebben wij problem ondervonden met Azerbaijan Air Mail. Deze verzendmethode bieden we dan ook niet meer aan. Onze excuses hiervoor en ik ga dit voor jouw proberen te regelen. Betreft jouw laatste order, hier zul je nog even geduld voor moeten hebben, aangezien deze nog geleverd kan worden. Echter, er is enige vertraging door deze reden. Wel zal ik navraag doen naar de status van je order.quote:Op maandag 16 oktober 2017 23:13 schreef ReinTheMan het volgende:
Beste Gearbest, zou je mij aub ook willen helpen met de volgende drie orders :
- Orderdatum: 28 augustus 2017
- Product: SARMOCARE S100 Sonic Electric Toothbrush
- Ordernummer: WP1708190502172754
- Tracking nummer : AEL1112580502NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem:nog niet ontvangen
- Voorkeur: Resend
En
- Orderdatum: 13 augustus 2017
- Product: NatureHike 15L Ultralight Fold Outdoor Hiking Backpack
- Ordernummer: WP1708120207338199
- Tracking nummer : AEL1112562550NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem:nog niet ontvangen
- Voorkeur: Resend
En
Orderdatum:28 september 2017
- Product: Xiaomi Redmi Note 4 4G Phablet EU Plug
Ordernummer: W1709271427425783
- Tracking nummer: 5360722336 via DPDUK2
- Verzendmethode: Priority Line EU Express
- Probleem: niet ontvangen
Super bedankt!
Zojuist bericht ontvangen van GearBest dat mijn bestelling opnieuw wordt verstuurd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 10:09 schreef Gearbest het volgende:
Ik ga het navragen, maar duurt inderdaad wel lang voor Priority Line. We weten wel dat er een kleine vertraging door deze reden is. Ik ga het wel navragen, maar ons beleid voor deze verzendmethode is 60 dagen voor we een resend of refund doen. Daar zul je nog wel even voor moeten wachten vrees ik...
Dat is wel erg vreemd naar mijn mening. Ik ga dit doorgeven aan mijn contactpersoon, zodat dit niet meer voorkomt in de toekomst, want persoonlijk vind ik dit niet kunnen. Onze excuses hiervoor. Wat betreft jouw order, ik ga dit proberen te regelen. Zelf hebben wij problemen ondervonden met Azerbaijan Air Mail en vandaar dat wij deze verzendmethode nu ook niet meer aanbieden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 08:39 schreef mikeoo het volgende:
Problemen met de volgende 3 pakketten. Al contact gehad via de site van Gearbest maar daar blijven de antwoorden ontwijkend en kan ik pas eind oktober weer actie ondernemen terwijl ik hier op deze site gewoon lees dat er 35 dagen wordt aangehouden voor Azerbaijan Air Mail.
Tevens worden er antwoorden geven die na een reactie van mijn kant weer worden verwijderd.
Daardoor kloppen de reactie totaal niet meer. Tevens zie ik op de site soms geen reactie van Gearbest. Pas als ik een reactie geef verschijnt er ineens een reactie erboven.
Kortom werkt erg verwarrend en gevoel aan het lijntje gehouden te worden.
Andere webshops gaan gewoon goed en deze ging ook altijd goed maar de laatste tijd erg achteruit gegaan wat erg jammer is.
Dus hoop dat het nu kan worden opgelost door jullie.
- Orderdatum: 19 augustus 2017
- Product: Original Xiaomi Smart Wireless Switch
- Ordernummer: W1708190235144661
- Tracking nummer : AEL1112568879NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem:nog niet ontvangen
- Voorkeur: Resend
- Orderdatum: 19 augustus 2017
- Product: Original Xiaomi Smart Wireless Switch
- Ordernummer: W1708190232381757
- Tracking nummer : AEL1112571206NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem:nog niet ontvangen
- Voorkeur: Resend
- Orderdatum: 1 september 2017
- Product: Car Decoration Solar Power Dancing Flower
- Ordernummer: W1709010113057028
- Tracking nummer : AEL1112586180NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem:nog niet ontvangen
- Voorkeur: Refund
Goed om te horen dat jouw probleem voor zover is opgelost. Nu hopen dat je pakketje snel geleverd wordt. Houd me op de hoogte.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 09:42 schreef sjottelsplak het volgende:
[..]
Zojuist bericht ontvangen van GearBest dat mijn bestelling opnieuw wordt verstuurd.
We are preparing the reshipment of your item.
It will be shipped within 3-5 business and will be delivered to you within 10-25 business days after dispatch.
Thank you for your patience and understanding.
Ben benieuw hoe lang het gaat duren
Hartelijk dank voor je actie! Zojuist al een ticket met de vraag om de adresgegevens zodat er opnieuw verzonden kan worden. Super bedankt dat je via deze weg zo je best doet!quote:Op maandag 16 oktober 2017 17:04 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Hallo,
Dat is inderdaad een beetje vreemd. We weten dat er een kleine vertraging door deze reden is. Het duurt ook sws even voordat de tracking actief wordt. Deze wordt pas actief als je pakketje in Oldbury is ontvangen. Ik ga het voor je navragen hoe dit zit, want wel beetje raar verhaal van de Gearbest Support moet ik zelf zeggen. Ik ga in ieder geval navragen hoe het zit.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 12:51 schreef Mintes het volgende:
Hey GB,
Weet je al wat meer over mijn kwijtgeraakte bestellingen? Heb nog geen berichten ontvangen in mijn ticket box
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 12:54 schreef Mintes het volgende:
Excuses deze is inmiddels opgelost:
- Orderdatum: 17 april 2017
- Product: Gocomma Roidmi 2S Bluetooth V4.2 Transmitter Car Charger - BLACK
- Ordernummer: W1704170506183751
- Tracking nummer (indien beschikbaar): GEGMY00167313
- Verzendmethode: Switzerland Post Unregistered
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: resend
Krijg een volledige refund, dankzij jouw hulp. Ik waardeer het echt. De overige pakketjes heb ik helaas nog niets over gehoord.
Dit is een antwoord op 1 van mijn bestelling. Vind dat wel een hele rare reden:
Thank you for contacting Gearbest.
We apologize for this delay and sincerely regret that you have not received some of your orders.
We found you ordered four items and did not receive any of them, am I right?
We have been shipping around the world for more than 8 years and have an excellent shipping record. The shipping company has claimed responsibility for this loss, and so is sadly beyond our control.
This is a highly unusual case, and since there are more than 2 orders involved at the same time, shipping insurance does not apply.
Please review in detail our shipping and insurance policy in our terms and conditions here: http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html .
Technically there should be no compensation in such case.
Thank you for your understanding.
Best Regards
Leia
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/
Het is grappig dat ze mij niet wil helpen omdat er meerdere pakketjes kwijt zijn geraakt in dezelfde periode, het toeval van deze pakketjes is wel dat het allemaal met die klote Azerbaijan Air Mail is verzonden waardoor ik dus nu producten niet ontvang vanuit Gearbest klantenservice.
Ik hoop dat jij even die Leia erop kan wijzen dat dit niet geldig is en onzin.
Is toch niet normaal. Wat een aparte mensen.
Allereerst onze excuses voor het ongemak. Daarnaast is het wel prettig om te horen dat je in iedergeval voor een order al een refund hebt ontvangen. Tevens bedankt voor de waardering, stel ik zeker op prijs.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:14 schreef Mintes het volgende:
Blijkbaar heeft die Leia dat bij 2 bestellingen neergezet, beide van 1 euro per stuk. Is toch belachelijk? Heb al tientallen euro's uitgegeven bij deze shop en heb al zoveel gezeik en tijd erin moeten stoppen is toch niet normaal.
Het gaat om de twee orders: WWP1708171220106855 en WWP1708241449390965.
Met ticketnummer: WT17101503454 en WT17101503442.
Die Leia mag wel een aantal cursussen van jou krijgen, want die heeft echt geen manieren. 15 bestellingen geplaatst, 6 kwijtgeraakt of langer dan 2/3 maanden opgewacht.
Sorry voor mijn agressie, maar ben er echt even klaar mee.
Fijn om te horen dat jouw probleem in iedergeval verholpen is. Hopelijk wordt het snel geleverd en kan je spoedig plezier beleven van je pakketje.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:22 schreef disastertje het volgende:
[..]
Hartelijk dank voor je actie! Zojuist al een ticket met de vraag om de adresgegevens zodat er opnieuw verzonden kan worden. Super bedankt dat je via deze weg zo je best doet!
Ik had al eerder een ticket geopend bij gearbest, heb zojuist een mailtje gekregen dat hij is geresend met NLPONRA. Wat zijn jouw ervaringen met deze verzenmethode? (levertijd, kans op duanekosten etc)quote:Op maandag 16 oktober 2017 13:00 schreef Gearbest het volgende:
Fijn om te horen! Geen probleem, daar ben ik tenslotte voor Mocht je later toch nog vragen hebben, stel ze gerust
Met deze verzendmethode heb ik nog weinig klachten over gehoord. Wel heb ik gehoord dat de tracking wat minder is, maar daar kan ik helaas niet zoveel aan veranderen. Ik meen dat deze dan via PostNL wordt bezorgt. De kans op douanekosten is bij deze verzendmethode ook zeer gering, maar je weet het nooit natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:02 schreef louis-lau het volgende:
[..]
Ik had al eerder een ticket geopend bij gearbest, heb zojuist een mailtje gekregen dat hij is geresend met NLPONRA. Wat zijn jouw ervaringen met deze verzenmethode? (levertijd, kans op duanekosten etc)
Oke dit ga ik voor je regelen. Je zal hier spoedig een bericht over ontvangen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:07 schreef _Sukkel het volgende:
Ook mijn pakketje is waarschijnlijk kwijtgeraakt door Azerbaijan Post![]()
Zou je hier eens naar kunnen kijken?
- Orderdatum: 23-08-17
- Product: MTB Bike Warning Heart Shape Rear Tail Bicycle Light
- Ordernummer: WP1708230832175219
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112604621NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Pakketje niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend
Hallo LapNL,quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 19:52 schreef LapNL het volgende:
Helaas twee orders nog niet aangekomen. Wordt zeer gewaardeerd de support.
- Orderdatum: 19 augustus 2017
- Product: original xiaomi mi band 2 smart watch
- Ordernummer: WP1708190542156274
- Tracking nummer : AEL1112571379NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: nog niet ontvangen
- Voorkeur: resend
Orderdatum: 17 augustus 2017
- Product: KZ ZS5 Detachable HiFi Earphones Size:WITH MIC,WITH MIC
- Ordernummer: WP1708171636539052
- Tracking nummer : AEL1112566704NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: nog niet ontvangen
- Voorkeur: resend
quote:Op woensdag 18 oktober 2017 07:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
Volgens mij heb ik ook 'n gevalletje kwijtgeraakte post: WW1709031434053476 van 3-9-17 is nog niet binnen.
AEL1112594026NL AZAMHQE
Sep 04, 2017 17:21:24 PM CDT
Zou je iets voor me kunnen betekenen?
Ik ga dit voor jullie proberen te regelen. Jullie zullen hier spoedig een bericht over ontvangen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:39 schreef oheng het volgende:
Hallo, daar was ik weer, ik mis deze order nog:
Order number: W1708051451283971
Order date: Aug 05, 2017 14:51:28 PM
Shipping method: Azerbaijan Air Mail
Graag ook hiervoor een resend, want de resends komen wel netjes binnen, net als de gewone Gearbest orders
Helloquote:Op woensdag 18 oktober 2017 04:09 schreef nogmeerspam het volgende:
The mess started with
Order number: W1510141359547848
Order date: Oct 14, 2015 (yes, 2015!)
Problem: order was cancelled without reason and my money was transferred to a GB wallet. This was done without asking me. I would have wanted my money returned to my credit card.
Since I had money now in my GB wallet I tried to spend it on several orders:
Order number: W1709101821550671
Order date: Sep 10, 2017
Shipping method: Netherlands Post Unregistered
Problem: again, cancelled withour reason
Order number: W1709251722045791
Order date: Sep 25, 2017
Shipping method: NLPONRA
Problem: again, cancelled withour reason
Order number: W1709251723203768
Order date: Sep 25, 2017
Shipping method: NLPONRA
Problem: again, cancelled withour reason
and
Order number: W1710150611489620
Order date: Oct 15, 2017
Shipping method: FZRAMYT
Problem: again, cancelled withour reason
This last order took a lot or time just getting it into your system. It took literally days. Ticket WT17101402585
I won't bother you with all the other problems / errors I experienced on your website.
Tonight I received four emails stating the orders were cancelled and the money transferred to my GB wallet.
Since that wallet was created by cancelling order W1510141359547848 I now want my money transferred to my credit card - as it should have been in the first place. I can't order anything anyhow so returning my money after two years seems only fair.
I order from China all the time and never experienced problems like these. My apologies if I'm not very polite, I hope you understand.
De tracking zal pas actief worden als je pakketje in de UK is aangekomen en voorbij de douane is geweest. Dit duurt inmiddels wel erg lang bij jouw pakketje, dus ik ga het even voor je navragen bij mijn contacpersoon.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 11:37 schreef mvdbeld het volgende:
Order number: WW1709151401499482
Order date: Sep 15, 2017 14:01:49 PM
Shipping method: DPDUK1
Pakket staat als sinds 16 september aangemeld bij DPDUK, maar verder gebeurt er niks:
16 Sep 2017 07:10 Southall Your parcel is on its way
Ik wil graag opheldering over deze zending, immers zelfde items (Xiaomi Mi Air 13,3 2017) die later zijn verstuurd zijn wel al binnen bij mensen in NL. Daarnaast zijn ook mensen met shipments rond dezelfde tijd die een reshipment hebben gehad.
Er loopt ook al een ticket (WT17100605176) bij GB maar zonder enige inhoudelijke reactie...
Ik snap dat de tracking slechts een vooraanmelding is en pas te tracken is vanaf de UK. Maar ik heb het gevoel dat het hiervoor al misgaat en de zending van GB -> UK is voor mij niet te tracken.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 12:28 schreef Gearbest het volgende:
[..]
De tracking zal pas actief worden als je pakketje in de UK is aangekomen en voorbij de douane is geweest. Dit duurt inmiddels wel erg lang bij jouw pakketje, dus ik ga het even voor je navragen bij mijn contacpersoon.
quote:Op woensdag 18 oktober 2017 12:33 schreef mvdbeld het volgende:
[..]
Ik snap dat de tracking slechts een vooraanmelding is en pas te tracken is vanaf de UK. Maar ik heb het gevoel dat het hiervoor al misgaat en de zending van GB -> UK is voor mij niet te tracken.
De tracking tussen GB en UK is nooit zichtbaar helaas. De tracking zal pas actief zijn als je pakketje de UK binnen is en door de douane is gekomen. Vanaf daar zal je een gedetailleerde tracking krijgen. Dit duurt meestal 2-3 weken.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 14:19 schreef Hrichard het volgende:
Is er geen enkele manier om de zending te volgen tussen GB en Dpduk? Dat zou misschien een hoop schelen, ziet de klant in ieder geval dat er progressie is.
Weet je al wat meer over de status van de order voor de Xiaomi Note 4? Thank you!quote:[..]
Zoals je reeds wellicht hebt gelezen hebben wij problem ondervonden met Azerbaijan Air Mail. Deze verzendmethode bieden we dan ook niet meer aan. Onze excuses hiervoor en ik ga dit voor jouw proberen te regelen. Betreft jouw laatste order, hier zul je nog even geduld voor moeten hebben, aangezien deze nog geleverd kan worden. Echter, er is enige vertraging door deze reden. Wel zal ik navraag doen naar de status van je order.
quote:Op woensdag 18 oktober 2017 17:57 schreef siegie het volgende:
umidigi s2 besteld de tracking blijft staan op Southall, Your parcel is on its way en gearbest vind dit normaal doet gewoon niks dit is oplichting als ik hier al de verhalen hoor zal mijn geld dus kwijt zijn zal paypal dan al maar direct inschakelen dit is mijn order nummer Order number: W1709190604526988
Ik zou als ik jou was paypal niet inschakelen, dan duurt het alleen maar langer.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 17:58 schreef siegie het volgende:
drone besteld niet aangekregen en gearbest zegt gewoon wacht nog even af ze doen dus niks met klachten
quote:Wil je een probleem melden?
Voor het kunnen helpen dien je de volgende gegevens in te vullen.
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:
- Voorkeur: Resend of Refund?
http://www.17track.net/nl/track?nums=LVS1376360001506094quote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:14 schreef siegie het volgende:
- Orderdatum:18/09/17
- Product:
i Drone i5HW Foldable RC Quadcopter
- Ordernummer:W1709181011088943
- Tracking nummer (indien beschikbaar):LVS1376360001506094
- Verzendmethode:
- Probleem:niet ontvangen
- Voorkeur resend
Ok, nouja de jongen van gearbest hier zal het wel voor je oppakken. Komt goed!quote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:47 schreef siegie het volgende:
bpo
[..]
bpost zegt dat ik gearbest moet contacteren en die reageren niet
Over je andere 2 orders zou je een bericht moeten over hebben ontvangen.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 17:54 schreef ReinTheMan het volgende:
[..]
Weet je al wat meer over de status van de order voor de Xiaomi Note 4? Thank you!
ErkendFokker bedankt voor je hulpquote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:48 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ok, nouja de jongen van gearbest hier zal het wel voor je oppakken. Komt goed!
Hallo Siege,quote:Op woensdag 18 oktober 2017 17:57 schreef siegie het volgende:
umidigi s2 besteld de tracking blijft staan op Southall, Your parcel is on its way en gearbest vind dit normaal doet gewoon niks dit is oplichting als ik hier al de verhalen hoor zal mijn geld dus kwijt zijn zal paypal dan al maar direct inschakelen dit is mijn order nummer Order number: W1709190604526988
Zoals je hier ziet is je pakketje gewoon verzonden en aangekomen in België. Echter is het wel vreemd dat er bij BPost niks meer is gebeurd na 29 september. Ik ga voor je navragen hoe dit komt en hopelijk krijgen we daar wel reactie terug van BPost.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:14 schreef siegie het volgende:
- Orderdatum:18/09/17
- Product:
i Drone i5HW Foldable RC Quadcopter
- Ordernummer:W1709181011088943
- Tracking nummer (indien beschikbaar):LVS1376360001506094
- Verzendmethode:
- Probleem:niet ontvangen
- Voorkeur resend
De tracking tussen verzenden van warehouse en UK is nooit beschikbaar. Dit is dus geen probleem, maar volkomen normaal. De tracking wordt pas actief wanneer je pakketje in de UK is aangekomen. Vanaf daar krijg je een gedetailleerde tracking. Normaal duurt dit ongeveer 2-3 weken. We weten dat er een kleine vertraging is geweest door deze reden. Toch duurt dit vrij lang en ga ik het voor je navragen hoe dit komt.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:46 schreef siegie het volgende:
- Orderdatum:19/09/17
- Product:Umidigi s2
- Ordernummer:W1709190604526988
- Tracking nummer (indien beschikbaar):5982904832
- Verzendmethode:DPDUK1
- Probleem:tracking update niet blijkbaar een veelkomend probleem
- Voorkeur:resend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |