abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174441890
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 09:57 schreef Gearbest het volgende:
Je pakketje is op 21 september verzonden door een kleine vertraging. Onze excuses hiervoor.
Hey,
Bij mij duurt het ook wel even voordat mijn pakketje bij DPD is, ook die southall status.
Als ik de posts hiervoor lees zou het dus met een duanecontrole te maken kunnen hebben, kan ik nu verwachten dat ik een flinke rekening op de deurmat krijg? Begrijp ik het goed dat jij verder geen info hebt over waar mijn pakketje op dit moment is?

Alvast bedankt,
Louis
  CHI shopkeeper maandag 16 oktober 2017 @ 09:50:33 #152
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174446278
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 19:03 schreef j0p3Y het volgende:

[..]

- Orderdatum: 24 september 2017
- Product: Ganzo G725M Folding Knife
- Ordernummer: WWB1709240626379220
- Tracking nummer (indien beschikbaar): nog niet ontvangen
- Verzendmethode: Belgium registered
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: resend
Bedankt, ik ga het even voor je navragen.

quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 23:07 schreef louis-lau het volgende:

[..]

Hey,
Bij mij duurt het ook wel even voordat mijn pakketje bij DPD is, ook die southall status.
Als ik de posts hiervoor lees zou het dus met een duanecontrole te maken kunnen hebben, kan ik nu verwachten dat ik een flinke rekening op de deurmat krijg? Begrijp ik het goed dat jij verder geen info hebt over waar mijn pakketje op dit moment is?

Alvast bedankt,
Louis
Dat is inderdaad het geval waardoor je het pakketje ook niet kunt traceren via de tracking code. Echter, jouw pakketje is wel al onderweg en de status zal dan ook veranderen wanneer jouw pakketje door de controle is. Naar alle waarschijnlijkheid zul je geen rekening van de douane ontvangen.

[ Bericht 22% gewijzigd door Gearbest op 16-10-2017 09:57:08 ]
pi_174447193
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 09:50 schreef Gearbest het volgende:
Dat is inderdaad het geval waardoor je het pakketje ook niet kunt traceren via de tracking code. Echter, jouw pakketje is wel al onderweg en de status zal dan ook veranderen wanneer jouw pakketje door de controle is. Naar alle waarschijnlijkheid zul je geen rekening van de douane ontvangen.
Alright, bedankt voor de info! Stelt me toch weer een beetje gerust :)
pi_174447828
Ik had nog een bestelling besteld bij Gearbest. Ik krijg een slap verhaal over dat er 3 maanden voorbij zijn en dat ze niets kunnen doen? Vind ik heel apart dit, nooit iets ontvangen wat mij 10 euro heeft gekost. Moet ik gewoon claim indienen bij PayPal?

Bericht van Gearbest:
Thank you for your message.

Please kindly note that all non-receipt of orders must be reported to us within 3 months after the dispatch date.
As we have shipped your order on April 18 but you contacted with us on October 16 . That 3 months time period has unfortunately passed. We therefore cannot offer any compensation in this case.
Please see our terms and conditions here for more information:http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html
We again apologize for any inconvenience caused.
Thank you for your understanding.
Best regards,

Aimee_Bai

Mijn order:

- Orderdatum: 17 april 2017
- Product: Gocomma Roidmi 2S Bluetooth V4.2 Transmitter Car Charger - BLACK
- Ordernummer: W1704170506183751
- Tracking nummer (indien beschikbaar): GEGMY00167313
- Verzendmethode: Switzerland Post Unregistered
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: resend

Ik hoop dat je wat voor mij kan betekenen want wil het product wel graag, anders moet ik een claim indienen via paypal.
pi_174449272
Hallo allemaal,

Mijn order is de 21ste verscheept via Priority Express Line, en zoals velen had ik bij de tracking code van DPD constant staan dat het pakketje in verwachting zou aankomen in Southall.

Gister werd er bij GearBest een nieuwe ticket aangemaakt. Hierin werd mij gevraagd of ik gratis een resend wou, of dat ik het volledige bedrag terug wou krijgen. Nu had ik wel een PayPal case lopen bij GearBest, echter (gezien ze nog tot de 28ste hadden om te reageren) vermoed ik niet dat dit invloed heeft gehad. Dit is het bericht dat ik heb gekregen:

---

Dear David,

Please accept our sincerest apologies that you have not yet received your order.

Due to a unexpected shipping delay, your original package's delivery time has been affected.

We are very sorry for this issue. In order to resolve it quicker for you we would like to offer you the following options as a gesture of good will.

1) Resend your order
We can resend your package to you for free this time.
If you agree with the reshipment, kindly give us your address once more in the following format: Consignee name:
Detailed address:
City:
State(Province):
Postal code:
Country:
Phone(very important):

After we ship your order out, we will offer you the new tracking number and delivery information.

2) Refund your order in full.
If you no longer wish to receive the item, we can refund you in full as a gesture of good will

Could you please let me know your decision?

If you have any further questions, we are always here to help.
Best regards,
Gearbest Customer Service

---

Ik heb gekozen voor een refund. Deze heb ik binnen 14 uur ontvangen. Al met al ben ik niet erg ontevreden met GearBest zelf, alleen vraag ik me af of de betrouwbaarheid van de Priority Direct vanaf nu minder wordt. We zullen het zien! Hopelijk krijgen de rest van de mensen ook snel een oplossing aangeboden.
  CHI shopkeeper maandag 16 oktober 2017 @ 13:00:36 #156
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174449909
quote:
7s.gif Op maandag 16 oktober 2017 10:39 schreef louis-lau het volgende:

[..]

Alright, bedankt voor de info! Stelt me toch weer een beetje gerust :)
Fijn om te horen! Geen probleem, daar ben ik tenslotte voor :) Mocht je later toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 11:08 schreef Mintes het volgende:
Ik had nog een bestelling besteld bij Gearbest. Ik krijg een slap verhaal over dat er 3 maanden voorbij zijn en dat ze niets kunnen doen? Vind ik heel apart dit, nooit iets ontvangen wat mij 10 euro heeft gekost. Moet ik gewoon claim indienen bij PayPal?

Bericht van Gearbest:
Thank you for your message.

Please kindly note that all non-receipt of orders must be reported to us within 3 months after the dispatch date.
As we have shipped your order on April 18 but you contacted with us on October 16 . That 3 months time period has unfortunately passed. We therefore cannot offer any compensation in this case.
Please see our terms and conditions here for more information:http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html
We again apologize for any inconvenience caused.
Thank you for your understanding.
Best regards,

Aimee_Bai

Mijn order:

- Orderdatum: 17 april 2017
- Product: Gocomma Roidmi 2S Bluetooth V4.2 Transmitter Car Charger - BLACK
- Ordernummer: W1704170506183751
- Tracking nummer (indien beschikbaar): GEGMY00167313
- Verzendmethode: Switzerland Post Unregistered
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: resend

Ik hoop dat je wat voor mij kan betekenen want wil het product wel graag, anders moet ik een claim indienen via paypal.
Dit zal ik even met mijn contactpersoon moeten overleggen, aangezien het toch al enige tijd geleden is. Tevens ga ik proberen een oplossing voor je te zoeken, want dit vind ik persoonlijk niet kunnen en zou netjes opgelost moeten kunnen worden.

quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 12:22 schreef CyberSick99 het volgende:
Hallo allemaal,

Mijn order is de 21ste verscheept via Priority Express Line, en zoals velen had ik bij de tracking code van DPD constant staan dat het pakketje in verwachting zou aankomen in Southall.

Gister werd er bij GearBest een nieuwe ticket aangemaakt. Hierin werd mij gevraagd of ik gratis een resend wou, of dat ik het volledige bedrag terug wou krijgen. Nu had ik wel een PayPal case lopen bij GearBest, echter (gezien ze nog tot de 28ste hadden om te reageren) vermoed ik niet dat dit invloed heeft gehad. Dit is het bericht dat ik heb gekregen:

---

Dear David,

Please accept our sincerest apologies that you have not yet received your order.

Due to a unexpected shipping delay, your original package's delivery time has been affected.

We are very sorry for this issue. In order to resolve it quicker for you we would like to offer you the following options as a gesture of good will.

1) Resend your order
We can resend your package to you for free this time.
If you agree with the reshipment, kindly give us your address once more in the following format: Consignee name:
Detailed address:
City:
State(Province):
Postal code:
Country:
Phone(very important):

After we ship your order out, we will offer you the new tracking number and delivery information.

2) Refund your order in full.
If you no longer wish to receive the item, we can refund you in full as a gesture of good will

Could you please let me know your decision?

If you have any further questions, we are always here to help.
Best regards,
Gearbest Customer Service

---

Ik heb gekozen voor een refund. Deze heb ik binnen 14 uur ontvangen. Al met al ben ik niet erg ontevreden met GearBest zelf, alleen vraag ik me af of de betrouwbaarheid van de Priority Direct vanaf nu minder wordt. We zullen het zien! Hopelijk krijgen de rest van de mensen ook snel een oplossing aangeboden.
Allereerst is het vervelend om te horen dat je pakketje niet bezorgd is, onze excuses daarvoor. Echter, wij hebben niet altijd controle over het pakketje wanneer het onderweg (transport) is. Daarom proberen we altijd zo snel mogelijk voor een goede oplossing te zorgen wanneer er enige problemen optreden. Het is fijn om te horen dat er nu een passende oplossing is gevonden voor jouw ondanks dat het pakketje niet aangekomen is.
pi_174450912
- Orderdatum: Sept 1
- Ordernummer: W1709010819288094
- Tracking nummer: AEL1112587122NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend

- Orderdatum: Aug 23
- Ordernummer: W1708231229597043
- Tracking nummer: AEL1112605813NL
- Verzendmethode: AZAMHQE (azerbaijan?)
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend

- Orderdatum: Sep 3
- Ordernummer: W1709030904033348
- Tracking nummer: AEL1112592256NL
- Verzendmethode: AZAMHQE (azerbaijan?)
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Refund
  CHI shopkeeper maandag 16 oktober 2017 @ 14:19:36 #158
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174451329
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 13:56 schreef SuliR het volgende:
- Orderdatum: Sept 1
- Ordernummer: W1709010819288094
- Tracking nummer: AEL1112587122NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend

- Orderdatum: Aug 23
- Ordernummer: W1708231229597043
- Tracking nummer: AEL1112605813NL
- Verzendmethode: AZAMHQE (azerbaijan?)
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend

- Orderdatum: Sep 3
- Ordernummer: W1709030904033348
- Tracking nummer: AEL1112592256NL
- Verzendmethode: AZAMHQE (azerbaijan?)
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Refund
Spijtig om te horen dat je pakketjes niet zijn geleverd, onze excuses hiervoor. Wij hebben reeds problemen ondervonden met de verzendmethode Azerbaijan Air Mail. Dat is dan ook de reden waarom we deze verzendmethode nu niet meer aanbieden. Ik ga de voorkeuren van jouw proberen te regelen. Nogmaals excuses voor het ongemak.
pi_174452527
- Orderdatum: 15 September
- Product: Anet A8
- Ordernummer: WW1709150250564910
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5358871230
- Verzendmethode: EU Express (DPD)
- Probleem: De tracking status is na verzending nooit verder gekomen dan "Customer data received Oldbury". Gearbest support geeft inmiddels aan dat mijn pakketje kwijt is en ik nogmaals de helft van het aankoop bedrag mag betalen voor een resend, of de helft van het bedrag terug kan krijgen op mijn account. Lijkt me niet erg redelijk...
- Voorkeur: Resend (zonder bijbetaling)
pi_174453488
- Orderdatum: 25 augustus 2017
- Product: original xiaomi mi band 2 smart watch
- Ordernummer: WP1708251300466779
- Tracking nummer : AEL1112580770NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem:nog niet ontvangen
- Voorkeur: Resend

Alvast bedankt
pi_174453627
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 13:17 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Hoi GB!
Ik kreeg een week geleden opeens een nieuw tracking nummer: 1Z3X64Y56841002249.

Beide tracking nummers doen het nog steeds niet, heb jij misschien al wat verdere info?
Hoi GB, om hier nog eens op terug te komen.
Zou jij navraag kunnen doen bij je contactpersoon waar het pakket nu is met de oude tracking code?
UPS Wacht tot het pakket bij hen aangeleverd wordt, het label is al gecreëerd.
Duurt nu al een week voordat het pakket bij UPS komt?
  maandag 16 oktober 2017 @ 17:02:00 #162
472229 akkerman20
Shopper aholike
pi_174454152
Hoi ik heb ook 2 bestellingen die niet zijn aangekomen:

- Orderdatum: 31-08-2017
- Product: Car Decoration Solar Power Dancing Flower
- Ordernummer: W1708310932013114
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112590381NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet aangekomen
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund

- Orderdatum: 11 juli 2017
- Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
- Ordernummer: W1707110402190588
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112541855NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet aangekomen
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund

Graag zie ik uw reactie tegemoet, bedankt.
  CHI shopkeeper maandag 16 oktober 2017 @ 17:04:35 #163
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174454212
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:24 schreef disastertje het volgende:
- Orderdatum: 15 September
- Product: Anet A8
- Ordernummer: WW1709150250564910
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5358871230
- Verzendmethode: EU Express (DPD)
- Probleem: De tracking status is na verzending nooit verder gekomen dan "Customer data received Oldbury". Gearbest support geeft inmiddels aan dat mijn pakketje kwijt is en ik nogmaals de helft van het aankoop bedrag mag betalen voor een resend, of de helft van het bedrag terug kan krijgen op mijn account. Lijkt me niet erg redelijk...
- Voorkeur: Resend (zonder bijbetaling)
Hallo,
Dat is inderdaad een beetje vreemd. We weten dat er een kleine vertraging door deze reden is. Het duurt ook sws even voordat de tracking actief wordt. Deze wordt pas actief als je pakketje in Oldbury is ontvangen. Ik ga het voor je navragen hoe dit zit, want wel beetje raar verhaal van de Gearbest Support moet ik zelf zeggen. Ik ga in ieder geval navragen hoe het zit.

quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 16:15 schreef martaz42 het volgende:
- Orderdatum: 25 augustus 2017
- Product: original xiaomi mi band 2 smart watch
- Ordernummer: WP1708251300466779
- Tracking nummer : AEL1112580770NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem:nog niet ontvangen
- Voorkeur: Resend

Alvast bedankt
Ik ga de resend voor je regelen.

quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 16:24 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Hoi GB, om hier nog eens op terug te komen.
Zou jij navraag kunnen doen bij je contactpersoon waar het pakket nu is met de oude tracking code?
UPS Wacht tot het pakket bij hen aangeleverd wordt, het label is al gecreëerd.
Duurt nu al een week voordat het pakket bij UPS komt?
Ik heb zojuist bericht terug gekregen. Je hebt een bestelling gedaan wat verzonden wordt via de trein. Het duurt ongeveer 20-30 dagen voordat deze in Polen arriveert. Vandaar uit wordt je tracking pas actief en zul je helemaal up to date gehouden worden. Je pakketje is in ieder geval onderweg dus nog even geduld.

quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 19:03 schreef j0p3Y het volgende:

[..]

- Orderdatum: 24 september 2017
- Product: Ganzo G725M Folding Knife
- Ordernummer: WWB1709240626379220
- Tracking nummer (indien beschikbaar): nog niet ontvangen
- Verzendmethode: Belgium registered
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: resend
Ik heb informatie terug over je bestelling. Dit product is uitverkocht en een nieuwe leveringsdatum is nog niet bekend. Zou je een ander product uit willen kiezen hier. We kunnen je order ook annuleren en het bedrag terug storten naar je betalingsmethode. De laatste optie zou ik zelf de voorkeur aan geven. Graag hoor ik wat je keuze is.

quote:
7s.gif Op zondag 15 oktober 2017 11:49 schreef mraggie het volgende:
Orderdatum:28 september 2017
- Product: Xiaomi Mi Max 2 4G Phablet
Ordernummer: WB1709290511374840
- Tracking nummer: 5360924268 via DPDUK2
- Verzendmethode: Priority Line EU Express
- Probleem: niet ontvangen

Kan je ook ff hier naar kijken
Als het goed is moet je een bericht (mail of in "My Tickets") hebben gekregen met leveringsinformatie en een kleine compensatie. Kun je dit voor me nakijken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 13:45 schreef B-J-Jansen het volgende:
heb ook weer eens een issue met Gearbest. Het lijkt er steeds meer op dat als het om dure goederen gaat er altijd issues zijn.

Voor onderstaande orders staan verschillende tickets open, zelfs een verzoek om te cancellen. De telefoon is 2 oktober besteld en staat sindsdien op packed maar wordt niet verzonden. cancellen kan niet omdat hij al gedispatched zou zijn.... dat klopt dus niet.

Ik krijg de standard verzoekn om maar weer te wachten en te wachten, helaaas heb ik met creditcard betaald en kan ik dus niet een Paypal dispute openen, anders was het al opgelost.

- Orderdatum: 02/10/2017
- Product: Xiaomi Mi Mix 2 4G Phablet 128GB ROM
- Ordernummer: W1710020606391495
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: EU Express DPDUK
- Probleem:zending blijft hangen op status packed

Cancellen kan niet maar ze geven ook geen enkele duidelijkheid over wat ik kan verwachten.

Nu ben ik bang dat het ligt aan problemen met customs in UK, GB zal daar echter geen duidelijkheid over geven want ze geven nooit duidelijkheid als ze zelf problemen hebben.

Openstaande tickets:

WT17101207143
WT17101107285

Ben benieuwd of dit iets op levert, support via de website is als altijd om te janken. Jammer want als het goed gaat is het een prima winkeltje

i.i.g. al vast bedankt voor de moeite.
Ik heb bericht terug gekregen dat je ze order geannuleerd hebben en het volledige bedrag terug gaan storten op je creditcard. Dit kan wel enige dagen duren voordat het verwerkt is.

quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 17:02 schreef akkerman20 het volgende:
Hoi ik heb ook 2 bestellingen die niet zijn aangekomen:

- Orderdatum: 31-08-2017
- Product: Car Decoration Solar Power Dancing Flower
- Ordernummer: W1708310932013114
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112590381NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet aangekomen
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund

- Orderdatum: 11 juli 2017
- Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
- Ordernummer: W1707110402190588
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112541855NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet aangekomen
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund

Graag zie ik uw reactie tegemoet, bedankt.
Dit ga ik voor je proberen te regelen. Je zult hier spoedig bericht over krijgen.
pi_174457145
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 17:04 schreef Gearbest het volgende:

[..]
.

[..]

Ik heb informatie terug over je bestelling. Dit product is uitverkocht en een nieuwe leveringsdatum is nog niet bekend. Zou je een ander product uit willen kiezen hier. We kunnen je order ook annuleren en het bedrag terug storten naar je betalingsmethode. De laatste optie zou ik zelf de voorkeur aan geven. Graag hoor ik wat je keuze is.

[..]
Een refund aub, ik heb hem nu op AliExpress besteld, was het enige mes dat geschikt gevonden is door mijn zoon.
  CHI shopkeeper maandag 16 oktober 2017 @ 19:38:49 #165
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174457239
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 19:34 schreef j0p3Y het volgende:

[..]

Een refund aub, ik heb hem nu op AliExpress besteld, was het enige mes dat geschikt gevonden is door mijn zoon.
Top dan ga ik dat doorgeven voor jou.
pi_174460467
Hoi GB, mijn pakket is 3 oktober verzonden met DPDUK. Ik kan net als anderen nog steeds niets volgen. Kun je aangeven hoe lang het ongeveer normaal gesproken duurt voordat het pakket te tracken/ontvangen is? Dan heb ik een idee.
pi_174462598
Beste Gearbest, zou je mij aub ook willen helpen met de volgende drie orders :

- Orderdatum: 28 augustus 2017
- Product: SARMOCARE S100 Sonic Electric Toothbrush
- Ordernummer: WP1708190502172754
- Tracking nummer : AEL1112580502NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem:nog niet ontvangen
- Voorkeur: Resend

En

- Orderdatum: 13 augustus 2017
- Product: NatureHike 15L Ultralight Fold Outdoor Hiking Backpack
- Ordernummer: WP1708120207338199
- Tracking nummer : AEL1112562550NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem:nog niet ontvangen
- Voorkeur: Resend

En

Orderdatum:28 september 2017
- Product: Xiaomi Redmi Note 4 4G Phablet EU Plug
Ordernummer: W1709271427425783
- Tracking nummer: 5360722336 via DPDUK2
- Verzendmethode: Priority Line EU Express
- Probleem: niet ontvangen

Super bedankt!
  CHI shopkeeper maandag 16 oktober 2017 @ 23:46:19 #168
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174462971
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 21:46 schreef Hrichard het volgende:
Hoi GB, mijn pakket is 3 oktober verzonden met DPDUK. Ik kan net als anderen nog steeds niets volgen. Kun je aangeven hoe lang het ongeveer normaal gesproken duurt voordat het pakket te tracken/ontvangen is? Dan heb ik een idee.
Ik heb zelf een bestelling gedaan op 28-09 en deze is na tweeënhalve week geleverd. Ik verwacht dan ook dat jouw pakketje tamelijk snel geleverd zal worden. Het duurt ongeveer 2 weken voordat de tracking actief wordt. De tracking zal pas actief worden als je pakketje in de UK is aangekomen en voorbij de douane is geweest.

quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 23:13 schreef ReinTheMan het volgende:
Beste Gearbest, zou je mij aub ook willen helpen met de volgende drie orders :

- Orderdatum: 28 augustus 2017
- Product: SARMOCARE S100 Sonic Electric Toothbrush
- Ordernummer: WP1708190502172754
- Tracking nummer : AEL1112580502NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem:nog niet ontvangen
- Voorkeur: Resend

En

- Orderdatum: 13 augustus 2017
- Product: NatureHike 15L Ultralight Fold Outdoor Hiking Backpack
- Ordernummer: WP1708120207338199
- Tracking nummer : AEL1112562550NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem:nog niet ontvangen
- Voorkeur: Resend

En

Orderdatum:28 september 2017
- Product: Xiaomi Redmi Note 4 4G Phablet EU Plug
Ordernummer: W1709271427425783
- Tracking nummer: 5360722336 via DPDUK2
- Verzendmethode: Priority Line EU Express
- Probleem: niet ontvangen

Super bedankt!
Zoals je reeds wellicht hebt gelezen hebben wij problem ondervonden met Azerbaijan Air Mail. Deze verzendmethode bieden we dan ook niet meer aan. Onze excuses hiervoor en ik ga dit voor jouw proberen te regelen. Betreft jouw laatste order, hier zul je nog even geduld voor moeten hebben, aangezien deze nog geleverd kan worden. Echter, er is enige vertraging door deze reden. Wel zal ik navraag doen naar de status van je order.

[ Bericht 25% gewijzigd door Gearbest op 17-10-2017 04:46:12 ]
pi_174464909
Problemen met de volgende 3 pakketten. Al contact gehad via de site van Gearbest maar daar blijven de antwoorden ontwijkend en kan ik pas eind oktober weer actie ondernemen terwijl ik hier op deze site gewoon lees dat er 35 dagen wordt aangehouden voor Azerbaijan Air Mail.

Tevens worden er antwoorden geven die na een reactie van mijn kant weer worden verwijderd.
Daardoor kloppen de reactie totaal niet meer. Tevens zie ik op de site soms geen reactie van Gearbest. Pas als ik een reactie geef verschijnt er ineens een reactie erboven.

Kortom werkt erg verwarrend en gevoel aan het lijntje gehouden te worden.
Andere webshops gaan gewoon goed en deze ging ook altijd goed maar de laatste tijd erg achteruit gegaan wat erg jammer is.

Dus hoop dat het nu kan worden opgelost door jullie.

- Orderdatum: 19 augustus 2017
- Product: Original Xiaomi Smart Wireless Switch
- Ordernummer: W1708190235144661
- Tracking nummer : AEL1112568879NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem:nog niet ontvangen
- Voorkeur: Resend

- Orderdatum: 19 augustus 2017
- Product: Original Xiaomi Smart Wireless Switch
- Ordernummer: W1708190232381757
- Tracking nummer : AEL1112571206NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem:nog niet ontvangen
- Voorkeur: Resend

- Orderdatum: 1 september 2017
- Product: Car Decoration Solar Power Dancing Flower
- Ordernummer: W1709010113057028
- Tracking nummer : AEL1112586180NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem:nog niet ontvangen
- Voorkeur: Refund

[ Bericht 17% gewijzigd door mikeoo op 17-10-2017 08:49:31 ]
pi_174465638
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 10:09 schreef Gearbest het volgende:

Ik ga het navragen, maar duurt inderdaad wel lang voor Priority Line. We weten wel dat er een kleine vertraging door deze reden is. Ik ga het wel navragen, maar ons beleid voor deze verzendmethode is 60 dagen voor we een resend of refund doen. Daar zul je nog wel even voor moeten wachten vrees ik...
Zojuist bericht ontvangen van GearBest dat mijn bestelling opnieuw wordt verstuurd.

We are preparing the reshipment of your item.
It will be shipped within 3-5 business and will be delivered to you within 10-25 business days after dispatch.
Thank you for your patience and understanding.


Ben benieuw hoe lang het gaat duren :o
  CHI shopkeeper dinsdag 17 oktober 2017 @ 09:56:24 #171
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174465850
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 08:39 schreef mikeoo het volgende:
Problemen met de volgende 3 pakketten. Al contact gehad via de site van Gearbest maar daar blijven de antwoorden ontwijkend en kan ik pas eind oktober weer actie ondernemen terwijl ik hier op deze site gewoon lees dat er 35 dagen wordt aangehouden voor Azerbaijan Air Mail.

Tevens worden er antwoorden geven die na een reactie van mijn kant weer worden verwijderd.
Daardoor kloppen de reactie totaal niet meer. Tevens zie ik op de site soms geen reactie van Gearbest. Pas als ik een reactie geef verschijnt er ineens een reactie erboven.

Kortom werkt erg verwarrend en gevoel aan het lijntje gehouden te worden.
Andere webshops gaan gewoon goed en deze ging ook altijd goed maar de laatste tijd erg achteruit gegaan wat erg jammer is.

Dus hoop dat het nu kan worden opgelost door jullie.

- Orderdatum: 19 augustus 2017
- Product: Original Xiaomi Smart Wireless Switch
- Ordernummer: W1708190235144661
- Tracking nummer : AEL1112568879NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem:nog niet ontvangen
- Voorkeur: Resend

- Orderdatum: 19 augustus 2017
- Product: Original Xiaomi Smart Wireless Switch
- Ordernummer: W1708190232381757
- Tracking nummer : AEL1112571206NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem:nog niet ontvangen
- Voorkeur: Resend

- Orderdatum: 1 september 2017
- Product: Car Decoration Solar Power Dancing Flower
- Ordernummer: W1709010113057028
- Tracking nummer : AEL1112586180NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem:nog niet ontvangen
- Voorkeur: Refund
Dat is wel erg vreemd naar mijn mening. Ik ga dit doorgeven aan mijn contactpersoon, zodat dit niet meer voorkomt in de toekomst, want persoonlijk vind ik dit niet kunnen. Onze excuses hiervoor. Wat betreft jouw order, ik ga dit proberen te regelen. Zelf hebben wij problemen ondervonden met Azerbaijan Air Mail en vandaar dat wij deze verzendmethode nu ook niet meer aanbieden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 09:42 schreef sjottelsplak het volgende:

[..]

Zojuist bericht ontvangen van GearBest dat mijn bestelling opnieuw wordt verstuurd.

We are preparing the reshipment of your item.
It will be shipped within 3-5 business and will be delivered to you within 10-25 business days after dispatch.
Thank you for your patience and understanding.


Ben benieuw hoe lang het gaat duren :o
Goed om te horen dat jouw probleem voor zover is opgelost. Nu hopen dat je pakketje snel geleverd wordt. Houd me op de hoogte.
pi_174468930
Hey GB,
Weet je al wat meer over mijn kwijtgeraakte bestellingen? Heb nog geen berichten ontvangen in mijn ticket box
pi_174468990
Excuses deze is inmiddels opgelost:

- Orderdatum: 17 april 2017
- Product: Gocomma Roidmi 2S Bluetooth V4.2 Transmitter Car Charger - BLACK
- Ordernummer: W1704170506183751
- Tracking nummer (indien beschikbaar): GEGMY00167313
- Verzendmethode: Switzerland Post Unregistered
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: resend

Krijg een volledige refund, dankzij jouw hulp. Ik waardeer het echt. De overige pakketjes heb ik helaas nog niets over gehoord.

Dit is een antwoord op 1 van mijn bestelling. Vind dat wel een hele rare reden:

Thank you for contacting Gearbest.

We apologize for this delay and sincerely regret that you have not received some of your orders.

We found you ordered four items and did not receive any of them, am I right?
We have been shipping around the world for more than 8 years and have an excellent shipping record. The shipping company has claimed responsibility for this loss, and so is sadly beyond our control.

This is a highly unusual case, and since there are more than 2 orders involved at the same time, shipping insurance does not apply.

Please review in detail our shipping and insurance policy in our terms and conditions here: http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html .

Technically there should be no compensation in such case.

Thank you for your understanding.

Best Regards
Leia
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/

Het is grappig dat ze mij niet wil helpen omdat er meerdere pakketjes kwijt zijn geraakt in dezelfde periode, het toeval van deze pakketjes is wel dat het allemaal met die klote Azerbaijan Air Mail is verzonden waardoor ik dus nu producten niet ontvang vanuit Gearbest klantenservice.

Ik hoop dat jij even die Leia erop kan wijzen dat dit niet geldig is en onzin.
Is toch niet normaal. Wat een aparte mensen.

[ Bericht 33% gewijzigd door Mintes op 17-10-2017 13:05:06 ]
pi_174469430
Blijkbaar heeft die Leia dat bij 2 bestellingen neergezet, beide van 1 euro per stuk. Is toch belachelijk? Heb al tientallen euro's uitgegeven bij deze shop en heb al zoveel gezeik en tijd erin moeten stoppen is toch niet normaal.

Het gaat om de twee orders: WWP1708171220106855 en WWP1708241449390965.
Met ticketnummer: WT17101503454 en WT17101503442.

Die Leia mag wel een aantal cursussen van jou krijgen, want die heeft echt geen manieren. 15 bestellingen geplaatst, 6 kwijtgeraakt of langer dan 2/3 maanden opgewacht.

Sorry voor mijn agressie, maar ben er echt even klaar mee.
pi_174469598
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 17:04 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo,
Dat is inderdaad een beetje vreemd. We weten dat er een kleine vertraging door deze reden is. Het duurt ook sws even voordat de tracking actief wordt. Deze wordt pas actief als je pakketje in Oldbury is ontvangen. Ik ga het voor je navragen hoe dit zit, want wel beetje raar verhaal van de Gearbest Support moet ik zelf zeggen. Ik ga in ieder geval navragen hoe het zit.

Hartelijk dank voor je actie! Zojuist al een ticket met de vraag om de adresgegevens zodat er opnieuw verzonden kan worden. Super bedankt dat je via deze weg zo je best doet!
  CHI shopkeeper dinsdag 17 oktober 2017 @ 13:40:51 #176
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174470072
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 12:51 schreef Mintes het volgende:
Hey GB,
Weet je al wat meer over mijn kwijtgeraakte bestellingen? Heb nog geen berichten ontvangen in mijn ticket box
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 12:54 schreef Mintes het volgende:
Excuses deze is inmiddels opgelost:

- Orderdatum: 17 april 2017
- Product: Gocomma Roidmi 2S Bluetooth V4.2 Transmitter Car Charger - BLACK
- Ordernummer: W1704170506183751
- Tracking nummer (indien beschikbaar): GEGMY00167313
- Verzendmethode: Switzerland Post Unregistered
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: resend

Krijg een volledige refund, dankzij jouw hulp. Ik waardeer het echt. De overige pakketjes heb ik helaas nog niets over gehoord.

Dit is een antwoord op 1 van mijn bestelling. Vind dat wel een hele rare reden:

Thank you for contacting Gearbest.

We apologize for this delay and sincerely regret that you have not received some of your orders.

We found you ordered four items and did not receive any of them, am I right?
We have been shipping around the world for more than 8 years and have an excellent shipping record. The shipping company has claimed responsibility for this loss, and so is sadly beyond our control.

This is a highly unusual case, and since there are more than 2 orders involved at the same time, shipping insurance does not apply.

Please review in detail our shipping and insurance policy in our terms and conditions here: http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html .

Technically there should be no compensation in such case.

Thank you for your understanding.

Best Regards
Leia
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/

Het is grappig dat ze mij niet wil helpen omdat er meerdere pakketjes kwijt zijn geraakt in dezelfde periode, het toeval van deze pakketjes is wel dat het allemaal met die klote Azerbaijan Air Mail is verzonden waardoor ik dus nu producten niet ontvang vanuit Gearbest klantenservice.

Ik hoop dat jij even die Leia erop kan wijzen dat dit niet geldig is en onzin.
Is toch niet normaal. Wat een aparte mensen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 13:14 schreef Mintes het volgende:
Blijkbaar heeft die Leia dat bij 2 bestellingen neergezet, beide van 1 euro per stuk. Is toch belachelijk? Heb al tientallen euro's uitgegeven bij deze shop en heb al zoveel gezeik en tijd erin moeten stoppen is toch niet normaal.

Het gaat om de twee orders: WWP1708171220106855 en WWP1708241449390965.
Met ticketnummer: WT17101503454 en WT17101503442.

Die Leia mag wel een aantal cursussen van jou krijgen, want die heeft echt geen manieren. 15 bestellingen geplaatst, 6 kwijtgeraakt of langer dan 2/3 maanden opgewacht.

Sorry voor mijn agressie, maar ben er echt even klaar mee.
Allereerst onze excuses voor het ongemak. Daarnaast is het wel prettig om te horen dat je in iedergeval voor een order al een refund hebt ontvangen. Tevens bedankt voor de waardering, stel ik zeker op prijs.
Wat betreft jouw order, allereerst is het al een kwalijke zaak dat er door Azerbaijan Air Mail verzendmethode vele problemen zijn ontstaan. Daarnaast vind ik het vreemd dat jij geen refund/resend krijgt terwijl jouw pakketje wel via deze verzendmethode is verstuurd. De reden dat je dit niet krijgt, omdat je meerdere orders hebt geplaatst vind ik tevens erg raar. Ik ga dit probleem doorgeven aan mijn contactpersoon en dit voor je proberen te regelen. Tevens zal ik het punt wat betreft de klantenservice aankaarten, zodat dit niet meer voor zal komen. Nogmaals onze excuses en hopelijk kunnen we dit snel oplossen.
PS: Volgende keer gelieve je bericht aanpassen en daar een update inplaatsen in plaats van steeds een nieuw bericht te posten wanneer je de laatste poster bent. Maakt het voor mij ook wat overzichtelijker, alvast bedankt:)

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 13:22 schreef disastertje het volgende:

[..]

Hartelijk dank voor je actie! Zojuist al een ticket met de vraag om de adresgegevens zodat er opnieuw verzonden kan worden. Super bedankt dat je via deze weg zo je best doet!
Fijn om te horen dat jouw probleem in iedergeval verholpen is. Hopelijk wordt het snel geleverd en kan je spoedig plezier beleven van je pakketje.
pi_174471963
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 13:00 schreef Gearbest het volgende:
Fijn om te horen! Geen probleem, daar ben ik tenslotte voor Mocht je later toch nog vragen hebben, stel ze gerust
Ik had al eerder een ticket geopend bij gearbest, heb zojuist een mailtje gekregen dat hij is geresend met NLPONRA. Wat zijn jouw ervaringen met deze verzenmethode? (levertijd, kans op duanekosten etc)
pi_174472031
Ook mijn pakketje is waarschijnlijk kwijtgeraakt door Azerbaijan Post ;(
Zou je hier eens naar kunnen kijken?

- Orderdatum: 23-08-17
- Product: MTB Bike Warning Heart Shape Rear Tail Bicycle Light
- Ordernummer: WP1708230832175219
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112604621NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Pakketje niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend
  CHI shopkeeper dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:23:10 #179
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174472286
Het zou fijn zijn als je even een update achter laat over je bestelling.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:02 schreef louis-lau het volgende:

[..]

Ik had al eerder een ticket geopend bij gearbest, heb zojuist een mailtje gekregen dat hij is geresend met NLPONRA. Wat zijn jouw ervaringen met deze verzenmethode? (levertijd, kans op duanekosten etc)
Met deze verzendmethode heb ik nog weinig klachten over gehoord. Wel heb ik gehoord dat de tracking wat minder is, maar daar kan ik helaas niet zoveel aan veranderen. Ik meen dat deze dan via PostNL wordt bezorgt. De kans op douanekosten is bij deze verzendmethode ook zeer gering, maar je weet het nooit natuurlijk.
Meestal ontvang je deze binnen 2-3 weken, maar het is een beetje variabel. De laatste tijd hoor ik mensen spreken over 2 weken, maar deze week juist weer rond de 3-4 weken. Dit vind ik zelf ook persoonlijk moeilijk om te zeggen....

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:07 schreef _Sukkel het volgende:
Ook mijn pakketje is waarschijnlijk kwijtgeraakt door Azerbaijan Post ;(
Zou je hier eens naar kunnen kijken?

- Orderdatum: 23-08-17
- Product: MTB Bike Warning Heart Shape Rear Tail Bicycle Light
- Ordernummer: WP1708230832175219
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112604621NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Pakketje niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend
Oke dit ga ik voor je regelen. Je zal hier spoedig een bericht over ontvangen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Gearbest op 17-10-2017 15:45:41 ]
  CHI shopkeeper dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:45:20 #180
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174472700


[ Bericht 100% gewijzigd door Gearbest op 17-10-2017 15:45:32 ]
pi_174477802
Helaas twee orders nog niet aangekomen. Wordt zeer gewaardeerd de support.

- Orderdatum: 19 augustus 2017
- Product: original xiaomi mi band 2 smart watch
- Ordernummer: WP1708190542156274
- Tracking nummer : AEL1112571379NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: nog niet ontvangen
- Voorkeur: resend

Orderdatum: 17 augustus 2017
- Product: KZ ZS5 Detachable HiFi Earphones Size:WITH MIC,WITH MIC
- Ordernummer: WP1708171636539052
- Tracking nummer : AEL1112566704NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: nog niet ontvangen
- Voorkeur: resend
  CHI shopkeeper dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:16:31 #182
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174478322
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 19:52 schreef LapNL het volgende:
Helaas twee orders nog niet aangekomen. Wordt zeer gewaardeerd de support.

- Orderdatum: 19 augustus 2017
- Product: original xiaomi mi band 2 smart watch
- Ordernummer: WP1708190542156274
- Tracking nummer : AEL1112571379NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: nog niet ontvangen
- Voorkeur: resend

Orderdatum: 17 augustus 2017
- Product: KZ ZS5 Detachable HiFi Earphones Size:WITH MIC,WITH MIC
- Ordernummer: WP1708171636539052
- Tracking nummer : AEL1112566704NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: nog niet ontvangen
- Voorkeur: resend
Hallo LapNL,
Dat is zeer vervelend en we zijn op de hoogte van de Azerbaijan problemen. Ik ga voor je de resends regelen. Je zal hier spoedig een bericht over ontvangen.
pi_174481623
Hallo, daar was ik weer, ik mis deze order nog:

Order number: W1708051451283971
Order date: Aug 05, 2017 14:51:28 PM
Shipping method: Azerbaijan Air Mail

Graag ook hiervoor een resend, want de resends komen wel netjes binnen, net als de gewone Gearbest orders :)
pi_174486902
The mess started with

Order number: W1510141359547848
Order date: Oct 14, 2015 (yes, 2015!)
Problem: order was cancelled without reason and my money was transferred to a GB wallet. This was done without asking me. I would have wanted my money returned to my credit card.

Since I had money now in my GB wallet I tried to spend it on several orders:

Order number: W1709101821550671
Order date: Sep 10, 2017
Shipping method: Netherlands Post Unregistered
Problem: again, cancelled withour reason

Order number: W1709251722045791
Order date: Sep 25, 2017
Shipping method: NLPONRA
Problem: again, cancelled withour reason

Order number: W1709251723203768
Order date: Sep 25, 2017
Shipping method: NLPONRA
Problem: again, cancelled withour reason

and

Order number: W1710150611489620
Order date: Oct 15, 2017
Shipping method: FZRAMYT
Problem: again, cancelled withour reason
This last order took a lot or time just getting it into your system. It took literally days. Ticket WT17101402585

I won't bother you with all the other problems / errors I experienced on your website.

Tonight I received four emails stating the orders were cancelled and the money transferred to my GB wallet.

Since that wallet was created by cancelling order W1510141359547848 I now want my money transferred to my credit card - as it should have been in the first place. I can't order anything anyhow so returning my money after two years seems only fair.

I order from China all the time and never experienced problems like these. My apologies if I'm not very polite, I hope you understand.
pi_174487315
Volgens mij heb ik ook 'n gevalletje kwijtgeraakte post: WW1709031434053476 van 3-9-17 is nog niet binnen.

AEL1112594026NL AZAMHQE
Sep 04, 2017 17:21:24 PM CDT

Zou je iets voor me kunnen betekenen?
"If you're not a manc, you're a wank"
  CHI shopkeeper woensdag 18 oktober 2017 @ 09:51:44 #186
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174488564
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 07:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
Volgens mij heb ik ook 'n gevalletje kwijtgeraakte post: WW1709031434053476 van 3-9-17 is nog niet binnen.

AEL1112594026NL AZAMHQE
Sep 04, 2017 17:21:24 PM CDT

Zou je iets voor me kunnen betekenen?
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:39 schreef oheng het volgende:
Hallo, daar was ik weer, ik mis deze order nog:

Order number: W1708051451283971
Order date: Aug 05, 2017 14:51:28 PM
Shipping method: Azerbaijan Air Mail

Graag ook hiervoor een resend, want de resends komen wel netjes binnen, net als de gewone Gearbest orders :)
Ik ga dit voor jullie proberen te regelen. Jullie zullen hier spoedig een bericht over ontvangen.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 04:09 schreef nogmeerspam het volgende:
The mess started with

Order number: W1510141359547848
Order date: Oct 14, 2015 (yes, 2015!)
Problem: order was cancelled without reason and my money was transferred to a GB wallet. This was done without asking me. I would have wanted my money returned to my credit card.

Since I had money now in my GB wallet I tried to spend it on several orders:

Order number: W1709101821550671
Order date: Sep 10, 2017
Shipping method: Netherlands Post Unregistered
Problem: again, cancelled withour reason

Order number: W1709251722045791
Order date: Sep 25, 2017
Shipping method: NLPONRA
Problem: again, cancelled withour reason

Order number: W1709251723203768
Order date: Sep 25, 2017
Shipping method: NLPONRA
Problem: again, cancelled withour reason

and

Order number: W1710150611489620
Order date: Oct 15, 2017
Shipping method: FZRAMYT
Problem: again, cancelled withour reason
This last order took a lot or time just getting it into your system. It took literally days. Ticket WT17101402585

I won't bother you with all the other problems / errors I experienced on your website.

Tonight I received four emails stating the orders were cancelled and the money transferred to my GB wallet.

Since that wallet was created by cancelling order W1510141359547848 I now want my money transferred to my credit card - as it should have been in the first place. I can't order anything anyhow so returning my money after two years seems only fair.

I order from China all the time and never experienced problems like these. My apologies if I'm not very polite, I hope you understand.
Hello
Wow it started a time ago... I never had this kind of case and I will do my best to solve this case. Very strange they cancelled your orders without any reason. I will keep you posted when I know more. Already informed my contactperson about it.
pi_174490342
Order number: WW1709151401499482
Order date: Sep 15, 2017 14:01:49 PM
Shipping method: DPDUK1

Pakket staat als sinds 16 september aangemeld bij DPDUK, maar verder gebeurt er niks:
16 Sep 2017 07:10 Southall Your parcel is on its way

Ik wil graag opheldering over deze zending, immers zelfde items (Xiaomi Mi Air 13,3 2017) die later zijn verstuurd zijn wel al binnen bij mensen in NL. Daarnaast zijn ook mensen met shipments rond dezelfde tijd die een reshipment hebben gehad.

Er loopt ook al een ticket (WT17100605176) bij GB maar zonder enige inhoudelijke reactie...

[ Bericht 8% gewijzigd door mvdbeld op 18-10-2017 12:06:24 ]
  CHI shopkeeper woensdag 18 oktober 2017 @ 12:28:04 #188
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174491180
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:37 schreef mvdbeld het volgende:
Order number: WW1709151401499482
Order date: Sep 15, 2017 14:01:49 PM
Shipping method: DPDUK1

Pakket staat als sinds 16 september aangemeld bij DPDUK, maar verder gebeurt er niks:
16 Sep 2017 07:10 Southall Your parcel is on its way

Ik wil graag opheldering over deze zending, immers zelfde items (Xiaomi Mi Air 13,3 2017) die later zijn verstuurd zijn wel al binnen bij mensen in NL. Daarnaast zijn ook mensen met shipments rond dezelfde tijd die een reshipment hebben gehad.

Er loopt ook al een ticket (WT17100605176) bij GB maar zonder enige inhoudelijke reactie...
De tracking zal pas actief worden als je pakketje in de UK is aangekomen en voorbij de douane is geweest. Dit duurt inmiddels wel erg lang bij jouw pakketje, dus ik ga het even voor je navragen bij mijn contacpersoon.
pi_174491274
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:28 schreef Gearbest het volgende:

[..]

De tracking zal pas actief worden als je pakketje in de UK is aangekomen en voorbij de douane is geweest. Dit duurt inmiddels wel erg lang bij jouw pakketje, dus ik ga het even voor je navragen bij mijn contacpersoon.
Ik snap dat de tracking slechts een vooraanmelding is en pas te tracken is vanaf de UK. Maar ik heb het gevoel dat het hiervoor al misgaat en de zending van GB -> UK is voor mij niet te tracken.

[ Bericht 0% gewijzigd door mvdbeld op 18-10-2017 14:18:21 ]
pi_174493032
Is er geen enkele manier om de zending te volgen tussen GB en Dpduk? Dat zou misschien een hoop schelen, ziet de klant in ieder geval dat er progressie is.
  CHI shopkeeper woensdag 18 oktober 2017 @ 14:47:37 #191
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174493578
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:33 schreef mvdbeld het volgende:

[..]

Ik snap dat de tracking slechts een vooraanmelding is en pas te tracken is vanaf de UK. Maar ik heb het gevoel dat het hiervoor al misgaat en de zending van GB -> UK is voor mij niet te tracken.
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 14:19 schreef Hrichard het volgende:
Is er geen enkele manier om de zending te volgen tussen GB en Dpduk? Dat zou misschien een hoop schelen, ziet de klant in ieder geval dat er progressie is.
De tracking tussen GB en UK is nooit zichtbaar helaas. De tracking zal pas actief zijn als je pakketje de UK binnen is en door de douane is gekomen. Vanaf daar zal je een gedetailleerde tracking krijgen. Dit duurt meestal 2-3 weken.
We zijn er mee bezig om dat beter te updaten (tussen GB verzending en de UK). Al verwacht ikzelf dat er niet veel van zal komen of heel lang zal duren voordat dat erdoor is.....
pi_174496735
quote:
[..]

Zoals je reeds wellicht hebt gelezen hebben wij problem ondervonden met Azerbaijan Air Mail. Deze verzendmethode bieden we dan ook niet meer aan. Onze excuses hiervoor en ik ga dit voor jouw proberen te regelen. Betreft jouw laatste order, hier zul je nog even geduld voor moeten hebben, aangezien deze nog geleverd kan worden. Echter, er is enige vertraging door deze reden. Wel zal ik navraag doen naar de status van je order.
Weet je al wat meer over de status van de order voor de Xiaomi Note 4? Thank you!
pi_174496773
umidigi s2 besteld de tracking blijft staan op Southall, Your parcel is on its way en gearbest vind dit normaal doet gewoon niks dit is oplichting als ik hier al de verhalen hoor zal mijn geld dus kwijt zijn zal paypal dan al maar direct inschakelen dit is mijn order nummer Order number: W1709190604526988
  woensdag 18 oktober 2017 @ 18:09:59 #194
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_174496939
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 17:57 schreef siegie het volgende:
umidigi s2 besteld de tracking blijft staan op Southall, Your parcel is on its way en gearbest vind dit normaal doet gewoon niks dit is oplichting als ik hier al de verhalen hoor zal mijn geld dus kwijt zijn zal paypal dan al maar direct inschakelen dit is mijn order nummer Order number: W1709190604526988
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 17:58 schreef siegie het volgende:
drone besteld niet aangekregen en gearbest zegt gewoon wacht nog even af ze doen dus niks met klachten
Ik zou als ik jou was paypal niet inschakelen, dan duurt het alleen maar langer.
Het best wat je kan doen is het volgende format invullen en dan zal de nederlandse klantenservice medewerker het voor je oplossen.

quote:
Wil je een probleem melden?
Voor het kunnen helpen dien je de volgende gegevens in te vullen.
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:
- Voorkeur: Resend of Refund?
  woensdag 18 oktober 2017 @ 18:13:36 #195
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_174496999
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 18:12 schreef siegie het volgende:

[..]

en waar moet ik dit invullen
Gewoon hier in een bericht..
pi_174497030
- Orderdatum:18/09/17
- Product:
i Drone i5HW Foldable RC Quadcopter
- Ordernummer:W1709181011088943
- Tracking nummer (indien beschikbaar):LVS1376360001506094
- Verzendmethode:
- Probleem:niet ontvangen
- Voorkeur resend
  woensdag 18 oktober 2017 @ 18:16:54 #197
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_174497062
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 18:14 schreef siegie het volgende:
- Orderdatum:18/09/17
- Product:
i Drone i5HW Foldable RC Quadcopter
- Ordernummer:W1709181011088943
- Tracking nummer (indien beschikbaar):LVS1376360001506094
- Verzendmethode:
- Probleem:niet ontvangen
- Voorkeur resend
http://www.17track.net/nl/track?nums=LVS1376360001506094
Je pakket is al in belgie. Probleem ligt dus bij bpost.. Heb je al geprobeerd om met hun contact op te nemen?
pi_174497568
- Orderdatum:19/09/17
- Product:Umidigi s2
- Ordernummer:W1709190604526988
- Tracking nummer (indien beschikbaar):5982904832
- Verzendmethode:DPDUK1
- Probleem:tracking update niet blijkbaar een veelkomend probleem
- Voorkeur:resend
  woensdag 18 oktober 2017 @ 18:48:57 #199
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_174497600
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 18:47 schreef siegie het volgende:
bpo

[..]

bpost zegt dat ik gearbest moet contacteren en die reageren niet
Ok, nouja de jongen van gearbest hier zal het wel voor je oppakken. Komt goed!
  CHI shopkeeper woensdag 18 oktober 2017 @ 19:38:16 #200
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174498597
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 17:54 schreef ReinTheMan het volgende:

[..]

Weet je al wat meer over de status van de order voor de Xiaomi Note 4? Thank you!
Over je andere 2 orders zou je een bericht moeten over hebben ontvangen.
Op dit moment hebben we een aanvraag gedaan bij de koeriersdienst over je Xiaomi Note 4 en we wachten nu op een terugkoppeling van hun. Dit verwachten we zeer spoedig terug te krijgen. Helaas kan ik niet zeggen hoe snel hun reageren al verwacht ik wel snel, want lig ze aardig te spammen :P . Ik wacht dus nog op hun antwoord.

quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 18:48 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Ok, nouja de jongen van gearbest hier zal het wel voor je oppakken. Komt goed!
ErkendFokker bedankt voor je hulp _O_

quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 17:57 schreef siegie het volgende:
umidigi s2 besteld de tracking blijft staan op Southall, Your parcel is on its way en gearbest vind dit normaal doet gewoon niks dit is oplichting als ik hier al de verhalen hoor zal mijn geld dus kwijt zijn zal paypal dan al maar direct inschakelen dit is mijn order nummer Order number: W1709190604526988
Hallo Siege,
Haal even diep adem en kom even tot rust. Voordat je met woorden roept als "oplichting" zou ik eerst eens de moeite nemen om dit topic door te spitten. We helpen op dit moment hier veel mensen en onze orders worden altijd verzonden. Het probleem ligt vaak bij de verzendbedrijven, waarbij orders verloren gaan. Ik probeer hier iedereen te helpen en hun zaak te regelen. Dit zal ik ook bij jou zaak doen.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 18:14 schreef siegie het volgende:
- Orderdatum:18/09/17
- Product:
i Drone i5HW Foldable RC Quadcopter
- Ordernummer:W1709181011088943
- Tracking nummer (indien beschikbaar):LVS1376360001506094
- Verzendmethode:
- Probleem:niet ontvangen
- Voorkeur resend
Zoals je hier ziet is je pakketje gewoon verzonden en aangekomen in België. Echter is het wel vreemd dat er bij BPost niks meer is gebeurd na 29 september. Ik ga voor je navragen hoe dit komt en hopelijk krijgen we daar wel reactie terug van BPost.
Het best kan je zelf ook een een telefoontje en mail sturen naar BPost. Ik denk dat je snel hebt gebeld en ook genoegen hebt genomen met het antwoord "Hiervoor moet u bij GearBest zijn", maar dit probleem ligt duidelijk bij hun aangezien zij voor het laatst de tracking hebben geupdate...
Ik ga het in ieder geval voor je navragen.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 18:46 schreef siegie het volgende:
- Orderdatum:19/09/17
- Product:Umidigi s2
- Ordernummer:W1709190604526988
- Tracking nummer (indien beschikbaar):5982904832
- Verzendmethode:DPDUK1
- Probleem:tracking update niet blijkbaar een veelkomend probleem
- Voorkeur:resend
De tracking tussen verzenden van warehouse en UK is nooit beschikbaar. Dit is dus geen probleem, maar volkomen normaal. De tracking wordt pas actief wanneer je pakketje in de UK is aangekomen. Vanaf daar krijg je een gedetailleerde tracking. Normaal duurt dit ongeveer 2-3 weken. We weten dat er een kleine vertraging is geweest door deze reden. Toch duurt dit vrij lang en ga ik het voor je navragen hoe dit komt.

Een tip voor de volgende keer. Lees eerst eens het topic door en haal diep adem voordat je gaat antwoorden O-) :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')