abonnement Unibet Coolblue
pi_174188350
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:47 schreef Elan het volgende:

[..]

Onzin.
Geen onzin. Ik speel ze regelmatig nog en spellen als Tomb Raider, MGS en Silent Hill zien er helaas niet meer uit.
pi_174188354
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:59 schreef Elan het volgende:
Die kansloze pre-orders zijn sowieso bullshit ze hadden gewoon aan de winkels moeten uitleveren en dan maximaal 2 per klant verkopen en 2x per week een refill.
Good luck scalpers.
Pre-orders zijn niet het idee van Nintendo hea, dat bepalen alle winkels zelf
pi_174188366
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:47 schreef Pandorado het volgende:

[..]

Handig :{

Heb je dus precies niets aan bij prducten waarvoor je die informatie het hardst nodig hebt.

En ik zal mijn eerdere post maar even van een commerciėle edit voorzien. Als iemand betaalt voor linkjes, zal ik ze die niet onthouden. :)
Klopt, dat systeem van Bartsmit en Intertoys is 110% kut
pi_174188404
quote:
99s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 14:24 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Pre-orders zijn niet het idee van Nintendo hea, dat bepalen alle winkels zelf
Dat zeg ik dan ook niet.
blablablabla
pi_174188456
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 14:23 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Geen onzin. Ik speel ze regelmatig nog en spellen als Tomb Raider, MGS en Silent Hill zien er helaas niet meer uit.
Want de Nintendo 8-bit of de SNES had betere graphics?
Uiteindelijk gaat het om de gameplay niet hoe fancy iets er uit ziet. Als jij louter fapt op graphics post je wellicht in het verkeerde topic.
blablablabla
pi_174188513
quote:
7s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 14:31 schreef Elan het volgende:

[..]

Want de Nintendo 8-bit of de SNES had betere graphics?
Uiteindelijk gaat het om de gameplay niet hoe fancy iets er uit ziet. Als jij louter fapt op graphics post je wellicht in het verkeerde topic.
8/16 bit graphics zijn iets mooier oud geworden dan de eerste 3d games. Persoonlijk lukt het me niet meer om te genieten van starfox en FFVII kan ik niet inkomen door het absurd lelijke uiterlijk :(

Hoewel ik verschrikkelijk veel genoten heb van de eerste spyro games, vind ik het ongelooflijk kut om ze nu nog te spelen.
pi_174188584
quote:
7s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 14:31 schreef Elan het volgende:

[..]

Want de Nintendo 8-bit of de SNES had betere graphics?
Uiteindelijk gaat het om de gameplay niet hoe fancy iets er uit ziet. Als jij louter fapt op graphics post je wellicht in het verkeerde topic.
De 16 bit graphics hebben de tand des tijds absoluut beter overleefd dan de eerste generatie 3d graphics ja.

Overigens heb ik nergens de gameplay bekritiseerd, vrij bijzonder hoe jij die conclusie trekt. Je kan best graphics uit een bepaalde tijdperiode ter discussie stellen in deze context zonder een graphics hoer te zijn, sterker nog, ik ben het tegenovergestelde van een graphics hoer.
pi_174188594
quote:
99s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 14:34 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

8/16 bit graphics zijn iets mooier oud geworden dan de eerste 3d games. Persoonlijk lukt het me niet meer om te genieten van starfox en FFVII kan ik niet inkomen door het absurd lelijke uiterlijk :(

Hoewel ik verschrikkelijk veel genoten heb van de eerste spyro games, vind ik het ongelooflijk kut om ze nu nog te spelen.
Ligt er aan of de graphics bepalend zijn voor de gameplay. Starfox is zo lelijk en langzaam dat het inderdaad onspeelbaar is geworden. FFVII is een rpg en daarbij maakt het in principe niet zo uit hoe het er uit ziet.
pi_174188645
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 14:38 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ligt er aan of de graphics bepalend zijn voor de gameplay. Starfox is zo lelijk en langzaam dat het inderdaad onspeelbaar is geworden. FFVII is een rpg en daarbij maakt het in principe niet zo uit hoe het er uit ziet.
Graphics kunnen ook grotendeels bepalend zijn voor een stuk beleving. De Silent Hill serie is een van mijn favourieten maar hier komt ik echt niet meer doorheen, de fps was vaak ook echt tergend op de psx met die 3d games.


deel 2 daarentegen ziet er imo nog steeds fantastisch uit.
pi_174188674
quote:
99s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 14:34 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

8/16 bit graphics zijn iets mooier oud geworden dan de eerste 3d games. Persoonlijk lukt het me niet meer om te genieten van starfox en FFVII kan ik niet inkomen door het absurd lelijke uiterlijk :(

Hoewel ik verschrikkelijk veel genoten heb van de eerste spyro games, vind ik het ongelooflijk kut om ze nu nog te spelen.
Speel je ze dan op je moderne televisie? Want wij hebben zo'n grote oldskool B&O Beovision en daar is het allemaal een stuk smoother op.
Een keer mijn PS2 aangesloten op de lcd-televisie via scart, dat was echt om te janken ja .

De SNES en NES mini zie ik eigenlijk ook puur als hebbedingetjes, speel liever op m'n NES of SNES via de echte hardware op een CRT .
blablablabla
pi_174188693
Ik heb ook zo'n B&O boven staan voor mijn oldschool consoles, die dingen zijn fantastisch.
pi_174188725
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 14:38 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ligt er aan of de graphics bepalend zijn voor de gameplay. Starfox is zo lelijk en langzaam dat het inderdaad onspeelbaar is geworden. FFVII is een rpg en daarbij maakt het in principe niet zo uit hoe het er uit ziet.
Leg eens uit als je wil. Starfox is toch prima speelbaar qua gameplay?? Of is hij trager op de classic?
blablablabla
pi_174188770
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 14:38 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

De 16 bit graphics hebben de tand des tijds absoluut beter overleefd dan de eerste generatie 3d graphics ja.

Overigens heb ik nergens de gameplay bekritiseerd, vrij bijzonder hoe jij die conclusie trekt. Je kan best graphics uit een bepaalde tijdperiode ter discussie stellen in deze context zonder een graphics hoer te zijn, sterker nog, ik ben het tegenovergestelde van een graphics hoer.
Silent Hill heeft toch een prima gameplay joh. Destijds een van de games die de PSX definieerde. Het niet 'eng' meer nee. Als je het afzet tegen moderne Resident Evil 7 bijvoorbeeld, maar nog altijd een betere storyline dan de gemiddelde horror-survival game anno 2017.
blablablabla
pi_174188827
Laatst heb ik een vrijdag tot diep in de nacht met een maatje Goldeneye zitten spelen op de N64, echt totaal geen hinder ondervonden van gedateerde graphics :)

Maar probeer in godsnaam een goede CRT te scoren dat maakt zoveel verschil.
blablablabla
  woensdag 4 oktober 2017 @ 15:14:07 #65
69994 seto
-|||--------|||-
pi_174189181
Ik heb ook een B&O maar oude 3D-games zijn nog steeds om te janken.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_174189202
quote:
7s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 15:14 schreef seto het volgende:
Ik heb ook een B&O maar oude 3D-games zijn nog steeds om te janken.
:')
blablablabla
pi_174189833
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 14:43 schreef Elan het volgende:

[..]

Speel je ze dan op je moderne televisie? Want wij hebben zo'n grote oldskool B&O Beovision en daar is het allemaal een stuk smoother op.
Een keer mijn PS2 aangesloten op de lcd-televisie via scart, dat was echt om te janken ja .

De SNES en NES mini zie ik eigenlijk ook puur als hebbedingetjes, speel liever op m'n NES of SNES via de echte hardware op een CRT .
Sorry, maar ik ben het niet met je eens
pi_174189908
quote:
99s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 15:44 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Sorry, maar ik ben het niet met je eens
Dat kan en mag
blablablabla
pi_174194664
quote:
14s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 14:46 schreef Elan het volgende:

[..]

Leg eens uit als je wil. Starfox is toch prima speelbaar qua gameplay?? Of is hij trager op de classic?
Polygonen zijn gewoon heel erg lelijk en laden ontzettend langzaam. Als je op iets richt en schiet moet je geluk hebben dat je raakt waardoor je eigenlijk maar random loopt te schieten. Voor mij werkt dit spel in ieder geval niet. Volgens mij gewoon precies hetzelfde als de Snes.
pi_174204589
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 14:52 schreef Elan het volgende:
Laatst heb ik een vrijdag tot diep in de nacht met een maatje Goldeneye zitten spelen op de N64, echt totaal geen hinder ondervonden van gedateerde graphics :)

Maar probeer in godsnaam een goede CRT te scoren dat maakt zoveel verschil.
hoezo maakt dat veel verschil?

ik zie dat er bij 4/5 Intertoys nog beperkte voorraad is bij mij in de buurt, dat valt mij allesinds mee. Is er bekend wanneer de 2de batch wordt geleverd?

[ Bericht 9% gewijzigd door mschol op 05-10-2017 08:21:23 ]
pi_174205140
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 08:13 schreef mschol het volgende:

[..]

hoezo maakt dat veel verschil?

ik zie dat er bij 4/5 Intertoys nog beperkte voorraad is bij mij in de buurt, dat valt mij allesinds mee. Is er bekend wanneer de 2de batch wordt geleverd?
Er is bij intertoys geen voorraad, ze nemen reserveringen niet mee in het voorraadsysteem. Het systeem kijkt hoeveel units ze binnen hebben gekregen en hoeveel er over de toonbank naar buiten zijn gegaan. Dat alle units inhuis al gereserveerd zijn door mensen, wordt niet getoond op de website.
pi_174205170
quote:
99s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 09:03 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Er is bij intertoys geen voorraad, ze nemen reserveringen niet mee in het voorraadsysteem. Het systeem kijkt hoeveel units ze binnen hebben gekregen en hoeveel er over de toonbank naar buiten zijn gegaan. Dat alle units inhuis al gereserveerd zijn door mensen, wordt niet getoond op de website.
en NU nog, een week na release, nog reserveringen aanhouden? hoogst onwaarschijnlijk..
daarnaast zijn het ook in de kleinere steden/dorpen waar het alleen maar logischer is dat er wat blijft liggen..

intressant van de wehkamp trouwens:

quote:
[message=52795069,noline]breminem schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 08:35[/message]:
Voor degene die door Wehkamp een tegoedbon is toegezegd (vanwege versturen SNES mini zonder beschermde doos); hebben jullie deze tegoedbon al ontvangen?

Mij is afgelopen dinsdag een dergelijke tegoedbon beloofd maar vooralsnog heb ik niets ontvangen?
(bericht van tweakers)

ze bieden dus een tegoedbon aan bij beplakte dozen (ze hebben ze letterlijk zonder kartonnen omdoos verzonden, adres label direct op productverpakking)

[ Bericht 17% gewijzigd door mschol op 05-10-2017 09:17:42 ]
pi_174205448
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 09:05 schreef mschol het volgende:

[..]

en NU nog, een week na release, nog reserveringen aanhouden? hoogst onwaarschijnlijk..
daarnaast zijn het ook in de kleinere steden/dorpen waar het alleen maar logischer is dat er wat blijft liggen..

intressant van de wehkamp trouwens:

[..]

(bericht van tweakers)

ze bieden dus een tegoedbon aan bij beplakte dozen (ze hebben ze letterlijk zonder kartonnen omdoos verzonden, adres label direct op productverpakking)
De meeste bedrijven houden de reserveringen vast t/m de 5e inderdaad.
pi_174205753
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 09:05 schreef mschol het volgende:

[..]

en NU nog, een week na release, nog reserveringen aanhouden? hoogst onwaarschijnlijk..
daarnaast zijn het ook in de kleinere steden/dorpen waar het alleen maar logischer is dat er wat blijft liggen..

intressant van de wehkamp trouwens:

[..]

(bericht van tweakers)

ze bieden dus een tegoedbon aan bij beplakte dozen (ze hebben ze letterlijk zonder kartonnen omdoos verzonden, adres label direct op productverpakking)
Ik heb begrepen dat Wehkamp nieuwe kartonnen dozen stuurt.

Blijft mij een raadsel waarom Wehkamp er voor gekozen heeft ze zo op te sturen. :')
pi_174206026
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 09:45 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik heb begrepen dat Wehkamp nieuwe kartonnen dozen stuurt.

Blijft mij een raadsel waarom Wehkamp er voor gekozen heeft ze zo op te sturen. :')
Verpakkingsmateriaal was op ( :') )
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')