quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:11 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kwam voor het zingen het topic uit.
Ok doei.
Puik planquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En met deze TT gaan we allemaal slapen..
Ga nouquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:11 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kwam voor het zingen het topic uit.
Ok doei.
Wie denk je wel dat je bent.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En met deze TT gaan we allemaal slapen..
Nooit. Mijn vriendin woonde vroegah op de Binckhorst, moest ik vaak door Laak heen. Wat een kutbuurt is dat zeg.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi. Overwogen om jezelf laak_kwartiertje te noemen?
Alles aan de zuidzijde van 't spoor heb ik mijn bedenkingen bijquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nooit. Mijn vriendin woonde vroegah op de Binckhorst, moest ik vaak door Laak heen. Wat een kutbuurt is dat zeg.
Ik had, toen ik naar Agga ging, bijna aan de Goeverneurlaan een huis gehad, maar het werd uiteindelijk de andere kant Den Haag..quote:
Stront, overal hondenstront.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nooit. Mijn vriendin woonde vroegah op de Binckhorst, moest ik vaak door Laak heen. Wat een kutbuurt is dat zeg.
Muah die vrouw is meerderjarig, ik zou er niet teveel achter zoeken.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:18 schreef Befbekje het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar de rol van GGMM in deze zaak, woont in een buurgemeente van Baarn en is sinds vrijdag ook niet meer online geweest..
Misschien wilde 'ie een statement maken omdat 'ie niet meer hier mag posten..quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah die vrouw is meerderjarig, ik zou er niet teveel achter zoeken.
Ik heb verder niks tegen Niek ofzo.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk dat je wel tegen hem praat maar hem niet wil quoten. Goed negeerwerk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |