abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174148226
Soms he, soms, zie ik wel eens dingen voorbijkomen. Artikel over een of andere carrièrebitch die vertelt hoe ze hogerop wil komen. Van die veel te streberige huppeltutjes. Fanatieke overwerkers. Hart voor de zaak, of die perse een eigen onderneming willen, de snelste weg naar de top, en haar persoonlijk leven daar onder gaat lijden. Niet tevreden met 'maar gewoon'. Nee, altijd het beste uit jezelf halen! Daar gaat het om, fuck de rest.

Enfin, wat mij opvalt is wel dat dit soort vrouwen vaak best matig tot lelijk zijn qua looks. Zo'n beetje bitchy uitstraling, alsof ze het eigenlijk helemaal niet leuk vinden en liever huismoeder willen zijn. Maarja, de emancipatie dan? Stiekem jaloers op de vrouwen die maar een parttiime baan hebben en daarnaast wat bijmoederen. Maarja, als je carrière wil zul je er wel hard voor moeten werken. Oh je, en de kinderen dan? Dan maar even niet. Tot de hormonen gaan rammelen...

Zoiets kan toch niet goed zijn voor een vrouw? En volgens mij is dat ook niet zo, getuige het feit dat de meeste van dit soort 'powervrouwen' matig tot lelijk zijn qua looks (uitzonderingen als de tv-wereld daargelaten natuurlijk, waar ze juist worden geselecteerd op looks).

Volgens mij zijn er twee mogelijkheden:
1) De stress & druk en het gebrek aan een privéleven resp. af en toe een goede beurt zorgen er voor dat mooie vrouwen matig tot lelijk worden bij het nastreven van een carriére;
en/of
2) Matig tot lelijke vrouwen die überhaupt nooit een (aantrekkelijke) man kunnen krijgen gaan dan maar bij gebrek aan beter volop aan een carrière, in de hoop daaruit voldoening te kunnen krijgen. Na een paar jaar beseffen ze echter dat het futiel is, waarna de bitchy gelaatstrekken zich beginnen te manifesteren.

Discussieer!
pi_174148336
Was vandaag bij een groot prestitieus advocatenkantoor. Ben het niet met je eens, misschien is die corporate look gewoon je ding niet?
.
  maandag 2 oktober 2017 @ 20:46:59 #3
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_174148397
Ik vind die carriérevrouwen juist vaak van die lekkere bitches op hoge hakken etc.
Zolang ze niet te oud zijn. Het is wel een verloren leven natuurlijk, voor een vrouw. Op hun 50-ste eenzaam op de bank met een pizza en hun falen op het werk kunnen ze ook niet meer compenseren door met hun tieten te schudden. Uiteindelijk eindigt dit soort vrouwen zo goed als allemaal met een touw en een steen om hun nek in de Maas. Helaas..
The End Times are wild
  maandag 2 oktober 2017 @ 20:54:57 #4
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_174148662
Liever dat dan een kort pittig kapsel zonder ambitie en hersens.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_174148850
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 20:45 schreef Fer het volgende:
Was vandaag bij een groot prestitieus advocatenkantoor. Ben het niet met je eens, misschien is die corporate look gewoon je ding niet?
Welk advocatenkantoor was dit? En weet je zeker dat het daadwerkelijk ambitieuze hogeropjes waren? Of gewoon wat junioren die ze hadden aangenomen voor de uitstraling van het bedrijf?
pi_174148905
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 20:46 schreef LXIV het volgende:
Ik vind die carriérevrouwen juist vaak van die lekkere bitches op hoge hakken etc.
Zolang ze niet te oud zijn. Het is wel een verloren leven natuurlijk, voor een vrouw. Op hun 50-ste eenzaam op de bank met een pizza en hun falen op het werk kunnen ze ook niet meer compenseren door met hun tieten te schudden. Uiteindelijk eindigt dit soort vrouwen zo goed als allemaal met een touw en een steen om hun nek in de Maas. Helaas..
Tja. Zijn ze 50 jaar, eierstokken doen het niet meer. Of ingevroren en alsnog wanhopig op zoek naar een man. Maar vind die nog maar eens... En de stress en verantwoordelijkheid van een hoge baan hebben natuurlijk ook invloed op je looks.
  maandag 2 oktober 2017 @ 21:02:05 #7
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_174148953
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:01 schreef MAHL het volgende:

[..]

Tja. Zijn ze 50 jaar, eierstokken doen het niet meer. Of ingevroren en alsnog wanhopig op zoek naar een man. Maar vind die nog maar eens... En de stress en verantwoordelijkheid van een hoge baan hebben natuurlijk ook invloed op je looks.
Maar tot het zover is, blijft het genieten!
The End Times are wild
pi_174149077
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:02 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar tot het zover is, blijft het genieten!
[ afbeelding ]
Beetje matig hoofd wel. Ook een beetje te over de top. Met die bril ook? Alsof ze wat te compenseren heeft.
  maandag 2 oktober 2017 @ 21:05:52 #9
246810 Duzzy
Kapot knuppelen
pi_174149122
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:00 schreef MAHL het volgende:

[..]

Welk advocatenkantoor was dit? En weet je zeker dat het daadwerkelijk ambitieuze hogeropjes waren? Of gewoon wat junioren die ze hadden aangenomen voor de uitstraling van het bedrijf?
Dit gebeurt ook gewoon 99/100 keer.. die ene keer dat je dan een pareltje heb die beauty en brains heeft zijn vrij schaars en meestal al bezet door een ander bedrijf :')
  maandag 2 oktober 2017 @ 21:08:15 #10
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_174149227
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:04 schreef MAHL het volgende:

[..]

Beetje matig hoofd wel. Ook een beetje te over de top. Met die bril ook? Alsof ze wat te compenseren heeft.
Nee. Juist een beetje streng. Je moet je voorstellen dat jij de stagaire bent en het allemaal nog niet zo goed snapt en af en toe fouten maakt. Maar verder wel het meest goddelijke lichaam hebt van alle mannen op kantoor, die oud en dik zijn. Maar goed, omdat je dus opdracht van haar hebt gekregen om te kopieren en hiermee te laat klaar kwam, moet je nablijven als alle anderen naar huis zijn. Terwijl zij haar lange benen op het bureau legt en begint te dicteren maak jij aantekeningen. Het is wel lastig bij de les te blijven terwijl je het niet kan laten de hele tijd naar die benen te gluren. Je moet tot drie keer toe vragen of ze opnieuw wil beginnen omdat je de draad kwijtraakte. Dan wordt het haar een beetje te gortig. "Stop maar met dicteren", zegt ze en haalt een zweepje uit haar bureala. "Blijkbaar vind jij het allemaal niet zo belangrijk wat ik zeg. Ga maar eens voorover over mijn bureau bukken, dan zal ik je wat leren".

etc.
The End Times are wild
pi_174149360
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:05 schreef Duzzy het volgende:

[..]

Dit gebeurt ook gewoon 99/100 keer.. die ene keer dat je dan een pareltje heb die beauty en brains heeft zijn vrij schaars en meestal al bezet door een ander bedrijf :')
Tja. Niet dat ik die bedrijven ongelijk geef, het blijft natuurlijk ook wel een beetje zaak dat je tijdens werktijd wat leuks hebt om tegenaan te kijken. Niet te vaak natuurlijk, want dan leidt het af. Misschien iemand die dan de koffie rond komt brengen in strak broekje en laag decollete? Met ronde tetjes enzo. Volgens mij kan je daar best wel getalenteerd (mannelijk) personeel mee trekken hoor! Prima secundaire arbeidsvoorwaarden. Beter dan die juffrouw Jannie achtige types die je meestal ziet.
pi_174149422
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:08 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee. Juist een beetje streng. Je moet je voorstellen dat jij de stagaire bent en het allemaal nog niet zo goed snapt en af en toe fouten maakt. Maar verder wel het meest goddelijke lichaam hebt van alle mannen op kantoor, die oud en dik zijn. Maar goed, omdat je dus opdracht van haar hebt gekregen om te kopieren en hiermee te laat klaar kwam, moet je nablijven als alle anderen naar huis zijn. Terwijl zij haar lange benen op het bureau legt en begint te dicteren maak jij aantekeningen. Het is wel lastig bij de les te blijven terwijl je het niet kan laten de hele tijd naar die benen te gluren. Je moet tot drie keer toe vragen of ze opnieuw wil beginnen omdat je de draad kwijtraakte. Dan wordt het haar een beetje te gortig. "Stop maar met dicteren", zegt ze en haalt een zweepje uit haar bureala. "Blijkbaar vind jij het allemaal niet zo belangrijk wat ik zeg. Ga maar eens voorover over mijn bureau bukken, dan zal ik je wat leren".

etc.
En dat jij dan vraagt of het ook in je stagebeoordeling komt en zo?
pi_174149432
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:11 schreef MAHL het volgende:

[..]

Tja. Niet dat ik die bedrijven ongelijk geef, het blijft natuurlijk ook wel een beetje zaak dat je tijdens werktijd wat leuks hebt om tegenaan te kijken. Niet te vaak natuurlijk, want dan leidt het af. Misschien iemand die dan de koffie rond komt brengen in strak broekje en laag decollete? Met ronde tetjes enzo. Volgens mij kan je daar best wel getalenteerd (mannelijk) personeel mee trekken hoor! Prima secundaire arbeidsvoorwaarden. Beter dan die juffrouw Jannie achtige types die je meestal ziet.
niet zo over juffrouw Jannie he
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_174149597
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:13 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

niet zo over juffrouw Jannie he
Niets mis mee hoor. Werken hard en hebben meestal hun privé leven wat beter op orde. Een stuk gemoedelijker dan de carrièrejagers. Plus ook echt klaar met hun werk als ze de deur van het kantoor dicht doen.
pi_174149895
Terechte klacht
pi_174149952
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 20:46 schreef LXIV het volgende:
Godver
Spijker kop, tot die laatste zin dan.
  Forum Admin maandag 2 oktober 2017 @ 21:31:44 #17
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_174150129
Altijd lachen als ze ineens zo'n dikke buik krijgen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  maandag 2 oktober 2017 @ 21:36:06 #18
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_174150370
Kan TS even wat foto's ter referentie plaatsen?
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
  maandag 2 oktober 2017 @ 21:39:18 #19
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_174150537
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:27 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Godver
Spijker kop, tot die laatste zin dan.
Hoezo? Het blijft toch helaas dat ze verdwijnen. Ze hadden ook zielsgelukkig koekjes kunnen bakken met de kleinkinderen.
The End Times are wild
pi_174150646
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:00 schreef MAHL het volgende:

[..]

Het waren geen secretaresses of 24 jarigen hoor.

Maar wat LXIV zegt klopt wel, ze vallen op de verkeerde mannen en krijgen daarom geen relatie. Zoals die Heleen Mees, die een beetje naaktselfies naar een dikke getrouwde postduif stuurde. Terwijl ze veel makkelijker aan een gespierde hovenier, timmerman of kunstenaar kan komen, die haar ook nog eens op een voetstuk zetten.
.
  maandag 2 oktober 2017 @ 21:46:01 #21
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_174150786
_O- _O-
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_174150959
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:42 schreef Fer het volgende:

[..]

Maar wat LXIV zegt klopt wel, ze vallen op de verkeerde mannen en krijgen daarom geen relatie. Zoals die Heleen Mees, die een beetje naaktselfies naar een dikke getrouwde postduif stuurde. Terwijl ze veel makkelijker aan een gespierde hovenier, timmerman of kunstenaar kan komen, die haar ook nog eens op een voetstuk zetten.
Postduif :D :')
pi_174151228
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:42 schreef Fer het volgende:

[..]

:D :')
pi_174151758
quote:
Word al verdrietig als ik er naar kijk ;( Wat een troosteloze, humorloze omgeving... Ze nemen zichzelf zo ontzettend serieus...
pi_174153651
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 20:42 schreef MAHL het volgende:
Soms he, soms, zie ik wel eens dingen voorbijkomen. Artikel over een of andere carrièrebitch die vertelt hoe ze hogerop wil komen. Van die veel te streberige huppeltutjes. Fanatieke overwerkers. Hart voor de zaak, of die perse een eigen onderneming willen, de snelste weg naar de top, en haar persoonlijk leven daar onder gaat lijden. Niet tevreden met 'maar gewoon'. Nee, altijd het beste uit jezelf halen! Daar gaat het om, fuck de rest.

Enfin, wat mij opvalt is wel dat dit soort vrouwen vaak best matig tot lelijk zijn qua looks. Zo'n beetje bitchy uitstraling, alsof ze het eigenlijk helemaal niet leuk vinden en liever huismoeder willen zijn. Maarja, de emancipatie dan? Stiekem jaloers op de vrouwen die maar een parttiime baan hebben en daarnaast wat bijmoederen. Maarja, als je carrière wil zul je er wel hard voor moeten werken. Oh je, en de kinderen dan? Dan maar even niet. Tot de hormonen gaan rammelen...

Zoiets kan toch niet goed zijn voor een vrouw? En volgens mij is dat ook niet zo, getuige het feit dat de meeste van dit soort 'powervrouwen' matig tot lelijk zijn qua looks (uitzonderingen als de tv-wereld daargelaten natuurlijk, waar ze juist worden geselecteerd op looks).

1) De stress & druk en het gebrek aan een privéleven resp. af en toe een goede beurt zorgen er voor dat mooie vrouwen matig tot lelijk worden bij het nastreven van een carriére;
en/of
2) Matig tot lelijke vrouwen die überhaupt nooit een (aantrekkelijke) man kunnen krijgen gaan dan maar bij gebrek aan beter volop aan een carrière, in de hoop daaruit voldoening te kunnen krijgen. Na een paar jaar beseffen ze echter dat het futiel is, waarna de bitchy gelaatstrekken zich beginnen te manifesteren.

Discussieer!
Ze zijn niet altijd lelijk hoor. De lekkere carrièrevrouw kan altijd wel een vent vinden. Het is juist de lelijke carrièrevrouw die het moeilijk heeft want mevrouw heeft haar eigen vuist te diep in haar eigen reet. Ze is lelijk maar ze voelt zich zelf veroorlooft om lekkere vent te eisen, het liefst eentje die op een filmster lijkt. Plus het moet iemand zijn die geld heeft want mevrouw gaat niet onder haar klassen neuken.

Tja dan gaat het wel moeilijk worden. Een knappe vent gaat liever gaat niet voor een lelijkerd. Mannen kiezen liever een leuk uitziende wijf met een leeg hoofd dan een zelfingenomen kut die dan haar diploma heeft maar veel te egoïstisch is om in een relatie mee te hebben en dan laat ik de looks achterwegen.
pi_174154164
quote:
En dan steeds inzoomen op die hakken
pi_174155452
Ga eens in de echte wereldsteden kijken..genoeg hele mooie vrouwen met topcarrieres..niet dit geneuzel van iemand die manager niveau bij een EY al heel hoog vindt...
pi_174161229
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 20:45 schreef Fer het volgende:

Precies.

Daar werken vaak de Anabel's of Fleur die je zondag vroeger op de hockeyvelden zag of tijdens je studie op de studentensociëteit.

dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:37:27 #31
454662 Nakketikker
Fuckin' Pikeys!
pi_174162372
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 22:11 schreef MAHL het volgende:

[..]

Word al verdrietig als ik er naar kijk ;( Wat een troosteloze, humorloze omgeving... Ze nemen zichzelf zo ontzettend serieus...
Uiteraard kan je 'ontwikkeling en uitdaging' alweer afstrepen van je HRM-Bingo kaart.
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 16:37:02 #32
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_174167813
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 20:54 schreef Id_do_her het volgende:
Liever dat dan een kort pittig kapsel zonder ambitie en hersens.
Je bedoelt de doorsnee GL-stemmer?
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_174170247
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 12:37 schreef Nakketikker het volgende:

[..]

Uiteraard kan je 'ontwikkeling en uitdaging' alweer afstrepen van je HRM-Bingo kaart.
pi_174170768
quote:
Beetje een onwennige titel, maar het ziet eruit als een prettig en normaal event. Ik heb dit soort initiatieven van beide zijdes (bezoeker/werving) bijgewoond en het altijd als prettig ervaren. Het zorgt vaak ook voor een (zeer welkom) fris windje door het bedrijf. Echt, dat soort dingen worden belangrijk als de routine erin gaat zitten.

Wat mij dan weer wel verbaasd is dat er kennelijk ergens in het land een autoriteit is die heeft bepaald op welke manier het woord orgggganisatie in dit land georeerd moet worden. Die memo heb ik gemist .. gelukkig.

Verder .. ja ik zie wel wat in de ts afgezien van dat lelijk dan. Maar mijn ervaring is dat het vaak een tijdelijke houding is die erg snel verdwijnt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2017 18:51:20 ]
pi_174173128
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 18:48 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Beetje een onwennige titel, maar het ziet eruit als een prettig en normaal event. Ik heb dit soort initiatieven van beide zijdes (bezoeker/werving) bijgewoond en het altijd als prettig ervaren. Het zorgt vaak ook voor een (zeer welkom) fris windje door het bedrijf. Echt, dat soort dingen worden belangrijk als de routine erin gaat zitten.

Wat mij dan weer wel verbaasd is dat er kennelijk ergens in het land een autoriteit is die heeft bepaald op welke manier het woord orgggganisatie in dit land georeerd moet worden. Die memo heb ik gemist .. gelukkig.

Verder .. ja ik zie wel wat in de ts afgezien van dat lelijk dan. Maar mijn ervaring is dat het vaak een tijdelijke houding is die erg snel verdwijnt.
Ik weet het niet... Zien er gewoon uit als allemaal van die types die zichzelf en hun carrière errrrg serieus nemen en het aan enig relativeringsvermogen ontbreekt. Komen zichzelf vaak tegen op hun 35e met een ‘is dit het nou’ gevoel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2017 19:58:47 ]
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 21:11:52 #36
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_174175778
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 16:37 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

Je bedoelt de doorsnee GL-stemmer?
Meer het type wat stemt waar de man op stemt omdat ze zelf totaal geen benul heeft waar het om gaat.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_174176653
quote:
cringe filmpje maar hij heeft wel echt een dik cv hoor
pi_174176749
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 21:32 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

cringe filmpje maar hij heeft wel echt een dik cv hoor
Och, heb liever vrije tijd en weinig stress.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 00:42:37 #39
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_174180762
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 21:34 schreef MAHL het volgende:

[..]

Iedereen is anders....

Wellicht ervaart hij de druk/stress juist als prettig waardoor hij beter presteerd.

Ik probeer in ieder geval maximaal een jaar hard te werken waardoor ik daarna 7 maanden niet hoef te werken :9
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  woensdag 4 oktober 2017 @ 08:15:51 #40
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_174182237
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 21:34 schreef MAHL het volgende:

[..]

Mja, dan krijg je waarschijnlijk ook niet het salaris dat die kerel uit dat filmpje krijgt.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 08:23:40 #41
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_174182303
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 11:47 schreef Iwanius het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Toch is het jammer dat dit soort vrouwen zich niet gewoon voortplant ipv zinloos wat te pennen op een suf kantoor.
The End Times are wild
pi_174182655
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 08:23 schreef LXIV het volgende:

[..]

Toch is het jammer dat dit soort vrouwen zich niet gewoon voortplant ipv zinloos wat te pennen op een suf kantoor.
Waarom is dat jammer?
pi_174183466
Topix van droogstaande frusti's _O_ _O_ _O_
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_174183792
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 20:42 schreef MAHL het volgende:

en/of

Discussieer!
Dat krijg je ervan als je gaat werken als vrouw. Waarom denk je dat die huisvrouwtje allemaal zo jong eruit zien?
  woensdag 4 oktober 2017 @ 10:48:18 #45
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_174184038
quote:
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 22:11 schreef MAHL het volgende:

[..]

Het is verdomme alsof je naar American Psycho zit te kijken. :')
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_174185756
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 08:15 schreef Geelman het volgende:

[..]

Mja, dan krijg je waarschijnlijk ook niet het salaris dat die kerel uit dat filmpje krijgt.
Och, heb niet zoveel nodig om fatsoenlijk van rond te komen. Wat heb je bovendien aan geld als je 50-60 urige werkweken maakt?
pi_174186345
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 08:23 schreef LXIV het volgende:

[..]

Oh dat doen ze wel hoor, tegen hun 38e om vervolgens op hun 45e met een leesbril als haarband lekker te bitchen tijdens de ouderavonden op de basisschool. Je weet wel, de veeleisende ouders van nu.
.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 17:47:54 #48
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_174192110
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 12:16 schreef MAHL het volgende:

[..]

Och, heb niet zoveel nodig om fatsoenlijk van rond te komen. Wat heb je bovendien aan geld als je 50-60 urige werkweken maakt?
Niks. Maar het is een leven waar je voor kunt kiezen.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_174201627
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 12:16 schreef MAHL het volgende:

[..]

Wat doe jij in die extra vrije 10 a 20 uur? Beetje voor de tv hangen of rommel op internet lezen zeker?
pi_174202034
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:05 schreef Duzzy het volgende:

[..]

"bedrijf" ja!? :D Vrouwen hebben meer dan 1 'business opportunity' hoor :7
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_174203304
Zeer herkenbaar!

Eigenlijk weten ze diep van binnen dat ze te lelijk zijn om een vermogende man aan de haak te slaan en dus maken ze carrière om dat te compenseren wat altijd tegenvalt...

Dus worden het ZUURpruimen die alle mannen haten juist omdat zij hun eisen niet in lijn hebben met de realiteit.
pi_174204158
quote:
:') _O-

Wat een troosteloze grijze muizenbende.

Dit is precies de reden dat ik denk ik maar zo'n een 'kansloze' buschauffeur ga worden.

Laat mij 32 uur werken per week en genoeg verdienen om leuke dingen te doen. Alsof ik geen leven heb...

Groeten van een IT'er.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2017 06:59:04 ]
pi_174204759
Volgens mij is het hele punt van veel van die vrouwen juist dat ze nou eens niet op hun uiterlijk willen worden beoordeeld maar op hun prestaties.

Ze hebben nog veel werk voor de boeg met horken zoals TS.
pi_174205131
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:22 schreef HenkDeP het volgende:

[..]

Wat doe jij in die extra vrije 10 a 20 uur? Beetje voor de tv hangen of rommel op internet lezen zeker?
Ja
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 08:43:45 #55
454662 Nakketikker
Fuckin' Pikeys!
pi_174228143
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 18:24 schreef MAHL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ik moet alleen Lifebrander nog
pi_174243645
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 08:43 schreef Nakketikker het volgende:

[..]

ik moet alleen Lifebrander nog
Moet je een cv sjabloon van ze kopen.
  maandag 9 oktober 2017 @ 14:11:26 #57
454662 Nakketikker
Fuckin' Pikeys!
pi_174300427
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 21:56 schreef MAHL het volgende:

[..]

Moet je een cv sjabloon van ze kopen.
haha ja cv sjablonen, ook zoiets
  maandag 9 oktober 2017 @ 15:28:06 #58
282135 PietPossum
Disputatio non grata
pi_174302101
Op zich is het wel grappig, want zodra ik je topic zag moest ik juist ook aan de overdreven opgemaakte nooit-verder-gekomen-dan-kapster typetjes denken. Carriere vrouwen hebben gewoon niet de tijd om teveel met uiterlijk , sporten en whatever bezig te zijn. Kapster-type vrouwtjes hebben weer teveel tijd om 30 lagen mascare op te smeren, net te vaak naar de zonnebank te gaan.. ofwel, zoek de gulden middenweg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')