Ah joh laat die mensen lekkerquote:Op zaterdag 9 december 2017 09:15 schreef Lienekien het volgende:
Jullie reageren alsof dit een actief, actueel topic is. TS is al bijna een maand niet meer online geweest.
Staat haar netjes. Als ik een bericht quote krijgt ze toch een mededeling daarover. maar misschien is ze nog niet in Fok geweest vandaag.quote:Op zaterdag 9 december 2017 09:15 schreef Lienekien het volgende:
Jullie reageren alsof dit een actief, actueel topic is. TS is al bijna een maand niet meer online geweest.
Als je nou eerst de rest van het topic leest, dan kom je erachter dat het precies andersom is. Dat ze inmiddels het plan hebben opgevat om te gaan scheiden, omdat hij niet zoveel van haar houdt als zij van hem.quote:Op zaterdag 9 december 2017 15:00 schreef LeesFoknl het volgende:
Zij is het probleem tussen hen beiden, zij accepteert hem niet zoals hij is.
Ja zo kun je wat krom is wel rechtbreien.quote:Op zaterdag 9 december 2017 17:37 schreef LeesFoknl het volgende:
Ja, als je partner vindt dat je autistisch bent, niet empathisch, niet ambitieus genoeg, niet voldoende werkt enz. zou ik ook niet meer van haar houden. Als ik niet goed ben zoals ik ben, dan kan ik ook niet van jou houden zoals jij bent.
Overigens, wat een normen en waarden !!
Bovendien heeft hij toegegeven dat het al vanaf het begin van de relatie zo was dat zij niet diegene was waar hij oud mee wilde worden.quote:Op zaterdag 9 december 2017 17:51 schreef Samzz het volgende:
Ja zo kun je wat krom is wel rechtbreien.
Laten we het zo zeggen, zo zou ik het tenminste ondervinden. Maar deze ts-er vrouw maakt er ook nog misbruik van dat ie autistisch is en dingen anders ervaart of zelfs helemaal niet meekrijgt.quote:Op zaterdag 9 december 2017 17:37 schreef LeesFoknl het volgende:
Ja, als je partner vindt dat je autistisch bent, niet empathisch, niet ambitieus genoeg, niet voldoende werkt enz. zou ik ook niet meer van haar houden. Als ik niet goed ben zoals ik ben, dan kan ik ook niet van jou houden zoals jij bent.
Overigens, wat een normen en waarden !!
Praat je nou tegen je alterego?quote:Op zaterdag 9 december 2017 17:58 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen, zo zou ik het tenminste ondervinden. Maar deze ts-er vrouw maakt er ook nog misbruik van dat ie autistisch is en dingen anders ervaart of zelfs helemaal niet meekrijgt.
![]()
![]()
Hij is autistisch. Misschien heeft ie bedoeld dat ie:quote:Op zaterdag 9 december 2017 17:58 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Bovendien heeft hij toegegeven dat het al vanaf het begin van de relatie zo was dat zij niet diegene was waar hij oud mee wilde worden.
Neen, toevoeging voor Samzz, vanwege haar reaktie op mijn bijdrage.quote:
Ja prima allemaal, maar betrek het niet op TS en haar topic zonder het gelezen te hebben.quote:Op zaterdag 9 december 2017 18:05 schreef LeesFoknl het volgende:
Mannen hopen dat hun meisje of vrouwtje nooit anders zullen worden, nooit zullen veranderen, Zo veel houden wij van haar zoals ze is.
Vrouwen zien hun "man" als basismateriaal en hopen dat ze hun vrienden of mannen met veel beleid en manipulatie kunnen omvormen tot de voor hen ideale of gewenste man.
Natuurlijk niet.quote:
Wat een eikelquote:Op woensdag 4 oktober 2017 06:46 schreef Spirit82 het volgende:
Nou, kogel is door de kerk. We gaan scheiden. Gisteravond weer gepraat en daar kwam eindelijk boven tafel dat hij minder van mij houdt, dan ik van hem. Hij is (was) voor mij de persoon met wie ik oud wilde worden. Dat ben ik voor hem nooit geweest. Hij twijfelt al jaren of ik “wel goed genoeg” ben. Volgens hem komt dat mede door de maatschappij waarin alles perfect moet zijn (hij had het over instagram foto’s) en dat hij met zijn hoofd wel weet dat perfect niet bestaat, maar dat hij het met zijn hart toch zo voelt. Hij gaf ook toe dat hij me actief heeft geprobeerd te veranderen ok ik dat plaatje te passen.
Geloof me als ik zeg dat uren met elkaar praten over van alles en nog wat compleet ongerelateerd is aan het hebben van empathie, hooguit begrip. Of de persoon is gewoon intelligent genoeg om geleerd te hebben hoe je een gesprek gaande houdt.quote:Op maandag 2 oktober 2017 14:22 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Maar als jullie eerder uren met elkaar spraken over vanalles en nog wat had hij wel empathie en begrip.
Misschien moet je toch iets beter lezen. Spirit heeft in dit geval behoorlijk gelijk en er zijn ook geen twee kinderen.quote:Op zaterdag 9 december 2017 18:08 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Neen, toevoeging voor Samzz, vanwege haar reaktie op mijn bijdrage.
Mar het maakt niet meer uit, blijkbaar. Er zijn weer 2 kinderen die vaderloos moeten opgroeien vanwege de ambities van een vrouw die niet tevreden kan zijn.
quote:Op woensdag 13 december 2017 01:23 schreef FlipjeHolland het volgende:
Is dit jouw man toevallig?
R&P / Op de rand van de afgrond na 14 jaar 5
Ah ok, niet voor de bloemen gezwicht dusquote:Op woensdag 13 december 2017 12:26 schreef Spirit82 het volgende:
Jezus mensen, wat is hier nou weer gebeurd :’)
Anyways, we gaan nog steeds scheiden ja, zijn druk bezig met de afhandeling van alles.
Is dit uiteindelijk nog doorgezet?quote:Op woensdag 13 december 2017 12:26 schreef Spirit82 het volgende:
Jezus mensen, wat is hier nou weer gebeurd :’)
Anyways, we gaan nog steeds scheiden ja, zijn druk bezig met de afhandeling van alles.
Een blik op haar pohi zegt mij genoeg.quote:
Yup alweer op Tinder dus waag je kans Elpis!quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:30 schreef Elpis het volgende:
[..]
Een blik op haar pohi zegt mij genoeg.
Jezusquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:30 schreef Elpis het volgende:
[..]
Een blik op haar pohi zegt mij genoeg.
Nee dank je. Online daten is niet voor watjes en ik ben opperwatje.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Yup alweer op Tinder dus waag je kans Elpis!
quote:Op maandag 2 oktober 2017 12:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Joh, dat is misschien jouw ideaalbeeld, maar niet de zijne. Hij mag van mij alles wat hij wil. Hij mag huisvader worden, hij mag van mij zelfstandig ondernemer worden (ik financier hem), hij mag zijn hobbies doen, ik spoor hem aan om te gaan sporten omdat hij dat leuk vindt, ik spoor hem aan om dingen met zijn vrienden te ondernemen, alles. Ik wil juist dat hij gelukkig is en sta voor alles open. Hij weet echter niet wat hij wil en loopt daardoor met alles vast. Ik wil geen perfect gezin, ik wil gewoon een gelukkige partner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |