quote:Op woensdag 13 december 2017 01:23 schreef FlipjeHolland het volgende:
Is dit jouw man toevallig?
R&P / Op de rand van de afgrond na 14 jaar 5
Ah ok, niet voor de bloemen gezwicht dusquote:Op woensdag 13 december 2017 12:26 schreef Spirit82 het volgende:
Jezus mensen, wat is hier nou weer gebeurd :’)
Anyways, we gaan nog steeds scheiden ja, zijn druk bezig met de afhandeling van alles.
Is dit uiteindelijk nog doorgezet?quote:Op woensdag 13 december 2017 12:26 schreef Spirit82 het volgende:
Jezus mensen, wat is hier nou weer gebeurd :’)
Anyways, we gaan nog steeds scheiden ja, zijn druk bezig met de afhandeling van alles.
Een blik op haar pohi zegt mij genoeg.quote:
Yup alweer op Tinder dus waag je kans Elpis!quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:30 schreef Elpis het volgende:
[..]
Een blik op haar pohi zegt mij genoeg.
Jezusquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:30 schreef Elpis het volgende:
[..]
Een blik op haar pohi zegt mij genoeg.
Nee dank je. Online daten is niet voor watjes en ik ben opperwatje.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Yup alweer op Tinder dus waag je kans Elpis!
quote:Op maandag 2 oktober 2017 12:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Joh, dat is misschien jouw ideaalbeeld, maar niet de zijne. Hij mag van mij alles wat hij wil. Hij mag huisvader worden, hij mag van mij zelfstandig ondernemer worden (ik financier hem), hij mag zijn hobbies doen, ik spoor hem aan om te gaan sporten omdat hij dat leuk vindt, ik spoor hem aan om dingen met zijn vrienden te ondernemen, alles. Ik wil juist dat hij gelukkig is en sta voor alles open. Hij weet echter niet wat hij wil en loopt daardoor met alles vast. Ik wil geen perfect gezin, ik wil gewoon een gelukkige partner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |