Doe even rustig Wicky.quote:Op maandag 2 oktober 2017 00:50 schreef Wicky15 het volgende:
Je hebt geen idee tegen wie je praat
Godverdomme
En daar is niks mis meequote:Op maandag 2 oktober 2017 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
FOK! is een bijzonder deel van de Nederlandse samenleving.
Suljovic is zo verschrikkelijk in vorm dat het mij niets verbaast als hij dit gaat winnen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 00:52 schreef bechirti het volgende:
dit is de kans voor de subtop om een major te winnen geen adie fil gando en mvg. eigenlijk moet barney het nu eens weer laten zien
Gaat er toch helemaal niet om. Als of hier veel fans van Henderson zittenquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je weet toch niet hoe onbekend Henderson voor iedereen is.
Denk dat de meeste mensen wel voor Gerwen waren jaquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gaat er toch helemaal niet om. Als of hier veel fans van Henderson zitten
Je kan het toch ook de underdog gunnen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 00:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Was Adolf dol op anders.quote:Op maandag 2 oktober 2017 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan het toch ook de underdog gunnen.
Waarom zou je automatisch voor een kerel moeten zijn omdat hij op hetzelfde stukje land is geboren als jezelf? (wat ook allemaal nog maar relatief is)
De man met de fapwaardige worp gaat dat verhinderenquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:52 schreef bechirti het volgende:
dit is de kans voor de subtop om een major te winnen geen adie fil gando en mvg. eigenlijk moet barney het nu eens weer laten zien
zeker een van de kanshebbers idd. ideaal format voor m ook.quote:Op maandag 2 oktober 2017 00:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Suljovic is zo verschrikkelijk in vorm dat het mij niets verbaast als hij dit gaat winnen.
Boeiend. Is ook niet persé tegen hem, meer een irritatie dat velen opeens fan van zo'n relatief onbekende darter lijken te zijn als Van Gerwen verliestquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:50 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Doe nou niet zo dom. Stijn is opgegroeid met de dartpijl
Zat users in de vaste dartstopic die Henderson alles gunnen jaquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik wil geen grenzen meerquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan het toch ook de underdog gunnen.
Waarom zou je automatisch voor een kerel moeten zijn omdat hij op hetzelfde stukje land is geboren als jezelf? (wat ook allemaal nog maar relatief is)
Nee maar ik bedoel je hoeft hier niet uit te leggen wat de Order of Merit isquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Boeiend. Is ook niet persé tegen hem, meer een irritatie dat velen opeens fan van zo'n relatief onbekende darter lijken te zijn als Van Gerwen verliest
Relaxquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:50 schreef Wicky15 het volgende:
Je hebt geen idee tegen wie je praat
Godverdomme
Oh zoquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:57 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel je hoeft hier niet uit te leggen wat de Order of Merit is
Wat jij wilquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag ik wel recht van overpad houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |