Je weet toch niet hoe onbekend Henderson voor iedereen is.quote:Op maandag 2 oktober 2017 00:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee. Maar het is nogal gek om een of andere onbekende darter te gaan supporten terwijl die tegen een Nederlander speelt
Ze willen ook naar de Olympische spelenquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:43 schreef bechirti het volgende:
je hoort voetballers toch ook nooit over vader worden. wat is dit voor iets raars. topsport was t toch.
Dat hoor je wel eens als dat kind geboren wordt op een wedstrijddag.quote:Op maandag 2 oktober 2017 00:43 schreef bechirti het volgende:
je hoort voetballers toch ook nooit over vader worden. wat is dit voor iets raars. topsport was t toch.
Of het een Nederlander is maakt me geen reet uit eikquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee. Maar het is nogal gek om een of andere onbekende darter te gaan supporten terwijl die tegen een Nederlander speelt
quote:Op maandag 2 oktober 2017 00:43 schreef Nober het volgende:
Komt er toch nog een Klaasen in actie daar in Engeland.
Voetbal is teamsport, lekkere vergelijking.quote:Op maandag 2 oktober 2017 00:43 schreef bechirti het volgende:
Valt vies tegenquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kent vast wel meer mensen, kom op.
DRT is weer open to begin withquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:46 schreef Szura het volgende:
Wat gebeurt er allemaal als ik er even niet ben
It's Dartober, Dartvember, Dartcember.quote:
De nummer 32 van de Order of Merit. Nee, mij maak je niet wijs dat veel Nederlanders groot fan van deze darter zijnquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''een of andere onbekende''
Voor jou misschien.
Doe nou niet zo dom. Stijn is opgegroeid met de dartpijlquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
De nummer 32 van de Order of Merit. Nee, mij maak je niet wijs dat veel Nederlanders groot fan van deze darter zijn![]()
Mocht je niet weten wat de Order of Merit is, zie hier
MvG, Anderson, Wright, Lewis (mits nog nummer 4), Suljovic (mits hij wil), Gurney, RvB, Chisnall, Smiss, Wade/Huybrechts/verrassing op WKquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:48 schreef Nober het volgende:
[..]
It's Dartober, Dartvember, Dartcember.
Laten we ook vast over de Premier League plaatsen beginnen.
Hier op FOK! best welquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
De nummer 32 van de Order of Merit. Nee, mij maak je niet wijs dat veel Nederlanders groot fan van deze darter zijn![]()
Mocht je niet weten wat de Order of Merit is, zie hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |