Ik hoop dat Vettel een rode waas voor de ogen krijgt en er nog twee keer samen met Hamilton af vliegt. Bottas WDC 2017quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:21 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nouja, hij loopt wel iets naar buiten, maar volgens mij is dat om ruimte te maken voor Grosjean. Dan houden we het maar op helemaal niets fout.
[..]
En toch ben ik blij dat zijn versnellingsbak niet beschadigd is, hoop dat hij voor Hamilton eindigt in Japan. Dan is er misschien weer een klein beetje spanning terug in het kampioenschap.
Een mens mag dromen....quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik hoop dat Vettel een rode waas voor de ogen krijgt en er nog twee keer samen met Hamilton af vliegt. Bottas WDC 2017
Vettel had er gewoon de pest in, krijgt een rode waas en sloopt zn wagen.. triest figuurquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:58 schreef BroesWillems het volgende:
Ik neigde eerst ook naar Stroll, maar deze beelden laten toch duidelijk zien dat hij niet veel fout doet.
Behalve als je je beelden van bovenaf in zou kunnen denken, dan is het natuurlijk 100% Strolls fout.
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik hoop dat Vettel een rode waas voor de ogen krijgt en er nog twee keer samen met Hamilton af vliegt. Bottas WDC 2017
Op basis van de onboards van Grosjean gaf ik Stroll ook de schuld maar het blijkt weer een volledig idiote actie van Vettel.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:47 schreef Wuwwa het volgende:
https://streamable.com/3rc1s
Onboardbeelden van Stroll bij het Vettelincident.
Ook al zat Stroll een beetje te slapen, Vettel had daar niets te zoeken.
Serieus?? Kijks nog maar eens terug zou ik zeggen, ze zitten in een bocht en Stroll rijdt gewoon rechtdoorquote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:43 schreef franske19 het volgende:
[..]
Op basis van de onboards van Grosjean gaf ik Stroll ook de schuld maar het blijkt weer een volledig idiote actie van Vettel.
mwa toch liever een Ferrari al is dat meer om die dominantie van Mercedes met deze motoren te doorbrekenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dit zou wel fantastisch zijnquote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:41 schreef Ener-G het volgende:
Aluhoedjes theorie: Ferrari had wat te verbergen en liet Vettel expres de wagen crashen:
http://iforsports.com/con(...)alaysian-grand-prix/
Ik vond Seb over de boordradio nou ook niet echt oprecht 'upset' klinken na de aanvaring met Stroll.
Als ik Vettel was zou ik wel beter weten en met iets meer ruimte eromheen gaan ipv de wagen er vol in te hoeken met die snelheid.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:45 schreef Amazing_Jebediah het volgende:
[..]
Serieus?? Kijks nog maar eens terug zou ik zeggen, ze zitten in een bocht en Stroll rijdt gewoon rechtdoor
hij bleek wel in details een andere auto dan Kimi te hebbenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:48 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dit zou wel fantastisch zijn![]()
Al mag je denk ik wel verwachten dat Vettel in deze Ferrari ook zonder dat ze `iets te verbergen zouden hebben´ wel naar voren rijdt.
Nee. De analyse van Sky is overduidelijk.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:45 schreef Amazing_Jebediah het volgende:
[..]
Serieus?? Kijks nog maar eens terug zou ik zeggen, ze zitten in een bocht en Stroll rijdt gewoon rechtdoor
Setup verandert sowieso per coureur en auto lijkt me?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij bleek wel in details een andere auto dan Kimi te hebben
Link? Vind hem niet via Googol.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:59 schreef franske19 het volgende:
[..]
Nee. De analyse van Sky is overduidelijk.
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:59 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Setup verandert sowieso per coureur en auto lijkt me?
[..]
Link? Vind hem niet via Googol.
twitter:tgruener twitterde op woensdag 04-10-2017 om 10:46:25Ferrari drivers were running different steering & front suspension geometry at Malaysia. We've got pics.AMuS tech… https://t.co/gCwPiiMg8i reageer retweet
Hij heeft de snelste auto, maar staat 34 punten achter Hamilton, die helemaal niks kan toch?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
Niet veel? Stroll doet helemaal niets fout.
100% Vettel zijn fout. Zoals ie er al zoveel gemaakt heeft. Begint een beetje een overrated coureur te worden zo.
RIC dan naar Merc of Ferrari, zul je dan zien dat RBR (nog) beter mee kan en Verstappen WDC pakt.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:42 schreef jpjedi het volgende:
Ricciardo al op de markt? Sainz terug in 2019.
http://www.skysports.com/(...)&utm_medium=referral
Dat is wat ik bedoel, iedere coureur zal z'n eigen setup hebben, ook binnen hetzelfde team. Niets raars aan toch? Of zit ik dan foutquote:Op donderdag 5 oktober 2017 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]twitter:tgruener twitterde op woensdag 04-10-2017 om 10:46:25Ferrari drivers were running different steering & front suspension geometry at Malaysia. We've got pics.AMuS tech… https://t.co/gCwPiiMg8i reageer retweet
Gemist, maar ik krijg 'this video is not authorized in your area'quote:Op donderdag 5 oktober 2017 13:07 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
F1 / [F1 Algemeen] 2017 Formula1 GP's #615 Het land van de rijzende zon!
Ik zou het Kimi ook gunnen, maar die is echt kansloos voor de titelquote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa toch liever een Ferrari al is dat meer om die dominantie van Mercedes met deze motoren te doorbreken
De streamable bevat ook deze video.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 13:09 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Gemist, maar ik krijg 'this video is not authorized in your area'
dit is niet alleen setup, ook andere onderdelen, is ook verder geen probleemquote:Op donderdag 5 oktober 2017 13:04 schreef Gezicht het volgende:
[..]
RIC dan naar Merc of Ferrari, zul je dan zien dat RBR (nog) beter mee kan en Verstappen WDC pakt.
[..]
Dat is wat ik bedoel, iedere coureur zal z'n eigen setup hebben, ook binnen hetzelfde team. Niets raars aan toch? Of zit ik dan foutZolang het binnen de reglementen van de FIA past niets aan het handje dus.
dat mag je niet zeggen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen van de Vettel adepten, want Stroll is natuurlijk de rookie en dus fout.
Echter is het gewoon een uitloopronde, en geen reden voor Vettel om zo richting apex te sturen.
Stroll doet niet veel fout hier.
Haha in tegenstelling tot wat de Vettel-lovers beweerden stuurt Stroll dus juist weg van de inhalende Vettelquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik las het net op Sky, maar kon de video niet zien vanwege de geoblock. Thanks!
http://www.skysports.com/(...)troll-crash-released
Gaat Bottas dan op magische wijze alles winnen?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
nee is wel gewogen, is een fia report vanquote:Op donderdag 5 oktober 2017 13:16 schreef daNpy het volgende:
[..]
Haha in tegenstelling tot wat de Vettel-lovers beweerden stuurt Stroll dus juist weg van de inhalende Vettel
Vettel is opzettelijk tegen Stroll gebotst want hij wilde zijn auto niet wegen. Waarschijnlijk was de auto te licht omdat de tank te ver leeg was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |