Was al bekend toch?quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:57 schreef Gezicht het volgende:
Perez was blijkbaar het hele weekend doodziek
En dan toch je auto weten te finetunen en managen en een P6 eruit slepen op zondag.
Ik hoor het voor het eerst nu in de post-race interviews.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was al bekend toch?
En kennelijk heeft hij het doorgegeven aan me. Via de tv![]()
Uiteindelijk zien we volgens mij allemaal Max het liefst bij de winnende team van dat seizoen. Echter is dit niet altijd goed te voorspellen. Bovendien mag ik die Hamilton voor geen meter, maar hij kan wel rijden als geen ander, dus een goede auto geeft nog geen enkel garantie om wereldkampioen te worden met jongens als Hamilton als concurrent.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:26 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik zie Max ook liever bij Ferrari dan Mercedes... al heb ik daar niet echt een reden voor.
Awwww heb met je te doen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Totally off topic, maar sinds eind vd middag ineens snipverkouden. Om de haverklap niesen en snuiten en wattenhoofd.![]()
Wordt met de minuut beroerder ook
Ah ok. Ik wist het al. Infuus na de Q en alles. Sky had het er het hele weekend over.quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:00 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik hoor het voor het eerst nu in de post-race interviews.
Jawel hoor, medeleven is af en toe best fijnquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Awwww heb met je te doen.
Je hebt er werkelijk geen kut aan, maar toch.
Graag gedaan, ik hoop dat je snel opknapt en dat er goed voor je gezorgd wordt.quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel hoor, medeleven is af en toe best fijn
Dus dank
VER ook. Deed in Q2 maar 1 ronde vanwege toiletbezoek wat moest.…quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:57 schreef Gezicht het volgende:
Perez was blijkbaar het hele weekend doodziek
En dan toch je auto weten te finetunen en managen en een P6 eruit slepen op zondag.
En Stroll die interviews geeft met z'n pet achterstevoren.
Lief, dank jequote:Op zondag 1 oktober 2017 22:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik hoop dat je snel opknapt en dat er goed voor je gezorgd wordt.
Hoor ik ook voor het eerstquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
VER ook. Deed in Q2 maar 1 ronde vanwege toiletbezoek wat moest.…
Not that shit againquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zijn we er al over uit of het Vettel of Stroll zn schuld was?
Op Sky idd, had het bijna gemist.quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:08 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Max zei idd tussen neus en lippen door dat hij zich al de hele week niet lekker voelde.
Kwam door die ranzige taart, had Ricciardo zeker gebakken voor Max?quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:08 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Max zei idd tussen neus en lippen door dat hij zich al de hele week niet lekker voelde.
---> BNWquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kwam door die ranzige taart, had Ricciardo zeker gebakken voor Max?
Complot!!!! Ik zeg het je.
Vettel is toch wel de botskoning van 2017quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zijn we er al over uit of het Vettel of Stroll zn schuld was?
Doornbos zei dat hij te weinig race rondes heeft gereden dit jaar... Het echte trainen gebeurt tijdens de race en daar had hij ook wel een punt.quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op Sky idd, had het bijna gemist.
Drong pas seconden later echt door.
Maar dat was na de race
Maar wellicht was hij daarom zo kapot na de race..
Bij komt het eraan. Keel begint zeer te doen. Ik moet hoesten.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Totally off topic, maar sinds eind vd middag ineens snipverkouden. Om de haverklap niesen en snuiten en wattenhoofd.![]()
Wordt met de minuut beroerder ook
Dat had ik dus niet. Ineens vanuit het nietsquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Bij komt het eraan. Keel begint zeer te doen. Ik moet hoesten.
Aiiiii beterschap!quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat had ik dus niet. Ineens vanuit het nietsniesen, snuiten. Nog meer niesen en snuiten. Heel veel niesen en snuiten ---> wattenhoofd, holtes vol. Ziek, au, blegh. In nog geen 4 uur ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |