Oh ja!quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:00 schreef JanCees het volgende:
Straks heel holland bakt kijken met jojo
Bye Haags, tot morgen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooi geweest, ik ga netflix en chill.![]()
Wat zag die grens? Snapte er helemaal niks van.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:24 schreef Jojoortje het volgende:
AZ was vies genakt bij dat zogenaamde buitenspeldoelpunt.
Dat was wel heel erg buitenspel. Anders heb je een hele andere wedstrijd.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:24 schreef Jojoortje het volgende:
Viesdik.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:24 schreef Jojoortje het volgende:
goor varkenquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:26 schreef onlogisch het volgende:
Ik had vandaag een afspraak met vrienden en was bang dat ik een pizza zou gaan eten.
Het zijn 3 kapsalons geworden
2 kleintjes en één grote.
Ik mag vandaag met recht een goor varken genoemd worden
Dat klopt. De afgelopen 40/45 dagen (true story) gedaan. Vandaag één cheatdag. En ik zag er nog tegen op ookquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:28 schreef opperkleurder het volgende:
Onlogisch is toch die jongen die zijn eten afweegt op de gram nauwkeurig?
Dat wordt weer 2 maanden alleen rijst met kipfilet eten.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:26 schreef onlogisch het volgende:
Ik had vandaag een afspraak met vrienden en was bang dat ik een pizza zou gaan eten.
Niet veel.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:25 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wat zag die grens? Snapte er helemaal niks van.
Lekker toch.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:26 schreef onlogisch het volgende:
Nice. Vertel. Londontour gedaan?quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:40 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ha maat
vandaag eerste motorrijles gehad
Waarom zou je rond deze tijd van het jaar beginnen? Verwacht je hem nog voor de winter te halen?quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:40 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ha maat
vandaag eerste motorrijles gehad
ja opzich welquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom zou je rond deze tijd van het jaar beginnen? Verwacht je hem nog voor de winter te halen?
Niet zo doorslaan hè. Af en toe goed vies eten is toch lekker. Je komt dan heus niet ineens 3kg aan.quote:
Het is gewoon smerig eten voor jequote:Op zondag 1 oktober 2017 20:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Niet zo doorslaan hè. Af en toe goed vies eten is toch lekker. Je komt dan heus niet ineens 3kg aan.
En wat hebben je vrienden gegeten?quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:26 schreef onlogisch het volgende:
Tof. Wist niet dat hij ook in London woonde.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:41 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
net erbuiten.
maar wel leuk hoor, ga samen met broertje doen
Je mag best een keer zondigen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:42 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Het is gewoon smerig eten voor je
Nee, weet ik ook wel.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Niet zo doorslaan hè. Af en toe goed vies eten is toch lekker. Je komt dan heus niet ineens 3kg aan.
Wordt wel krap, maar wel tof dat je het gaat doen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:42 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ja opzich wel
gewoon even aanstalte maken
Pizza's en ook kapsalons.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:43 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
En wat hebben je vrienden gegeten?
Niet met zoiets goors als kapsalonquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je mag best een keer zondigen.Doe jij ook wel.
Jaquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:28 schreef opperkleurder het volgende:
Onlogisch is toch die jongen die zijn eten afweegt op de gram nauwkeurig?
Heb al wel wat gereden, dus niet dat ik helemaal 0 ervaring heb.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wordt wel krap, maar wel tof dat je het gaat doen.
Motorrijden
Gadverdamme.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:26 schreef onlogisch het volgende:
Redelijk. Wedstrijd gewonnen maar zelf matig gespeeld. Baal ik van.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, weet ik ook wel.
Hoe was jouw zondag?
Dat is zo lekker.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Niet met zoiets goors als kapsalon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |