Hallo Stijn.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof iemand die verminkte placenta mist.
Ik, en met mij nog anderen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hou je bek manquote:Op zondag 1 oktober 2017 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Scrummie, Jojoortje, Lenny_Leonard, Coco, Onlogisch en nog veel en veel meer.quote:
Ik had alleen az-fey en barca aanstaan vandaag.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb veel goals gezien. 21 goals and still counting. Kan slechter.
Laat mij er buiten, pisvlek.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Scrummie, Jojoortje, Lenny_Leonard, Coco, Onlogisch en nog veel en veel meer.
Maar, die waardering heb jij nooit gehad he, dan herken je dat niet.
Heeft Onlogisch dit uitgesproken 🤔?quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Scrummie, Jojoortje, Lenny_Leonard, Coco, Onlogisch en nog veel en veel meer.
Maar, die waardering heb jij nooit gehad he, dan herken je dat niet.
Sociedad - Betis werd 4-4 (lol).quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had alleen az-fey en barca aanstaan vandaag.
quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoppa.
Je laat je ware aard zien. Ga vooral door.
😂.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij kan ook alleen maar uitdelen als de ander er niet bij is he. En incasseren, ho maar, dan staat 't pruillipje direct weer omhoog.
Oh nee hoor. Zoals ik je gisteren zei, ik ben juist voor je opgekomen terwijl jij er niet was. En dan ga je ineens uit het niks mij lopen aanvallen. Ja daag.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij kan ook alleen maar uitdelen als de ander er niet bij is he. En incasseren, ho maar, dan staat 't pruillipje direct weer omhoog.
Doei!quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Zoals ik je gisteren zei, ik ben juist voor je opgekomen terwijl jij er niet was. En dan ga je ineens uit het niks mij lopen aanvallen. Ja daag.
ik blijf altijd achter je staan jojoquote:Op zondag 1 oktober 2017 19:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Zoals ik je gisteren zei, ik ben juist voor je opgekomen terwijl jij er niet was. En dan ga je ineens uit het niks mij lopen aanvallen. Ja daag.
Schiet op dan joh.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Moet Scrummie nog uit m'n fobo deleten. Wat een walgelijk figuur is dat geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |