Als hij nou net met de kwak twee "foute" paginas in je administratie vastplakt komt alles goed.quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kleverige handen, vlekken en een stevige audit
ligt eraan, misschien krijg je er extra aftrekposten doorquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kleverige handen, vlekken en een stevige audit
Zondagavond is het nieuwe vrijdagmiddagquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Dan ben je even 5 minuten weg, kom je terug en lees je dit...
Niveautje weer.
quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zondagavond is het nieuwe vrijdagmiddag
Nu al zondag?quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zondagavond is het nieuwe vrijdagmiddag
dit is Fok hequote:Op zondag 1 oktober 2017 22:47 schreef just me het volgende:
[..]op vrijdagmiddag sta ik op de golfbaan en daar worden dit soort dingen niet besproken
heben ze je wel verwend ? bedankt bedoel ikquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nu al zondag?
/werkeloosleef
(had vrijdag officieel mijn laatste werkdag)
Beetje spelen met ballenquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:47 schreef just me het volgende:
op vrijdagmiddag sta ik op de golfbaan en daar worden dit soort dingen niet besproken
Ik weet nog wel ergens waar je parkeerbeheer kunt doenquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nu al zondag?
/werkeloosleef
(had vrijdag officieel mijn laatste werkdag)
Fogel zoekt geen aftrekposten tochquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:48 schreef just me het volgende:
[..]
heben ze je wel verwend ? bedankt bedoel ik
Kreeg een mooie glasdinges van een of andere kunstenaar voor aan de muur mee, een iphone en een PC, en een zak geld.quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:48 schreef just me het volgende:
[..]
heben ze je wel verwend ? bedankt bedoel ik
quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kreeg een mooie glasdinges van een of andere kunstenaar voor aan de muur mee, een iphone en een PC, en een zak geld.
als het een kunstenares was had je er vast geen problemen mee gehadquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:49 schreef Fogel het volgende:
Glasding voor aan de muur, niet de kunstenaar aan de muur.
Pårkærbøhær heet het dåårquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:48 schreef knokkels het volgende:
Ik weet nog wel ergens waar je parkeerbeheer kunt doen
Ik hang liever geen mensen aan mijn muur.quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:49 schreef just me het volgende:
[..]![]()
[..]
als het een kunstenares was had je er vast geen problemen mee gehad![]()
een kunstanares aan de muur, waarom krijg ik nu SM ideeenquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:49 schreef just me het volgende:
[..]![]()
[..]
als het een kunstenares was had je er vast geen problemen mee gehad![]()
Voor 100k¤ per jaar en reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer kom ik wel hoorquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik weet nog wel ergens waar je parkeerbeheer kunt doen
quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:49 schreef Fogel het volgende:
Kreeg een mooie glasdinges van een of andere kunstenaar voor aan de muur mee, een iphone en een PC, en een zak geld.
Dat is zo'n obscuur tentje met rood licht midden in een bos?quote:
ik denk dat er dan opeens erg veel interesse in parkeebeheer isquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor 100k¤ per jaar en reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer kom ik wel hoor
Ik zou spontaan m'n huidige baan opzeggenquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat er dan opeens erg veel interesse in parkeebeheer is
quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een kunstanares aan de muur, waarom krijg ik nu SM ideeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |