SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.![]()
Een echte Ajacied scoort bij zijn debuut in de basisCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Dijks in Oranje?quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:11 schreef j0rdiiii het volgende:
Wober is er niet klaar voor. Volgende week Dijks.
Oh.![]()
Verdediging staat prima zo, niets meer aan doen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik zie Keizer er toe tot in staat.quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:11 schreef j0rdiiii het volgende:
Wober is er niet klaar voor. Volgende week Dijks.![]()
![]()
Gewoon Dijks weer in de basis, Neres op de bank.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ondanks het slechte spel en geflatteerde uitslag wel lekker voor het zelfvertrouwen. Maar ben wel bang dat we Frenkie voorlopig niet meer zoveel zullen zien... Keizer & co denken nu waarschijnlijk dat dit middenveld het ei van Columbus is
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Godenzonen.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Het was natuurlijk een armoedige wedstrijd die Heerenveen ook net zo goed had kunnen winnen. Ik heb het middenveld erg weinig goed zien doen vandaag. Huntelaar en Neres beslissen het in de eerste helft en in de tweede helft zijn het twee dode spelmomenten die de boel op slot gooien. Maar goed, dat zien wij. Ik betwijfel of Keizer daarvoor genoeg zelfkritiek heeft.quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ondanks het slechte spel en geflatteerde uitslag wel lekker voor het zelfvertrouwen. Maar ben wel bang dat we Frenkie voorlopig niet meer zoveel zullen zien... Keizer & co denken nu waarschijnlijk dat dit middenveld het ei van Columbus is
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Just sayin'twitter:GracenoteNL twitterde op zondag 01-10-2017 om 16:27:20. @AFCAjax eerste 7 #Eredivisieduels olv:Keizer > W4-G1-V2, 13 punten, goals 15-6.Van Gaal > W4-G1-V2, 13 punten, goals 16-5. reageer retweet
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Als Keizer ooit de CL wint eet ik mijn eigen ballen op.quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:29 schreef franklop het volgende:
Just sayin'twitter:GracenoteNL twitterde op zondag 01-10-2017 om 16:27:20. @AFCAjax eerste 7 #Eredivisieduels olv:Keizer > W4-G1-V2, 13 punten, goals 15-6.Van Gaal > W4-G1-V2, 13 punten, goals 16-5. reageer retweet
Oh.![]()
Toch maar even quotenquote:Op zondag 1 oktober 2017 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Keizer ooit de CL wint eet ik mijn eigen ballen op.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Punten binnen en doorWe know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Gaat Flappie ook de UEFA Cup / Europa Liek winnen in zijn eerste seizoen ?quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:29 schreef franklop het volgende:
RED ONS HENNIEGOD![]()
Is Keizer nu uitgepuzzeld? "Nee, geen trainer is ooit uitgepuzzeld. Maar Neres maakt twee goals, dus hij speelt volgende keer weer."
Marcel is wakker![]()
![]()
Maakt nogal een verschil tussen die 3 zeg
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Kluivert is ook niet veel natuurlijk, moet een linksbuiten bij. Cerny en Younes weg en Justin als wissel.quote:![]()
aankoop/Johnsen - Dolberg/Huntelaar/Cassierra - Neres/Kluivertquote:Op zondag 1 oktober 2017 17:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kluivert is ook niet veel natuurlijk, moet een linksbuiten bij. Cerny en Younes weg en Justin als wissel.
Maar goed, die. Linksbuiten. Komt. Niet.Oh.![]()
Neres bij studio sport: het is normaal om wedstrijden te verliezen...er is geen crisis
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Cassierra moet even verhuurt worden aan een fatsoenlijke Eredivisie club.quote:Op zondag 1 oktober 2017 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
aankoop/Johnsen - Dolberg/Huntelaar/Cassierra - Neres/Kluivert
Maar goed, die. Linksbuiten. Komt. Niet.![]()
Dat had al in de zomerstop gemoeten naar een club als Twente ja. Komt toch nooit aan speeltijd nuquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Cassierra moet even verhuurt worden naar een fatsoenlijke Eredivisie club.
Oh.![]()
Ik kan met de beste wil van de wereld 0 (nul) redenen bedenken waarom Kluivert aanspraak zou kunnen maken op minuten van Younes. De Cernyhype was weer snel over, maar het zal door de naam komen dat die van Kluivert veel langer duurt.quote:Op zondag 1 oktober 2017 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wimderon zal hierna wel weer een betoog houden dat Younes de beste speler is die Ajax ooit heeft gehad.
De traditionele droomopstellingen met Johnsen als tweede of zelfs eerste keus op links circuleren ook alweer, ook al heeft die jongen nog geen minuut in het eerste gemaakt![]()
![]()
Er zijn maar weinig mensen hier die daadwerkelijk vertrouwen hebben in Kluivert, met Johnsen is het vooral nieuwsgierigheid gezien zijn spel in Jong Ajax en omdat in Younes sowieso geen verbetering zit.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik kan met de beste wil van de wereld 0 (nul) redenen bedenken waarom Kluivert aanspraak zou kunnen maken op minuten van Younes. De Cernyhype was weer snel over, maar het zal door de naam komen dat die van Kluivert veel langer duurt.
De traditionele droomopstellingen met Johnsen als tweede of zelfs eerste keus op links circuleren ook alweer, ook al heeft die jongen nog geen minuut in het eerste gemaaktOh.![]()
Younes nog verdedigen na vandaagwat lees ik hier.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Waar zie jij me het spel van Younes van vandaag verdedigen?quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Younes nog verdedigen na vandaagwat lees ik hier.
![]()
Dus er zijn geen fatsoenlijke alternatieven, zoals ik al zei.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mensen hier die daadwerkelijk vertrouwen hebben in Kluivert, met Johnsen is het vooral nieuwsgierigheid gezien zijn spel in Jong Ajax en omdat in Younes sowieso geen verbetering zit.
Vorig seizoen had je met Traoré en af en toe Dolberg meerdere aanvallers die je veel bij het spel kon betrekken, maar dit seizoen is Younes de enige. Ik heb vandaag alleen de tweede helft gezien en de commentator horen zeggen dat hij matig was de eerste helft, maar over het gehele seizoen voldoet hij gewoon wat mij betreft. Ook al kan hij beter.
Als er een alternatief gehaald wordt of zich vanuit Jong Ajax of de jeugd aandient dat zijn kwaliteiten combineert met een betere afwerking kan hij gewoon naar de bank, maar op dit moment is hij wat mij betreft onbetwist de beste vleugelspeler van Ajax.![]()
Ik vind Neres onze beste vleugelspits, oogt misschien minder omdat hij niet zoveel mannetjes uitspeelt maar heeft wel gewoon een zeer goed rendement itt Younes.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dus er zijn geen fatsoenlijke alternatieven, zoals ik al zei.
Vorig seizoen had je met Traoré en af en toe Dolberg meerdere aanvallers die je veel bij het spel kon betrekken, maar dit seizoen is Younes de enige. Ik heb vandaag alleen de tweede helft gezien en de commentator horen zeggen dat hij matig was de eerste helft, maar over het gehele seizoen voldoet hij gewoon wat mij betreft. Ook al kan hij beter.
Als er een alternatief gehaald wordt of zich vanuit Jong Ajax of de jeugd aandient dat zijn kwaliteiten combineert met een betere afwerking kan hij gewoon naar de bank, maar op dit moment is hij wat mij betreft onbetwist de beste vleugelspeler van Ajax.
Kluivert gaat hem ook niet worden, dat ben ik met je eens. Cerny ook niet uiteraard, maar dat neemt niet weg dat je je gewoon kan ergeren aan Younes als hij weer slecht speelt. Dus ja dan die Johnsen maar proberen, en in de winter sowieso nog een linksbuiten halen. Younes een hand geven, veel succes wensen en dan lekker laten gaan.Oh.![]()
Jammer dat we Younes niet verkocht hebben in de zomer. Waarom wilde Overmars hem eigenlijk zo graag houden?
En waarom heeft Viergever nog geen nieuw contract?![]()
Waarom moet Viergever een nieuw contract krijgen ? Werd vandaag dronken gespeeld door Odegaardquote:Op zondag 1 oktober 2017 21:54 schreef TheJanitor het volgende:
Jammer dat we Younes niet verkocht hebben in de zomer. Waarom wilde Overmars hem eigenlijk zo graag houden?
En waarom heeft Viergever nog geen nieuw contract?RED ONS HENNIEGOD![]()
Omdat Ajax anders nog een aankoop moet doenquote:Op zondag 1 oktober 2017 21:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarom moet Viergever een nieuw contract krijgen ? Werd vandaag dronken gespeeld door Odegaard
Oh.![]()
Ook weer een irritante halfjaar-taak . Medelijden met het THquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat Ajax anders nog een aankoop moet doenRED ONS HENNIEGOD![]()
Nu weer lekker paar maanden met de beentjes omhoog op het bureauquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook weer een irritante halfjaar-taak . Medelijden met het THOh.![]()
Sarremans kreeg er rugpijn van , die stoelen van Hveenquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu weer lekker paar maanden met de beentjes omhoog op het bureauRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik ben het wel eens met wim dat Younes/Kluivert/Cerny op zich lood om oud ijzer is.
Wat mij betreft moet Neres gewoon altijd spelen.![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sarremans kreeg er rugpijn van , die stoelen van Hveen
Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: