Ik gun jullie 1 punt minder dan de Saintsquote:Op zondag 1 oktober 2017 15:29 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Hup Dolphins(bijgekomen van de Jets kater)
Al een verbetering t.o.v vorige week, bijna een shutout tegen de Jetsquote:Op zondag 1 oktober 2017 15:34 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik gun jullie 1 punt minder dan de Saints
Ik gun de Saints heel veel puntenquote:Op zondag 1 oktober 2017 15:34 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik gun jullie 1 punt minder dan de Saints
De verdediging van de Saints is niet te vergelijken met vorige week, tot nu toequote:Op zondag 1 oktober 2017 15:38 schreef Breidniet het volgende:
Beginnen met een run van Ajayi, wel erg voorspelbaar in Londen
En de aanval die er vorige week niet was bij de Dolphins is nu tenminste aanwezigquote:Op zondag 1 oktober 2017 15:45 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
De verdediging van de Saints is niet te vergelijken met vorige week, tot nu toe
Fancy play als je in de endzone op 1st down.quote:
Op de 20 als ik het goed hebquote:Op zondag 1 oktober 2017 15:52 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Fancy play als je in de endzone op 1st down.![]()
Nu maar eens zien of de Saints iets kunnen forceren, ze beginnen in hun eigen 10 lijkt me.
Ja, bij een touch back mag je volgens mij op de eigen 20 beginnen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 15:54 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Als je recovered in de TD zone mag je op de 20 beginnen?
Zie dat Asschen_sukar gelijk heeft, weer iets geleerdquote:Op zondag 1 oktober 2017 15:54 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Als je recovered in de TD zone mag je op de 20 beginnen?
Volgens mij ligt het systeem sowieso plat. Zal een mooie chaos wordenquote:Op zondag 1 oktober 2017 15:56 schreef Breidniet het volgende:
Omdat de radio van de Dolphins niet werkt moet beide teams nu zonder werken, gaat een aparte wedstrijd worden dan
En dat is in het voordeel van het ingespeelde team, en dat zijn de Saints uiteraardquote:Op zondag 1 oktober 2017 15:57 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het systeem sowieso plat. Zal een mooie chaos worden
Waarom is Sean Payton daar "furious" over? deze regel bestaat al sinds de radio's terugkwamen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 15:57 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het systeem sowieso plat. Zal een mooie chaos worden
Ja en nee, zitten inmiddels toch wel erg veel nieuwe spelers in deze offense. Maar tegenover de Dolphins zou er toch meer ervaring moeten zijn,quote:Op zondag 1 oktober 2017 15:59 schreef Seam het volgende:
[..]
En dat is in het voordeel van het ingespeelde team, en dat zijn de Saints uiteraard
Ik zou het ook wel irritant vinden als de NFL z'n zaakjes niet op orde heeft. Zeker omdat je niet je eigen systeem mag gebruiken, maar vast zit aan dat van de league.quote:Op zondag 1 oktober 2017 15:59 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Waarom is Sean Payton daar "furious" over? deze regel bestaat al sinds de radio's terugkwamen.
Al helemaal omdat Cutler zijn aanvallers en tactiek nog niet helemaal kent. Zou mooi zijn voor de concurrentie in NFC South, ik zie de Falcons, Bucs en Panthers namelijk allemaal verliezen deze weekquote:Op zondag 1 oktober 2017 16:01 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ja en nee, zitten inmiddels toch wel erg veel nieuwe spelers in deze offense. Maar tegenover de Dolphins zou er toch meer ervaring moeten zijn,
Breidniet had gelijk inderdaad, alleen bij de dolphins is het stuk. Je hoort zo vaak klachten over het communicatie systeem bij de NFL.
Afhankelijk van hoe de falcons het verder gaan doen dit seizoen, wordt het een beetje koning armoe in de NFC south. Denk dat ze allemaal geen kans maken om ver te komen in de PO'squote:Op zondag 1 oktober 2017 16:02 schreef Seam het volgende:
[..]
Al helemaal omdat Cutler zijn aanvallers en tactiek nog niet helemaal kent. Zou mooi zijn voor de concurrentie in NFC South, ik zie de Falcons, Bucs en Panthers namelijk allemaal verliezen deze week
Dit is pas de 1ste wedstrijd in de NFL waar de communicatie voor een langere periode stil ligt die ik me kan heugen, over het algemeen doet het systeem het dus prima.quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:01 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ja en nee, zitten inmiddels toch wel erg veel nieuwe spelers in deze offense. Maar tegenover de Dolphins zou er toch meer ervaring moeten zijn,
Breidniet had gelijk inderdaad, alleen bij de dolphins is het stuk. Je hoort zo vaak klachten over het communicatie systeem bij de NFL.
[..]
Ik zou het ook wel irritant vinden als de NFL z'n zaakjes niet op orde heeft. Zeker omdat je niet je eigen systeem mag gebruiken, maar vast zit aan dat van de league.
http://www.espn.com/blog/(...)deline-communicationquote:Op zondag 1 oktober 2017 16:04 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Dit is pas de 1ste wedstrijd in de NFL waar de communicatie voor een langere periode stil ligt die ik me kan heugen, over het algemeen doet het systeem het dus prima.
Toch kan ik me geen wedstrijd voor de geest halen waarin ik het systeem zo heb zien uitvallenquote:Op zondag 1 oktober 2017 16:05 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
http://www.espn.com/blog/(...)deline-communication
Nee, zeker niet zo lang.quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:07 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Toch kan ik me geen wedstrijd voor de geest halen waarin ik het systeem zo heb zien uitvallen
Zouden er stiekem windmachines staan steeds?quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:11 schreef Breidniet het volgende:
Dat is al de 3rde FG in 3 wedstrijden die gemist is tegen de Dolphins
Kan nog veel slechter dan de Saints en Dolphins die trouwens 7-9 en 10-6 waren vorig seizoen, heeft ook te maken met het wegvallen van de communicatie in de helmen en 2 teams die opeens in een andere tijdzone moeten spelen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:43 schreef RipCity het volgende:
Echt reclame voor de sport dit. Elk jaar die prutsteams.
Ergens ben ik blij dat ik geen kaarten kon krijgenquote:Op zondag 1 oktober 2017 16:53 schreef Droopie het volgende:
Vorige week was saai en eentonig, maar dat waren tenminste wel 51 punten op het einde
Nou omdat het en de eerste keer was en op Wembley vond ik het niet erg.quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:55 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Ergens ben ik blij dat ik geen kaarten kon krijgen
Komt door Ajayi, veruit de populairste NFL speler in de UK.quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou omdat het en de eerste keer was en op Wembley vond ik het niet erg.
Weet de statistieken van vorige week niet meer, maar dat was echt heeeeel slecht.
Maar deze wedstrijd was best snel uitverkocht voor leuke plekken.
Die van vorige week was restant.
Hull down, geen CB of LB meer over zoquote:Op zondag 1 oktober 2017 17:28 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Tijd om wat terug te doen, anders is het snel afgelopen.
Behalve de plaatsen kon je wel elke wedstrijd nog kiezen en volgens mij was het voor iedereen gelijk.quote:Op zondag 1 oktober 2017 17:01 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Komt door Ajayi, veruit de populairste NFL speler in de UK.
Blijkt ook uit de data dat er een grote groep fans (40K) meerdere kaarten koopt in meerdere wedstrijden.
Veel van deze fans hebben ook eerste keus bij Wembley om kaarten te kopen, het is dus lastig voor fans van het continent.
Beter dan de 1ste maar reclame is het nog steeds nietquote:Op zondag 1 oktober 2017 17:52 schreef Asschen_sukar het volgende:
Toch wel een vermakelijke 2e helft tot nu toe. Zeker die gevechten voor de 1st downs van de saints
Soms kan je nog wel genieten van een defensive match, maar dit is gewoon matig aan alle kantenquote:Op zondag 1 oktober 2017 17:53 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Beter dan de 1ste maar reclame is het nog steeds niet
Ik heb wel gekkere scores goed gemaakt zien worden, maar zou het niet erg vinden als het hier bij blijftquote:Op zondag 1 oktober 2017 17:59 schreef Breidniet het volgende:
13-0.
Een TD bij de volgende drive of het is over.
Gezien hoe de Dolphins spelen? die maken vandaag dat echt niet zomaar goed, die hebben een TD en flink wat geluk nodig.quote:Op zondag 1 oktober 2017 17:59 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Soms kan je nog wel genieten van een defensive match, maar dit is gewoon matig aan alle kanten
[..]
Ik heb wel gekkere scores goed gemaakt zien worden, maar zou het niet erg vinden als het hier bij blijft
Deze fumble had ook voor de saints moeten zijn, drie spelers en hem dan nog missenquote:Op zondag 1 oktober 2017 18:04 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Gezien hoe de Dolphins spelen? die maken vandaag dat echt niet zomaar goed, die hebben een TD en flink wat geluk nodig.
Wel mogelijk overigens want de Saints zijn ook niet overtuigend.
Beide teams zijn genant en je hoorde het hier als eerste, ze winnen beide niet de SB dit seizoenquote:Op zondag 1 oktober 2017 18:06 schreef Boezeidekoe het volgende:
Fumbles zijn best wel leuke spelsituaties maar dit begint genant te worden
Weer 20-0.. vorige week in de laatste seconden een shutout voorkomen maar het is weer drama.quote:Op zondag 1 oktober 2017 18:22 schreef Asschen_sukar het volgende:
Dit was dan wel weer een erg mooie play
Ze krijgen het allemaal niet voor elkaar, zowel offense als defense. En dan helpt de stugheid van de Saints wel. Zeker als je dan ook nog eens geen turnovers laat noterenquote:Op zondag 1 oktober 2017 18:20 schreef Breidniet het volgende:
Wat me nog het meest irriteert; een geweldige offence met Landry, Parkers, Thomas, Stills en Ajayi krijg het met Cutler op dit moment niet voor elkaar
Panthers@Patriots lijkt me wel watquote:Op zondag 1 oktober 2017 19:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
Vanavond pak ik de Readzone erbij. Is niet 1 pot die er uitspringt voor me. Jullie?
Als de Panthers net als vorige week spelen, dan worden die afgeslacht.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:04 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Panthers@Patriots lijkt me wel wat
Ik hoop dat het wisselvalligheid was, anders krijgen de Falcons die divisie cadeau.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:06 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Als de Panthers net als vorige week spelen, dan worden die afgeslacht.
Als je kijkt hoeveel last Newton nog heeft van die schouder? blessure van begin dit jaar, dan verwacht ik sowieso niet veel tegenstand voor de Falconsquote:Op zondag 1 oktober 2017 19:09 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Ik hoop dat het wisselvalligheid was, anders krijgen de Falcons die divisie cadeau.
Ik had hoop aan het begin van het seizoen, toch de divisie met een goede QB bij elk team.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:11 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Als je kijkt hoeveel last Newton nog heeft van die schouder? blessure van begin dit jaar, dan verwacht ik sowieso niet veel tegenstand voor de Falcons
Sinds de heroprichting eigenlijk nooit meer echt succes gehad, toch wel erg zuur voor de fans.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:14 schreef Anatool het volgende:
Wat een jammerlijke franchise blijft Cleveland Browns toch
gelukkig stellen de bucs ook geen drol voor. Nee dit wordt een OBJ game. Giants winquote:
jawel, na die lucky wins van de Falcons zouden ze vroeg of laat wel tegen de lamp aanlopen. Winst van de panthers is erg verrassend ja, maar ook leuk want dit betekent dat de strijd om de AFC echt open ligt. Met dit niveau gaan de pats de SB niet halen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:13 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Had ik na vorige week niet verwacht
En gelukkig winnen deze Bucs alsnog zeer verdiend deze wedstrijd.quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:12 schreef Seam het volgende:
[..]
gelukkig stellen de bucs ook geen drol voor. Nee dit wordt een OBJ game. Giants win
Vlak de Saints niet uitquote:Op maandag 2 oktober 2017 15:57 schreef jde_kok het volgende:
[..]
En gelukkig winnen deze Bucs alsnog zeer verdiend deze wedstrijd.
Over een paar weken praten we wel verder. Panthers-Patriots was een prima pot, maar ga nou niet doen alsof Carolina ineens makkelijk de South gaat winnen.
Bucs had vorige week te maken met een griepgolf en wat key blessures. Gisteren speelden 'we' zonder David en Alexander en konden toch nog winnen. De laatste vijf duels toch verloren van de Giants.
Het is nog lang niet gespeeld. Heb nu al zin in de matchup tegen de Panthers hoor, ik moet het nog maar zien.
Voorlopig gewoon 2-1
Nou ze kwamen nog goed weg hoorquote:Op maandag 2 oktober 2017 15:57 schreef jde_kok het volgende:
[..]
En gelukkig winnen deze Bucs alsnog zeer verdiend deze wedstrijd.
Over een paar weken praten we wel verder. Panthers-Patriots was een prima pot, maar ga nou niet doen alsof Carolina ineens makkelijk de South gaat winnen.
Bucs had vorige week te maken met een griepgolf en wat key blessures. Gisteren speelden 'we' zonder David en Alexander en konden toch nog winnen. De laatste vijf duels toch verloren van de Giants.
Het is nog lang niet gespeeld. Heb nu al zin in de matchup tegen de Panthers hoor, ik moet het nog maar zien.
Voorlopig gewoon 2-1
quote:
Heb liever een betere defensequote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:47 schreef Asschen_sukar het volgende:
https://www.ad.nl/andere-(...)-vliegtuig~a1b24a48/
Geld zat daarzo
Ik vind die vliegtuigen toch een beter idee. Het bevalt me prima dat ze niet zo oppermachtig zijnquote:
Pats D was eindelijk ok, laat de O het een beetje hangen. Dankzij Folk gewonnen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Nice Pats. Nu even duimen voor de Packers, Eagles en Steelers en dan heb ik weer een 10je gewonnen haha
Welkom terug, ik vond je al zo stilquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:32 schreef maerk het volgende:
Zo tijdje geleden hier gepost te hebben, ik zie dat mijn OP nog mooi in stand is gebleven.![]()
De NFL ondertussen goed blijven volgen met een gelukkige seizoenstart van de Eagles. Ik zal me weer eens mengen in de discussies hier.
Betalen maar niks zien, tijd voor freeloadenquote:Op zondag 8 oktober 2017 19:25 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Krijg ook niks afgespeeld, ook het inloggen ging erg traag
Jammer ja. Het werkte goed, totdat ze een Europese variant moesten gaan draaien. Het is het hele jaar al kut. De nieuwe app heeft op Play Store een score van 1,7 met bijna alleen slechte berichten en fouten.quote:Op zondag 8 oktober 2017 19:26 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Betalen maar niks zien, tijd voor freeloaden![]()
https://www.reddit.com/r/nflstreams/
Turnover nr 4 en heel het stadion roept om Matt Moore.quote:Op zondag 8 oktober 2017 20:01 schreef Breidniet het volgende:
Titans en Dolphins zijn lekker bezig, 3 fumbles, 3 turnoers, in dit tempo zullen het er meer dan 10 worden vandaag
Morgen maar eens die hele wedstrijd opzettenquote:Op zondag 8 oktober 2017 20:01 schreef Breidniet het volgende:
Titans en Dolphins zijn lekker bezig, 3 fumbles, 3 turnoers, in dit tempo zullen het er meer dan 10 worden vandaag
Het is wederom een knotsgekke wedstrijd, tot nu toe 4 turnovers, 6 sacks, vreemdste TD die ik ooit zag, een Dolphins Offence die geen enkele 10 yard op de board weet te zetten, Defence die geweldig is uit het niets.quote:Op zondag 8 oktober 2017 20:22 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Morgen maar eens die hele wedstrijd opzetten
Het is dit seizoen heel onvoorspelbaar qua uitslagenquote:Op zondag 8 oktober 2017 20:39 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Jets-Browns 3-0. High scoring game.
Titans scoren 10-10.quote:
Best slim van Trump om zo'n VP te kiezen, weet je zeker dat je niet zomaar afgezet wordt.quote:Op zondag 8 oktober 2017 20:44 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Het is dit seizoen heel onvoorspelbaar qua uitslagen![]()
Vice-President verlaat de wedstrijd in SF omdat er spelers niet opstaan voor het volkslied, wat hij van te voren had kunnen weten![]()
Die Mike Pence is trouwens nog enger dan Trump, een van der Staaij alleen dan 10x erger, brrr
Klopt, ik heb liever 4 jaar Trump die alle kanten op vliegt qua mening/beleid dan Pence wat een gevaarlijke gristengek is.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:09 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Best slim van Trump om zo'n VP te kiezen, weet je zeker dat je niet zomaar afgezet wordt.
Jags trouwens 2x een TD vanuit een interceptionbinnen 2 minuten ofzo
![]()
Ik kijk de Eagles wedstrijden altijd later terug en ik begin echt fan van Wentz te worden, daar gaan jullie 10 jaar plezier van hebben!quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:03 schreef maerk het volgende:
Eagles hebben stiekem een solide team gebouwd in het offseason, ik begin echt optimistisch te worden. Ik denk de beste game van Wentz tot nu toe.
quote:
Alsof z'n voet 180 graden gedraaid staattwitter:rotoqlapp twitterde op zondag 08-10-2017 om 22:13:05Left ankle injury for OBJ 🤕 #NFL #DFS https://t.co/gSonlr58bB reageer retweet
Ik blijf genieten van zijn combi's met Ertz. Beetje Brady-Gronk bijnaquote:Op zondag 8 oktober 2017 22:03 schreef maerk het volgende:
Eagles hebben stiekem een solide team gebouwd in het offseason, ik begin echt optimistisch te worden. Ik denk de beste game van Wentz tot nu toe.
Misschien de laatst overgebleven WR van de Giants, want ook Marshall, Shepard en Harris ging er met ankle/foot injuries af vandaag.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
En OBJ gebroken enkel forreal!? RIP mijn fantasy, kan ik daar een vervanger voor vinden
Hoe Rodgers die aanval nog redt, wat een baas.quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:34 schreef BobW het volgende:
Packers en Cowboys altijd spektakel, heerlijke game zeg
Ik begrijp dat nog steeds niet, sorry. Ik kan niets op de waivers, tenzij ik 1e pick heb? En dan? Hoe werkt dat?quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:11 schreef Kyran het volgende:
Mooi weekje dit zeg. echt genoten gisteren.
PanthersDoen me denken aan 2 jaar geleden. Iedereen heeft lol, defense staat redelijk te spelen, Cam Newton heeft weer lol en Shula maakt goed gebruik van alle wapens.
Packers/Cowboys, wat een wedstrijd was dat. Vooral tweede helft
Trouwens, alle blessures en leuke draft bij fantasy league dit jaar maakt het wel spannend zeg. Iedereen is aan het winnen van iedereenLekker veel actief zijn op waivers =) Succes allemaal!
De deelnemers krijgen op basis van de stand voorrang. Sta je laatste mag je als eerste kiezen, sta je eerste mag je als laatste kiezen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat nog steeds niet, sorry. Ik kan niets op de waivers, tenzij ik 1e pick heb? En dan? Hoe werkt dat?
Dit soort artikelen verschijnen meestal rond zondag/maandag/dinsdag. http://www.nfl.com/fantas(...)l-waiverwire-targetsquote:Op maandag 9 oktober 2017 11:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
Damn, dat wist ik totaal niet. Dan moet ik eens gaan kijken hoe en wat. Weinig RB en WR meer die ik uberhaubt ken, of wil pakken O.o
0-4-0 (11), Streak: L4quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:11 schreef Kyran het volgende:
Trouwens, alle blessures en leuke draft bij fantasy league dit jaar maakt het wel spannend zeg. Iedereen is aan het winnen van iedereenLekker veel actief zijn op waivers =) Succes allemaal!
http://www.nfl.com/videos(...)nts-river-city-relayquote:Op maandag 9 oktober 2017 16:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ja die laatste play was geweldig. Weet iemand of er ooit zo nog een TD gemaakt is, met dat constant overgooien? Geen idee hoe ze dat noemen haha
Wauw dat hoop ik ook nog eens live te zienquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:15 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
http://www.nfl.com/videos(...)nts-river-city-relay
Helaas mist ie de extra point en verloren ze
Ooit ook eens keer bij één college game gebeurt. Michigan miracle hébben zelf die genoemd dacht ikquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wauw dat hoop ik ook nog eens live te zien
Ik dacht al dat je in een goede stemming zou zijn. Wat een winst weer! Nu twee weken op een rij een verschrikkelijk sterk team in een uitwedstrijd verslagen. Als we van de Eagles ook nog winnen dan denk ik dat we serieus een goede kans op een nieuwe SB hebben. Moet je voorstellen hoe lekker dit gaat draaien als Olsen weer terug is, dan heb je 2 geweldige TE's.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:11 schreef Kyran het volgende:
Mooi weekje dit zeg. echt genoten gisteren.
PanthersDoen me denken aan 2 jaar geleden. Iedereen heeft lol, defense staat redelijk te spelen, Cam Newton heeft weer lol en Shula maakt goed gebruik van alle wapens.
Packers/Cowboys, wat een wedstrijd was dat. Vooral tweede helft
Eagles draaien ziek goed momenteel he. Dat wordt echt een geweldige pot denk ik, beide teams in een flow met goede spelers en aan elkaar gewaagdquote:Op maandag 9 oktober 2017 22:51 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je in een goede stemming zou zijn. Wat een winst weer! Nu twee weken op een rij een verschrikkelijk sterk team in een uitwedstrijd verslagen. Als we van de Eagles ook nog winnen dan denk ik dat we serieus een goede kans op een nieuwe SB hebben. Moet je voorstellen hoe lekker dit gaat draaien als Olsen weer terug is, dan heb je 2 geweldige TE's.
Prachtig om Cam weer eens te zien stuiteren van blijdschap op het veld, dat genot en plezier is de reden dat ik van football hou
Gaat een geweldige pot worden, maar ik denk dat we het wel eens zijn hoor. Ik zie de Eagle nipt winnen, maar uiteraard hoop ik dat de Panthers winnen. Hoewel ik de Eagles ook het beste gun, erg mooi team en Wentz begint echt schitterend te spelen, er zouden zo maar eens mooie jaren voor de Eagles kunnen aanbreken.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Eagles draaien ziek goed momenteel he. Dat wordt echt een geweldige pot denk ik, beide teams in een flow met goede spelers en aan elkaar gewaagd
Alleen verschillen we van mening over de winnaar
Ertz-Wentz doet me denken aan Gronk-Brady. Dan heb je een paar goede RB en WR lopen. Solide kicker die een boost in zelfvertrouwen heeft. Altijd veel fans aanwezig. Mooi man.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:58 schreef Seam het volgende:
[..]
Gaat een geweldige pot worden, maar ik denk dat we het wel eens zijn hoor. Ik zie de Eagle nipt winnen, maar uiteraard hoop ik dat de Panthers winnen. Hoewel ik de Eagles ook het beste gun, erg mooi team en Wentz begint echt schitterend te spelen, er zouden zo maar eens mooie jaren voor de Eagles kunnen aanbreken.
Eagles hebben mijn meeste sympathie van de andere NFC teams.
Twee plays die ik mij nog herinner van de afgelopen jaren.quote:Op maandag 9 oktober 2017 18:15 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ooit ook eens keer bij één college game gebeurt. Michigan miracle hébben zelf die genoemd dacht ik
Mooi man. Dit soort dingen hoop ik toch nog eens live te zien. Die 61yrd kick van Elliot is tot nu toe wel het gaafste wat ik live gezien heb. Goed, los van de afgelopen SB dan, maar ik heb het over een moment/play.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 00:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Twee plays die ik mij nog herinner van de afgelopen jaren.
CMU die van OSU wint met 0:00 seconden op de klok. Ze krijgen de bal na een intentional grounding van OSU op 4th down. Was trouwens ook een fout van de scheidsrechter. Die gaven de bal nog aan CMU, terwijl het gewoon afgelopen had moeten zijn na die intentional grounding.
Andere was Michigan State vs. Michigan twee jaar terug, maar daar was geen sprake van een lateral, maar een falende punter
College Football heeft vaak van die maffe last plays.
Auburn vs. Alabama
Auburn vs. Georgia (volgens mij 1 of 2 weken voor Alabama wedstrijd van hierboven)
Vooral de fp dan even vermijden, daar staat het altijd in de titel vermeldt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 17:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zie nu pas dat Eagles-Panters om half 3 donderdag nacht is gvd
Dat wordt proberen vrijdag middag een samenvatting ofzo te vinden zonder de uitslag te zien...
Hopen dat ie snel met pensioen gaat en geen CTE oploopt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 20:32 schreef Days-Of-Wild het volgende:
All Day naar de Cardinals. Hopen dat ie daar beter tot z'n recht komt.
Niet helemaal mee eens. Cardinals zijn toch altijd voor iedereen een geduchte tegenstander. Chargers vond ik verrassend goed spelen tegen de Eagles, veel goede passes. En de Redskins hebben ze voor het eerst in jaren gewonnen, was een beetje een angstgegner.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 11:53 schreef Kyran het volgende:
Beetje zitten kijken naar Eagles @ Panthers match en ik weet nog niet wat ik van de Eagles moet vinden.
Prima 4-1 record, maar als je naar de teams kijkt waarvan ze hebben gewonnen stelt het eigenlijk niet veel voor.
2-3 Cardinals
1-4 Chargers
0-5 Giants
2-2 Redskins
Nou stellen de eerste twee wins van Panthers ook weinig voor (0-5 49ers en 3-2 Bills), maar de overwinningen uit tegen de Patriots en uit tegen de Lions zijn toch wel visitekaartjes. Onder normale omstandigheden, zonder gekkigheden, zouden de Panthers dit moeten winnen.
Hoe lang zal McAdoo nog de coach van de Giants zijn?twitter:Giants twitterde op woensdag 11-10-2017 om 19:44:06Coach McAdoo: DRC came in today and decided to leave. We will suspend him. #NYGiants reageer retweet
Je enthousiasme is aanstekelijk, tot ik me bedenk dat ik fan van de Giants ben.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 13:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
Net de highlights teruggekeken, ik wist de uitslag nog niet. Kon geen vid/dld van de hele wedstrijd vinden, maar heb wel even kunnen genieten hoor![]()
![]()
Eagles <3
Ja klopt! Was na wat proberen duidelijk. Uiteraard blijven het wel altijd lastige keuzes hahaquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:26 schreef Tweek het volgende:
[..]
Je enthousiasme is aanstekelijk, tot ik me bedenk dat ik fan van de Giants ben.
Aanstaande zondag staan ze bijna met een compleet ander team op het veld. Op Lewis na allemaal nieuwe recievers, DRC is suspended, Vernon is er niet bij, Collins is questionable, Perkins is misschien maar beter dat hij er niet is. Maar het zal ongetwijfeld een shit show worden en dat op SNF.
Aan de andere kant kan Eli misschien voor een stunt zorgen en laten zien dat hij het nog in zich heeft. Ben nog steeds van mening dat dit seizoen niet aan hem ligt. Jammer dat ze zo laat spelen.
Zag trouwens dat je het waiver systeem door had, dus me uitleg heeft geholpen
Waarvoor heb je trouwens je kicker gedropt die deze week speelt en je kicker gehouden die een bye heeft?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja klopt! Was na wat proberen duidelijk. Uiteraard blijven het wel altijd lastige keuzes haha
Omdat Bailey constanter is, en ik 2 kickers overbodig vond. Ik heb niet op de bye gelet. Domme keus idd, had beter na deze week Lutz kunnen droppen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:40 schreef Tweek het volgende:
[..]
Waarvoor heb je trouwens je kicker gedropt die deze week speelt en je kicker gehouden die een bye heeft?
En waarom heeft nog niemand Morris gepakt nu Elliot weer geschorst is? Het is een gok, maar toch.
Ongelooflijk irritant dat je de twee beste TE's hebt trouwens.
TE zijn altijd kut, tenzij je de top 1-3/4 hebt. Jij hebt er twee, voor de rest is het een crap shoot. Een TE die standaard 6 punten haalt is geweldig. Maar daar zijn er maar weinig van. Normaal gesproken halen ze minder en hebben ze soms een goede wedstrijd. Jij hebt twee die in de top staan. Dat is een luxe probleem. Kijk bij players onder TE en dan all players. Ertz en Gronkowski zijn top 3, ze scoren ook meer dan vrijwel alle andere TE's. Het dubbele zelfs als de rest.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:00 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Omdat Bailey constanter is, en ik 2 kickers overbodig vond. Ik heb niet op de bye gelet. Domme keus idd, had beter na deze week Lutz kunnen droppen.
Morris weet ik niet, heb me na de trades na vorige ronde niet meer zo verdiept na Elliots schorsing.
Moah, Gronk is alles of niets he. Je ziet t nu: heeft me 2 wins bezorgd en ligt er weer uit.
Erz heeft imo weinig punten als ik kijk hoe die speelde. Check de stats maar en kijk dan hoeveel die op fantasy krijgt.
Ik moet bekennen dat ik het meeste (behalve gronk en grote namen) op de gok gedaan heb. 1e keer fantasy. Maargoed, Ertz is een verrassing en niet echt voorspelbaar. Ik had bij verwacht dat de 1st round QBs werden, ik wist niet dat RB/WR zo belangrijk waren. Daar heb ik me veel te weinig over ingelezen en dat nekt me nu.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:20 schreef Tweek het volgende:
[..]
TE zijn altijd kut, tenzij je de top 1-3/4 hebt. Jij hebt er twee, voor de rest is het een crap shoot. Een TE die standaard 6 punten haalt is geweldig. Maar daar zijn er maar weinig van. Normaal gesproken halen ze minder en hebben ze soms een goede wedstrijd. Jij hebt twee die in de top staan. Dat is een luxe probleem. Kijk bij players onder TE en dan all players. Ertz en Gronkowski zijn top 3, ze scoren ook meer dan vrijwel alle andere TE's. Het dubbele zelfs als de rest.
Vorig jaar was Rodgers de eerste keuze. Normaal gesproken kies je de top RB en WR in de eerste 4 rondes. Want er zijn er maar een paar die iedere week top scoren, QB's zijn er naast de top genoeg en je hebt er maar 1 nodig. TE zijn er op 3/4 geen 1 waar je vroeg voor gaat. De rest is allemaal hit or miss. Twee kickers of twee DEF is ook niet nodig, in de bye week pak je er één voor die speler die het toch niet is.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik het meeste (behalve gronk en grote namen) op de gok gedaan heb. 1e keer fantasy. Maargoed, Ertz is een verrassing en niet echt voorspelbaar. Ik had bij verwacht dat de 1st round QBs werden, ik wist niet dat RB/WR zo belangrijk waren. Daar heb ik me veel te weinig over ingelezen en dat nekt me nu.
Het leukste aan fantasy vind ik dan ook dat ik veel meer leer over spelers etc.
ja hij viel op zijn schouderquote:
Hopelijk is die ok, Packers zonder Rodgers is niet bestquote:
Dat wordt weer een loss voor me bij de fantasy leaguequote:
Het staat 0-14 bij Patriots - Jetsquote:
Haha, dan gaan mijn voorspellingen ook weer aardig de mist in. In het geval van de Vikings vind ik dat niet zo ergquote:Op zondag 15 oktober 2017 19:48 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Het staat 0-14 bij Patriots - Jets![]()
Dit seizoen is het elke week raak met de uitslagen, nog nooit zo'n onvoorspelbaar seizoen gezien
Het is dat de Saints wedstrijd te leuk is (voor saints fans), anders was ik even naar de afgang van de Pats gaan kijkenquote:
Heb de Readline aanstaan.quote:Op zondag 15 oktober 2017 20:02 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Het is dat de Saints wedstrijd te leuk is (voor saints fans), anders was ik even naar de afgang van de Pats gaan kijken
Meestal kijk ik ook wel redzone, maar nu de Saints wedstrijden niet zo pijnlijk meer zijn pik ik die weer live mee ipv de dag erna gedownload.quote:
Waar dld je? Kon vrijdagmiddag namelijk geen vinden voor de Eagles game.quote:Op zondag 15 oktober 2017 20:04 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Meestal kijk ik ook wel redzone, maar nu de Saints wedstrijden niet zo pijnlijk meer zijn pik ik die weer live mee ipv de dag erna gedownload.
quote:Op zondag 15 oktober 2017 20:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Waar dld je? Kon vrijdagmiddag namelijk geen vinden voor de Eagles game.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
quote:Op zondag 15 oktober 2017 20:08 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]Wauw erg handig, thanks. Zonder spoilers ook neem ik aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de topics en titels zie je de scores niet terug.quote:Op zondag 15 oktober 2017 20:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wauw erg handig, thanks. Zonder spoilers ook neem ik aan?
quote:Op zondag 15 oktober 2017 20:42 schreef Tweek het volgende:
Gebroken sleutelbeen voor Rodgers, dat is zonde.
Dat is een week of 4 op zijn minstquote:Op zondag 15 oktober 2017 20:42 schreef Tweek het volgende:
Gebroken sleutelbeen voor Rodgers, dat is zonde.
Kan ook einde seizoen zijn. Wel zondequote:Op zondag 15 oktober 2017 20:45 schreef Breidniet het volgende:
[..]
[..]
Dat is een week of 4 op zijn minst
Hoor het nu idd, Packers zijn nu 4-1 dus de PO zijn wel mogelijk maar zonder Rodgers komen ze daarna niet ver.quote:Op zondag 15 oktober 2017 21:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Kan ook einde seizoen zijn. Wel zonde
quote:Op zondag 15 oktober 2017 21:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Kan ook einde seizoen zijn. Wel zonde
Onverwachts na die 1e helft.quote:Op zondag 15 oktober 2017 21:54 schreef Breidniet het volgende:
Reshad Jones interception met 39 seconden te gaan, Dolphins WIN!![]()
![]()
![]()
WTF
Falcons zijn het eerst team in meer dan 5 jaar die vooraf +13 punten favoriet zijn en verliezen, komt nog bij dat Jay Cutler nooit eerder een wedstrijd won waarin hij 17 punten achter stondquote:Op zondag 15 oktober 2017 22:52 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Onverwachts na die 1e helft.
De Saints ook gewonnen gelukkig, maar nog nooit zo'n absurde wedstrijd gezien. Is een aanrader om terug te kijken.
Bucs bakken er ook niet veel van, 0-31 tegen de Cardinalsquote:Op zondag 15 oktober 2017 23:52 schreef Tocadisco het volgende:
Bij de Chiefs heeft er ook iemand een spiegel gebroken zo te zien, in de eerste helft tegen de Steelers zijn ze niet verder gekomen dan 6 yards in totaal...
Met meer running yards dan passing yards, kan me niet herinneren dat de afgelopen seizoenen gezien te hebben. Benieuwd of Sullivan de plays mag blijven callen of dat McAdoo dat weer zelf gaat doen.quote:Op maandag 16 oktober 2017 08:02 schreef Dos37 het volgende:
Als je het niet verwacht winnen de Giants opeens de eerste wedstrijd
Vind die blessures wel totaal kut en ik speel nog niet eens fantasyde ene week JJ Watt dan OBJ dan Rodgers
Je zal maar van Rodgers afhankelijk zijn voor goede scores, omdat de rest van je team een matig seizoen beleeftquote:Op maandag 16 oktober 2017 10:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ja Giants idd, wtf. Wederom vreemde uitslagen dit weekend.
En de Cardinals die 0-31 voor staan, maar vervolgend de Bucs terug laten komen naar 33-38
Edit: en al mijn WR en RB hebben abominaal gepresteerd![]()
Je zal maar Falcons ML in een funcombo hebben om de pay-out wat op te krikken...quote:Op zondag 15 oktober 2017 23:41 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Falcons zijn het eerst team in meer dan 5 jaar die vooraf +13 punten favoriet zijn en verliezen, komt nog bij dat Jay Cutler nooit eerder een wedstrijd won waarin hij 17 punten achter stond![]()
Het is elke week hetzelfde, meerdere wedstrijden die terug gekeken moeten worden, een luxeprobleem
Wat was je betslip dan?quote:Op maandag 16 oktober 2017 15:50 schreef PirE het volgende:
[..]
Je zal maar Falcons ML in een funcombo hebben om de pay-out wat op te krikken...
Gelukkig bleven de Jets binnen de spread. En die blessure van Rodgers was ook heerlijk voor de Vikings bet. Eindelijk eens een blessure die goed uitpakt voor mij.
Maar deze week hou je hem en fournette gewoon op de bank toch?quote:Op maandag 16 oktober 2017 12:52 schreef Keyos het volgende:
Toch maar even blij dat ik gelijk na de Peterson trade hem weer heb opgepikt van de Waiver Wire nadat ik hem een korte tijd geleden had laten gaan. Als hij zo doorgaat kan het zomaar mijn Fantasy seizoen redden.
Mijn bank is blijkbaar ook super goedquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 12:55 schreef Tweek het volgende:
[..]
Maar deze week hou je hem en fournette gewoon op de bank toch?
Deze week weer aubquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:15 schreef ssebass het volgende:
[..]
Mijn bank is blijkbaar ook super goed
"The Week 6 High Scoring Bench Trophy goes to Wolfs for leaving the highest scoring player in the league, Kirk Cousins on the bench."
Haha, mooi nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 12:55 schreef Tweek het volgende:
[..]
Maar deze week hou je hem en fournette gewoon op de bank toch?
Ik vind de USA echt een geweldig land, heb daar met alle liefde een tijdje gewoond, maar dat onderdeel mis ik écht totaal niet. Sommige dingen zijn daar zo geïndoctrineerd dat veel mensen niet meer normaal kunnen denken. Al is dat laatste sowieso een probleem in een land waar je tonnen moet betalen om goed onderwijs te kunnen volgen.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:44 schreef Kyran het volgende:
Ezekiel toch weer niet geschorst. Wat een GTST verhaal dat joh ....
Trump ook weer boos omdat NFL speler niet gaat verplichten om te staan
Heb je op Twitter van die mensen die dan lege Jaguars, Rams, Chargers stadions posten en zeggen dat iedereen massaal NFL aan het boycotten is. Alsof die stadions ooit vol zijnMafkezen.
Als je mij een lege Lambeau Field, AT&T Stadium of GIllette Stadium laat zien kan ik het nog geloven
Ook niet nu ik de fout heb gemaakt om Hill op de bank te houden na drie slechte weken?quote:Op donderdag 19 oktober 2017 11:31 schreef Keyos het volgende:
[..]
Haha, mooi niet. Las overigens dat Fournette geblesseerd is, wordt maar de vraag of hij fit genoeg is om te spelen zondag. Wordt volgens mij kort voor de wedstrijd een knoop doorgehakt, altijd gevaarlijk.
https://streamable.com/q1yd2quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 09:36 schreef Mykonos het volgende:
Dat einde bij Chiefs - Raiders gisteren
Echt genoten gisteren toen ik de wedstrijd terugkeek. Zo heerlijk onvoorspelbaar die NFL. Beste team in de league op bezoek bij team met 4-game losing streak? Raiders win. Dolphins die niet scoren en bij rust met 17-0 achterstaan? Dolphins win. Jets 0-16? 3-2 na 5 weken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 09:36 schreef Mykonos het volgende:
Dat einde bij Chiefs - Raiders gisteren
Het is al weken genieten van de wedstrijden, nog geen weekend gehad waar er geen verrassing was te vinden, kan nauwelijks tijd vinden elke om alle wedstrijden terug te kijkenquote:Op zondag 22 oktober 2017 12:48 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Echt genoten gisteren toen ik de wedstrijd terugkeek. Zo heerlijk onvoorspelbaar die NFL. Beste team in de league op bezoek bij team met 4-game losing streak? Raiders win. Dolphins die niet scoren en bij rust met 17-0 achterstaan? Dolphins win. Jets 0-16? 3-2 na 5 weken.
Volgens mij gaan de Browns op 2-14 eindigen en zijn alle andere teams playoff kandidaten. In de NFC de Niners op 3-13 en voor de rest? zeg het maar jongens
Zag ik Huntley nou een TD maken?quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:35 schreef Asschen_sukar het volgende:
Saints kunnen het nog niet winnen van dit gehavende Green Bay team. Teleurstellend.
6-9 en alleen FGquote:Op zondag 22 oktober 2017 20:41 schreef Hush het volgende:
Tot op heden alleen maar field goals in Minnesota
Ja, en nog best een goeie run ook. Hij stelt tot nu toe niet teleur voor de Packers.quote:
Gelukkig heb ik morgen een vrije dag om het allemaal nog eens te zien, Dolphins, Redzone en F1 is iets teveel van het goede.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:49 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ja, en nog best een goeie run ook. Hij stelt tot nu toe niet teleur voor de Packers.
Kijk dan ook Saints en zo dadelijk de F1quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:54 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik morgen een vrije dag om het allemaal nog eens te zien, Dolphins, Redzone en F1 is iets teveel van het goede.
Ik zie nog een aantal wedstrijden die nog niet beslist zijn, Bucs-Bills, 27-27/Titans - Browns 9-9 en de Panthers gaan onderuit tegen de Bearsquote:Op zondag 22 oktober 2017 22:01 schreef Asschen_sukar het volgende:
Saints uiteindelijk toch nog makkelijk gewonnen met een veel betere 2e helft
die laatste turnover was wel vrij pijnlijk, zo'n bal had Rodgers niet gegooidquote:Op zondag 22 oktober 2017 22:01 schreef Asschen_sukar het volgende:
Saints uiteindelijk toch nog makkelijk gewonnen met een veel betere 2e helft
Ja, niet echt heel handige pass was dat. Maar je hoort me niet klagenquote:Op zondag 22 oktober 2017 22:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
die laatste turnover was wel vrij pijnlijk, zo'n bal had Rodgers niet gegooid
Dan de saints nu 1e in de NFC Southquote:Op zondag 22 oktober 2017 22:03 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Ik zie nog een aantal wedstrijden die nog niet beslist zijn, Bucs-Bills, 27-27/Titans - Browns 9-9 en de Panthers gaan onderuit tegen de Bears
Dolphins hebben de bal weer, als de Dolphins winnen pakken ze de leiding met de Patriotsquote:Op zondag 22 oktober 2017 22:06 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dan de saints nu 1e in de NFC South
Er was daar niet eens een Jets speler in de buurtquote:Op zondag 22 oktober 2017 22:17 schreef Breidniet het volgende:
Met nog 39 seconden te gaan, TO voor de Dolphins, wat een wedstrijd
Maar ik denk dat het gewoon OT gaat worden, maar wie weet, hail maryquote:Op zondag 22 oktober 2017 22:18 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Er was daar niet eens een Jets speler in de buurt
Moet toch een FG uit te halen zijn nuquote:Op zondag 22 oktober 2017 22:19 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Maar ik denk dat het gewoon OT gaat worden, maar wie weet, hail mary
Daar teken ik voor, deze week van 14 punten achter terugkomen, het is net als vorig seizoenquote:Op zondag 22 oktober 2017 22:20 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Moet toch een FG uit te halen zijn nu
Als de Dolphins nou ook in de 1e helft eens goed gingen spelen, wordt het nog eens ietsquote:Op zondag 22 oktober 2017 22:22 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Daar teken ik voor, deze week van 14 punten achter terugkomen, het is net als vorig seizoen
EDIT: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH28-31
4-2 is al een prima start, jammer van de wedstrijden uit tegen de Jets en in Londen tegen de Saints maar verder zijn de Dolphins weer het team dat altijd terug komt zoals vorig jaarquote:Op zondag 22 oktober 2017 22:27 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Als de Dolphins nou ook in de 1e helft eens goed gingen spelen, wordt het nog eens iets
Wel een flag op de baan, 5 seconden penalty.quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:38 schreef Breidniet het volgende:
Even off topic: VerstappenWat een move in de laatste ronde
Het is moeilijk te zien of hij met alle banden buiten de baan is, echter werd het de gehele wedstrijd toe gelaten, alleen in de laatste ronde niet?quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:26 schreef PirE het volgende:
[..]
Wel een flag op de baan, 5 seconden penalty.
Horner gooit de challenge flag, under review. We gaan nu naar LA om aan Mike te vragen of het terecht is.
Het is dit seizoen echt dramatisch, zebra's worden full time en hup het niveau daalt lager dan ooit.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:46 schreef PirE het volgende:
Late hit op Wilson maar we geven pi tegen seattle. Goeie pot weer van de zebras. Gaan weer eens een wedstrijd winnen van Seattle.
Kan mn seizoen wel afschrijven. Geen enkele goede RB of WR eigenlijk.quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:32 schreef Kyran het volgende:
Ezekiel haalt even 3/4 van mijn fantasy punten binnen haha, one man army
Beetje hetzelfde probleem. En dan m'n top point getter ligt er de rest van het seizoen uit.quote:Op maandag 23 oktober 2017 11:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Kan mn seizoen wel afschrijven. Geen enkele goede RB of WR eigenlijk.
Twijfel om vannacht op te blijven voor de Eaglesquote:Op maandag 23 oktober 2017 12:13 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde probleem. En dan m'n top point getter ligt er de rest van het seizoen uit.
Waren er nog must see wedstrijden bij gisteren? Heb nu de Saints en Rams wedstrijden gezien.
Toch leuk dat de rams het langzaamaan beter beginnen te doen.
Geen lekker wijf dit keer dus, jammer. Alhoewel dit wel veel beter is dan Bruno Mars oid.quote:Op maandag 23 oktober 2017 13:23 schreef Dos37 het volgende:
Justin Timberlake doet dit seizoen de superbowl half time show.
Het jaar erop Taylor Swiftquote:Op maandag 23 oktober 2017 13:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Geen lekker wijf dit keer dus, jammer. Alhoewel dit wel veel beter is dan Bruno Mars oid.
Ja is mooi hè. Ben vorig jaar geweest. Wilde het toch een keer in het echt zien.quote:Op maandag 23 oktober 2017 17:28 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleine impressie van gisteravond. Jammer dat de Cardinals weinig interesse hadden in de wedstrijd. De sfeer was ieder geval wel goed, gaaf om een keer mee te maken.
Broncos - Chargers 0-21quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:48 schreef Breidniet het volgende:
Valt me nu pas op, al 2 shutouts deze speelronde:
Jaguars - Colts 27-0
Cardinals - Rams 0-33
En welke support act komt erbij? JT doet vast wel een wardrobe malfunction part IIquote:Op maandag 23 oktober 2017 13:23 schreef Dos37 het volgende:
Justin Timberlake doet dit seizoen de superbowl half time show.
3 shutouts, had niet verwacht dat de Broncos onderuit gingen tegen de Chargersquote:Op maandag 23 oktober 2017 21:15 schreef ssebass het volgende:
[..]
Broncos - Chargers 0-21
Eindelijk speelden ze op alle vlakken goed.
Ik had toch echt de Browns daar al voor ingevuld hoor. Lijkt bevestigt te gaan worden.quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:06 schreef Breidniet het volgende:
[..]
3 shutouts, had niet verwacht dat de Broncos onderuit gingen tegen de Chargers![]()
btw: Beste Divisie van de NFL:
AFC EAST![]()
Patriots: 5-2
Bills 4-2
Dolphins 4-2
Jets 3-4
Voor het seizoen had iedereen het er over dat de Bills en Jets voor de 1ste draftplek gingen met 0-16
Jammer alleen dat de Patriots over een week of 3 niet meer in te halen zijn voor de Bills of Dolphins. Die hebben alles mee de laatste wedstrijden, dat houdt een keer op natuurlijk dus gaan gewoon rond 8-8 eindigen. Maar aangezien er een stuk of 11 ploegen in de AFC rond 8-8 gaan eindigen, kan dit best wel eens genoeg zijn voor de playoffs mocht 1 van deze 2 op 9-7 eindigen.quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:06 schreef Breidniet het volgende:
[..]
3 shutouts, had niet verwacht dat de Broncos onderuit gingen tegen de Chargers![]()
btw: Beste Divisie van de NFL:
AFC EAST![]()
Patriots: 5-2
Bills 4-2
Dolphins 4-2
Jets 3-4
Voor het seizoen had iedereen het er over dat de Bills en Jets voor de 1ste draftplek gingen met 0-16
Die was wel lekker bezig ja:quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 10:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
Oh jongens, net de highlights van de Eagles gekeken (wist de uitslag nog niet) maar wat een pot![]()
![]()
Wentz, ziek gewoon. Bizarre passes, maar vooral die ontsnapping uit de sack pile. Genieten dit, 6-1, ongelofelijk. Ertz ook fenomenaal.
Echt, ik zei het al eerder: Wentz en Ertz zijn de nieuwe Brady en Gronk.
Mooi seizoen jaquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 14:58 schreef ssebass het volgende:
Fantasy zit allemaal leuk dicht bij elkaar trouwens
Ik ben niet aan het kijken, maar hoe doet Moore het?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:56 schreef Breidniet het volgende:
Inmiddels de Eagles - Redskins terug gekeken, WentzDie gaat voor de MVP award dit seizoen, 2de seizoen pas maar nu al op zo''n hoog niveau
![]()
Vannacht de wekker gezet voor Dolphins - Ravens, Flacco is dit seizoen zo beroerd, tijd om na 6 verliespartijen eindelijk weer eens te winnen
Niet beter, maar de Dolphins starten pas in kwart 3/4quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 03:41 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het kijken, maar hoe doet Moore het?
Ik hoop het voor je, ga even kijken of ik die hit kan vinden, op reddit hebben ze het er ook over.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 03:43 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Niet beter, maar de Dolphins starten pas in kwart 3/4
Het is dan ook te hard wat Alonso deed, Flacco rushde en mocht dus getackeld worden maar dit ging te ver, hoop dat Flacco ok is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 03:44 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, ga even kijken of ik die hit kan vinden, op reddit hebben ze het er ook over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |