Komende 22 dagen sowieso niet. Minderjarigen doen vind ik, ondanks niet wettelijke verboden, minder gepast.quote:Op zondag 1 oktober 2017 15:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vraag is natuurlijk, zou je haar doen?
Klein dikkertje.quote:Op zondag 1 oktober 2017 15:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verheugde me ook altijd op Maleisië, toch altijd wel 1 van de tofste races om te zien met veel actie.quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:24 schreef Sunri5e het volgende:
Afgezien van de winst van Max was het een mooie race met veel gevechten. Jammer dat ze van de kalender verdwijnen.
Daar krijgen we dat oerlelijke Paul Ricard voor terug.quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:25 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Verheugde me ook altijd op Maleisië, toch altijd wel 1 van de tofste races om te zien met veel actie.
Neuh, die vriendin van Jos dan weer wel.quote:Op zondag 1 oktober 2017 15:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mweh, golddiggersquote:Op zondag 1 oktober 2017 16:32 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Neuh, die vriendin van Jos dan weer wel.
En "Hockenheim".quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:30 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Daar krijgen we dat oerlelijke Paul Ricard voor terug.
Heeft toch wel eea aan inhaalmogelijkheden. Toch was oude layout leuker.quote:
Muah. Een soort tweede Monza.quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Heeft toch wel eea aan inhaalmogelijkheden. Toch was oude layout leuker.
Juist mooi. Twee hogesnelheidsbanen op de kalender op 21 races is niet zo gek hoor.quote:
Suzuka wordt ook een uitdaging iddquote:Op zondag 1 oktober 2017 16:48 schreef Nattekat het volgende:
Liever Maleisië
De rest van de dag uitgeschakeld, maar wel altijd het vroege opstaan waard.
Dan wordt zondag Japan helemaal een drama 😂quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:49 schreef franklop het volgende:
Serieus? Helemaal van de leg omdat je om 09.00u race moest kijken?
Magnussen is sowieso een eikel.quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:53 schreef THEFXR het volgende:
Alonso boos op Magnussen: "Het is 19-1 tegen hem"
http://www.gpupdate.net/n(...)t-is-19-1-tegen-hem/
Ook echt helemaal klaar met die vent, brengt verder ook helemaal nietsquote:
Dat mag wel. Leeftijdsgrens in Nederland en België ligt op 16 jaar.quote:Op zondag 1 oktober 2017 15:50 schreef CrashO het volgende:
[..]dat mag heul niet
Eind deze maand wordt ze 18
Wij zaten er om 07 uur al klaar voorquote:Op zondag 1 oktober 2017 16:49 schreef franklop het volgende:
Het is de schuld van zaterdagavondquote:Op zondag 1 oktober 2017 16:49 schreef franklop het volgende:
Ik heb volgende week een feest, wordt om 6.55 opstaan en om 8.30 weer verder slapenquote:Op zondag 1 oktober 2017 16:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is de schuld van zaterdagavond
Volgende week heb ik die avond helemaal vrijgehouden
Jij kunt de zaterdagavond ook doortrekken tot na de race.quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is de schuld van zaterdagavond
Volgende week heb ik die avond helemaal vrijgehouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |