Volgend seizoen nog steeds een Renault hoorquote:
quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
Tsja, dit was natuurlijk de makkelijkste manier voor Vettel om een te lichte auto buiten de scrutineering te houden. Gewoon Stroll de schuld geven
Het schijnt oorspronkelijk een veel sneller lied te zijn geweest.quote:
Absoluut ja hoor, maar volgens mij is ze nog best jong. Het lijkt een beetje op babyvet wat ze heeft.quote:
quote:
Jajaja..quote:"I could have closed the door," Lewis Hamilton says to Max Verstappen in the pre-podium room. "But I was thinking about the championship."
Ze is van '99.quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Absoluut ja hoor, maar volgens mij is ze nog best jong. Het lijkt een beetje op babyvet wat ze heeft.
Bouwjaar 99quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Absoluut ja hoor, maar volgens mij is ze nog best jong. Het lijkt een beetje op babyvet wat ze heeft.
F1 / [BNW] Het F1 (complot)theorieën topicquote:Op zondag 1 oktober 2017 10:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
Tsja, dit was natuurlijk de makkelijkste manier voor Vettel om een te lichte auto buiten de scrutineering te houden. Gewoon Stroll de schuld geven
Niet meer dan logisch tochquote:
Stikkapot durf ik te zeggenquote:
Overdrijven is ook een vakquote:Op zondag 1 oktober 2017 10:47 schreef Gezicht het volgende:
Zelden zo'n mooie zondagochtend meegemaakt
quote:
Dat is de nieuwe realiteit, de titelkandidaten moeten voorzichtig zijn ipv dat de overige coureurs voorzichtig moeten zijn om de titelstrijd niet te verkloten.quote:
Vond ik ook jaquote:Op zondag 1 oktober 2017 10:48 schreef zoem het volgende:
Lewis pakt zn momentje met het publiek terwijl Max praat. Beetje jammer.
Hij is ook de grootste mongool van het veld.quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:48 schreef zoem het volgende:
Als RIC het doet is het fantastisch en bij HAM beetje jammerquote:Op zondag 1 oktober 2017 10:48 schreef zoem het volgende:
Drommels (ik moet mijn krachttermen minderen dus bij dezen). Dus hier blijft het bij?quote:
Lolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |