Max eerst laten pitten is wel logisch dan natuurlijk. En RIC kan zo Ham straks ophouden misschien.quote:Op zondag 1 oktober 2017 09:49 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Hamilton snelste op de baan met die nieuwe banden en dan Ric zo lang buitenlaten snap ik niet ?
RIC gaat te ver terugvallen met deze tijden, die pakt de winst niet meer.quote:Op zondag 1 oktober 2017 09:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als ze nu slim zijn bij rbr geven ze wel echt max deze win, en niet Ricciardo nu een "betere" strategie geven
Met zo'n oude banden kun je niet veel blokken. Had hem gelijk binnengehaald, hij is sneller dus vol de druk erop.quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2017 09:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als ze nu slim zijn bij rbr geven ze wel echt max deze win, en niet Ricciardo nu een "betere" strategie geven
Ik ben geen troll maar vind de race niet enorm boeiend. Brazilië of Barcelona vorig jaar waren toffer.quote:Op zondag 1 oktober 2017 09:50 schreef Refragmental het volgende:
Best spannende race dittenzij je een troll bent, dan vind je dit waarschijnlijk saai.
Er is een verschil tussen toffer & spannender.quote:Op zondag 1 oktober 2017 09:51 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik ben geen troll maar vind de race niet enorm boeiend. Brazilië of Barcelona vorig jaar waren toffer.
Eens. Ik wil regenquote:Op zondag 1 oktober 2017 09:51 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik ben geen troll maar vind de race niet enorm boeiend. Brazilië of Barcelona vorig jaar waren toffer.
Ook spannenderquote:Op zondag 1 oktober 2017 09:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen toffer & spannender.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |