Ham kan beter wat afstand houden en in schone lucht zuinig op de bandjes rijden. Die kan na de pit wel weer terugkomen. Banden nu oproken heeft geen zin.quote:Op zondag 1 oktober 2017 09:11 schreef zoem het volgende:
Gat naar Ham is >1s, wellicht geen drs meer zometeen.
Heeft nu ook opdracht was rustiger aan te doenquote:Op zondag 1 oktober 2017 09:12 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ham kan beter wat afstand houden en in schone lucht zuinig op de bandjes rijden. Die kan na de pit wel weer terugkomen. Banden nu oproken heeft geen zin.
Alleen als de motor niet ploft en max op p1 blijftquote:
Ditquote:Op zondag 1 oktober 2017 09:13 schreef Justevo het volgende:
Hamilton gaat echt geen capriolen uithalen om Max in te halen, gewoon uitlopen op Vettel
Alonso is altijd beter dan Vettelquote:
quote:Op zondag 1 oktober 2017 09:15 schreef StephanL het volgende:
Weer snelste ronden van Max. Rustig aan voor de motor Max
quote:Op zondag 1 oktober 2017 09:15 schreef StephanL het volgende:
Weer snelste ronden van Max. Rustig aan voor de motor Max
U zei?quote:Op zondag 1 oktober 2017 09:17 schreef StephanL het volgende:
Dit is wel het verschil tussen Max en Daniel. Max haalt Lewis in en Daniel blijft achter Bottas
Denk het wel, een beetje ademruimte voor HAMquote:Op zondag 1 oktober 2017 09:18 schreef skysherrif het volgende:
Zou het tactiek geweest zijn dat bottas, ricciardo heeft opgehouden.
Sneller.quote:Op zondag 1 oktober 2017 09:19 schreef zoem het volgende:
Eens zien hoe snel RIC is in schone lucht richting HAM.
Duurt lang.quote:
Snelquote:Op zondag 1 oktober 2017 09:19 schreef zoem het volgende:
Eens zien hoe snel RIC is in schone lucht richting HAM.
quote:Op zondag 1 oktober 2017 09:20 schreef CrashO het volgende:
[..]
Op de Petronas GP die Petronas bakken de moeder rijden
Zoiets dacht ik ook al idd.quote:Op zondag 1 oktober 2017 09:20 schreef mikieu het volgende:
Straks kapot of een verneukeratieve stop. Dit gaat te goed.
Dat is de nieuwe naverbrander.quote:Op zondag 1 oktober 2017 09:20 schreef Geralt het volgende:
Dat geel rond het achterlicht, is dat nieuw? Zag het net bij max.
Die prutser kan gewoon niet beterquote:
ja dat is wel vreemd he....quote:Op zondag 1 oktober 2017 09:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zegt ie op het moment dat ie weer de snelste ronde rijdt
Je weet toch wel dat je niet op Klaas moet reagerenquote:Op zondag 1 oktober 2017 09:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zegt ie op het moment dat ie weer de snelste ronde rijdt
Opa van Max tapt gratis bier, Jos deelt her en der wat klappen uit, dus idd feest.quote:
Is niet perse de snelste tactiek, maar het kan wel.quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2017 09:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Opa van Max tapt gratis bier, Jos deelt her en der wat klappen uit, dus idd feest.
Ik vond vooral de timing echt prachtigquote:Op zondag 1 oktober 2017 09:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat je niet op Klaas moet reageren
Dat lijkt me toch wel heel sterk.quote:Op zondag 1 oktober 2017 09:24 schreef Dos37 het volgende:
Vettel komt er nog wel bij, misschien wel een podiumpje
Maximaal P3, maar ik denk een gevecht om P4 straks.quote:Op zondag 1 oktober 2017 09:24 schreef Dos37 het volgende:
Hoop hetquote:Op zondag 1 oktober 2017 09:24 schreef Dos37 het volgende:
alle auto's met gele tcam hebben dat zo te zien. Volgens mij is dat nieuw toch?quote:
Dat zei ik ook alquote:Op zondag 1 oktober 2017 09:24 schreef klaasweetalles het volgende:
max moet gewoon die auto niet opblazen met die snelste rondes rijden....
Whehehe, moest lachenquote:Op zondag 1 oktober 2017 09:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Opa van Max tapt gratis bier, Jos deelt her en der wat klappen uit, dus idd feest.
oké bedankt voor de mededelingquote:Op zondag 1 oktober 2017 09:24 schreef opperkleurder het volgende:
Verstappen wint niet, ga maar weer slapen
Motor stoekquote:Op zondag 1 oktober 2017 09:25 schreef LTVDK het volgende:
Ik was net te laat wakker voor de start, maar het eerste dat ik zag was Max die Hamilton voorbij reed
Maar ik heb wel gemist waarom Kimi er uit ligt?
Motorproblemen in rondje naar de Gridquote:Op zondag 1 oktober 2017 09:25 schreef LTVDK het volgende:
Ik was net te laat wakker voor de start, maar het eerste dat ik zag was Max die Hamilton voorbij reed
Idemquote:Op zondag 1 oktober 2017 09:25 schreef Gezicht het volgende:
Ik moet poepen maar ik wil hier geen minuut van missen
Motorproblemenquote:Op zondag 1 oktober 2017 09:25 schreef LTVDK het volgende:
Zul je net zien dat Max zijn motor opblaast als jij zit te poepen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 09:25 schreef Gezicht het volgende:
Zelfde probleem als Vettel gisteren?quote:
Driver of the dayquote:Op zondag 1 oktober 2017 09:24 schreef Joosie200 het volgende:
Vettel al 7e. Die gaat ook als een speer
Ik denk dat we in een veilig poepwindow zitten.quote:Op zondag 1 oktober 2017 09:25 schreef Gezicht het volgende:
Dit is al een SC.quote:Op zondag 1 oktober 2017 09:25 schreef Zorro het volgende:
Met het geluk van Hamilton zal er zo wel een SC komen.
Lijkt me juist ongunstig voor hem omdat Vettel dan gelijk dichtbij zitquote:Op zondag 1 oktober 2017 09:25 schreef Zorro het volgende:
Met het geluk van Hamilton zal er zo wel een SC komen.
Dat is de Gap, Int is nog steeds zelfdequote:Op zondag 1 oktober 2017 09:25 schreef OmniRocket het volgende:
Ricciardo en Bottas ineens op 12 en 20 seconde?
Voor hem gaan ze de pit inquote:
Bijzaak, ik heb het over het gat naar Max. Dat is het enige wat telt vandaagquote:Op zondag 1 oktober 2017 09:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me juist ongunstig voor hem omdat Vettel dan gelijk dichtbij zit
Ze zijn allemaal bang voor hem.quote:Op zondag 1 oktober 2017 09:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
VET heeft enorm veel geluk met de pitstops. Iedereen die hij nadert duikt naar binnen
Past mooi op de paarsgepunte lans.quote:Op zondag 1 oktober 2017 09:28 schreef StephanL het volgende:
Jos met zijn scharrel met mooie lippenstift
Dat was de tactiek.quote:Op zondag 1 oktober 2017 09:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
VET heeft enorm veel geluk met de pitstops. Iedereen die hij nadert duikt naar binnen
Sebotsiaanquote:Op zondag 1 oktober 2017 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal bang voor hem.
Alsof Ferrari precies weet wanneer iedereen stoptquote:
Lijkt me iets meer. 20?quote:Op zondag 1 oktober 2017 09:29 schreef Joosie200 het volgende:
Hoeveel seconden voorsprong heeft Max nodig op Ham zodat ie probleemloos de pit in kan duiken? 14, 15 seconden? Zou het mooiste wezen als Max en Ham tegelijkertijd pitten en Riccardio doorschuift naar plek een.
Ik ben geen fan van hemquote:
Wel eerder dan hem, want hij rijdt op softsquote:Op zondag 1 oktober 2017 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof Ferrari precies weet wanneer iedereen stopt
Hij staat toch op de hardere compound of niet?quote:Op zondag 1 oktober 2017 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof Ferrari precies weet wanneer iedereen stopt
Ham moet natuurlijk ook gewoon pitsen, dus lijkt me minder relevant.quote:
Ja, maar uiteindelijk kun je dan alsnog meer of minder geluk hebben.quote:Op zondag 1 oktober 2017 09:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij staat toch op de hardere compound of niet?
Die volgen f1 alleen om op Max te zeiken. Durf te wedden dat de overgrote meerderheid van die trollen nog niet eens weet dat de race al zo vroeg is.quote:
Nu je t zegt...quote:Op zondag 1 oktober 2017 09:29 schreef OmniRocket het volgende:
Motor houdthet wel goed vol ! Meestal had de motor er na 15 rondjes de brui al aan gegeven
Max heeft al 25 op Bottasquote:Op zondag 1 oktober 2017 09:31 schreef Refragmental het volgende:
Pit delta is 22sec ofzo? Zoveel wil max op bot voorliggen. Dan heeft ie een probleemloze pit.
Mja Ericsson inhalen kan ik zelfs met mijn straatautoquote:
Ja meestal rond de 20~25 secquote:Op zondag 1 oktober 2017 09:31 schreef Refragmental het volgende:
Pit delta is 22sec ofzo? Zoveel wil max op bot voorliggen. Dan heeft ie een probleemloze pit.
Dat ligt die geloof ik al?quote:Op zondag 1 oktober 2017 09:31 schreef Refragmental het volgende:
Precies, met Max op 1 willen we geen regenquote:Op zondag 1 oktober 2017 09:31 schreef CrashO het volgende:
[..]
Nee. Dan krijgen we vast een SC en zit het hele treintje weer in elkaar
Is voor iedereen een zware race dit, dus voor hem dubbel zo zwaar gok ikquote:Op zondag 1 oktober 2017 09:32 schreef mikieu het volgende:
Zou dit voor gasly ook een fysieke uitdaging zijn? Of trainen ze ook zo zwaar de nekken
Je weet dat er een paar tussenuit gaan omdat ze moeten wisselen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar uiteindelijk kun je dan alsnog meer of minder geluk hebben.
Laatste keer dat het kan hier. Ik geef hem gelijk.quote:
Kan volgend jaar niet meerquote:
Rijdt nog met nieuwe aero pakket ook, HAM was weer overgeschakeld naar de oude.quote:Op zondag 1 oktober 2017 09:33 schreef zoem het volgende:
[..]
Bottas is ook erg traag vandaag. Rondetijden minimaal een halve sec trager dan Hamilton.
Heeft zich een week kunnen voorbereiden waar anderen wat meer tijd hadden. Denk wel dat hij het zwaar zal hebben tegen het einde.quote:Op zondag 1 oktober 2017 09:32 schreef mikieu het volgende:
Zou dit voor gasly ook een fysieke uitdaging zijn? Of trainen ze ook zo zwaar de nekken
RTL Deutschlandquote:Op zondag 1 oktober 2017 09:32 schreef Za het volgende:
Is er ergens een livestream, ik zit in het buitenland bvd!
Ook als ie omver gereden werd door een auto die uit de baan schiet?quote:Op zondag 1 oktober 2017 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Laatste keer dat het kan hier. Ik geef hem gelijk.
Je moet er wat voor over hebbenquote:Op zondag 1 oktober 2017 09:35 schreef Falco het volgende:
[..]
Ook als ie omver gereden werd door een auto die uit de baan schiet?
Ga ik wel overdekut.quote:Op zondag 1 oktober 2017 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hamilton gaat voor de underkut zo.
Max ronde erna naar binnen, dan komt ie tot 6 seconden maximaal ofzo.quote:Op zondag 1 oktober 2017 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hamilton gaat voor de underkut zo.
Een seconde? Eerder paar honderdsten.quote:Op zondag 1 oktober 2017 09:36 schreef Joosie200 het volgende:
Ham pakt al een seconde terug. Max spaart de banden
Genot.quote:Op zondag 1 oktober 2017 09:37 schreef Joosie200 het volgende:
En Vettel vijfde. Het is Vetteltime. Tik Bottas maar eraf en crash zelf ook meteen aub
Beetje onsportief dit.quote:Op zondag 1 oktober 2017 09:37 schreef Refragmental het volgende:
Ham zou moeten pitten. Uit de pitlane rijden en dan samen met Vet eraf.
Verschil in aeropakket dat hem ook al in de kwalificatie opbrak. Hij rijdt met de nieuwe, Hamilton is terug gegaan naar de oude voor de Q.quote:Op zondag 1 oktober 2017 09:33 schreef zoem het volgende:
[..]
Bottas is ook erg traag vandaag. Rondetijden minimaal een halve sec trager dan Hamilton.
Die is er niet.quote:Op zondag 1 oktober 2017 09:39 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dan ga je toch de ochtend herhaling van Sesamstraat kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |